Kluskippies wannabe moms!!

hey nathalie hier is het redelijk weer meis wel wat koud!!! als je mannetje wil slapen dan laat hem maar ff lekker liggen he is ook een endje rijden straks he!! en mams doet de was heerlijk heeft mijn moeder laatst ook voor mij gedaan! mijn zoontje ligt nog in bedje en als hij wakker wordt dan krijgt hij eten en dan ga ik met hem naar de kapper eerste keer knippen ojee hihihihi en ik zal essel eens vragen is ze nog vaker hier? trouwens heb je ook hyves? kunnen we daar misschien ook eens kwekken! mijn hyves pagina staan leuke foto's op zoek maar op miranda dirks voerendaal. tot straks!!!
liefs miranda

Ohh spannend, eerste keer naar de kapper met de kleine man, leukleuk!
Ja ik laat hem dalijk ook lekker ff slapen hoor. Ik zat net nog ff in de papieren. Rekeningen betalen enzo. Wat een gedoe. Meeste gaat automatisch, maar ja al je zo'n ''leuke'' rekening van de Essent krijgt waar je totaal niet op zit te wachten, dan moet je wel ff kijken of alles goed klopt hè. Maar zelfs daar wil ik me de komende dagen niet druk om maken. Ik ga er van genieten. We zijn inmiddels alweer uurtje verder, hihih
Ga nu de uren tellen ivm de dagen denk ik, hahah.

Ik zal zo ff kijken of ik je kan vinden op hyves. Ik ga mijn hyves naam niet hier neer zetten, maar ja als andere meiden jou vinden dan vinden ze mij dan automatisch ook wel hè. Eerst dacht ik dat doe ik niet, maar ja we zijn nu al zo'n hecht groepje hier, waarom ook niet hè. Ik zal eens ff kijken of ik nog meer kan vinden op hyves. Maar dan moet ik ons 1e topic doorspitten voor de namen, hihih.

Liefs Nathalie

hey nathalie je hebt natuurlijk wel een beetje gelijk wat betreft hyves maar ja we zijn idd een leuk hecht kluppie en daar kan toch niks mee gebeuren he! als je me toevoegt als vriend tenminste als je dat wil hihihh dan zie ik het vanzelf wel meid! en mijn kleine man is wakker ga hem snel halen en dan zijn we weg lieve meid tot straks en nog ff aftellen en dan ga je lekker weg heerlijk!!!! doei en zo'n rekening van essent is nooit leuk he! ik kreeg er vorige week eentje van de belastingdienst had te maken met toeslag werd ik ook niet echt vrolijk van maar ja niet getreurd!!! liefs mir tot straks doeiiiiiiiiiiiiiiiiii

Ik heb je al toegevoegd hoor, lees nu pas je berichtje, hihih.
Was nog beetje aan het kijken in ons eerste topic of ik nog hyves meiden kon vinden, maar vond nog een leuk lijstje. Ff hier plaatsen. Zal wel nodig gaan gevuld moeten worden, maar dat geeft niet, hihih

Naam Leeftijd Provincie/woonplaats

Nathalie 24 Drenthe, omg.Emmen
Marloes 25 Overijssel omg. Deventer
Antoinette 29 Utrecht, Utrecht
Shannah (mamoetje) 19 Zuid-Holland, Den Haag
Marieke (mickje) 29 België, vlakbij Eindhoven (de gekste, haha)
Esseltje 29 Limburg
Suzanne (poeh) 26 Limburg (omg. Weert)
Miranda 22 Zuid Holland, Zoetermeer
Spring 26 Gelderland (omg. Arnhem
Gerdien 25 Gelderland, omg. Apeldoorn

Beetje jammer, zit ik er een leuk lijstje van te maken met kleurtjes, doet ie het niet!
Grrrrr, maar gaat om het idee. Waarom wil nod lijstje wel en dit lijstje niet?

Liefs Nathalie

Dag lieve kluskippies, wat babbelen jullie gezellig door, ookal kom ik niet zo vaak meer langs...hihi druk hier..lekker huis schoon vandaag! dus ik kan genieten met deze dagen...
Zoonlief vind t hier niet zo gezellig als mama achter de pc zit, dus vandaar dat ik niet heel vaak meer pc... hihi maar ik denk echt wel aan jullie...en Nathalie ik had echt gehoopt als ik hier weer int forum zou komen kijken dat jij toch zwanger zou zijn...wat een onzekerheid zeg. pffff al zolang overtijd..die NOD klopt helemaal niet meer denk ik he?? vervelend hoor! dikke knuf joh!!! hou je taai!! hopelijk snel meer duidelijkheid voorje... dit is niks... sterkte!!!
Heej en Joepie, leuk een nieuwe tuin..dat staat hier ook op mn verlanglijstje..hihi maar zal wel volgend jaar worden. eerst belangrijkere dingen....
En jullie hebbe't over hyves....?! wie mijn hyves wil..gezellig hoor! zal um er us neerzetten als meerderen het doen? vind ik wel grappig. iedereen zien...
Nou ik kom nog wel weer ff kijken straks, tijdens t koken ofzo..
Dikke knuf en fijne dagen alvast iedereen!!
Knuf ikku

hoi mama 22 leuk dat je er weer ff bent het is een leuk kluppie hier!!! en je mag mijn hyves ook wel hebben hoor het wel van je! heb jij getest zaterdag las ik ergens anders he meid wat vervelend dat je negatief teste weet je ook niet waar je aan toe bent he!!! ik zelf ben ook een van de gelukkige met een lange en onregelmatige cyclus vandaag alweer op dag 54!!!!

hoe is het met de andere kluskippies? ik ben net terug van de kapper met mijn kleine man,hij was heel lief en liet zich heel goed knippen! heb een pluk haar meegekregen voor thuis in te plakken echt leuk zal snel een foto van hem plaatsen op mijn hyves! zo kippies ga koken en kom vanavond wel weer ff kijken! hoe is het met nathalie ze zal wel al weg zijn he jammer maar ze komt snel weer terug he!
liefs miranda

Speciaal voor jullie!
Om jullie allemaal heel veel geluk te wensen de komende dagen!
Hopelijk gaat het met jullie allemaal goed. En zijn er meiden die positief kunnen testen.Ik denk aan jullie! En zal jullie missen, sniksnik!

Hele dikke knuffel voor de hele week! =XxX= Nathalie

Terug
Bovenaan