Hey Allemaal,
Schaam me rot dat ik zo lang niets heb laten horen, wel veel gelezen maar niet gereageerd.... In de allereerste plaats hoop ik dat Nathalie ondertussen al meer weet.
Wat vervelend dat je weer negatief getest hebt meid!! Hopelijk kun je tijdens je vakantie even helemaal je zinnen verzetten... En dan alsnog positief testen!
Zelf voel ik al wel wat "dingen" maar denk dat het meer te maken heeft met alle stress van afgelopen week en het feit dat ik niet zo heel erg lekker in mn vel zit.
Zal het zo kort mogelijk even toelichten... Op mn werk waar ik nu zit heb ik het helemaal niet naar mn zin. Er zit zo weinig uitdaging in!! Dit heb ik al aangegeven bij mn baas, maar dit is de manier van werken. Ik mis hier echt iets in...! Ik wil nog zoveel meer en me verder ontwikkelen, maar daar is hier geen ruimte voor...
Nu had ik gesolliciteerd bij een ander bedrijf en die baan ook gekregen, maar de man wou dat ik dan ook per direct ging beginnen (in eerste instantie voor een zwangerschapsverlof dan). Hooguit nog 2 weken blijven werken bij de baan die ik nu heb. Met nog wat andere dingen die ook meespelen, had ik er geen goed gevoel bij om per direct mijn huidige baan op te zeggen.
Ik moet eerst nog wat dingen bij mn huidige baan goed geregeld hebben en op papier hebben staan, anders gaat het me veel geld erbij kosten...
Hierdoor heb ik toch besloten om deze baan niet aan te nemen. Maar gelukkig begreep hij waarom niet en hebben we afgesproken dat als ik alles hier op papier geregeld heb (wat nog wel even kan duren) dat ik dan weer contact opneem en dan alsnog kijken of hij werk voor mij heeft... Hij denkt dat dit wel goed komt...
Maar hier ben ik de afgelopen week zoveel mee bezig geweest. Ik wil zo graag weg waar ik nu zit, maar dat ik die nieuwe baan niet goed kon regelen zat me ook erg dwars. Maar dat is nu eigenlijk goed geregeld... En gewoon even afwachten.
Toch ben ik helemaal niet zo blij...En snap niet zo goed waarom niet...? Dat is het rare...Ik kan niet zo goed plaatsen waarom ik me zo voel. Is het dan toch dat ik mn baan helemaal niet leuk vind? Lijkt mij raar want ik heb wel uitzicht op iets beters... Maar goed...
Dotje je vroeg of ik en de anderen die tegen hun rd'tjes aanzitten iets voelen... Tja ik voel dus wel wat "dingen", zoals erge vermoeidheid, 's ochtends een weeig gevoel op mn maag (alsof ik zwaar op stap ben geweest) maar niet echt misselijk verder, mn buik is opgeblazen en mn eetlust is bijna verdwenen. Terwijl ik anders wel altijd zin heb in iets... Daarnaast ben ik emotioneler... Maar ja, denk dat het komt door de "problemen" op mn werk...
Voel jij ondertussen al meer? En Poeh al ergens last van, voor jou ook erg spannend vandaag...! Ik duim voor je dat de rd's uitblijven...
Voel me ook wel schuldig dat ik me hier zo druk om maak, terwijl anderen druk op zoek naar werk zijn en steeds maar niks horen. Of dat het UWV hartstikke vervelend doet..!!!
Hey allemaal, sorry dat het zo'n ego berichtje is geworden ... Zal gauw even weer op iedereen reageren...
Hoop dat iedereen lekker geniet van deze vrije dagen...
Groetjes Elmoo