Kluskippies wannabe moms!!

wat is het rustig hier vanavond!!! ik kijk af en toe ff om te kijken of er iemand nog wat gezegd heeft maar helaas! ga zo weer tv kijken er is van alles op kijk nu naar holland next topmodel en de afvallers xxl is er ook op vind ik ook wel leuk om te zien! ik denk dat jullie allemaal lekker koninginnedag aan het vieren zijn! normaal als wij geen kleintje hadden waren wij ook in de stad maar nu hebben we een heel ander leven gaan wel de stad in samen met milan en gaan dan gewoon op tijd naar huis! maakt ook niks uit hoort erbij he! ik kom straks nog ff kijken en anders slaap lekker en tot morgen!!!!
liefs mir

Derde keer vandaag! Krijg er steeds niks op ze geven steeds een fout melding. Ga het eerst ff testen voordat ik weer een heel verhaal typ. Op hoop van zegen.

Eindelijk. Nu dit bericht kort houden en hopen dat het er op komt. Hoe gaat het bij iedereen Poeh, Elmoo en Mamajm voelen jullie al iets. Ik heb de hele week al het gevoel dat die stomme rd's er aan komen. Maar ben sinds vanmorgen hardstikke misselijk. Ik snap er niks van maar we zullen het wel zien. Ben nu druk aan het inpakken voor morgen ga om 9.15 uur vliegen naar liverpool en vandaar met de bus verder naar southport. Maar denk dat ik alles ongeveer heb zodat ik vanmiddag lekker gezellig iets leuks kan doen met mijn mannetje. Gaan jullie nog iets leuks doen vanmiddag.

See ya

Eerst maar eens ons lijstje weer tevoorschijn halen ....

NOD lijstje:

Poeh                                           2e ronde 1e kindje                            01-05-08
Dotje                                           2e ronde 1e kindje                           03-05-08
Elmoo                                        1e ronde 1e kindje                            03-05-08
MamaJM                                2e ronde 2 kindje                                05-05-08
Jolie80                           2e ronde 2e kindje                   06-05-08
Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08
Miranda                                  4e ronde 1e kindje                           16-05-08

Maureen                                3e ronde 1e kindje                           ??????
Gerdien                                  5e ronde 1e kindje                            ??????
Esseltje                                   4e ronde 1e kindje                           17-05-08  
                                                           (Ik hoop dat ik nu op het bankje kom!!!!)
Joepie                                      3e ronde 1e kindje                              20-05-08
Mickje                                      3e ronde 1e kindje                                21-05-08

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Spring    
                                   5e ronde 1e kindje                27-04-08
LoempiaMonster       1e ronde 1e kindje               29-04-08

OVERTIJD meiden we duimen extra hard  Wel/Niet zwanger? Spannend!!!!

Mamoetje                            5e ronde 1e kindje                            09-04-08   Spannend!!!

Nathalie                                  2e ronde 1e kindje                          17-04-08      Spannend!!!  
Britt                                                3e ronde 1e kindje                         17-04-08     Spannend!!!

De ZWANGERE  onder ons:   ***********************************

*** GLITTERS!!! !!!

R

ozemarijke          3e ronde 1e kindje         uitgeteld  op 30 oktober 2008

Bolle                                1e ronde 1e kindje         uitgeteld op 1 december 2008

Verloskundige bezoek :

Bolle                             2e bezoek                             10-06-08

1e Echo, ahhh wat lief en mooi

Bolle                              14-05-08

Hey Allemaal,

Schaam me rot dat ik zo lang niets heb laten horen, wel veel gelezen maar niet gereageerd.... In de allereerste plaats hoop ik dat Nathalie ondertussen al meer weet.
Wat vervelend dat je weer negatief getest hebt meid!! Hopelijk kun je tijdens je vakantie even helemaal je zinnen verzetten... En dan alsnog positief testen!

Zelf voel ik al wel wat "dingen" maar denk dat het meer te maken heeft met alle stress van afgelopen week en het feit dat ik niet zo heel erg lekker in mn vel zit.
Zal het zo kort mogelijk even toelichten... Op mn werk waar ik nu zit heb ik het helemaal niet naar mn zin. Er zit zo weinig uitdaging in!! Dit heb ik al aangegeven bij mn baas, maar dit is de manier van werken. Ik mis hier echt iets in...! Ik wil nog zoveel meer en me verder ontwikkelen, maar daar is hier geen ruimte voor...
Nu had ik gesolliciteerd bij een ander bedrijf en die baan ook gekregen, maar de man wou dat ik dan ook per direct ging beginnen (in eerste instantie voor een zwangerschapsverlof dan). Hooguit nog 2 weken blijven werken bij de baan die ik nu heb.  Met nog wat andere dingen die ook meespelen, had ik er geen goed gevoel bij om per direct mijn huidige baan op te zeggen.  
Ik moet eerst nog wat dingen bij mn huidige baan goed geregeld hebben en op papier hebben staan, anders gaat het me veel geld erbij kosten...
Hierdoor heb ik toch besloten om deze baan niet aan te nemen. Maar gelukkig begreep hij waarom niet en hebben we afgesproken dat als ik alles hier op papier geregeld heb (wat nog wel even kan duren) dat ik dan weer contact opneem en dan alsnog kijken of hij werk voor mij heeft... Hij denkt dat dit wel goed komt...
Maar hier ben ik de afgelopen week zoveel mee bezig geweest. Ik wil zo graag weg waar ik nu zit, maar dat ik die nieuwe baan niet goed kon regelen zat me ook erg dwars. Maar dat is nu eigenlijk goed geregeld... En gewoon even afwachten.
Toch ben ik helemaal niet zo blij...En snap niet zo goed waarom niet...? Dat is het rare...Ik kan niet zo goed plaatsen waarom ik me zo voel.  Is het dan toch dat ik mn baan helemaal niet leuk vind? Lijkt mij raar want ik heb wel uitzicht op iets beters... Maar goed...

Dotje je vroeg of ik en de anderen die tegen hun rd'tjes aanzitten iets voelen...  Tja ik voel dus  wel wat "dingen", zoals erge vermoeidheid, 's ochtends een weeig gevoel op mn maag (alsof ik zwaar op stap ben geweest) maar niet echt misselijk verder, mn buik is opgeblazen en mn eetlust is bijna verdwenen. Terwijl ik anders wel altijd zin heb in iets...  Daarnaast ben ik emotioneler... Maar ja, denk dat het komt door de "problemen" op mn werk...
Voel jij ondertussen al meer? En Poeh al ergens last van, voor jou ook erg spannend vandaag...! Ik duim voor je dat de rd's uitblijven...

Voel me ook wel schuldig dat ik me hier zo druk om maak, terwijl anderen druk op zoek naar werk zijn en steeds maar niks horen. Of dat het UWV hartstikke vervelend doet..!!!

Hey allemaal, sorry dat het zo'n ego berichtje is geworden ... Zal gauw even weer op iedereen reageren...
Hoop dat iedereen lekker geniet van deze vrije dagen...

Groetjes Elmoo

meiden ben vanacht ongie geworden.. als je het verhaal wilt weten staat het ook bij klusbabes.. ga vandaag of morgen reageren maar heb het super druk.. xxxxx mamoetje

Eerst maar eens ons lijstje weer tevoorschijn halen ....

NOD lijstje:

Poeh                                           2e ronde 1e kindje                            01-05-08
Dotje                                           2e ronde 1e kindje                           03-05-08
Elmoo                                        1e ronde 1e kindje                            03-05-08
MamaJM                                2e ronde 2 kindje                                05-05-08
Jolie80                           2e ronde 2e kindje                   06-05-08
Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08
Miranda                                  4e ronde 1e kindje                           16-05-08

Maureen                                3e ronde 1e kindje                           ??????
Gerdien                                  5e ronde 1e kindje                            ??????
Esseltje                                   4e ronde 1e kindje                           17-05-08  
                                                           (Ik hoop dat ik nu op het bankje kom!!!!)
Joepie                                      3e ronde 1e kindje                              20-05-08
Mickje                                      3e ronde 1e kindje                                21-05-08
Mamoetje                            6e ronde 1e kindje                              03-06-08        ( 34 dgn )
Mamoetje                           6e ronde 1e kindje                              25-06-08        ( 56 dgn )

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Spring    
                                   5e ronde 1e kindje                27-04-08
LoempiaMonster       1e ronde 1e kindje               29-04-08

OVERTIJD meiden we duimen extra hard  Wel/Niet zwanger? Spannend!!!!

Nathalie                                  2e ronde 1e kindje                          17-04-08      Spannend!!!  
Britt                                                3e ronde 1e kindje                         17-04-08     Spannend!!!

De ZWANGERE  onder ons:   ***********************************

*** GLITTERS!!! !!!

R

ozemarijke          3e ronde 1e kindje         uitgeteld  op 30 oktober 2008

Bolle                                1e ronde 1e kindje         uitgeteld op 1 december 2008

Verloskundige bezoek :

Bolle                             2e bezoek                             10-06-08

1e Echo, ahhh wat lief en mooi

Bolle                              14-05-08

Hey allemaal,

Nog snel ff een berichtje voor dat ik mijn bed in kruip mijn wekker gaat morgen om kwart voor 4.

Mamoetje balen dat de rd's zijn gekomen, maar ben wel blij voor je dat je nu zekerheid hebt. En nu kun je aan een nieuwe ronde beginnen die hopenlijk goed uitpakt en anders niet zo lang als nu. Dat lijkt me echt heeeeelemaal niks.
Elmoo wat balen van je werk zeg. Ik weet wat het is als het op het werk niet goed gaat 3 jaar geleden had ik ook grote problemen op het werk en gelukkig had ik toen een bedrijfsleider die me begreep en me bij alles heeft geholpen zodat ik nu weer op de juiste plek zit. Als het toen langer door was gegaan was ik overspannen thuis komen te zitten. Een goeie/fijne werkplek is zeer belangrijk. Sterkte ermee. Hoop voor je dat de Rd's wegblijven. Ik heb hier ook wel wat vage klachten ook heel moe en 's morgens wat misselijk en ook niet veel eetlust, maar ook de gewone krampen die ik heb voor ik ongi ga worden. We zullen het wel zien ik ga er eigenlijk van uit dat de Rd's gewoon gaan komen en dat ik daar het hele weekend in engeland last van heb.

Ik wens jullie allemaal een fijn weekend en ik ga dinsdag fijn bijlezen. Mijn vriend heeft beloofd jullie op de hoogte te houden over de Rd's. Dus geen bericht goed bericht.

See ya

Goedemorgen lieve kluskippies, nu eindelijk weer us update van mij...hihi was zo heerlijk druk met die feestdagen. heerlijk genoten joh! van man en zoon hihi en familie. waren gezellige dagen!!
En vandaag komt n vriendin met haar 2 kids en gaan we naar een soort kinderboerderij/speeltuin en kan je pannekoeken eten. dus wordt vast leuk! het weer zit iig al heerlijk mee! lekker zonnig hierzo!
Gisteren ben ik naar Intratuin geweest. en mezelf verwend. wilde graag voor het huis 2 grote zinken bakken met wat moois erin en tuinbank ertussen die we nog hebben staan. nou die bakken waren nu in aanbieding. dus ik ben gaaf geslaagd joh..hihi ook nog voor achter het huis 2 leuke bakken voor aan de muur met mooie plantjes..is voor moederdag en beetje voor mn verjaardag. ben over 20 dagen jarig namelijk... dus lekker fleurig hier! staat echt mooi! ben er heel blij mee...was trouwens stervens druk bij de Intratuin..pfff ist altijd met zulke dagen, wel maf hoor! karren vol de winkel uit!! hihi... die hebben weer mooie omzet gehad moet je maar denken he en alle mensen weer blij met hun bloempjes en plantjes enzo... Net als ikku....hihi
Nou zoonlief had lekker uitgeslapen dus die houd t mooi lang vol straks met spelen hopen we maar.... ik hoor hem nu dus ga hem maar gauw uit zn bedje halen.. en lekker ontbijtje geven! dat staat al klaar....
Verders wat klussen betreft gaat t hier ook prima.. nog 4 daagjes ongeveer en dan zouden de rd'tjes moeten komen, of NIET he, we wachten af... ik voel me prima dus weet niet wat het gaat worden.. we zien wel.
Heeej iedereen nog fijne dagen verders, goed weekend alvast en geniet vant mooie weer wat ze voorspelt hebben...
Dikke knuf ikku

Terug
Bovenaan