Kluskippies wannabe moms!!

Hoi hoi,

Alles goed met jullie? Hier nog steeds mega druk dus hoe vervelend ik het ook vind dat bijlezen lukt me gewoon niet  Maar heb net ff snel de laatste twee pagina's door gescrold en tot mijn grote verbazing zag ik dat er nog steeds geen nieuwe zwangere zijn  k snap er niks van! Begin me ook steeds meer te realiseren dat zwanger worden echt een kadotje is!!! En dan te bedenken dat er de hele tijd mensen zwanger worden die allerlei voorbehoedsmidddelen gebruiken snappen jullie dat nou?
Hier schiet het door alle drukte weer niet op met klussen. Sinds me vorige menstruatie pas twee keer even snel geklust. Me mannetje zit natuurlijk ook nog met zijn teen, klinkt gek maar daardoor kunnen we niet alle standje doen hahaha. We zijn ook super druk met inpakken en het is zo een zooi hier in huis dat ik niet zo lekker in me vel zit! Al me kaarsjes, schilderijtjes, foto's en andere gezellige dingen zijn ingepakt en de dozen en rommel zijn nog wel in beeld en daar hou ik helemaal niet van!! As dinsdag de sleutel en dan flink aan de slag in het nieuwe huisje zodat we weer met een frisse start kunnen beginnen!!
En tot mijn grote schrik zie ik net dat ik me ei al heb gehad!!! K heb er niks van gemerkt!! K ga er dus maar gewoon vanuit dat we weer mis geprikt hebben haha ben er door alle drukte helemaal niet meer mee bezig maar das mischien alleen maar goed toch! Aan de andere kant.... mijn cyclus is de afgelopen drie maanden anders als normaal geweest het kan dus ook zijn dat ik er nu net voor of net in zit! K weet het echt niet meer nu.
Lady's sorry dat ik zo weinig reageer, zal ook niet echt meer worden de komende week, maar ik hou jullie zeker op de hoogte als ik meer weet! K strooi nog even wat GlITTERS en dat ze hun werk maar mogen doen!!! Geniet van het weer, want het is weer heerlijk!!!

Kus Miranda!!

(Me bannertje is gebazeerd op 26 dagen want k weet het niet meer!!)

Goedemorgen allemaal!!!

En allemaal lekker geslapen?? Wat een lekker weer is het he. Daar kunnen we lekker dit weekend van genieten en maandag naar het bevrijdingsfestival, daar heb ik nu al zin in. Morgen lekker met mijn vriendje in onze nieuwe tuin werken.

Ik ben nog steeds niet ongi, maar heb ook niet het idee dat ik zwanger ben. Heb geen gekke kwaaltjes. Hoop niet dat mijn cyclus nu ineens heel lang is, dat zou balen zijn. Ik denk dat als ik midden volgende week nog niet ongi ben dat ik dan ga testen. Ook heb ik niet het idee dat ik ongi ga worden.

Het enige waar ik een beetje last van heb is een beetje gele afscheiding.

Ik ga weer even verder aan het werk. Allemaal alvast een heel fijn weekend gewenst!!

Groetjes poeh

Hoi hoi meiden!!!!

Hier ben ik weer, uitgerust terug van vakantie! Vlak ervoor was ik ziek (koorts enzo), maar gelukkig is dat zondag weggezakt. heb dan heerlijk kunnen luieren! Hoe is het hier? Zie dat een aantal heerlijk aan het genieten zijn van het mooie weer (de was hangt hier alweer buiten). Wij gaan 5 mei naar Utrecht, gezellig. Maar morgen eerst een dagje werken.
Poeh, wat spannend joh, dat je niet meteen gaat testen, wat goed. Hoop echt voor je dat het raak is.
Mammoetje, je kunt nu de volgende ronde in, hopelijk niet zo onzeker en beter voor je.
Met mij gaat het zoals gezegd wel goed. Qua kwaaltjes is het bijna niets, alleen veel plassen en mijn darmen zijn compleet de weg kwijt geweest afgelopen week (bijna niets, wel krampen). Dit had ik ook met mijn vorige zwangerschap, maar het kan ook heeeeel goed al dat vakantie (lees foute) eten zijn. Vandaag probeer ik even gezond en weinig te eten, ff kijken of het dan beter wordt. En tja, weer die   opgezette kliertjes op mijn tepelhoven sinds een paar dagen, maar had ik mijn vorige cyclus dacht ik ook (toe dacht ik dus: zwanger! maar helaas...) dus het zal wel niets betekenen. Ik ga er vanuit dat ik doorga naar de volgende ronde. We wachten af, nog 3 daagjes!
Jolie

Hoi hoi meiden

@JOEPIE: Wat leuk dat we zo dicht op elkaar zitten met ongi dan.
Kunnen we idd lekker nagelbijten en elkaar op de hoogte houden.

O meiden wat heb ik een rotnacht gehad, ging gisteren om 23.00 naar bed en mijn mannetje was aan het darten bij zijn darttoernooi.
Komt hij midden in de nacht binnen dus ik wakker ging hij het over een nader wijf hebben die hij daar van kent.
nou ik ben al vreselijk onzeker nu door al die hormonen dus ik overstuur.
Hij ging lekker slapen nou om 2 uur snachts zat ik rechtop in mijn bed te huilen.
Gelukkig was de kat bij me die me trooste maar ik voelde me vreselijk.
Ik naar beneden met mijn kussen en slaapzak maar ja dat ligt ook niet zo een bank, dus ik maar weer naar boven toe en naast me mannetje gekropen.
Heb hem uiteindelijk maar wakker gemaakt want was over de rooie.
Kon alleen maar denken aan die slet en dat ze vgan mijn mannetje moet afblijven.
We zijn bezig metr ons eerste kindje kom op zeg afblijven dus.
Nou toen had hij door dat ik zo overstuur was en zijn we beneden om half 5 in de ochtend even wat gaan drinken en er even over gepraat.
Nu is het gelukkig weer goed maar zoals jullie begrijpen ben ik gebroken!!!
ga vanavond dus lekker vroeg onder de lakens.

Ja ik weet het ben jaloers maar nu nog meer ik heb zoiets vasn hij is mijn mannetje en van niemand anders.
zo meiden dit moest ik even kwijt aan jullie lucht trouwens wel weer even op.
Wat een prachtig weer is het vandaag he en morgen word het ook weer toppie
Geloof over de 29 graden ja daar houden we wel van.
Ideaal klus weer dus haha.
De warmte slaat af en toe erg op de hormonen.

Nou meiden ik spreek julie snel weer.

dikke knuffel van Maureen

hoi hoi allemaal ben ik weer,vanmiddag nieuwe stenen besteld voor de tuin!!! mooie maar wel dure,maar we krijgen toch vakantiegeld he hiihihih gaat het daar aan op maar we krijgen er wel een mooie tuin voor terug!!! ik denk dat ik komende week de ha eens ga bellen voor een afspraak en dan leg ik hem mijn verhaal uit en dan ga ik vragen voor een kuurtje primolut of iets anders wat mijn menstruatie op gang kan brengen!! ik zit vandaag op dag 59 en duurt wel erg lang weet uit ervaring dat het nog langer kan duren maar waarom wachten? toen ik zwanger wilde raken van milan heb ik ook gewacht en het kwam uiteindelijk naa 88 dagen op gang!!! hoop dat mijn ha me nu wel wil helpen want toen wilde ze het niet moest maar wachten kon wel een jaar duren zei ze toen pfffffffffff en nu ga ik naar een andere ha wel dezelfde praktijk maar een andere kijken wat deze zegt! meiden hoe is het met jullie lekker van het weer aan het genieten? wordt nog warmer deze week heerlijk!!!! tot straksssssssssss
liefs mir

goedemorgen hoe is het hier?? rustig hoor wel jammer! ik ben vandaag niet zo vaak op het forum want we hebben vanmiddag een 40 jarige bruiloft! en dan met zo'n mooi weer super! vanmorgen weer mijn temp genomen en deze was weer hoog 36.69 en gisteren was die 36.6 en eergisteren opeens 36.4 gek he ga van de week toch naar de ha en dan neem ik het lijstje mee!!! heb gisteren ook getest en was negatief! ik denk dat ik mijn eitje heb gehad op dag 49/50 en gisteren was het 9 dagen na mijn vermoedelijke ei dus of ik heb te vroeg getest of ik ben echt niet zwanger denk wel het laatste! kom straks nog ff kijken ga genieten buiten van het mooie weer!
liefs mir

Goedemorgen (bijna middag al!)

Ben pas net mijn bed uit...hadden gisteren een feestje... pffff... ik kan er niet meer zo goed tegen hoor om pas zo laat (03.00u) in bed te liggen.... Ik dacht; het is mij wel lekke,r heb mij ei toch nog niet gehad (denk ik), ik ga ook een keer iets drinken (waren nl op de fiets gegaan). Dus ik heb 3 Bailey's op en die sloegen goed aan... hahah, was een gezellig feestje!!!
Vriendlief is net even uit zijn bed gekomen, maar net maar weer terug gegaan... die heeft ietsje meer gedronken, hahahah... sja!!
Liepen gisteren wel veel zwangeren rond.... dat deed me toch wel wat... .... vooral bij ééntje. Ik stond er echt van te kijken dat zij zwanger is. Ik had haar al een tijdje niet gezien, maar de laatste keer (eind vorig jaar) toen hadden we het een keer over kinderen en toen zei ze echt van: nee, nu nog niet hoor!!!
En nu is ze 13 weken zwanger...... ze dachten; we stoppen en dan zien we wel.... 1ex meteen raak! En toen hadden ze zoiets van: oh... nu al??? (ik dacht: auw!)
Nouja,   we gaan er maar vanuit dat het hier ook wel gaat lukken, maar het is toch een grote angst dat het niet lukt....
Moet ik niet te veel aan denken.....

Ik heb ons NOD-lijstje maar weer even tevoorschijn gehaald, maar hij is niet up to date....
Vanaf wanneer kom je op het wachtbankje? Daar zouden MamaJM en Jolie80 nu toch op moeten zitten? En Dotje en Elmoo bij de overtijd meiden? Of heb ik iets gemist en zijn de  er al????????

Vanavond komt Nathalie toch thuis? Ik ben zo benieuwd voor haar! OF zwanger (liefste natuurlijk) of de RD's, maar die onzekerheid en dat lange wachten lijkt me super vervelend!

Fijne zondag allemaal, geniet van het lekkere weer!

Groetjes, Mickje

NOD lijstje:

Dotje                                           2e ronde 1e kindje                           03-05-08
Elmoo                                        1e ronde 1e kindje                            03-05-08
MamaJM                                2e ronde 2 kindje                                05-05-08
Jolie80                           2e ronde 2e kindje                   06-05-08
Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08
Miranda                                  4e ronde 1e kindje                           16-05-08
Maureen                                3e ronde 1e kindje                           ??????
Gerdien                                  5e ronde 1e kindje                            ??????
Esseltje                                   4e ronde 1e kindje                           17-05-08  
                                                           (Ik hoop dat ik nu op het bankje kom!!!!)
Joepie                                      3e ronde 1e kindje                              20-05-08
Mickje                                      3e ronde 1e kindje                                21-05-08
Mamoetje                            6e ronde 1e kindje                              03-06-08        ( 34 dgn )
Mamoetje                           6e ronde 1e kindje                              25-06-08        ( 56 dgn )
DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Spring                                        5e ronde 1e kindje                27-04-08
LoempiaMonster       1e ronde 1e kindje               29-04-08
Poeh                                           2e ronde 1e kindje                            01-05-08

OVERTIJD meiden we duimen extra hard  Wel/Niet zwanger? Spannend!!!!

Nathalie                                  2e ronde 1e kindje                          17-04-08      Spannend!!!  
Britt                                                3e ronde 1e kindje                         17-04-08     Spannend!!!

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

R ozemarijke          3e ronde 1e kindje         uitgeteld  op 30 oktober 2008
Bolle                                1e ronde 1e kindje         uitgeteld op 1 december 2008

Verloskundige bezoek :

Bolle                             2e bezoek                             10-06-08

1e Echo, ahhh wat lief en mooi

Bolle                              14-05-08

Terug
Bovenaan