Kluskippies wannabe moms!!

Hey Meiden,

Wat een superweer!!!! Echt heerlijk... Ben vanochtend al naar de tuinland geweest...

Maureen, wat vervelend dat je zo slecht geslapen had, moeilijk he die hormonen soms. Ook niet echt tactisch van je vriend om over een andere meid te beginnen en dan in slaap te vallen! Hopelijk is het nu allemaal weer goed? Kan me wel voorstellen dat je je daar niet echt lekker bij voelde...

Mickje, wat een superdag om een 40 jarig trouwfeest te hebben, heerlijk... Kan niet beter... Geniet ervan en alvast heel veel plezier gewenst!

Gisteren had ik mijn nod maar nog geen rd's. Vrijdag had ik wel steken vanuit mn liezen en een zeurend gevoel in mn onderbuik dus dacht dat ik zeker ongi zou worden. Maar nu helemaal nergens meer last van, wel apart...
Ik wacht nog even af...

Iedereen heel veel plezier vandaag..!!!!

Elmoo

Oeps, Miranda heel veel plezier met je 40 jarige trouwfeest vandaag, je kan het inderdaad niet beter treffen dan met dit weer....! Heel veel plezier..!!!!

(dacht dat het mickje was die zo'n leuk feest had..)

Ben ook heel benieuwd hoe het met Nathalie is, spannend..!!!!

Hoi hoi,

Mijn vriendin had mij gevraagd om jullie tijdens de vakantie op de hoogte te houden,
het was wel even zoeken op dit forum maar ben uiteindelijk toch in de juiste topic
gekomen . Ze heeft het daar erg naar haar zin, maar vindt het ook wel erg spannend, want ze heeft nog steeds het gevoel dat de rd's er aankomen en toch is het niet zo ver. De rd hoord normaal gesproken op vrijdag/zaterdag nacht te komen, maar tot nu toe nog niks. Als ik haar steeds aan de telefoon is, vraag ik niet hoe het met haar is maar of ze al een rd heeft. Maar tot nu toe is het niet zo ver, dus erg spannend.

Genieten jullie ook zo van het lekkere weer, ik en de kat wel. Ben al fllink bezig geweest in de tuin. Het gras in de tuin is me nog steeds een doorn in het oog door al dat mos. Nu hoorde ik dat ik daarvoor een aparte hark voor moet gebruiken nml. een verticuleerhark. Ik had er nog nooit van gehoord, en wist niet dat zo'n ding bestond. Dus dat ga ik van de week maar eens ff testen, hoop dat het gras dan mooi groener wordt.

Geniet lekker van het weer, en ik zal jullie op de hoogte houden.

Groetjesssss

Hey lieve kluskippies van me! Ik heb jullie ook gemist hoor. Nu maar ff rustig zitten lezen hoe het met jullie allemaal gaat. Eerst meteen het nod lijstje bekeken, maar verdorie nog geen zwangere kluskippies erbij. Ik ga ff deel voor deel lezen en reageren, maar wou ff laten weten dat ik weer terug ben. Zal zo meteen eerst ons nod lijstje eens ff up to date maken.

Hele dikke thuiskomknuffel! =x= Nathalie

Hallo dames en heer!

Wat leuk zeg, een mannelijk verhaaltje...en ook nog een uitgebreid verhaaltje, dat had ik niet verwacht...zet mijn kereltje erachter en die typt, ze is ongesteld,  groetjes...hihi...leuk hoor, zo uitgebreid, mag je vaker doen vriendje van dotje! Wel een spannende tijd voor jullie dus...toen ik de naam dotje zag staan in de lijst, dacht ik al, oh oh, vast de rd-tjes, maar wat leuk dat we ook te horen krijgen dat ze er nog NIET zijn! Houden zo!
Hebben jullie al afgesproken wanneer jullie gaan testen???
Hou ons zeker op de hoogte!

Mickje, da's zeker even slikken he, als iemand dan zo snel zwanger is terwijl
ze zoiets hadden van...we zien wel! Wij zijn ook nog maar net bezig, dus we
hebben niet te klagen, maar toch steekt het...dat heb ik ook wel!
We hebben geluk he, met nog een weekje vakantie! Lekker buiten zitten en
een bruin tintje kweken dacht ik zo! Lang leve het onderwijs!
Ik ben ook erg benieuwd naar het nieuws van Nathalie, laten we hopen dat
het goed nieuws is!

Miranda, hoe was het feestje??Lekker buiten gezeten? We hebben een bbq
gehad bij een vriendin, daar was ook een andere vriendin (ook een nichtje van me) en die is nu 37 weken! Had ook echt een buik ervoor zitten, zo he!
Ben heel benieuwd wat het wordt en hoe het dan gaat heten!

Elmoo ook aan het genieten van het lekkere weer??Bij jou wordt het dus
ook spannend! Maar je houdt het nog een paar dagen vol om niet te
testen???Knap hoor!Er moet deze ronde toch tenminste één zwangere
(het liefst meer) tussen zitten...anders gaat niemand Bolle achterna!

Bolle, hoe is het met jou??Nu schiet het wel op he, met de echo, hij
is al bijna! Het leek nog zo ver weg toen je ons vertelde dat je zwanger
was...de tijd gaat echt wel snel! Of lijkt dat bij jou niet zo?

Ik mis toch wel een aantal meiden hoor, Gerdien, Esseltje, Spring enz...
we zijn weer benieuwd naar jullie verhaaltjes!!!

Ik ga m'n mannetje even boven roepen, ben vandaag op m'n vruchtbaarst!
Wish me luck...

Tot gauw,

Liefs Joepie

Zo ik heb ff ons nod lijstje bijgewerkt en zoals jullie zien sta ik niet bij Bolle en ook niet meer overtijd. Yippie de rd-tjes zijn toch gekomen. 1 mei was het zover. Het was voor mij eigenlijk een opluchting, niet nog langere cyclus. Zat nu al op 36 dagen. Maar ja als ik na Mamoetje kijk en Mir die nog steed op de rd-tjes zit te wachten, mag ik nog niet klagen. Sinds dat rot telefoontje van het uwv is alles anders geworden. Je weet natuurlijk niet hoe het geweest zou zijn als dat niet gebeurd was. Luxemburg heeft me wat dat betreft goed gedaan. Heerlijk tot rust gekomen. Maar hierover straks meer.

1e ronde 22 dagen + 2e ronde 36 dagen = 58 : 2 = 29 dagen!

NOD lijstje:

Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08
Miranda                                  4e ronde 1e kindje                           16-05-08

Maureen                                3e ronde 1e kindje                           ??????
Gerdien                                  5e ronde 1e kindje                            ??????
Esseltje                                   4e ronde 1e kindje                           17-05-08  
                                                           (Ik hoop dat ik nu op het bankje kom!!!!)
Joepie                                      3e ronde 1e kindje                            20-05-08
Mickje                                      3e ronde 1e kindje                              21-05-08
Nathalie                                3e ronde 1e kindje                             30-05-08  
Mamoetje                            6e ronde 1e kindje                              03-06-08      (34 dgn)
Mamoetje                           6e ronde 1e kindje                              25-06-08      (56 dgn)

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Dotje                                           2e ronde 1e kindje                           03-05-08
Elmoo                                        1e ronde 1e kindje                            03-05-08
MamaJM                                2e ronde 2 kindje                                05-05-08
Jolie80                           2e ronde 2e kindje                   06-05-08

OVERTIJD meiden we duimen extra hard  Wel/Niet zwanger? Spannend!!!!

Britt                                                3e ronde 1e kindje                         17-04-08     Spannend!!!
Spring                                        5e ronde 1e kindje                         27-04-08     Spannend!!!
LoempiaMonster      1e ronde 1e kindje                          29-04-08     Spannend!!!
Poeh                                           2e ronde 1e kindje                         01-05-08     Spannend!!!

De ZWANGERE  onder ons:   ***********************************

*** GLITTERS!!! !!!

R

ozemarijke          3e ronde 1e kindje         uitgeteld  op 30 oktober 2008

Bolle                                1e ronde 1e kindje         uitgeteld op 1 december 2008

Verloskundige bezoek :

Bolle                             2e bezoek                             10-06-08

1e Echo, ahhh wat lief en mooi

Bolle                              14-05-08

Zo ik ga er eens ff rustig voor zitten en proberen zoveel mogelijk te reageren op al jullie leuke, lieve, en onroerende berichtjes. Ik had gelukkig maar 1,5 pagina terug te lezen, dus dat scheeld, hihih. En kan jullie geen ongelijk geven want het is heerlijk weer nu. Gisteren was het ook al zo lekker. Ben helemaal verbrand, maar later meer over mij. Hopelijk hebben jullie ook genoten van de afgelopen dagen. Veel zijn natuurlijk met vakantie, hebben vakantie of zijn net weer terug.

Heb je leuke vakantie gehad Jolie? Waar was je ook alweer heen? Ben het alweer vergeten, las ineens dat je terug was vandaar.

En het mannetje van Dotje die ff lief komt melden hoe het met haar gaat. Leukleuk, fijn teministe niet zo'n kort verhaaltje. Succes met je gras. Ik had ook nog nooit van die hark gehoord. Hier was het ook een ramp met het gras, ontzettend veel mos. Maar dat is nu helemaal omgeploegd en gevreesd. Mijn paps is de gelopen 5 dagen heel druk bezig geweest hier, echt ontzettend lief. Hebben nu teministe weer een hek en hij heeft een schutting geplaatst waar van het zomer de garage komt. En een mooie sierschutting (die had ik al uitgezocht) bij ons toekomstige terras. Dus laat het mooie weer maar komen, ik kan nu een beetje meer in privacy zitten.

Heerlijk hè MamaJM dit weer. Jullie zullen ook wel veel buiten hebben gezeten en genieten met de mannetjes. Mir heeft lekker veel getypt ziet ik hier. Ja ik spring ff van de hak op de tak hoor, hihih. Kweet ff niet meer wat ik wou zeggen, ga zo ook maar eens ff kijken op hyves. Heb ik nog niet gedaan. Meteen toen ik ff tijd had hier gekeken en tijdens het eten ff bijgelezen. Heb het forum wel gemist. Moest elke dag wel ffies aan jullie denken, tussen het genieten door, hihih.

Elmoo, jij was het toch met je werk? (Sorry als ik naam door elkaar haal, maar had veel terug te lezen) Wat naar voor je meis allemaal. Kan wel zeggen trek het je allemaal niet te veel aan, maar tis wel rot situatie en dat je niet lekker in je vel zit door die stress is gewoon niet fijn. Zit je verder nog ergens mee in je maag dan? Het is belangrijk dat je plezier in je werk hebt. Wat moet je nog op papier laten zetten dan? Hopelijk heb je over een tijdje meer uitdaging in een baan die je echt leuk vind. Wacht er niet te lang mee, uiteindelijk zul je beslissingen moeten nemen en dat houd soms in dat daar een risico aan vast zit. Het geeft helemaal niks dat je van je af klets. Dan moet je je niet schuldig voelen als je alleen ff berichtje post over hoe jij je voelt.

Miranda leuk dat je ons toch ff zo nu en dan op de hoogte houd hoe het met jullie gaat. Ik wens jullie veel succes in jullie nieuwe huis. Veel klusplezier op alle vlakken. En dat je maar snel een beetje rust en warmte kan creeren met je eigen spulletjes. Herken het wel wat je zegt hoor, kweet nog goed hoe ik me toen voelde. En nu soms nog wel omdat niet alles op plek is zoals ik wil (op zolder en op logeerkamer/werkkamer van mijn vriend) Succes!!!

Maureen, hoe is ie met jou meis? Wat lees ik nou over die andere meid met dat darttournooi van je vriend? Heb het ff niet goed begrepen hoe dat zat. Zat die meid aan hem? Of wat is er gebeurd? Als je er liever niet meer over hebt begrijp ik dat. Goed van je dat je hem hebt wakker gemaakte en jullie er 's nachts nog over hebben gepraat. Echt compliment.

Ik mis Esseltje helemaal in de dagen dat ik weg was. En volgens mij heb ik nog wel veel meer gelezen. Ohhh ja wie zijn vriend had dat met die slijptol. Oh ja dat was Mickje. Brrrr zat net te eten toen ik het las, hihih. Heeft ie er veel pijn of is het vooral de beperkingen van het gips? Kan me voorstellen dat het nu moeilijk voor hem is met jullie verbouwing.

Ohhh ja onze mamoetje niet te vergeten. Meis jeetje wel heel lange cyclus hè. Balen, maar fijn dat je nu weet waar jullie aan toe zijn, ipv steeds negatief testen. Hopelijk bied deze ronde meer geluk!

Nou meiden ik weet ff niet meer, heb zo goed mogelijk proberen te reageren. Ik post eerst dit ff voordat ik alles kwijt ben en weer overnieuw kan beginnen. Hebben jullie vast weer wat te lezen, hihih

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan