Kluskippies wannabe moms!!

Hallo allemaal!! Zal eerst even reageren en dadelijk al jullie berichten lezen. Want er is weer razend veel bijgeschreven. Ik ben nu weer aan het werk heb net 2 daagjes vrij gehad en lekker in de tuin gewerkt en op stap geweest.
Had gisteren mijn NOD maar ben nog steeds niet ongi. Heb wel af en toe steken.
Zal het lijstje even aanpassen:
NOD lijstje:

Dotje                                           2e ronde 1e kindje                           03-05-08
Elmoo                                        1e ronde 1e kindje                            03-05-08
MamaJM                                2e ronde 2 kindje                                05-05-08
Jolie80                           2e ronde 2e kindje                   06-05-08
Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08
Miranda                                  4e ronde 1e kindje                           16-05-08

Maureen                                3e ronde 1e kindje                           ??????
Gerdien                                  5e ronde 1e kindje                            ??????
Esseltje                                   4e ronde 1e kindje                           17-05-08  
                                                           (Ik hoop dat ik nu op het bankje kom!!!!)
Joepie                                      3e ronde 1e kindje                              20-05-08
Mickje                                      3e ronde 1e kindje                                21-05-08
Mamoetje                            6e ronde 1e kindje                              03-06-08        ( 34 dgn )
Mamoetje                           6e ronde 1e kindje                              25-06-08        ( 56 dgn )

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Spring    
                                   5e ronde 1e kindje                27-04-08
LoempiaMonster       1e ronde 1e kindje               29-04-08
Poeh                                           2e ronde 1e kindje                            01-05-08

OVERTIJD meiden we duimen extra hard  Wel/Niet zwanger? Spannend!!!!

Nathalie                                  2e ronde 1e kindje                          17-04-08      Spannend!!!  
Britt                                                3e ronde 1e kindje                         17-04-08     Spannend!!!

De ZWANGERE  onder ons:   ***********************************

*** GLITTERS!!!

!!!

R

ozemarijke          3e ronde 1e kindje         uitgeteld  op 30 oktober 2008

Bolle                                1e ronde 1e kindje         uitgeteld op 1 december 2008

Verloskundige bezoek :

Bolle                             2e bezoek                             10-06-08

1e Echo, ahhh wat lief en mooi

Bolle                              14-05-08

Zal straks wel even jullie berichtjes lezen en reageren. Tot straks!!

Groetjes poeh

hallo ben ik weer!!! lekker twee daagjes overal naar toe geweest met mijn twee mannetjes!!!hier is nog steeds niks te bekennen van ongi zit vandaag alweer op dag 58 en mijn temp. is weer omlaag van 36.68 gisteren naar 36.41 vanmorgen ben benieuwd heb wel last van mijn rug en duizelig en misselijk maar ja wachten vrolijk af he!!! hoe zou het met nathalie gaan??? en met de rest van de kippies het is hier zo rustig geweest!!!
tot strakssssssssssssss liefs mir

Hey Meiden,

Iedereen lekker aan het genieten van de afgelopen paar vrije dagen, het is hier zo rustig... Helaas moet ik vandaag gewoon weer aan het werk... Maar wel eerder vrij vandaag dus dat is wel lekker!
@mamoetje, jeetje wat een lange cyclus. Aan de ene kant fijn dat de rd zijn gekomen want dan kun je weer verder, maar aan de andere kant ook vervelend... Ik hoop voor je dat je snel regelmaat krijgt in je cyclus, maar nog meer hoop ik dat je rd's helemaal wegblijven 9 maanden lang ...
@dotje, heel veel plezier in Engeland! Hopelijk komt je vriend niet op het forum, want dan weten wij wel genoeg hihi!! Ik heb dezelfde klachten als jou en ga er eigenlijk ook gewoon vanuit dat morgen de rd's zullen verschijnen.
@miranda, voor jou ook al zo'n lange cyclus, wat een onzekerheid.Hopelijk is er ook snel meer zekerheid voor jou! En dan in positieve zin natuurlijk....
@Poeh, SPANNEND!!SPANNEND!!SPANNEND!! Voel je al wat? En wanneer ga je anders testen? Zal heel hard voor je duimen...
@mamajm, wat heerlijk he om te shoppen bij de intratuin, wat een geluk dat die bakken in de aanbieding waren want ze zijn nogal prijzig he... In elk geval alvast een leuk verjaardags cadeautje haha... Veel plezier bij de kinderboerderij..!

En voor alle andere meiden, heel veel plezier het weekend, lekker genieten van het mooie weer.. Heerlijk...!

Hoi hoi meiden.

Sorry dat ik er even niet was maar had het beetje drukjes.
Wat een heerlijk weertje he vandaag en het word nog beter van het weekend en de weer erna.
Ik heb vandaag weer lekker zitten uitrekenen want mijn mannetje en ik hebben gistermiddag heerlijk zitten klussen.
was echt supergenieten.
Moet nu dus 22 mei ongi worden dus ik wacht het af.
We gaan in ieder geval lekker veel klussen deze maand.
Heb eigenlijk niet zo heel veel tem elden vandaag alleen dat ik het nog steeds een supergaaf forum vind.

Meiden klus ze vanavond en we spreken elkaar snel.

Dikke kus van Maureen

hey dames ben ik weer!!! heb vandaag een lekkere vrije dag gehad van alles gedaan vanmorgen eerst mijn nageltjes weer mooi laten maken en toen samen met mijn man en zoontje gaan kijken voor nieuwe schoenen voor mij ik nl kleine voetjes en er zijn maar weinig zaken waar ik kan slagen!!! woon in  limburg  , en ik ben gaan kijken in beek ook in zuid limburg. en ik ben geslaagd voor een paar mooie zomerschoentjes van het merk hispanitas maat 35!!! en daarna nog ff boodschappen gedaan en gekookt en nu wat tv kijken mannetje is weg. had vanmiddag echt een zwangerschapstest willen kopen maar dacht is onzin alweer geld uitgeven voor niks! omdat ik zo"n onregelmatige cyclus heb en vandaag alweer op dag 59 zit na het stoppen met de pil ik heb dus gewoon een hele cyclus overgeslagen he als je uitgaat van 28 dagen!!!! ik voel me niet zo heel lekker maar mijn lichaam kan me ook weer voor de gek houden he!!!vanmorgen mijn temp. ook weer gezakt pfffffffff ik laat me wel verassen wanneer ik ongi ga worden of niet natuurlijk!!!!

elmoo ik vind het wel vervelend dat ik zo"n onregelmatige cyclus heb maar kan er verder weinig aan doen denk ik! we klussen wel maar weten natuurlijk niet of het het juiste moment is! och ja.

misschien tot straks allemaal een fijne avond!!!!!!!!!!!!
doei
liefs mir

Hey Miranda,

Ja kan me erg goed voorstellen dat je het vervelend vind dat je zo'n lange en onregelmatige cyclus hebt! Ik hoop voor je dat het zo snel mogelijk regelmatig wordt en dan natuurlijk een cyclus van zo'n 28 dagen.... Of natuurlijk dat je snel positief test...
Veel sterkte ermee en zal uiteraard voor je duimen...

Hallo lieve kippies van me!

Hier weer een berichtje van mij! Is wel een paar daagjes geleden he!
Ik kan het volgens mij wat meer loslaten, gelukkig maar, de dagen
gaan nu lekker snel (heb ook vakantie he!)
Over 4 dagen alweer m'n eisprong, maar had vanavond van die steekjes
links onderin m'n buik, dus heb m'n vriendje maar alvast voor de
zekerheid mee genomen naar boven, want je weet maar nooit, misschien
komt hij wel wat eerder!
We hebben afgesproken om het nu weer om de dag te doen, wel ver-
plicht, maar goed, we bouwen het dan lekker langzaam op, zodat we
er toch nog wel lol aan hebben! We duimen maar weer!

Mickje, Bleeeeeeeeeh...ik las echt met kippenvel je bericht van je
vriendje!!!Als ik naar die ziekenhuisprogramma's kijk kan ik aardig veel
hebben, maar gepruts en sneeën enz, aan de handen, daar word ik
echt misselijk van! Vandaag  was in traumacentrum iemand met zijn
hand op een takje gevallen en die had ik 2,5 cm in z'n hand zitten...
iiiiiiiiiieeee...werd er helemaal naar van toen ik dat zag!
Wens je vriendje heel veel beterschap en voor jou sterkte, hihi!
Lukt het klussen wel een beetje? Want we gaan zo mooi gelijk op!

Nathalie, ik hoop dat je het leuk hebt op vakantie en dat je lekker
tot rust komt...wat balen dat je weer negatief getest hebt! Dan maar
hopen dat je snel ongesteld wordt, dan kun je ook weer verder!

Heb geen idee mir, wat dat kan zijn...Die krampen wat je had!
Maar een vrouwenlichaam zit raar in elkaar hoor, dat weet ik al wel!
Heb je er nog vaker last van gehad??Ben jij ook een fan van hollands
next topmodel???Vind dat zo heerlijk dom tv kijken...allemaal meiden,
lekker aan het ruzie maken om niks en lekker schreeuwen, zo kom
ik echt tot rust, hihi! De afvallers kijk ik trouwens ook, maar ik ben nog
weleens op woensdag weg, dus heb ze niet allemaal gezien!
Wat balen zo'n lange cyclus, hoop dat je snel weer ongesteld mag
worden! Dan kun je ook lekker weer aan de klus!
Ik heb ook zulke kleine voetjes...van zomerschoentjes heb ik meestal
ook maat 36 en dan moeten ze wel een bandje om de voet hebben, anders
ga ik er nog uit...heb hele smalle voetjes nl...

Dotje, ik hoop dat je het leuk hebt in engeland en dat we niks van je
vriendje horen, hihi en dat is nie slecht bedoelt, maar wil niet horen dat
je ongesteld bent geworden!!!Tot snel!

Elmoo, er zijn er meer die weleens een poosje niet typen hoor! En dat
moet ook kunnen vind ik, je moet dit niet als een verplichting zien en
soms schiet het er gewoon bij in, dat heeft iedereen! Ik hoop dat je er
snel uit bent met je werk enz. want je moet er wel plezier in hebben he,
want je zult het nog een poosje moeten doen! Jij hebt morgen ook al
je NOD...spannende periode voor de kluskippies...duim duim duim...

Mamoetje, jammer dat je ongesteld bent geworden, maar fijn dat je nu
weer door kan naar de volgende ronde en niet dom hoeft te wachten...ik
hoop voor je dat het deze ronde raak mag zijn! (dat hoop ik trouwens voor
iedereen hoor!)

MamaJM, fijn dat je tuin er weer mooi bij staat, wat kun je dan lekker blij
zijn met zoiets he???Dat zouden meer mensen moeten hebben, dan was
de wereld een stuk mooier! Laat ze maar een voorbeeld nemen aan jou,
hihi! Ook nog een paar dagen voor je NOD...duim duim duim...

Hey Poeh, spannend hoor meisje...nog steeds niks? Wanneer ga je evt.
testen als ze er nog niet zijn???Daar zijn we natuurlijk altijd benieuwd
naar!!!Want ik ben dol op positieve testen!!Hou ons op de hoogte!

Maureen, fijn dat je er weer bent! Is het nu nog zo druk???Goed blijven
klussen he, dan worden we lekker niet ongi, hopen we! Je zit net 2 daagjes
achter mij met je NOD, dus dan kunnen we samen nagels bijten!!!

Dames, ik ga m'n mannetje weer vergezellen...een fijne avond nog!
Morgen komen m'n ouders terug uit china, ze zitten nu in het vliegtuig!

Fijn weekend!

Liefs Joepie

ben ik nog ff heb een lange avond achter de rug dacht lekker relax tv te kunnen kijken maar dat gign al snel mis!!!! wij hebben sinds september vorig jaar nieuwe buren en de buurvrouw vind het leuk om s'avonds met de deuren te gaan gooien en als een dolle de trap af te lopen!!!! ze zit veel alleen haar man werkt veel en ze hebben drie kinderen! die enorm druk zijn die rennen net zoals mama de trap af en dat om half negen s'avonds! milan lag net een uurtje in bed erg vervelend en heb hem er net weer ingelegd!

elmoo hoop ook idd dat mijn cyclus snel regelmatig wordt dan kunnen we tenminste gericht klussen hhihihi nu is het op de goede gok!!! heb jij wel een regelmatigere cyclus???

joepie ga jij maar vlug naar je mannetje je zal hem hard nodig hebben he de komende dagen hihihihi veel succes met klussen meid! en heb jij ook zo'n moeite met schoenen te vinden jammer he ik zie vaak zo'n leuke schoenen maar ze passen me gewoon niet in 36 of idd al met een bandje,maar vanmiddag waren sommige modellen maat 35 nog te groot hihihihi

ik zal voor iedereen duimenen jullie allemaal bedankt dat jullie ook voor mij duimen! en hopelijk zijn we met z'n allen snel zwanger of hebben we een regelmatige cyclus! slaap lekker allemaal en tot morgen!!!!!!!!!
liefs mir

Terug
Bovenaan