Kluskippies wannabe moms!!

Hihi, mamoetje, wat oplettend van je!!! Mijn fout!
Knap he, van Dotje, dat ze dat kan???
De verbeterde versie!

Liefs Joepie!

NOD lijstje:

Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08
Miranda                                  4e ronde 1e kindje                           16-05-08

Maureen                                3e ronde 1e kindje                           ??????
Gerdien                                  5e ronde 1e kindje                            ??????
Esseltje                                   4e ronde 1e kindje                           17-05-08  
                                                           (Ik hoop dat ik nu op het bankje kom!!!!)
Joepie                                      3e ronde 1e kindje                            20-05-08
Mickje                                      3e ronde 1e kindje                              21-05-08
Nathalie                                3e ronde 1e kindje                             30-05-08  
Mamoetje                            6e ronde 1e kindje                              03-06-08      (34 dgn)
Mamoetje                           6e ronde 1e kindje                              25-06-08      (56 dgn)

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

MamaJM                                2e ronde 2 kindje                                05-05-08
Jolie80                           2e ronde 2e kindje                   06-05-08

OVERTIJD meiden we duimen extra hard  Wel/Niet zwanger? Spannend!!!!

Britt                                                3e ronde 1e kindje                         17-04-08    

Spannend!!!

Spring                                        5e ronde 1e kindje                         27-04-08

Spannend!!!

LoempiaMonster      1e ronde 1e kindje                          29-04-08    

Spannend!!!

Poeh                                           2e ronde 1e kindje                         01-05-08      Spannend!!!

De ZWANGERE  onder ons:   ***********************************

*** GLITTERS!!! !!!

R

ozemarijke          3e ronde 1e kindje         uitgeteld  op 30 oktober 2008

Bolle                                1e ronde 1e kindje         uitgeteld op 1 december 2008

Elmoo                              1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009

Verloskundige bezoek :

Bolle                             2e bezoek                             10-06-08

1e Echo, ahhh wat lief en mooi

Bolle                              14-05-08

Jaaaaaaaa!! Alweer een zwangere! Van harte gefeliciteerd Dotje!!
Hihi, ik zei toch; in mei leggen alle vogels een ei! Nou, 2 vogeltjes hebben alweer het goede voorbeeld gegeven! Hopenlijk volgen er meer!

Joepie en Gerdien... meiden,   even een hart onder de riem; hier heb ik nog zo'n ventje!!
Het leek wel of ik mijn eigen verhaal las toen ik die van jullie las! Voor hem is het ook allemaal van zelfsprekend dat alles maar gebeurd en als ik hem dan zover krijg dat ie zegt: dat doe ik wel, dan duurt het gewoon eeuwen en doe ik het zelf maar weer (is dan wel weer mijn eigen fout, maar ja!!!)
Hij is ook erg nuchter en kan echt hard en bot zijn voor zichzlef (maar ook voor mij). Terwijl ik (misschien ook weer een beetje te) zachtaardig ben en helemaal niet van mopperen of ruzie ofzo hou!
Soms denk ik wel eens van; WAT DOE IK HIER TOCH??????????!!?!?
Maarja, wil hem ook niet kwijt natuurlijk! En ja, sommigen dingen ziet hij gewoon niet.
Ik heb heel erg de neiging om mezelf in andere te verplaatsen (en doe of zeg dus ook geen dingen ondoordacht, omdat iks teeds denk; hoe zou een ander dit vinden?) en hij kan dan met zijn lompe gedrag mij soms echt kwetsen (zonder dat ie dat dan in de gaten heeft).
Mijn probleem is dan weer dat ik daar dan niks van zeg en mezelf alleen even terug trek om ff verdrietig te zijn of te balen. Maar ja, vervolgens kan hij het dan later nog eens zeggen, terwijl als ik de 1e keer had gezegd dat ik het niet leuk vind, hij het geen 2e keer doet.
Nu met de verbouwing merk ik dat we toch beide wat gestresster zijn (= bij mij emotioneler), en hij baalt ook vreselijk dat ie niet kan helpen omdat hij nog 3 weken in een soort van brace moet zitten met zijn arm (ivm de bijna doorgesneden pezen van vorige week) dus af en toe is het wel ellende hoor. Daar kan ik erg vedrietig om zijn, en dan denk ik in mijn onzekerheid; moeten wij wel aan een kindje beginnen nu???
Ik HAAT het dat ik overal zo over twijfel en onzeker ben. Maar ja....

Pffff. genoeg geklaagd... het is een mooie zonnige dag, dus ik ga........ boodschappen doen! hahaha, ja moet ook gebeuren!

Groetjes, Mickje

Hoi hoi,

Even een kort berichtje voor ik moet werken (slaapdienst): ik ben helaas net ongesteld geworden, dus deze maand niet zwanger. Jammer, maar het vermoeden had ik al. Nu ga ik weer blij en vrolijk ronde 3 in: NOD 3 juni. Wil iemand dit aanpassen. Ik moet gaan, tot de volgende keer!

Liefs Jolie

Hey dames,

Jolie, jammer zeg dat de RD-tjes gearriveerd zijn...op naar een volgende
ronde...wel een lekkere strakke cyclus of niet???
Balen hoor, ik had nu zo'n flauw vermoeden dat iedereen één dezer
dagen wel zwanger zou zijn...Hopelijk ben je niet al te teleurgesteld,
maar zoals in je berichtje te lezen, ga je lekker door!

M

ickje...moest wel een beetje grinnikken hoor, toen ik je berichtje
las...hihi...ik ben dus echt niet de enige...want ik kan ook zo lekker
twijfelen of het dan wel goed is om aan een kindje te beginnen, heb
weleens gezegd dat het misschien beter is om even te wachten, maar
ik kan het gewoon niet, daarvoor hou ik echt wel genoeg van hem
om toch een kindje van hem te willen! En jij ook zo te lezen!

Wat vervelend dat je alles opkropt, da's nie goed he, maar ik snap
het wel helemaal, alleen idd het probleem is dat hij niet weet dat
je er zo mee zit en de volgende keer dezelfde fout maakt...en je moet
echt niet te vaak toegeven hoor, dat jij het dan maar weer doet, doet
me denken aan m'n moeder, die liet dan ook net zolang iets liggen,
totdat we er gewoon niet meer omheen konden en we inzagen dat
we het toch echt zelf moesten doen, hihi, werkt nu ook nog wel
eens! En dat je tijdens de verbouwing emotioneler bent, god kind
praat me niet van! Wel rot he, want je kunt dan ook veel minder
hebben...en hij is gestresst dus schiet ook eerder uit z'n slof...ik weet
maar al te goed waar je het over hebt!

Misschien moeten we ook geen perfecte relatie willen, maar soms
kunnen de heren zich ook wel een beetje inhouden hoor...ik vraag
weleens waarom hij dan in godsnaam zo'n botte reactie geeft...hij
weet dat hij me daarmee kan kwetsen...hij weet het zelf ook nie,
heeft het zelf ook nie altijd door...mannen...ppff...soms!!
Maar toch kan ik niet zonder ze...(en vooral niet zonder die van mij dan!)
En dat gevoel zullen jullie zeker allemaal kennen!

Nathalie is zo stil vandaag...en Antoinette heb ik ook al lang niet meer
gezien...Gerdien en Maureen, wat is jullie NOD???
Esseltje...snik...ook weg...en Bolle...ook al een poosje niet gezien...
Mirandaaaaaaaaaaaa.........vandaag de sleutel!!!!!!!Succes met dubbel
klussen!!hihi!
Mir...vandaag ook nog nie geweest...
Poeh, spannend, ga je dan ook vanavond testen????

Ik ga de zon weer opzoeken!!!tot snel!

Liefs Joepie

NOD lijstje:

Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08
Miranda                                  4e ronde 1e kindje                           16-05-08

Maureen                                3e ronde 1e kindje                           ??????
Gerdien                                  5e ronde 1e kindje                            ??????
Esseltje                                   4e ronde 1e kindje                           17-05-08                                                          
Joepie                                      3e ronde 1e kindje                            20-05-08
Mickje                                      3e ronde 1e kindje                              21-05-08
Nathalie                                3e ronde 1e kindje                             30-05-08  
Mamoetje                            6e ronde 1e kindje                              03-06-08      (34 dgn)
Mamoetje                           6e ronde 1e kindje                              25-06-08      (56 dgn)
Jolie                                            3e ronde 2e kindje                             06-06-08

DE WACHTBANK :

MamaJM                                2e ronde 2 kindje                                05-05-08

Britt                                                3e ronde 1e kindje                         17-04-08    

Spannend!!!

Spring                                        5e ronde 1e kindje                         27-04-08

Spannend!!!

Spannend!!!

Poeh                                           2e ronde 1e kindje                         01-05-08      Spannend!!!

*** GLITTERS!!! !!!

R

Bolle                                1e ronde 1e kindje         uitgeteld op 1 december 2008

Elmoo                              1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009

Verloskundige bezoek :

Bolle                             2e bezoek                             10-06-08

Allereerst ff lijstje aanpassen, want Joepie had er 6 juni van gemaakt en moet 3 juni zijn hè Jolie? Jammer dat de rd-tjes zijn gekomen meis. Hoelang was je cyclus? Wel fijn dat je weet waar je nu aan toe bent. Ik duim heel hard voor je en hoop echt dat het volgende ronde ook voor jullie raak is

Liefs Nathalie

NOD lijstje:

Jolie                                            3e ronde 2e kindje                             03-06-08

DE WACHTBANK :

Spannend!!!

Spannend!!!

Spannend!!!

*** GLITTERS!!! !!!

R

Verloskundige bezoek :

Jaaaaaaaaaaaaaa weer een zwangere kluskippie, ik ben helemaal blij!

G
E
F
E
L
I
C
I
T
E
E
R
D
!!!! Dotje & Mannetje!

Echt super voor jullie. En nogmaals onwijs lief dat je vriend ons zo op de hoogte hield. Geef hem ook maar ff een dikke knuff van ons erbij! Echt fijn voor jullie zeg zo'n positieve test, dat na al die negatieve testen hier in onze topic. Maar gelukkig gaf Elmoo ons gisteren al maar hoop!

Wens jullie alle geluk met de kwaaltjes en het zwanger zijn!

Dikke knufff =x= Nathalie

Dit kluskippie lag vanmorgen in bedje. Hoofdpijn en moe en me nog steeds niet fit voelen. Dus dacht maar eens niet eigenwijs te zijn, goed van mij hè. Want voel me nu gelukkig beter dan de afgelopen dagen. Toen ik uit bed kwam moest ik ff paar boodschapjes doen, want we hadden niet eens meer brood, beleg en iets lekkers te drinken in huis, na onze vakantie in Luxemburg. Toen was mijn mams hier nog ff, daar een broodje voor gesmeerd en ff gekletst, want die voelde zich niet zo happy omdat het lichamelijk met haar ff niet zo lekker gaat. Toen hier nog wat dingetjes opruimen en ik zat net lekker op mijn terrasje in het zonnetje toen een vriendin langs kwam. Dus ik snel deze site dichtklappen. Ik had al gezien dat Dotje ook zwanger is, dus ik helemaal blij. Maar ja moest mijn mondje wel houden hè. Begon zei uiteindelijk ook nog over dat ze in de toekomst ook wel graag kids willen. En ze gaan dit weekend verhuizen enzo. Dus tis soms wel moeilijk om niks te zeggen hoor. Maar dan gooi ik er gewoon van die zinnen in van ja in de toekomst willen wij ook wel graag kids enzo. Ze moest eens weten dat we al in ronde 3 zijn beland en aan het klussen zijn voor zo'n klein wondertje!! hihih

Liefs Nathalie

Ff weer wat dingen bijgelezen. Want wist het ff niet meer wat ik wou zeggen. En zo komt onze topic wel lekker snel vol hè. Alweer bijna 600 berichtjes, nog maar 100 te gaan. Blijven we dan wel iets van kluskippies heten? Want dat is nu toch wel tieperd voor ons geworden of niet dan?

Weet je wat me trouwens is opgevallen. Dat de wat nieuwe meiden zwanger zijn en hoe zit het met de harde kern? hihih Nee geeft allemaal niks hoor. Word er echt helemaal vrolijk van die zwangere kluskippies! En Joepie niet denken dat je hier dalijk alleen zit, want dat gevoel had ik ook ff bij mij. Dus dan zitten we altijd nog gezellig samen. Ohhh nee ik had met Mama22 (van topic Meiden van Maart) de deal dat ik tegelijk met haar zwanger zou worden en zei denkt dat het ronde 3 raak is. I hope so, hihih.

Goh wat herken ik jullie verhalen toch over onze mannetjes. Het is soms net of ik mijn eigen verhaal lees. Dus jullie zijn niet alleen hoor. Mijn vriend heeft ook hele andere opvoeding dan ik heb. Komt ook uit ander deel van het land. Soms denk ik wel dat zijn ouders echt langs elkaar heen leven. Alleen mijn schoonmoeder heeft het wel voor elkaar dat mijn schoonvader in het weekend kookt en zij door de weeks. Hier kook ik eigenlijk altijd. Op paar uitzonderingen na. Mijn vriend heeft nooit op zichzelf gewoont of samengewoont. Dus koken of wassen werd altijd wel voor hem gedaan. En nu heeft hij zijn lieftallige vriendin, die alles met liefde voor hem doet. En soms gewoon te gek is. Het erge is dat anderen het heel erg op valt en ik hem dan vaak verdedig. Maar ben er ook wel een beetje zelf bij hè. Omdat ik lichamelijk niet alles kan vind ik het gewoon soms moeilijk om hulp te vragen. En dat 100x alles moeten vragen en uitleggen, nou dan kan ik het net zo snel zelf. Of maar moeten wachten tot hij eens tijd en zin heeft om iets te doen. Maar laatste tijd leer ik wel meer dingen te vragen. En hij heeft me ook verteld dat hij het soms moeilijk vind en sommige dinge gewoon niet ziet dus dat ik dan maar moet vragen. Maar ja dan gaat het een tijdje goed en dan verwaterd dat wel weer. Bepaalde dingen kun je idd niet veranderen. Maar ook ik hou zo ontzettend veel van hem. Pff moeilijk soms hè. En dan heeft ie weer hele lieve kanten of zegt ie weer iets waardoor ik al die andere dingen weer ff vergeet of denk mens waar maak je je druk om, hihih. Maar ook dit zal vast herkenbaar zijn voor jullie. Kan nog wel uren vertellen. Het feit blijft gewoon dat mannen van  Mars komen en vrouw van  Venus. Of was het nou andersom? hihihih

Hier dus weer een aantal berichtjes van mij, hebben jullie weer iets te lezen, hihih.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan