Kluskippies wannabe moms!!

Hhahah douchse tortelduifjes! Mag ik een paar van die eigenschappen van jullie mannetje lenen, want die van mij zal echt nooit uit zichzelf de stofzuiger pakken hoor. Nee meneer trek de haren ff uit de kat, zodat ie sneller zijn wintervacht kwijt is. En doet dat binnen, grrr! Maar vanavond na het eten gevraagd of hij ff voor me wou afspoelen. Voordat ik hem kon bedanken was ie alweer boven. Maar toch maar ff naar boven gegaan om hem kus te geven. Zo ben ik dan ook wel weer!

Ik ben net ff bij mijn ouders geweest. Of had ik dat net al getypt? ff kijken hoor, hihih. Kweet het niet meer kun je nagaan, mijn koppie loopt echt over met dingen.

Liefs Nathalie

Hahah ja dus ik had het al verteld! Pff geheugen laat me ook weer in de steek

Nog maar ff mijn bannertje dan, leukleuk

heyyyyyyyyy super nieuws hier lees ik!!!!!!! er zijn er weer twee ZWANGER!!!!!!!!!!!! geniet ervan meiden het is jullie gegund en hopelijk hebben jullie niet zoveel kwaaltjes!!!

ik ben vanmiddag bij de huisarts geweest en mijn verhaal uitgelegd,heb gevraagd voor tabletjes wat je menstruatie kunnen opwekken en toen deed hij niet moeilijk en keek gelijk in de computer en vond primolut niet zo vlug en toen zei hij ik geef je wat anders is hetzelfde maar dan sterker en nu heeft hij me dus 10 stuks provera meegegeven! ik vroeg aan hem wat nou als ik hiervan geen bloeding krijg toen knikte hij meteen van nee ik denkdat het jou zal helpen!!!!!!!! ben benieuwd ga er morgen mee beginnen 10 dagen een tablet van 10 mg,en dan moet je normaal gesproken binnen 3tot 7 dagen een bloeding krijgen en dan de cyclus wat erop volgt weer regelmatig zijn ik vind het spannend meiden duimen jullie voor me dat de tabletjes werken en dat ik mijn cyclus op orde krijg!!! hij zei wel ik kijk er niet raar van op als mensen er een jaar over doen,en toen zei meteen ik heb dat bij milan al gehad en heb er nu geen zin in en toen moest hij lachen en zei ook ik begrijp wat je bedoelt!!!! nou meiden dit was het mijn verhaaltje hihihihi tot straks en anders slaap lekker allemaal en tot morgennnnnnn,en meiden ik begrijp jullie verhaal over mannen,is niet leuk he als ze zo doen maar soms hebben ze het zelf niet ineens in de gaten!maar we hebben ze toch wel hard nodig he!!! hihihihi
liefs mir

Hey hallo...

Mir, wat fijn zeg dat je zo'n begripvolle huisarts hebt! Hoor wel andere verhalenover ha die erg moeilijk gaan doen en zeggen dat ze maar geduld moetenhebben enz...super dat je een zwaarder middel hebt gekregen en ik hoop echt voor je dat het helpt en dat je snel ongesteld mag worden (dat ik dit nog mag zeggen op een zwanger-worden-topic, hihi!)

Dames, morgen reageer ik weer volop, nu gaan mannetje en ik lekker
slapen, we zijn allebei moe na een heftig nachtje..hihi...en dan heb ik het niet over klussen...)

Tot morgen en sleep well!

Liefs Joepie

Nee dat heb je natuurlijk onder de douche al gedaan Joepie, hihih!

Ohh Mir wat fijn dat je nu tabletjes hebt. Wel eng hoor om hier te te zeggen dat je maar snel ongi moet worden. Maar tis je nu gegunt. Hopelijk dat het snel komt en mooie regelmatige cyclus krijgt. En ook in mei je ei kan leggen, hihih.

Liefs Nathalie

Slaap lekker, fijne droompjes & tot morgen!

Knuffff & =xXx= Nathalie

Goedemorgen,

Pfff wat vroeg weer, 1e dag weer werken na bijna een week vrij geweest te zijn.

Fijn Miranda dat je nu tabletjes hebt! Hopen dat het helpt!

Mijn vriend deed toen hij beneden was wel weer wat normaler, maar van klussen is het niet gekomen. Ook vanmorgen niet (nee, vind ik niet zo gek om 6 uur). Ik heb het nog wel geprobeerd...

Nouja ik hoop niet dat onze kansen wéér verspeeld zijn...

Fijne dag allemaal!

Goedemorgen allemaal,

Ik heb gisteren toch nog snel even een test gehaald en deze vanmorgen gedaan en daar kwam al snel uit dat ik ZWANGER BEN!!!! Ik ben zo blij, ik kan het bijna niet geloven. Er kwam na een paar seconden al een dikke plus.
Ik ben uitgeteld op 8 Januari. Ga dadelijk maar even de huisarts bellen.
Hier heel veel glitters en dat jullie allemaal maar heel snel zwanger mogen worden.

**************************** ************************** *************************

Groetjes Poeh

Hieronder het nieuwe lijstje:

NOD lijstje:

Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08
Miranda                                  4e ronde 1e kindje                           16-05-08
Maureen                                3e ronde 1e kindje                           ??????
Esseltje                                   4e ronde 1e kindje                           17-05-08  
                                                           (Ik hoop dat ik nu op het bankje kom!!!!)
Joepie                                      3e ronde 1e kindje                             20-05-08
Gerdien                                  5e ronde 1e kindje                             20-05-08
Mickje                                      3e ronde 1e kindje                              21-05-08
Nathalie                                3e ronde 1e kindje                             30-05-08  
Mamoetje                            6e ronde 1e kindje                              03-06-08      (34 dgn)
LoempiaMonster     2e ronde 1e kindje                             03-06-08    
Mamoetje                           6e ronde 1e kindje                              25-06-08      (56 dgn)

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

MamaJM                                2e ronde 2 kindje                                05-05-08
Jolie80                           2e ronde 2e kindje                   06-05-08

OVERTIJD meiden we duimen extra hard  Wel/Niet zwanger? Spannend!!!!

Britt                                                3e ronde 1e kindje                         17-04-08     Spannend!!!
Spring                                        5e ronde 1e kindje                         27-04-08     Spannend!!!

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

R ozemarijke          3e ronde 1e kindje         uitgeteld  op 30 oktober 2008
Bolle                                1e ronde 1e kindje         uitgeteld op 1 december 2008
Elmoo                              1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                  2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009 Verloskundige bezoek :

Bolle                             2e bezoek                             10-06-08

1e Echo, ahhh wat lief en mooi

Bolle                              14-05-08

Terug
Bovenaan