Kluskippies wannabe moms!!

Nog een keer het Nod lijstje omdat Gerdien al had gezegd dat 20-05-08 haar nod was, maar die had onze Joepie nog niet er neer gezet, foeifoei!

Liefs Nathalie

NOD lijstje:

Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08
Miranda                                  4e ronde 1e kindje                           16-05-08

Maureen                                3e ronde 1e kindje                           ??????
Gerdien                                  5e ronde 1e kindje                            20-05-08
Esseltje                                   4e ronde 1e kindje                           17-05-08  
                                                           (Ik hoop dat ik nu op het bankje kom!!!!)
Joepie                                      3e ronde 1e kindje                            20-05-08
Mickje                                      3e ronde 1e kindje                              21-05-08
Nathalie                                3e ronde 1e kindje                             30-05-08  
Mamoetje                            6e ronde 1e kindje                              03-06-08      (34 dgn)
Mamoetje                           6e ronde 1e kindje                              25-06-08      (56 dgn)

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

MamaJM                                2e ronde 2 kindje                                05-05-08
Jolie80                           2e ronde 2e kindje                   06-05-08

OVERTIJD meiden we duimen extra hard  Wel/Niet zwanger? Spannend!!!!

Britt                                                3e ronde 1e kindje                         17-04-08    

Spannend!!!

Spring                                        5e ronde 1e kindje                         27-04-08

Spannend!!!

LoempiaMonster      1e ronde 1e kindje                          29-04-08    

Spannend!!!

Poeh                                           2e ronde 1e kindje                         01-05-08      Spannend!!!

De ZWANGERE  onder ons:   ***********************************

*** GLITTERS!!! !!!

R

ozemarijke          3e ronde 1e kindje         uitgeteld  op 30 oktober 2008

Bolle                                1e ronde 1e kindje         uitgeteld op 1 december 2008

Elmoo                              1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009

Verloskundige bezoek :

Bolle                             2e bezoek                             10-06-08

1e Echo, ahhh wat lief en mooi

Bolle                              14-05-08

Joepie: Ken jou verhaal maar al te goed.. en ik denk iedere vrouw wel.. Mijn ex was ook zo.. in feite 2 x zo erg.. had nieuwe kleren gekocht iedereen vond het leuk en hij zegt: GOh waar heb je dat vandaan? Van de vuilnisbelt zeker.. dat soort opmerkingen kreeg ik vaak..

MAAR   nu heb ik een schat van een ventje.. alleen een schoonmaak tik.. en verwacht dat ik dat ook zo heb.. zo ben ik helemaal niet.. En het ene moment zegt ie dat het niet erg is.. en het andere moment ziet ie alleen maar de dignen die ik neit heb gedaan.. zoals de hele huiskamer opgeruimt.. komt ie binnen waarom heb je neit gestofzuigt?? Dat soort dingen.. Ook komt hij af en toe anders over dan dat hij bedoelt en dat kwetst mij ook.. alleen heeft ie dat biet altijd door.. gelukkig weet ie hoe dat komt..

zo ff reageren op idereen eerst eten koken..

xxx Mamoetje

Hallo,

Ja Joepie, ik heb gelijk mijn NOD met jou. Hoe kan dat eigenlijk?
Wij waren toch niet tegelijk ongi?

Heb je dan vandaag ook je ei (volgens predictor.nl)?

Ik dus wel, maar.... vriendlief kwam thuis, met al een chagarijnig hoofd. Heeft niks gezegd, gegeten en is naar bed gegaan.  WAT MOET IK HIER NU WEER MEE?

Ik heb wel gevraagd hoor, wat er is, maar hij zei :niets.

Dit soort buien heeft ie wel vaker, dan heeft ie waarschijnlijk een rotdag gehad op zn werk.
Práát er dan over! Dit vind ik echt zo irritant.
Ben bang dat ik hem nu ook niet kan verleiden tot een potje klussen.

....zucht..... mannen...

Mannen je kan niet met en niet zonder,hihihi. Tis wat met die mannetjes van ons. Ik had lekker eten gemaakt, iets nieuws. Maar mijn vriend is niet zo heel gek op gewoon witte rijst. Maar dat gerecht is daarmee. Tis een familiepakket van honig. Dus bood aan om er aardappelen voor hem bij te maken, maar dat hoefde niet. Dus ik dacht lekker buiten eten met het mooie weer. Maar nee hoor. Vind ie te druk met al die auto's. Nee hij ging de tv aan zetten. Maarrr het eten is lekker, hihih. Hij wou zelfs nog een beetje, jaja! Ach meiden weet je wat het is, soms begrijpen hun ons niet en wij hun niet. Praten is daarin heel belangrijk, maar laten we nou beide niet zo hele goede praters zijn. Al probeer ik dit de laatste paar maanden wel te veranderen en werkt gelukkig wel. Soms weet je gewoon echt niet wat in de koppies om gaat, en houden ze hun kaken op elkaar. Dat is idd heel moeilijk Gerdien. En uiteindelijk komt het er dan wel uit, maar heb dan ook zo iets van praat dan gewoon! Mijn vriend word alleen maar bozer als ik ga aandringen of wil praten. Dus misschien moet je hem ff laten en het strakkies proberen?

Liefs Nathalie

Even ons Nodlijstje wat overzichtelijke gemaakt aangezien Joepie & Gerdien dezelfde nod hebben. Ben wel erg benieuwd hoe het met Britt en Spring gaat. En bij Esseltje is het ook zo rustig. Misschien allemaal aan het genieten van het mooie weer. Klussen in en om het huis. Of gewoon ff niet zoveel met zwanger worden bezig willen zijn. Maureen wanneer is jou nod?

Loempiamonstertje is helaas ongi geworden, dus heb haar nod hier ook alweer ff aangepast, nu ik toch bezig was.

Liefs Nathalie

NOD lijstje:

Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08
Miranda                                  4e ronde 1e kindje                           16-05-08

Maureen                                3e ronde 1e kindje                           ??????
Esseltje                                   4e ronde 1e kindje                           17-05-08  
                                                           (Ik hoop dat ik nu op het bankje kom!!!!)
Joepie                                      3e ronde 1e kindje                             20-05-08
Gerdien                                  5e ronde 1e kindje                             20-05-08
Mickje                                      3e ronde 1e kindje                              21-05-08
Nathalie                                3e ronde 1e kindje                             30-05-08  
Mamoetje                            6e ronde 1e kindje                              03-06-08      (34 dgn)
LoempiaMonster     2e ronde 1e kindje                             03-06-08    
Mamoetje                           6e ronde 1e kindje                              25-06-08      (56 dgn)

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

MamaJM                                2e ronde 2 kindje                                05-05-08
Jolie80                           2e ronde 2e kindje                   06-05-08

OVERTIJD meiden we duimen extra hard  Wel/Niet zwanger? Spannend!!!!

Britt                                                3e ronde 1e kindje                         17-04-08    

Spannend!!!

Spring                                        5e ronde 1e kindje                         27-04-08

Spannend!!!

Poeh                                           2e ronde 1e kindje                         01-05-08      Spannend!!!

De ZWANGERE  onder ons:   ***********************************

*** GLITTERS!!! !!!

R

ozemarijke          3e ronde 1e kindje         uitgeteld  op 30 oktober 2008

Bolle                                1e ronde 1e kindje         uitgeteld op 1 december 2008

Elmoo                              1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009

Verloskundige bezoek :

Bolle                             2e bezoek                             10-06-08

1e Echo, ahhh wat lief en mooi

Bolle                              14-05-08

JIPPIEEEEEJJJJJ!!! Ik ben een weekendjeweg en zie ineens dat ik vergezlegd ben door maar liefst twee meiden! Dotje en Elmoo van harte gefeliciteerd!!! Leuk leuk, kunnen we verhaaltjes over kwaaltjes uitwisselen! Geniet ervan meiden en hopelijk worden jullie niet al te misselijk enzo! Ben echt blij!

Verdre zijn er weer wat meiden van de wachtbank verdwenen zie ik. Jammer, maar wel goed dat jullie je cyclus nu op gang krijgen. En volgende ronde meer geluk! We blijven duimen en meeleven!

Met mij gaat verder alles goed hoor. Ben nu alweer 10 weken zwanger en volgende week dus eindleijk de echo! Ben de nachtjes aan het aftellen! Ik ben niet meer zo misselijk, af en toe wel last van vieze luchtjes en geen trek in eten, maar verder alleen nog steeds zere borsten en snel moe.
Afgelopen weekend hebben we het ook onze ouders verteld, die waren uiteraard heel blij, maar mijn ouders ook erg verrast! Ze hadden het echt nog niet verwacht. Ze vonden het lijstje met het teksje erg leuk. Toen mijn moeder het las rolden haar ogen er bijna uit en haar mond viel open van verbazing, hihi!! Nu de rest van de familie en vrienden het nog vertellen, maar die moeten even wachten tot we zeker weten dat alles goed is, dus de echo even afwachten.

Er is vanaf dinsdag te veel geschreven om op te reageren, sorry dat ik niet persoonlijk op jullie kan reageren verder, maar dat komt de volgende keer weer!

Ik zit echt met een big smile hier omdat we er eindelijk (na ZES weken!) weer twee zwanger meiden bij hebben.

Groetjes,

Bolle

Ja goed hè Bolle. Kun je eindelijk jullie kwaaltjes delen en de fase waarin jullie nu zitten. Jullie eerste echo duurt idd niet lang meer, leukleuk, spannend. Leuk die reactie van de ouders. Fijn dat je niet meer zo heel erg misselijk bent. Maar ja hoord er allemaal bij hè.

Ik heb net in de papieren gezeten om een bezwaarschrift te kunnen maken, maar tis zoveel leeswerk dat ik nu niks meer in me op neem. En onwijs hoofdpijn heb en mijn nek dat helemaal naar mijn armen trekt. Heel fijn, voelde me vanmiddag net weer iets beter! Rot lichaam! Maar ik ga nu lekker tv kijken denk ik. En gewoon rustig zitten, in de hoop dat het allemaal beetje wegtrekt.

Tot strakkies nog ff. Liefs Nathalie

Ha meiden,

hihi, ik heb volgens mij even HET startsein gegeven om eens lekker
onze mannetjes erdoor te halen...hihi...even lekker van je aftypen mag
altijd toch!!Kunnen we weer opgelucht verder met hetgeen we hiervoor
zijn nl...ZWANGER worden, of ZWANGER zijn!

Gerdien, da's wel erg raar hoe je vriendje nu doet???hhhmmm...vaag...
kan me voorstellen dat je dan graag wil dat hij gewoon met je praat over
wat er aan de hand is...want nu weet je natuurlijk niet zo goed wat hij met
je aan moet...
Ik heb trouwens de 19e, 20e of 21e m'n NOD (cyclus van 26, 27 en 28
dagen gehad.) Dus ga ik uit van de 20e...ik ben 23 april ongesteld ge-
worden, na een cyclus van 26 dagen...heb er even 27 bij opgeteld en toen
kwam ik op de 20e uit...

Wat is je vruchtbare periode

Laatste menstruatie:  
23 april 2008

Cyclusduur:  
27

Meest vruchtbare dag:  
5 mei 2008

Eisprong dag:  
6 mei 2008

Innesteldag:  
11 mei 2008

Positieve bloedtest mogelijk  
16 mei 2008

Positieve thuistest mogelijk  
20 mei 2008
Dus heb vandaag idd m'n eisprong als ik uitga van 27 dagen...maar aangezien ik op de 11e dag al wat voelde hebben we voor de zekerheid gewoon om de dag geklust, zodat we niks kunnen missen...Gister een keertje extra, want dat was een goedmaakklus...eigenlijk de leukste!
Gezellig dat we samen zijn, kunnen we elkaar de kop gek maken, hihi!
Hoop dat je nog aan klussen toekomt!

Naat, irritant is dat he, dat je je elke keer moet verdedigen...ppffff...soms doe ik het gewoon niet meer, dan denk ik, bekijk het allemaal maar, als ik zeg dat ik dat niet kan, dan kan ik dat gewoon niet!
Hopelijk voel je je alweer wat beter!

Mamoetje, zo bot als je ex is hij gelukkig niet hoor, dan was het snel bekeken, dat is wel heel erg van: ik trap je de grond wel in en het liefst zo diep mogelijk, sjonge jonge zeg...gelukkig heb je nu een lieverd gevonden...
Moest wel lachen toen je zei dat hij een schoonmaaktik had...die van mij is
nu aan het stofzuigen, dat doet hij elke dag...hihi...qoute: Marloes, als je een
hond hebt, moet je gewoon elke dag stofzuigen...snap ik wel hoor, maar ik
heb toch liever dat hij het doet...dat gezeul met dat zware ding!
Maar hij is dus precies zo...alles moet wijken voor het stofzuigen en als hij iets in z'n kop heeft om schoon te maken dan moet het ook gebeuren (badkamer grote beurt om 21.00 's avonds!!!)

Maar hij is wel geschrokken hoor, want krijg allemaal kusjes de hele tijd en
hij zegt hoe mooi hij me vindt en net toen ik zei dat ik ging douchen, vroeg hij: zullen we samen douchen??? (daarna: kom er zo aan hoor, eerst even stofzuigen...hihi...hilarisch eigenlijk!)
Dus we gaan de goede kant op!

Bolle, wat leuk dat je ouders zo verrast waren!!!!En dat ze allemaal zo leuk
reageerden! Kan ook niet wachten om zoiets bij ons te vertellen! Kan me voorstellen dat je het fijn vindt dat Elmoo en Dotje erbij zijn gekomen, maar ook wij zijn nog lang niet zat van je lekkere zwanger-zijn-verhaaltjes!!!
Idd nog maar even en dan lekker een echo, ik zou ook de dagen aftellen!

Oh, dames, ik hoor de stofzuiger nie meer, ik vast onder de douche staan!

Tot vanaaf!

Liefs Joepie

Terug
Bovenaan