Kluskippies wannabe moms!!

NOD lijstje:

Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08
Miranda                                  4e ronde 1e kindje                           16-05-08

Maureen                                3e ronde 1e kindje                           ??????
Esseltje                                   4e ronde 1e kindje                           17-05-08  
Joepie                                      3e ronde 1e kindje                             20-05-08
Gerdien                                  5e ronde 1e kindje                             20-05-08
Mickje                                      3e ronde 1e kindje                              21-05-08
Nathalie                                3e ronde 1e kindje                             30-05-08  
Mamoetje                            6e ronde 1e kindje                              03-06-08      (34 dgn)
LoempiaMonster     2e ronde 1e kindje                             03-06-08    
Mamoetje                           6e ronde 1e kindje                              25-06-08      (56 dgn)

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

MamaJM                                2e ronde 2 kindje                                05-05-08
Jolie80                           2e ronde 2e kindje                   06-05-08

OVERTIJD meiden we duimen extra hard  Wel/Niet zwanger? Spannend!!!!

Britt                                                3e ronde 1e kindje                         17-04-08    

Spannend!!!

Spring                                        5e ronde 1e kindje                         27-04-08

Spannend!!!

De ZWANGERE  onder ons:   ***********************************

*** GLITTERS!!! !!!

Februarie :R

ozemarijke    3e ronde 1e kindje         uitgeteld  op 30 oktober 2008

Maart: Bolle                       1e ronde 1e kindje         uitgeteld op 1 december 2008

Mei : Elmoo                              1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Mei : Dotje                                2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Mei : Poeh                                  2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009

Verloskundige bezoek :

Bolle                             2e bezoek                             10-06-08

1e Echo, ahhh wat lief en mooi

Bolle                              14-05-08

Had het even opgezocht mamoetje en je had gelijk, heb de ?
maar even weggehaald!

Liefs Joepie!

Joepie, je hebt zeker nog een kans hoor ook al voel je niks. Ik voelde ook veel minder deze maand als de vorige maand en heb maar 1 keer geklust in de vruchtbare periode en toch zwanger!! Ik zal voor je duimen. En voor iedereen trouwens!!

Groetjes poeh

Yippie ikke is blij, ikke is blij, we hebben er weer een zwanger kluskippie bij!!!

Poeh & Mannetje
G
E
F
E
L
I
C
I
T
E
R
D
!!!!

Echt super voor jullie. Jeetje 3 zwangere kluskippies in een paar dagen tijd, dat doet een mens goed!

Hhaha jeetje lastig een mams die in het ziekenhuis werkt. Ik had dezelfde vragen als Joepie, hihi. Anders gewoon naar binnen sluipen als ze naar de wc is, maar ja om daar nou de hele dag voor de duer te gaan liggen tot je naar binnen kan. Of msischien als ze pauze heeft, is dat een optie? Dan maar hopen dat collega's hun mond houden bij de balie.

MamaJM maak jij ons nog blijer? En hoe zou het met Spring en Britt zijn, wie weet zijn die ook wel zwanger, hihih.

Ik ga strakkies werken, gelukkig is mijn hoofdpijn iets minder *ff afkloppen* maar wel last van mijn spiertjes. Denk dat het combi is van alles met elkaar. Koude nachten op de camping, waarvan we meer op de grond hebben gelegen, omdat het luchtbed lek was, en ikke 2 à 3x per nacht moest pompen. En dan die brieven van uwv, spanningen rond contract werk, auto die ze willen afnemen. Ik geef dat maar gewoon allemaal de schuld dat mijn spieren weer zo raar doen, hihih. Moet toch iets of iemand de schuld kunnen geven  

Ff Joepie nog hart onder de riem steken hoor.

Hey Mutsje van me! Dotje en Elmoo voelde toch ook niks. En Poeh ook amper iets en heeft maar 1x geklust, dus er is nog hoop voor ons meis! hihih

Dikke knuffff van mij!

NOD lijstje:

Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08
Miranda                                  4e ronde 1e kindje                           16-05-08

Maureen                                3e ronde 1e kindje                           ??????
Esseltje                                   4e ronde 1e kindje                           17-05-08  
Joepie                                      3e ronde 1e kindje                             20-05-08
Gerdien                                  5e ronde 1e kindje                             20-05-08
Mickje                                      3e ronde 1e kindje                              21-05-08
Nathalie                                3e ronde 1e kindje                             30-05-08  
Mamoetje                            6e ronde 1e kindje                              03-06-08      (34 dgn)
LoempiaMonster     2e ronde 1e kindje                             03-06-08    
Mamoetje                           6e ronde 1e kindje                              25-06-08      (56 dgn)
Jolie80                           3e ronde 2e kindje                     03-06-08

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

MamaJM                                2e ronde 2 kindje                                05-05-08

OVERTIJD meiden we duimen extra hard  Wel/Niet zwanger? Spannend!!!!

Britt                                                3e ronde 1e kindje                         17-04-08    

Spannend!!!

Spring                                        5e ronde 1e kindje                         27-04-08

Spannend!!!

De ZWANGERE  onder ons:   ***********************************

*** GLITTERS!!! !!!

Februarie :R

ozemarijke    3e ronde 1e kindje         uitgeteld  op 30 oktober 2008

Maart: Bolle                       1e ronde 1e kindje         uitgeteld op 1 december 2008

Mei : Elmoo                              1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Mei : Dotje                                2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Mei : Poeh                                  2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009

Verloskundige bezoek :

Bolle                             2e bezoek                             10-06-08

1e Echo, ahhh wat lief en mooi

Bolle                              14-05-08

Poeh, wat ben ik blij voor jullie, gefeliciteerd, ik wist het wel!!!!! Geniet ervan he!!!! Ik heb het lijstje even aangepast, want mijn NOD stond er nog bij en ik ben toch echt ongi, dus sta weer onderaan (snik). Ik lees al jullie verhalen nu even met tranen in mijn ogen, vooral van blijdschap voor de zwangeren, maar ik voel me toch ook wel verdrietig dat het niet is gelukt dit keer. Ik weet het, ik mag niet zeuren, want ik zit pas in mijn derde ronde, maar ik wil al zoooo lang een tweede kindje, vanaf augustus vorig jaar zoiets. Maar er kwam veel tussen, nieuw werk man, nieuw werk van mij, dus we wilden even wachten. In februari eindelijk gestopt met de pil en in maart voor het echie gegaan. Je snapt dat het voor mij dus eigenlijk heel lang speelt en het verlangen erg groot is.....sorry voor dit zielige verhaal, maar wou het ff kwijt. Ik moet het weer even verwerken en dan gaan we ervoor. Mijn mannetje is nu ook wat serieuzer, wil het ook graag en wil er ook iets meer voor doen merk ik (hihi), ja ik word niet zwanger van de lucht. Maar goed, genoeg gepruild, ik geniet van het prachtige weer en voorik het weet ben ik weer vruchtbaar en deze keer gaan we alle kansen benutten! Het blijft een wonder, we nemen geen kind, het wordt ons gegeven.
Nou fijne dag lieve meiden en voor de zwangeren: GENIETEN!!!!!!!
Jolie

POEH, ik wist het!! Toen je NOD uitbleef en je over je borsten schreef kon het bijna niet missen! Van harte gefeliciteerd voor jou en je mannetje!! Joehoe, mei is echt een goede maand voor de kluskippies! Nu de andere meiden nog!!
Het valt me ook op dat de zwangere meiden steken hadden in hun onderbuik/ lies. Dat had ik ook. En het voelde toch anders dan de steken en krampen die je voelt voor je ongesteld word. Dus voor de meiden die richting hun NOD gaan denk niet gelijk dat het ongesteldheidspijntjes zijn het kan ook een zwangerschap zijn!

Ik ga even jullie berichtjes lezen en reageren.

ik heb een heel bericht getypt maar het lukt niet hem te plaatsen :(

Terug
Bovenaan