Kluskippies wannabe moms!!

nog een keer dan:

Joepie, goed dat je rond je eisprong geklust hebt, wie weet is het deze maand echt raak! Hihi mijn mannatje is ook degene die hier stofzuigt, ik heb er een hekel aan en hij heeft een hekel aan stoffen, dus dat doe ik.

Miranda, hopelijk helpen die pilletjes. Zou wel fijn zijn als je snel een regelmatige cyclus krijgt! Ben trouwens wel nieuwsgierig hoe dat dan werkt precies, want normaal krijg je 14 dagen na je eisprong je ongesteldheid. Maar wekt dat pilletje dan je eisprong op ofzo? Succes er in ieder geval mee!

Gerdien ik hoop dat je mannetje snel weer normaal doet en dat je toch nog een van deze dagen gaat klussen! Hihi, ik vind het wel grappig mijn mannetje zou juist helemaal gek worden als ik hem probeer over te halen om te klussen, dan springt ie bovenop me! Ook al is het drie uur ‘snachts. Haha, maar ik moet helaas wel zeggen dat onze klus hoeveelheid sinds ik zwanger ben op een wat lager pitje staat. Weet niet waarom, heb gewoon minder zin. Ze zeggen dat dat na drie maanden juist andersom is, dus laten we dat maar hopen!

Mamoetje ik kwam er inderdaad in maart achter dat ik zwanger was. Op tweede paasdag, wel makkelijk om te onthouden!

Nathalie, ik hoop dat alles snel weer lekkerder met je gaat. Bezwaarschriften zijn nooit leuk, je word er ook zo moe van! Blijf je hart maar lekker luchten hoor bij ons!

Poeh, tja dat is even lastig met het bloedprikken. Is er geen andere mogelijkheid om ergens anders bloed te prikken? Is het alleen om je zwangerschap definitief vast te stellen? Of gaan ze ook gelijk alle andere waarden en je bloedgroep enzo uitzoeken? Ik heb zelf geen bloedtest laten doen om de zwangerschap vast te stellen, vond mijn kwaaltjes en de zwangerschapstest voldoende. De uitgebreidere bloedtest doe je meestal pas rond week 8 tot 10. Misschien dat je dan alleen die kunt laten doen? Bij die tijd wil je het je ouders misschien wel vertellen?

Joepie ik hoop echt dat je nu wel je NOD haalt en dat ie dan lekker wegblijft en je ook kunt gaan testen! Sommige vrouwen voelen helemaal niets hoor, dus blijf hopen! Hihi bij ons lopen de doucheklussen meestal ook op niets uit, het is gewoon zo krap en zo’n gedoe ;) En dan krijg ik het weer koud omdat ik niet onder de warme douchestralen kan enzo…

Jolie, ik kan me heel goed voorstellen dat je toch verdriet hebt als het (weer)   niet gelukt is. En uiteraard ben je blij voor de zwangere meiden, maar jullie willen ook erg graag en dan is het toch elke keer een teleurstelling als het niet gelukt is. Hou wel hoop en probeer zoveel mogelijk te genieten. Je hebt al een kleine dus je kunt in ieder geval zwanger worden! Dat is toch heel positief!

Ik ga lekker een bakje doen bij mijn moeder en lekker in het zonnetje zitten. Tot snel allemaal!

het ging niet door de glitters die heb ik eruit moeten halen, maar hier nog meer glitters; dat mei maar de meest vruchtbare maand op dit forum mag zijn! Het begin is er al!

Hoi meiden, hier ff snel berichtje van mij... nog steeds geen rd'tjes!!! joepie..hihi ik hou moed.. we wachten gewoon af. als ze er t weekend nog niet zijn ga ik testen!!!!
Ik hou jullie op de hoogte!!
Ik ga weer gauw zonnen!!!
Knuf mij, allemaal succes en geniet van de zon he!!!

heyyyyy poehhhhhh een hele dikke proficiat voor jou en je mannetje je bent ZWANGER!!!!!!!!! super meid..... ga er maar lekker van genieten!!!! en veel succes met bloedprikken hihihi

bolle ik weet ook niet precies hoe die pilletjes werken,heb begrepen dat ze alleen de menstruatie opwekken en geen eisprong daar krijg je clomid voor maar dat heb ik niet nodig! ik wil alleen mijn menstruatie opwekken voor een regelmatige cyclus te kunnen krijgen die pilletjes geven een seintje hopelijk aan de hersenen dat alles weer op gang moet brengen!! maar ik hou je zeker op de hoogte meid geniet jij maar lekker van je zwangerschap en dan hoop ik dat ik je snel mag volgen! ik weet alleen niet of ik tijdens die 10 dagen dat ik de pilletjes neem sex mag hebben?

nou dames ik wilde eigenlijk vandaag beginnen met de pilletjes maar heb al een paar dagen krampen en pijn in mijn onderrug en een vieze smaak in mijn mond,ik temperatuur ook en normaal is mijn temp tussen de 36.4 en 36.6 maar vanmorgen was hij opeens 36.78 hoger als normaal dus kan twee dingen betekenen...twee dagen geleden had ik een temperatuur van 36.2 en nu twee dagen later zo hoog kan mijn eitje zijn geweest of een eventuele innesteling want dan heb je eerst een temperatuursdip en daarna schiet hij omhoog dat had ik bij milan ook dus nu moet mijn temp hoog blijven dan kan ik ook zwanger zijn!!! maar daar ga ik niet vanuit ik wacht nu nog ff een paar dagen mijn temp af voordat ik begin met die pilletjes.want de ha zei wel je mag niet zwanger zijn als je die pillen gaat nemen want die pillen maken je baarmoeder schoon en dan komt het vruchtje mee dus ff verwarrend wat ik moet doen.........ik ga nog ff genieten van het zonnetje en ben er straks weer!!!!!!

maMaJm heel erg spannend voor je meid ik duim voor je dat de rd wegblijven en je mag aansluiten bij de rest van onze zwangere kippies zou super zijn he!

ik moet ff terug kijken wie er nog meer allemaal gereageerd heeft sorry als ik jullie ben vergeten maak ik straks goed!!!!!!!!!!!!!!!
liefsssssssss mir

Ikke is weer thuis! Middagje werken gewoon vol gemaakt, gewoon rustig aan gedaan, ook al ben ik nu wel bekaf. Wat is hier weer gezellig gekletst zeg.

Ohhh MamaJm spannenddd is het al weekend, is het al weekend? hihih

Jolie ik kan me je teleurstelling heel goed voorstellen hoor. Tis toch ff slikken. Wij zitten nu in ronde 3, en tis soms nog zo onwerlijker dat we met een kleine bezig zijn. Voor jou is dit dus al langer lees ik. Idd wat Bolle zegt, je mag je gelukkig prijzen met al een kleine, teken dat je teministe zwanger kunt raken. Maar dat neemt niet weg dat er ook ruimte mag zijn voor verdriet en teleurstelling hoor. Hopelijk brengt de maand mei jullie ook een klein 2e wondertje en blijft in juni je nod uit!

Jeetje lastig zeg Mir, nu ga je twijfelen hè, zal ik het wel of niet doen, stel dat het wel raak is. En omdat je lichaam toch ook best wel onrustig is op dit moment, misschien gebeurd er wel van alles. Hetzij zwanger, het zij rd-tjes. Lastige keuze meis. Hou idd je temparatuur in de gaten, en anders zou ik als ik jou was over een paar dagen eens met de huisarts overleggen als ik jou was. Succes!

Gezellig dat je weer ff kwam kletsen Bolle. Heb je leuke dag gehad? Voel je je al steeds meer zwanger? Nu kan ik je geen zwangere huismus meer noemen, want er zijn nog meer meiden die je gezelschap houden, hihih.

Wens iedereen nog fijne avond, geniet nog maar ff lekker van avond zonntje en tot later! Liefs Nathalie

Hoi Nathalie en Bolle,

Thanx voor het begrip. Ik weet dat ik zwanger kan worden en ik prijs me heeeeeel gelukkig! Maar dat neemt niet weg dat er een verlangen is, ik heb nog veel meer liefde te geven!
Voel me alweer een stuk beter en ga vrolijk verder forummen, het is zo leuk dat er veel zwangeren bij zijn! Ik ben heel benieuwd hoe het allemaal loopt. Waar zouden we allemaal over een jaar zijn? Niemand weet hoe de dingen lopen, daarom is het ook zo spannend. Elmoo, Dotje en Poeh, hoe voelen jullie je?
Mir, kan me voorstellen dat het een dilemma is, wel goed dat je in de gaten houdt of je misschien zwanger bent, zou zomaar kunnen. Succes ermee!
Vanavond heerlijk relaxed in de tuin zitten, volgende week heb ik een bruiloft, dus ik kan even mooi bruin worden, past mooi bij mij nieuwe jurk hihi!!!!

ps: Nathalie, ik wens uiteraard dat jouw NOD ook uitblijft en dat het jullie dit keer ook gaat lukken! Ik duim voor jullie en voor iedereen, dat de NOD lijst maar gauw niet maar bestaat.

NOD lijstje:

Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08
Miranda                                  4e ronde 1e kindje                           16-05-08

Maureen                                3e ronde 1e kindje                           ??????
Esseltje                                   4e ronde 1e kindje                           17-05-08  
Joepie                                      3e ronde 1e kindje                             20-05-08
Gerdien                                  5e ronde 1e kindje                             20-05-08
Mickje                                      3e ronde 1e kindje                              21-05-08
Nathalie                                3e ronde 1e kindje                             30-05-08
Jolie80                         3e ronde 2e kindje                     03-06-08
Mamoetje                            6e ronde 1e kindje                              03-06-08      (34 dgn)
LoempiaMonster     2e ronde 1e kindje                             03-06-08    
Mamoetje                           6e ronde 1e kindje                              25-06-08      (56 dgn)

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

MamaJM                                2e ronde 2 kindje                                05-05-08

OVERTIJD meiden we duimen extra hard  Wel/Niet zwanger? Spannend!!!!

Britt                                                3e ronde 1e kindje                         17-04-08    

Spannend!!!

Spring                                        5e ronde 1e kindje                         27-04-08

Spannend!!!

De ZWANGERE  onder ons:   ***********************************

*** GLITTERS!!! !!!

Februarie :R

ozemarijke    3e ronde 1e kindje         uitgeteld  op 30 oktober 2008

Maart: Bolle                       1e ronde 1e kindje         uitgeteld op 1 december 2008

Mei : Elmoo                              1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Mei : Dotje                                2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Mei : Poeh                                  2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009

Verloskundige bezoek :

Bolle                             2e bezoek                             10-06-08

1e Echo, ahhh wat lief en mooi

Bolle                              14-05-08

Terug
Bovenaan