Kluskippies wannabe moms!!

Heyyyyy!!!!

Poeh, meid, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!!!
Jeetje zeg, ineens drie zwangeren! Wat gaaf!! En eigenlijk voor alledrie erg snel (1e ronde of 2e ronde). GOED ZEG!!!

Ik weet even niet meer wie het zei, maar ik herken het gevoel: blij zijn voor de ander maar toch even bij jezelf denken van: hmmm... waarom ik niet?
Nou nog-niet-zwangere-kluskippies.... ONZE TIJD KOMT NOG WEL!!! Daar ben ik van overtuigd!!

Groetjes, Mickje

Hi Jolie, snap heel goed dat de drang er is hoor. Het nodlijstje mag idd wel kleiner worden. Maar ja als nieuwe kluskippies komen dan blijft altijd een nodlijstje hè, hihih. Maar wel gezellig zo met elkaar te kletsen. En met elkaar mee te leven.

Fijne avond! Liefs Nathalie

Hi Mickje, ja Joepie en Ik denken soms dat we nog als enige overblijven, zijn soms beetje onzekere mutsen. Maar natuurlijk weet ik ook wel dat het onzin is. Wij hebben net zoveel kans als de zwangere kluskippies al gaat het misschien ff iets langer duren. Maar ja tis ronde 3 dus mag nog niet mopperen hè.

Hoe is ie met jou meis?

Liefs Nathalie

quote: 1984_Nathalie_1984 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-05-2008 20:29:06'));

Hi Mickje, ja Joepie en Ik denken soms dat we nog als enige overblijven, zijn soms beetje onzekere mutsen. Maar natuurlijk weet ik ook wel dat het onzin is. Wij hebben net zoveel kans als de zwangere kluskippies al gaat het misschien ff iets langer duren. Maar ja tis ronde 3 dus mag nog niet mopperen hè.

Hoe is ie met jou meis?

Liefs Nathalie

Haai Nathalie

Dat denk ik soms ook wel hoor, zo van; nou iedereen maar zwanger en kindjes krijgen en wij nog niet!!!!!   Straks blijf ik als enige hier over.
Maar daarna denk ik inderdaad weer: niet zo zeuren, je zit nog maar in de derde ronde!
Laatst zei ik wel tegen mijn vriend; zie je nou wel dat het helemaal niet zo snel gaat!
(ik heb namelijk best wel op hem moeten inpraten, want hij dacht; als je stopt met de pil dan ben je zo zwanger en we moeten eerst nog gaan verbouwen enzo!)
Maarja, hij heeft die ervaring met zijn ex (een keertje... en meteen raak! Heeft ie nu wel een hele leuke dochter) dus ik begreep het ergens wel hoor. Maar ik was het liefste een half jaar geleden ofzo al gestopt...
Maar goed, het zij zo!

Alles komt goed! Vast en zeker!!

Heb je fijne dagen in Luxemburg gehad? Lekker uitgerust? Wij gaan, hoop ik, over 2 weekjes een lang weekend. Dan heb ik vrijdags vrij en aangezien vriendje nog niet mag werken (zijn vingers zijn nu gespalkt, 27 mei terug naar het ziekenhuis) komt dat eigenlijk wel mooi uit. Hahahaha, anders had hij dat weekend moeten werken.
Ga een dezer dagen kijken of we iets leuks kunnen boeken! Hopen dat het zo'n weer blijft!

Groetjes, Mickje

Hahahha ja volgens mij denken onze mannetje echt dat we snel zwanger zijn. Maar ik weet niet wie dat toch ook zei hier of in ander topic: we worden niet zwanger van de lucht hoor, hihih.

Heeft je mannetje nog veel last van zijn vingers? Kunnen jullie de wond zien, moet die steeds verzorgd worden of moet het eerst zo blijven zitten tot 27 mei? Waar zitten jullie aan te denken om heen te gaan of nog geen idee? Met een tent, caravan, vouwwagen, stacaravan of vliegen kan natuurlijk ook nog. Of huisje of hotel, of appartement kan ook nog, hihih ik noem ff alles op hoor!

Ben benieuwd waar jullie naar toe gaan. Geniet er lekker van. Hier lijkt het alweer lang geleden dat we in Luxemburg waren zeg, hihih. Vorige week om deze tijd waren we onderweg naar Luxemburg voor heerlijk lang weekend. En nu ben ik alweer bekaf van een paar dagen thuis, hihih. Maar het scheeld wel dat het heerlijk weer is nu. Dat doet een mens goed!

Liefs Nathalie

hoi hoi ff kletsen en dan lekker broodje eten en wat tv kijken! er komen voor mij vier lange dagen aan moet alle vier de dagen vroeg beginnen met werken en dat op moederdag vind ik wel jammer maar ja niks aan te doen! lieve nathalie en jolie bedankt voor jullie medeleven en ik wacht ff af met de provera ik kijk eerst morgenvroeg ff naar mijn temp en dan weer verder want stel mijn temp blijft nu hoog dan wordt het spannend he! mijn lichaam is idd erg onrustig nathalie maar we hebben wel gewoon geklust ondanks de onregelmatigheid het zou zomaar kunnen dat ik een hele late eisprong heb gehad en misschien zwanger ben ga er niet vanuit maar zeg nooit nooit he of die hoge temp. van vanmorgen geeft aan dat ik mijn eitje heb gehad gisteren of eergisteren maar daar heb ik geen klachten van gehad! we wachten rustig af he! en jolie kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent meid dat heb ik nu ook weet dat ik zwanger kan raken maar toch omdat het nu weer zo lang duurt denk ik stel het lukt niet meer! en jij hebt gelukkig wel een beetje een regelmatige cyclus dat heb ik nog niet eens dus jij hebt wel kans meid echt waar onze tijd komt dat weet ik zeker! en volgende week een bruiloft leuk en dan lekker bruin worden lekker geniet ervan! en voor maMaJm duim ik natuurlijk het is bijna weekendddd zou een mooi moederdagcadeau zijn!
liefs mir

Hou je ons wel een beetje op de hoogte Mir, ondanks dat je het druk hebt. Al is het maar heellll klein stukje, hihih. Maar stel tis je eisprong dan zou je nog 2 weken moeten wachten voordat je misschien wel of niet ongi word. Pff wat een onzekerheid meis. Echt lange cyclus heb je. Natuurlijk denk je van stel dat je zwanger bent, dan zijn die medicijnen niet goed hè. Maar ja stel niet, dan wacht je en hoop je, maar geen rd-tjes en niet verder kunnen. Pff moeilijk. Ben blij dat ik niet voor die keuze sta en hoop het ook niet mee te hoeven maken. Ik gun je echt snel meer duidelijkheid en mooie regelmatige cyclus of het liefst natuurlijk ook zwanger. Maar dat komt allemaal vanzelf meiden. Soms zijn wij gewoon heelllll ongedulig, hihih. Heel veel succes de komende dagen en geniet dalijk maar lekker van je broodje en tv kijken. Wat ga je kijken?

Liefs Nathalie

Hey kluskippies,

Zo dat ging net goed. Zat net op deze site klaar om te typen, gaat de bel zijn het mijn schoonouders. Ik snel uitloggen en website afsluiten. Gingen ze gelukkig eerst de tuin in om die te bekijken (mijn mannetje is het hele weekend bezig geweest, zo lief). Loop ik ook naar de deur zie ik op tafel nog het boek liggen die mijn vriend net cadeau heeft gekregen van mij (Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt, van KLuun) ik die snel verstoppen en toen ook maar naar buiten gegaan. Nadat ze de tuin hebben goedgekeurd zijn ze weer verder gegaan naar een verjaardag. Dat was zeer close.

Poeh
Gefeliciteerd dat wordt ook een druk 2009 voor jou. En hopenlijk ook voor de overige kluskippies. Lijkt me zo leuk om allemaal zwanger te zijn. Hoe zit het met je klachten. Ik heb niet veel last alleen af en toe wat steken bij mijn lies en ik ben ook al een paar keer misselijk geweest. Ik heb wel zeer gevoelige borsten en ze voelen ook zwaar hoop niet dat ze veel gaan groeien heb al cup D en dat vind ik eigenlijk wel genoeg. Wij gaan het zondag aan onze ouders vertellen. We laten een foto puzzel maken van ons met de tekst "zijn jullie er klaar voor om opa en oma te worden"   voor mijn schoonouders, en de tekst "zijn jullie klaar voor nog een kleinkind" voor mijn ouders. Voor de rest van onze vrienden/familie blijft het nog  een poosje geheim. Nou goed ik ga maar eens hier opruimen zodat ik zo op bed kan want ben ook goed moe.

bye  bye

Terug
Bovenaan