A
Anoniem
Guest
Hhahaha ik moest
lachen toen ik je berichtje las Dotje. Ja pas maar op dalijk word jullie geheimpje betrapt. Wat een heerlijk forum toch om dit zo allemaal te lezen. Die leuke, lieve bijzondere verhalen. Ff hier kunnen kletsen als er iets gebeurd of het nou leuk is of minder leuk of als je iets verdrietig maakt.
Ik kreeg net een telefoontje van mijn paps. Mijn oma was bij de dokter geweest. Ze kwakkeld de laatste tijd best wel met haar gezondheid. Maar ja eigenwijs om naar de dokter te gaan hè. Ze houd veel vocht vast, en laatst ging het echt niet goed met haar. Blijkt nu dat ze waarschijnlijk toen een tia heeft gehad en haar evenwichtsorgaan is aangetast waar ze ook weer medicijnen voor heeft. Maar nu is ons verteld dat ze lekkende hartklep heeft. Volgens ha ligt dit ook aan leeftijd (81) en heeft ze medicijnen voor. Dus veel meer medicijnen nu. Aantal jarenn geleden heeft ze al hersenbloeding gehad en hartstilstand, maar ging wel redelijk de laatste jaren. Nu begint het dus steeds meer een vrouw van de dag te worden. Ben best wel beetje geschrokken om eerlijk te zijn! Hoop wel dat ze nog overgrootoma mag worden
Dit wou ik ff met jullie delen. Maar dan lees ik dat leuke berichtje van Dotje en ben ik alweer wat vrolijker. Zo zie je maar weer hoe klein het verschil is tussen leven en dood.
Dikke knufff, Nathalie