Kluskippies wannabe moms!!

Hhahaha ik moest  
lachen toen ik je berichtje las Dotje. Ja pas maar op dalijk word jullie geheimpje betrapt. Wat een heerlijk forum toch om dit zo allemaal te lezen. Die leuke, lieve bijzondere verhalen. Ff hier kunnen kletsen als er iets gebeurd of het nou leuk is of minder leuk of als je iets verdrietig maakt.

Ik kreeg net een telefoontje van mijn paps. Mijn oma was bij de dokter geweest. Ze kwakkeld de laatste tijd best wel met haar gezondheid. Maar ja eigenwijs om naar de dokter te gaan hè. Ze houd veel vocht vast, en laatst ging het echt niet goed met haar. Blijkt nu dat ze waarschijnlijk toen een tia heeft gehad en haar evenwichtsorgaan is aangetast waar ze ook weer medicijnen voor heeft. Maar nu is ons verteld dat ze lekkende hartklep heeft. Volgens ha ligt dit ook aan leeftijd (81) en heeft ze medicijnen voor. Dus veel meer medicijnen  nu. Aantal jarenn geleden heeft ze al hersenbloeding gehad en hartstilstand, maar ging wel redelijk de laatste   jaren. Nu begint het dus steeds meer een vrouw van de dag te worden. Ben best wel beetje geschrokken om eerlijk te zijn! Hoop wel dat ze nog overgrootoma mag worden

Dit wou ik ff met jullie delen. Maar dan lees ik dat leuke berichtje van Dotje en ben ik alweer wat vrolijker. Zo zie je maar weer hoe klein het verschil is tussen leven en dood.

Dikke knufff, Nathalie

Ooh wat rot, nathalie. Dat soort berichten zijn niet leuk om te horen. Heel sterkte en beterschap voor je oma!

Gisteravond weer goed gepraat met vriendlief.
Op een gegeven moment kwam het onderwerp op zwanger worden, terwijl we hier niet veel over praten.

Hij zei ineens:"ik weet niet of ik het nog wel wil".

Ehm... ja. Toen vroeg ik hoe dat kwam, omdat hij degene was die er eigenlijk mee gekomen is. Ik vroeg of hij bang was en dat klopte.
Ik heb hem gerustgesteld dat ik ook bang ben, bang voor het onbekende. We weten niet hoe het is. Dat elke aanstaande ouder die angsten hebben. Wat voor een leven we krijgen met een baby, kunnen wij dat wel aan, etc?

En dat is dus het kl*te hiervan, als je zwanger bent, nou dan is het zo en is er geen weg meer terug.
Maar nu ben ik weer elke maand aan het twijfelen als ik ongesteld wordt, zullen we het wel doen, we kunnen nog terug.

Wie herkent dit?
Ik weet dat dit puur de angsten zijn die mij treiteren en ik weet dat  wij dolgraag een kind willen.
Dat zei vriendlief ook. Maar het is gewoon eng dat je leven straks helemaal op de kop staat en nooit meer wordt zoals het nu is, lekker doen wat je zelf wilt en geen zorgen hoeven te maken.

Gerdien
Dit klinkt wel bekend hoor. Ik heb dat ook zelf nu ik net weet dat ik zwanger ben heb ik ook mijn eerste twijfel al wel gehad. Ik denk dat dat normaal is want je hele leven gaat ook echt veranderen. Maar dan denk ik ook weer dat is je hele leven al aan de gang kijk maar als je op jezelf gaat wonen daarna samenwonen/trouwen na je studie ga je werken. Dus ons leven verandert constant en daar zijn we ook allemaal goed doorgekomen. Dus denk ik maar dit gaat ons ook wel lukken. Je moet alleen weer ff je weg er in vinden. Maar je bent dus niet de enige die dit heeft en ik denk dat er nog wel meer zijn die soms twijfelen.

Ik ga zo lekker weer een dagje aan het werk, het is wel heel moeilijk om niet steeds bij het babyspeelgoed weg te   dromen. Heb al leuke spulletjes uit gezocht vooral van Woezel en Pip.

Fijne dag allemaal.

Goedemorgen meiden, ik wou even komen melden.....

Nogsteeds geen rd'tjes te bespeuren hier hoor!!!!! yes... er is hoop he...hihi misschien nog n zwangere...
pff heb wel steeds beetje zwaar gevoel in mn onderbuik, net of ik moet overgeven. en dat heb ik bij vorige zwangerschap ook best wel gedaan in de eerste 3/4maandjes...dus wie weet...
maar ik maak me kop niet gek, want straks komen die stomme rd'tjes wel en wordt ik helemaal teleurgesteld..dus ik hoop en verwacht niks dan kan het alleen maar meevallen.
Zo ff lekker op de fiets naar de markt.
Morgen onze trouwdag! gaan we naar de dierentuin saampjes....
En ik hou jullie op de hoogte... Denk aan jullie..
totlaters vandaag!
Succes iedereen met wat ie vandaag gaat doen, en sterkte met alles.
Dikke knuf ikku

Goedemorgennn, en hoe voelen we ons allemaal vandaag?
Lief van je MamaJM dat je ons zo op de hoogte houd. Morgen jullie trouwdag, dan zou het toch ook wel heel speciaal zijn om te testen, hihih. Nee meis als jij met moederdag of eerder in het weekend pas wilt testen is dat je goed recht. We zijn alleen wel heel nieuwsgierig en leven met je mee. Want als ik dit zo hoor dat je misselijk bent en dat de vorige zwangerschap ook had, dan denk ik, yippieee! hihih

Gerdien, fijn dat jij en je mannetje gepraat hebben. Ben je er nog achter gekomen, waarom hij ineens naar bed ging uit zijn werk? Tuurlijk gaat er veel in ons leventje veranderen. Maar ik vind de woorden van Dotje heel mooi. En ze heeft idd gelijk. En dalijk met een klein wondertje erbij zullen we misschien al deze twijfels vergeten. Of soms denken, waren we er maar nooit aan begonnen, hihihi. Maar het is ook genieten, het is iets heel speciaals, dalijk van jullie saampjes. Iedereen twijfeld wel hoor. Dus je bent echt niet de enige.

Ik ging net ff mijn bannertje weer maken. Gaat best snel deze periode. Nog maar 22 dagen, al klinkt dat wel lang hoor. Maar als ik me bedenk dat het nu alweer donderdag is en de dagen zo snel gaan. Vind mijn bannertje ook wel snel gaan. Net werd ik gewekt door mijn mannetje. Heerlijk dat ie thuis werkt en ff kwam klussen. Heerlijk dit weer, hihih. Ohh wat doet het zonnetje toch veel met die mannenhormonen geloof ik. Nou van mij mag dit wel zo blijven, hihih.

Wens jullie allemaal hele fijne dag. Ik ga strakkies therapie zwemmen en dan met mijn mams naar de tandarts als chauffeuse. En dan nog ff de stad in, want mevrouw heeft een heel mooie verjaardagscadeau gezien en dat is nu in de aanbieding. Een pandora armband met twee stoppers. Jaja dure smaak. Daar gaat mijn idee om haar een schoonheidsbehandeling cadeau te doen. Misschien doe ik dat dan wel met moederdag. Ook al is dat ook wel duur, maar ze verdient het wel. Ga er ff overnadenken en kijken wat de financien toe laten, hihih.

Hier schijnt het zonnetje weer lekker, eens kijken wat ik nu weer aan moet. Ben namelijk vorig jaar best wat kilo's afgevallen, dus veel dingen waren te groot. Maar heb toen wel sneaky dingen bewaard. En gezegd: die kunnen ooit van pas komen als ik op bepaalde plekken groei,hihih. Maar niet gedacht dat ik die misschien eerder nodig heb dan wij allemaal dachten, hihih. Ik wil nu eigenlijk niet teveel nieuwe kleding kopen. Heb daar ook het geld niet voor trouwens. Maar ik koop dalijk liever nieuwe broeken. Nu wil ik eerst nog wat proberen af te vallen. Want volgens mij zitten er wel kilootjes bij. Wou me gisteren wegen, is de baterij van de weegschaal leeg, grrr. En hopelijk in de toekomst extra kilo's maar dan door iets anders, hihih.

Meiden ik heb al heel stuk getypt. Ik ben speciaal eerder opgestaan om jullie nog ff gedag te kunnen zeggen en fijne dag te wensen. En natuurlijk ff te lezen hoe het met jullie allemaal gaat.

Liefs Nathalie

Goedemorgen allemaal!!

Wat een lekker weer is het buiten en dan moet ik tot 20uur werken. Maar toch heb ik een goed humeur, dat komt natuurlijk door het goede nieuws van gisteren denk ik.

@Dotje, ik heb ook steken in mijn lies(vooral als ik ga wandelen), mijn buik rammelt, heb pijnlijke borsten. Maar die mogen bij mij wel groeien want ik heb maar cup a.  Ook heb ik het idee dat mijn buik opgezet is, maar mijn vriend zegt dat ik me dat nog verbeeld.Wat een orgineel idee om het zo te vertellen zeg. Moederdag is er ook een leuke dag voor. Mijn vriend zei gisteren nog, volgend jaar heb jij ook moederdag, lief he. Wij weten nog niet wanneer we het gaan vertellen, moeten ook nog iets orgineels bedenken. Heb jij al de Ha of Vk gebelt?

Als het goed is gaat mijn vriendje vanavond een namenboekje halen, kunnen we over namen gaan brainstormen. Dat word alleen nog wat want zelfs de naam voor onze hond was een hele klus.

@Nathalie, heel veel beterschap met je oma!! Hoop dat ze zich snel weer beter voelt.

@ MamaJM, spannend spannend, maar hopen dat de RD helemaal niet komen!! Wanneer wil je eigenlijk gaan testen?

Ik ga weer even verder werken, kom straks weer even kijken.

Groetjes poeh

Hoi hoi,

Jippie, vandaag lekker vrij, vriendinnetje op bezoek en met mijn zoontje heerlijk zwemmen, f*ck de RD's!! Wat wil een mense nog meer, heb er veel zin in.

Gerdien: lastig dat jullie twijfels en angsten voelen. Aan de ene kant is het ook iets waar je heel goed over moet nadenken en heel bewust voor moet kiezen, aan de andere kant, als het gevoel heel sterk is, waarom niet? Want een kind is iets anders dan een auto ofzo, het is een verrijking van je leven. Toen ik zwanger wilde worden, was ik ook bang, of we het financieel wel zouden redden, of ik goed voor het kindje kon zorgen, hoe het leven gaat worden....ook toen   ik zwanger was, dachten we er wel eens over na. En nu? Het is het beste wat ons is overkomen, het is zo fantastisch, we willen daarom ook ons gezinnetje uitbreiden, echt een familie worden. Weet je, als het zover is, dan loopt het eigenlijk zoals het loopt, je past je aan. Maar heel goed dat je erover hebt gepraat met je mannetje, ik hoop dat jullie samen een tot een goede keuze kunnen komen, sterkte!
Nathalie: heel vervelend van je oma, wat een onzekerheid dan he. Hopelijk mag ze er nog lang zijn en kan ze nog overgrootoma worden.
Dotje: spannend he zo'n zwangerschap, ik twijfelde ook, en weet je die zorgen gaan eigenlijk nooit meer weg, want je krijgt een verantwoordelijkheid erbij. Maar wees gerust, daar pas je je op aan hoor, dat groeit en het is ook een heel fijn en rijk gevoel. Veel plezier met babyshoppen!!!
mamaJM: heeeeeel benieuwd, ik denk dat er wel positief nieuws te melden valt....We horen het wel, veel plezier in de dierentuin.
Mickje: thanx, soms is het gevoel zo dubbel, en de rest die denkt, het lukt mij niet (ook bij een tweede kun je denken dat het allemaal ineens niet meer werkt ofzo!!!), het gaat ons lukken!
Mir: hopelijk wordt je cyclus regelmatig, ben blij dat ik het wel heb, is lastig als het niet zo is. Succes ermee!

Liefs Jolie

Nou, geniet van de dag van vandaag, zwanger of niet

Hey meiden,

grrrrhad ik net uitgebreid op iedereen gereageerd, wilde het net plaatsen, loopt de computer vast!!! Heb nu geen tijd meer om het hele verhaaltje te typen, want moet zo weg voor een behandeling voor de fibromyalgie! Daarna ga ik naar m'n ouders, want dat is daar dichtbij...daarna ga ik naar een vriendin die ook in die richting woont...daar blijf ik slapen, want we gaan samen stappen (geen alcohol, zij is één van de weinigen die weet dat we bezig zijn!) en morgen gaan we in Enschede op een terrasje zitten!!!

Dus dat wordt even geen verhaaltje van mij!

Even kort:

Naath, sterkte met je oma, ik hoop dat ze er weer bovenop komt!

Poeh: ben zo blij voor je, kan me voorstellen dat je gelukkig bent en vrolijk, want je moet dan wel werken, maar je kunt wel zoiets hebben van: ja, lachen jullie maar dat ik hier zit met dit warme weer, maar ik ben lekker wel zwanger, lekker puh! hihi!

MamaJM: wat knap dat je het zolang vol kunt houden, ik als impulsieve muts had er allang een testje tegenaan gegooid! We duimen voor je!

Gerdien: Ik ken dat getwijfel, maar mocht het zover zijn, en je houdt je wondertje in je armen, dan denk ik dat het moedergevoel direct boven komt en je je geen leven meer zonder dat kindje voor kunt stellen!

Mickje: Je vriendje moet best lang in het verband he???lukt het klussen wel?? De vakantie zit er alweer bijna op, zielig he, voor ons???

Ik heb vanmorgen getempt, doe dit wel vaker, maar niet echt heeeeeeel serieus, vanmorgen was hij 36.6...gister 36.3...dus we gaan iets omhoog...zegt niks natuurlijk, maar het houdt het wel spannend!!!

Meiden, ik moet gaan, hele fijne dat en tot morgen denk ik!

Liefs Joepie

Terug
Bovenaan