Kluskippies wannabe moms!!

Hey meiden,

Mn zus belde net dat ze hier dichtbij aan het winkelen is en even langs wou komen voor een bakkie... Dus ik mn vriend vragen of we het zullen vertellen, en dit vind hij nog veels te vroeg!!. Hij wil nog minstens een maand wachten met het te vertellen!!!!
Vind dat wel vervelend want ik wil het wel graag delen, maar gelukkig heb ik jullie om het bij kwijt te kunnen... Baal daar wel van dat hij zo denkt... Al snap ik hem wel een heel klein beetje...

Moeilijk hè Elmoo, maar kan beide reacties wel voorstellen. Ik weet niet eens of ik het al wel zou durven vertellen, of nog ff ons geheimpje wil houden. Maar denk ook wel dat de drang om het te vertellen aan mensen die veel voor je betekenen heel groot is. En je het soms van de daken wil afschreeuwen.

Ga je lekker bakkie doen en maar oppassen dat je niet teveel straald dat ze het toch door heeft. Want denk als ze je er naar vraagd dat je dan heel slecht kan liegen.

Mijn mams was vandaag ook weer bezig over kleinkids. Op dinsdag heeft ze een creative ochtend in een decoratiewinkeltje met ook kinderkleding. Ze heeft echt al zulke leuke dingen gezien zegd ze. Tis maar goed dat ze nog van niks weten, anders slaat zij al aan het kopen denk ik, hihih. Ze had laatst op de markt een box en campingbedje gezien, hihih. Maar onze babykamer is er nog thuis. Waar mijn broertje en ik hebben ingelegen. Ik wou eigenlijk zeggen, nou die komt maar bij jullie te staan, want dan kan de kleine ook eens bij opa en oma logeren. Maar dacht zeg dat nog maar ff niet, hihi. Teveel praten erover, dan straal ik misschien en dan heeft ze het zo door!

Ik zag vanmiddag idd lekker bbq vlees, maar wij hebben lekkere stampot boerenkool gegeten. Ff lekker opwarmen in de wok, stukje vlees erbij. Nu zitten we lekker te genieten van onze avond. Maar met dit weer is het idd lekker weer om te gaan bbq-en.  

Ik weet ff niet meer wat ik wou zeggen, tot later!  

Liefs Nathalie  

Ik haal weer twee topics door elkaar, mijn koppie is beetje vaag, maar ach dan weten jullie weer wat meer, hihih

Liefs Nathalie

Het gaat trouwens lekker met onze topic. Nog maar een paar dan zitten we alweer op 700! Ga zo door meiden!

Liefs Nathalie

Ik klets wel ff alleen dit topic vol, hihih. Wat een heerlijke zwoele avond. Jammer dat we vanmorgen al geklust hebben. Maar ach we genieten gewoon *knipoog* Zo klus je niet veel en zo ....... hihih. Nee ikke is braaf meisje

Weltrusten lieve dames! Liefs Nathalie

Goeiemorgen dames,

Gezellig dat ik mee mag kletsen! Ik zal me effe voorstellen,
Ben 27 jaar oud en woon twee jaar samen met mijn vriend die ik al een jaar of tien ken!
Ik zit nu in ronde 1 voor ons eerste kindje! Ik heb echt totaal geen inzicht in mijn cyclus ben twaalf jaar non stop aan de pil geweest! Als ik ervan uit ga dat mijn cyclus 28 dagen zal zijn is mijn NOD op 25 mei!! Spannend!! hihi
Ik moet nu even bij mijn kat blijven want die is op dit moment aan het bevallen!! haha
Wat een ellende ik ben helemaal alleen thuis haha

Groetjes

Hai Kimmie,

Gaat het goed met de bevalling?
Hopen dat je cyclus snel weer op orde is. Bij mij was dat gelukkig wel zo.

Echt moeilijk om niets te kunnen zeggen! Ik weet niet of mij dat zal lukken. Ik zal ook heel benieuwd naar de reacties zijn.

Met mij en mn vriend zit alles weer goed gelukkig!

Nog een paar taxiritjes en dan heb ik weer lekker vrij tot woensdag!

Terug
Bovenaan