Hallo Meiden,
Wat ontzettend rustig hier zeg! Dan wordt het tijd dat ik een keer weer een verhaaltje kom typen! Zat net te denken, want dit is alweer ons 4e topic eigenlijk...1x nieuw en zwanger willen worden, 1x kluskippies wannabe moms en nu alweer de 2e kluskippies wannabe/gonnabe moms! Wat goed zeg! Maar dan moeten we wel blijven typen he!
Maureen, ik ben ook niet lang ongesteld hoor, maar 2 dagen heel erg en dan zakt het weer heel snel af! Maar dat had ik voor de pil en tijdens de pil ook (maar dan niet zo heftig die 2 dagen!) dus ik denk niet dat het bij mij ontpillen is. Heb jij het wel anders gehad dan??
MamaJM, hoe is het met je? Je was zo in de war gister, als ik het eerlijk mag zeggen. Kon niet zoveel uit je verhaal wijs worden, hihi...hoop dat je snel alles een beetje op een rijtje hebt (en dat bedoel ik goed) en dat je weer lekker komt kletsen hier!En kom maar op hoor, met die 7 pagina's, wij kunnen heel veel hebben!
Nathalie, hoe is het met je heup??Gaat het al wat beter? Lekker even aan jezelf denken meis! Balen dat je auto het begaf, nu doet alles het weer??
Dotje, lekker uitgeslapen???Goed aan jezelf denken he!
Ha die lieve Gerdien, we hadden je al gemist! Wat rot voor je dat het niet zo goed gaat nu! Ga niet zeggen dat het erbij hoort, dat weet je zelf wel en dat helpt toch niet! Jammer dat je er niet lekker van kunt genieten! Misschien is het idd beter om het te zeggen, maar je baas heeft geen recht om boos te zijn, want ziek is ziek...en het frummeltje in je buik is veel belangrijker dan die kids die naar school moeten! hihi, dan hebben ze maar een dagje vrij!Ook nog die rothooikoorts...heb het zelf ook, maar dan denk ik niet in zo'n erge vorm als jij, want als ik de medicijnen niet heb gehad, krijg ik alleen jeukogen (en heel rood) en niezen, verkouden en benauwd, maar voel me er niet echt heel ziek onder, alleen belabberd!
JOLLIEEEEEEEE...spannend zeg! Je moet ons wel heel goed op de hoogte houden hoor, want ik wil graag alles weten!!!En de rest ook vast wel!
Ik duim heel hard voor je meisje, ik gun het jullie zo! Kan me voorstellen dat je zo denkt hoor, maar ik denk niet dat het zich zo heel snel laat tegenhouden, die RDtjes van tegenwoordig! TOI TOI TOI!
Mamoetje, jij voelt je ook al zo rot? Vervelend hoor! Hoop ook voor jou dat er wat positiefs achter zit! Laat je het ook weten als je nieuws hebt??
Hoorde gister dat een collegaatje van mij ook zwanger is! Echt superleuk! Ze heeft ook last van reuma en ze liep heel mank de laatste tijd, toen zei ze dat ze geminderd was met de medicijnen, maar later bleek dus dat het kwam omdat ze moest stoppen met de pijnstillers...echt rot dat dat er dan weer bijkomt!
Dit was 'm weer, mijn verhaaltje...zag net tot m'n grote verbazing dat ik samen met Miranda alweer bovenaan de lijst sta!!ppfff...de tijd vliegt toch wel! Miranda, hoest trouwens met jullie huis, schiet het al op??
Hoop dat de dames die wat rustiger zijn, ook weer snel wat van zich laten horen!
Tot snel!
Liefs Joepie