Kluskippies wannebe/gonnabe moms nr. 3!!!

Ik ben er ff kort. Ben vanmorgen al wakker geworden met hele erge hoofdpijn, maar dacht misschien doet zwemmen me ff goed. Maar helaas. Heb ook geen trek in eten. Ik ga nu ff een uurtje slapen, wie weet zakt dan mijn hoofdpijn eindelijkkk wat af.

Gerdien het valt niet meer als je hooikoorts hebt en nu best zwangerschapeskwaaltjes hebt. Ik hoop dat je baas er meer begrip voor heeft als ze weet dat je zwanger bent. Maar hun denken natuurlijk puur alleen van ja maar wie moet er dan die kids rijden. Maar goed daar verzinnen ze maar wat op hoor! Goed aan jezelf denken en hoop dat de misselijkheid snel wat minder word.

Jolie voor jou ook heel spannend meis. Duim voor je. Ik haat die negatieve testen ook, daarom wou ik ook niet testen vorige ronde, ook al was ik heelll nieuwsgierig. Hier volgende week pas eisprong maar goed we genieten gewoon lekker. Maar voel me nu niet bepaald toppie. Gelukkig had ik voor vanmiddag geen afspraken. Ik wou ff de stad in, maar nu ik zoveel hoofdpijn heb doe ik dat maar niet. Misschien dat ik eind van de middag ff ga of vanavond, want dan is koopavond. Ik kijk wel ff.

Meiden fijne middag, het zonnetje is hier weer terug gelukkig.

Liefs Nathalie

Hee meiden, even snel zo vanaf me werk.. Ik ben nog steeds niet ongesteld.. maandag avond al getest..Maar die was negatief.. Ik laat vriendjelief vanavond nog een test halen en die is voor zaterdag.. Ik weet niet wat het is maar ik voel me echt super zwanger.. Ik heb zoiets van ag stel je   neit aan.. als je weer zo'n super lange cyclus heb dan kan je nog niet eens zwanger zijn..

Ook zit ik onwijs met het gevoel dat ik sinds vorige maand al gewoon zwanger ben.. omdat mijn cyclus ineens zo lang was.. en ik me sindsdien ook neit meer 100% heb gevoeld.. Toen ik gisteren op de bank zat en naar me buik keek is deze echt dikker geworden.. (terwijl ik 5 kilo ben afgevalle, dit was neit de bedoeling heb ik 3 jaar overgedaan om aan te komen..) Zit te twijffelen of ik hiermee naa de dokter ga.. Omdat mijn huisarts zoiets heeft van pas als je een maand over tijd ben gaan we verder kijken..

Mocht het alsnog niet raak zijn deze maand dan wil ik graag doorgestuurd worden naar de gyn. Maar omdat Mart al in onderzoek loopt is het misschien slimmer om daar heen te gaan.. das alleen in Rotterdam en ik heb geen rijbewijs.. dus ff twijfelen wat is wijsheid..

Er was nog een zwangere..ben even je naam kwijt.. maar gelujkkig na 2 weken toch een pos. test.; ga ervan genieten meid.. !!

Naat: Slaap lekker!

Heb vanavond en morgenavond optredens vor de avond 4-daagse.. vanavond in Rijswijk en morgen in Haarlem..

dus ben er niet meer voor zondag want zaterdag drukk dag, Beverwijk (zwarte markt SHOPPUHHH!! :p) verjaardag, feest.. dus dat wordt zondag ergens;)

xxxx Mamoetje

Mamoetjeeeee fijn iets van je te horen meis. Pff weer die onzekerheid dus. Wel vreemd dat je 5 kilo bent afgevallen en toch dikkere buik hebt. Nu zet je buik wel iets op als je ongi word, maar okay. Hoop echt zooo dat je binnenkort positief kan testen meis. Hoe was je ongi na die lange cyclus. Maar paar dagen? Misschien kun je er toch eens met je HA over hebben. Of misschien eens met andere arts(HA) praten? Je mannetje word al onderzocht? Hoop echt dat je voorgevoel juist is meis. Hou je ons op de hoogte? Optredens? Zing je of wat doe je? Fijn weekend in elk geval! Duim voor je!

Hier de hele middag in bed moeten liggen vanwege de hoofdpijn. Tis geen kwetsie van knap dat je jezelf die rust geeft, maar meer moeten. Heb twee paracetamol ingenomen. Nu gaat het gelukkig iets beter. Morgen gesprek met het uwv, misschien speeld dat allemaal ook wel een beetje mee dat ik het deze week gewoon ontzettend druk heb gehad. En morgen ook weer meerdere afspraken. Tussentijds maar ff rustig in de stad broodje eten ipv, steeds heen en weer rijden. 's Middags nog werken en dan is het alweer weekend dames. Heb vrijkaarten voor Movie Park in Duitsland gekregen voor 4 toegangskaarten. Ik wil daar eigelijk wel heel graag heen. Het is nog tot zondag geldig. Maar zondag gaat mijn vriend al met een kameraad een Alfa tocht maken. Dus hoop dat we dan zaterdag heen kunnen.

Ik heb net foto's van onze toekomstige tuin gemaakt en op hyves gezet. Ook mijn beroemde aardbeienplant, hihih. Heb er vandaag 2 aardbeien vanaf kunnen halen. Die ga ik dalijk lekker opeten. Wens jullie fijne avond!

Nathalie

Hallo Meiden,

Wat ontzettend rustig hier zeg! Dan wordt het tijd dat ik een keer weer een verhaaltje kom typen! Zat net te denken, want dit is alweer ons 4e topic eigenlijk...1x nieuw en zwanger willen worden, 1x kluskippies wannabe moms en nu alweer de 2e kluskippies wannabe/gonnabe moms! Wat goed zeg! Maar dan moeten we wel blijven typen he!

Maureen, ik ben ook niet lang ongesteld hoor, maar 2 dagen heel erg en dan zakt het weer heel snel af! Maar dat had ik voor de pil en tijdens de pil ook (maar dan niet zo heftig die 2 dagen!) dus ik denk niet dat het bij mij ontpillen is. Heb jij het wel anders gehad dan??

MamaJM, hoe is het met je? Je was zo in de war gister, als ik het eerlijk mag zeggen. Kon niet zoveel uit je verhaal wijs worden, hihi...hoop dat je snel alles een beetje op een rijtje hebt (en dat bedoel ik goed) en dat je weer lekker komt kletsen hier!En kom maar op hoor, met die 7 pagina's, wij kunnen heel veel hebben!

Nathalie, hoe is het met je heup??Gaat het al wat beter? Lekker even aan jezelf denken meis! Balen dat je auto het begaf, nu doet alles het weer??

Dotje, lekker uitgeslapen???Goed aan jezelf denken he!

Ha die lieve Gerdien, we hadden je al gemist! Wat rot voor je dat het niet zo goed gaat nu! Ga niet zeggen dat het erbij hoort, dat weet je zelf wel en dat helpt toch niet! Jammer dat je er niet lekker van kunt genieten! Misschien is het idd beter om het te zeggen, maar je baas heeft geen recht om boos te zijn, want ziek is ziek...en het frummeltje in je buik is veel belangrijker dan die kids die naar school moeten! hihi, dan hebben ze maar een dagje vrij!Ook nog die rothooikoorts...heb het zelf ook, maar dan denk ik niet in zo'n erge vorm als jij, want als ik de medicijnen niet heb gehad, krijg ik alleen jeukogen (en heel rood) en niezen, verkouden en benauwd, maar voel me er niet echt heel ziek onder, alleen belabberd!

JOLLIEEEEEEEE...spannend zeg! Je moet ons wel heel goed op de hoogte houden hoor, want ik wil graag alles weten!!!En de rest ook vast wel!
Ik duim heel hard voor je meisje, ik gun het jullie zo! Kan me voorstellen dat je zo denkt hoor, maar ik denk niet dat het zich zo heel snel laat tegenhouden, die RDtjes van tegenwoordig! TOI TOI TOI!

Mamoetje, jij voelt je ook al zo rot? Vervelend hoor! Hoop ook voor jou dat er wat positiefs achter zit! Laat je het ook weten als je nieuws hebt??

Hoorde gister dat een collegaatje van mij ook zwanger is! Echt superleuk! Ze heeft ook last van reuma en ze liep heel mank de laatste tijd, toen zei ze dat ze geminderd was met de medicijnen, maar later bleek dus dat het kwam omdat ze moest stoppen met de pijnstillers...echt rot dat dat er dan weer bijkomt!

Dit was 'm weer, mijn verhaaltje...zag net tot m'n grote verbazing dat ik samen met Miranda alweer bovenaan de lijst sta!!ppfff...de tijd vliegt toch wel! Miranda, hoest trouwens met jullie huis, schiet het al op??

Hoop dat de dames die wat rustiger zijn, ook weer snel wat van zich laten horen!

Tot snel!

Liefs Joepie

NOD lijstje  ~ Kluskippies ~

Miranda                                       5e ronde  -  1e kindje                              14-06-08    
Joepie, 25 jaar                   4e ronde -  1e kindje                             14-06-08
MamaJM, 23 jaar            3e ronde -  2e kindje                                16-06-08
Mosa, 25 jaar                         e ronde - 1e kindje                               17-06-08
Mickje                                              4e ronde - 1e kindje                               18-06-08
Esseltje                                          5e ronde - 1e kindje                                18-06-08
Collie, 24 jaar                        5e ronde -  1e kindje                                19-06-08
Mamoetje                                    6e ronde -  1e kindje                               25-06-08      (56 dgn)
Nathalie, 24 jaar                4e ronde -  1e kindje                               26-06-08
Maureen                                        4e ronde -  1e kindje                              29-06-08
Kimmie                                          2e ronde -  1e kindje                               30-06-08      (28 dgn)
Kimmie                                          2e ronde -  1e kindje                               07-07-08      (35 dgn)

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Jolie80, 28 jaar         3e ronde 2e kindje                     05-06-08

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard  Wel/Niet zwanger Spannend!!!!

Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08
Mamoetje                            6e ronde 1e kindje                             03-06-08      (34 dgn)  

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R ozemarijke    3e ronde 1e kindje        uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart:
Bolle                          1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 27 november2008
Mei :
Elmoo                              1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje, 32 jaar      2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                  2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien                          5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Juni:
Vlinder, 29 jaar    10e ronde 2e kindje            uitgeteld op 30 januari 2009

Verloskundige bezoek :

Poeh                    
1e bezoek        02-06-08        
Elmoo                
1e bezoek        09-06-08
Bolle                    
2e bezoek       10-06-08
1e bezoek        ??-??-??
Dotje                    
1e bezoek        16-06-08 om 11.20 uur
Gerdien            
1e bezoek        19-06-08

Echo's, ahhh wat lief en mooi

Bolle      
2e echo        ??-??-??    
1e echo        14-05-08
Elmoo                
2e echo        06-06-08
1e echo        19-05-08                      
Dotje                  
1e echo          16-06-08 om 11.00 uur
Poeh        
 2e echo        23-06-08 om 18.00 uur            
1e echo          02-06-08

Hey Meiden was ik ook weer ff!
Yippie onze Joepie heeft weer heel lang verhaal getypt, gezellig meis.
Maar nu weten we nog niet echt hoe het met jou is hè, hihih

Weet je Jolie ik krijg bij jou een beetje het voorgevoel dat je zwanger bent. Nu maar hopen voor jou dat mijn gevoel weer eens raak is, hihih. Had ik bij Kipling en kwebbelmeiden van maart ook. Dacht steeds dat ze al zwanger was. En wat bleek paar dagen later test ze positief. Dus hoop ik ook voor jullie meis.

Joepie wat fijn voor je collega dat ze kleine krijgen. Maar balen dat ze moest stoppen met medicijnen. Een vriendin van me heeft dystrofie en slikt nog gewoon medicijnen en is zwanger geworden en blijk dat ze nu ook nog gewoon mag. Vind ik wel bijzonder, want zijn wel zware medicijnen. Zijn zware pijnstillers die ik ook wel thuis heb, maar neem ze niet. Heb vanmiddag 2 paracetmol genomen omdat ik zo'n hoofdpijn had. Die medicijnen troep kan bij mij alle pijn toch niet wegnemen, dus dan heb ik liever die troep niet. En in de hoop dat als ik heel veel pijn heb dat ze dan eens een keer gaan helpen ivm imuum ervoor te zijn. Ze zeggen dat tijdens zwangerschap juist reuma enzo wat beter kan worden.

En toen wist ik niet meer wat ik nog meer wou zeggen, hihih. Dus ga maar weer ff lezen.

Nathalie

Hey Meiden was ik ook weer ff!
Yippie onze Joepie heeft weer heel lang verhaal getypt, gezellig meis.
Maar nu weten we nog niet echt hoe het met jou is hè, hihih

Weet je Jolie ik krijg bij jou een beetje het voorgevoel dat je zwanger bent. Nu maar hopen voor jou dat mijn gevoel weer eens raak is, hihih. Had ik bij Kipling en kwebbelmeiden van maart ook. Dacht steeds dat ze al zwanger was. En wat bleek paar dagen later test ze positief. Dus hoop ik ook voor jullie meis.

Joepie wat fijn voor je collega dat ze kleine krijgen. Maar balen dat ze moest stoppen met medicijnen. Een vriendin van me heeft dystrofie en slikt nog gewoon medicijnen en is zwanger geworden en blijk dat ze nu ook nog gewoon mag. Vind ik wel bijzonder, want zijn wel zware medicijnen. Zijn zware pijnstillers die ik ook wel thuis heb, maar neem ze niet. Heb vanmiddag 2 paracetmol genomen omdat ik zo'n hoofdpijn had. Die medicijnen troep kan bij mij alle pijn toch niet wegnemen, dus dan heb ik liever die troep niet. En in de hoop dat als ik heel veel pijn heb dat ze dan eens een keer gaan helpen ivm imuum ervoor te zijn. Ze zeggen dat tijdens zwangerschap juist reuma enzo wat beter kan worden.

En toen wist ik niet meer wat ik nog meer wou zeggen, hihih. Dus ga maar weer ff lezen.

Nathalie

Hoi Kippies,

Daar ben ik weer even, gelukkig was er na twee dagen niet  zo heel veel bij te lezen. Eerst maar eens reageren op iedereen:

Vlinder: nogmaals gefeliciteerd! Besef je het nu al wat beter of lijkt het nog steeds onwerkelijk? Denk je nu dat de moeheid van je zangerschap komt in plaats van CVS?

maMaJM: ik moet eerlijk toegeven dat ik je verhaaltje ook niet helemaal snapte. Je schreef dat je de komende tijd wat anders aan je hoofd hebt dus sterkte!

Gerdien: Hoe ging het gesprek met  je baas? Begreep ze het toen je vertelde dat je zwanger bent? Ik hoop het voor je, toch een zorg minder dan! En  ik hoop dat je je snel wat beter voelt!

Mamoetje: ik duim met je  mee  dat je  zwanger bent! Als je je al langere tijd niet helemaal 100% voelt, lijkt het er wel op. En die  lange cylus van de vorige keer was natuurlijk ook vreemd!

Nathalie: Wat vervelend voor je zeg, dat je zo'n hoofdpijn had vandaag! Kan dat komen van je whiplash of had je er altijd last van? En misschien is het wel spanning vanwege de  uwv morgen. Succes in elk geval! En  gaaf dat je misschien naar Movie  Park in Duitsland gaat, heette dat vroeger Warner  Brothers  Movie World of zoiets? Daar ben ik  in de eindexamenklas geweest en dat was een erg leuk park alhoewel ik niet zo'n held ben in pretparken!          

Jolie:  duim, duim, duim!!! Ik hoop het voor je en kom morgenochtend wel even kijken of je al meer weet!

Ik heb gisteren een bruiloft gehad en gelukkig bleef het de hele dag droog. Zelfs de zon kwam er af en toe bij. Mijn vriend was getuige dus het was een hele speciale dag.  Iedereen natuurlijk aan ons vragen wanneer wij gaan trouwen, maar  voor mij hoeft het nog niet zo. Mijn vriend zou het wel willen en ooit zal het er wel van komen  maar nu nog niet. We hebben nu besloten eerst voor een kindje te gaan en daarna zien we wel verder. We wonen al zolang samen dat ik trouwen niet veel vind toevoegen.  
Ik heb helemaal geen last van kwaaltjes alleen vanavond heb ik een beetje buikpijn, echt van die zeurderige ongesteldheidsbuikpijn. Ik vraag me af of dat de eisprong kan zijn, maar afgelopen vrijdag had ik pijn aan de ene kant van mijn buik dus ging ik er vanuit dat dat de eisprong was. Maar dat voelde meer als steken.  
Weltrusten allemaal en ik hoop dat er morgen  goed nieuw is! En misschien wel voor twee mensen (Als Mamoetje niet kan wachten!).

Liefs Mosa

Terug
Bovenaan