Kluskippies wannebe/gonnabe moms nr. 3!!!

Good Morning, ikke is weer terug van zwemmen hoor. En ja ik was nog optijd. We beginnen toch altijd wat later en had zwemkleding al aan. Dus kleding uit, ff afspoelen en *plons* het water in.

Ik zie je plaatje helemaal niet Joepie, jammer!
De dagen rond nod zijn ook altijd heel spannend hoor meis.
Nu denk je dat het niet raak is, en daarvoor dacht je dat het misschien raak is, dus misschien is het wel omgedraaid hè, hihi. Ik hoop het voor je meis.

Tis echt weer heerlijk weer, ik wil helemaal niet dat het slechter weer word.
Net ff gebak gehaald, want mijn paps is vandaag jarig.

Vanmiddag nog naar revalidatietherapie in het ziekenhuis. En dan heb ik alles wel weer gehad voor vandaag. Ben beetje moe op het moment. Misschien moet ik nog ff goed wakker worden, hihih.

Ik ga eens ff bij mijn mannetje kijken!

Liefs Nathalie

Goeie morgen lieve kippies!!

Iedereen aan het werk of gnieten van het mooie weer??
Ik ben nog 1 dagje vrij.
Zie dat de meesten voetbal hebben gekeken. 3-0!! Was een mooie wedstrijd. Ik ben ook niet zo gek op voetbal, maar dit is wel spannend/mooi om te zien.

Mir: Wat raar je korte rd!! Spannend voor je hoe het verder gaat. Hoop voor je dat het een innestelbloeding is!!

Joepie: Spannend je nod is dichtbij!! Laat je je hoofd niet gek maken!! Stress is niet best!!  ik denk dat je beter gewoon 1 keer per dag kan temperaturen, voor je eigen gemoedsrust. Ik duim voor je!!!!! Nog een paar daagjes.... succes!!!

Ik zie dat er een aantal dames in gelderland wonen. Ik woon zelf ook in gelderland. Meer richting de duitse grens. Grappig!!
(Mijn leeftijd staat niet meer op het nod lijstje: is 24 jaar.)

Verder voel ik mij sloom. geen eetlust, nog steeds een weeig gevoel in mijn onderbuik en ben erg moe. Maar dit alles kan ook door de warmte komen. Volgende week mijn nod! Dus we wachten gewoon af.

Iedereen een hele fijne dag!!

Liefs Collie

Hey Nathalie!!

Waren tegelijk aan het typen! Lekker gezwommen?? Wel verkoelend met dit weer of niet?? Ik mag vanavond weer. Hoe gaat het met je mannetje?? voelt ie zich alweer wat beter?? Als ik het zo lees heeft hij een voedselvergiftiging opgelopen. Beterschap!!
Rustige dag vandaag!! Succes bij de revalidatietherapie!!

Liefs Collie.

NOD lijstje  ~ Kluskippies ~

MamaJM, 23 jaar                3e ronde -  2e kindje                              16-06-08
Mosa, 25 jaar                           1e ronde - 1e kindje                              17-06-08
Mickje                                                  4e ronde - 1e kindje                              18-06-08  
Collie, 24 jaar                          5e ronde -  1e kindje                              19-06-08
Esseltje,29 jaar                      5e ronde - 1e kindje                               21-06-08
Mamoetje,  19 jaar            6e ronde -  1e kindje                               25-06-08      (56 dgn)
Nathalie, 24 jaar                 4e ronde -  1e kindje                               26-06-08
Maureen                                          4e ronde -  1e kindje                               29-06-08
Kimmie                                              2e ronde -  1e kindje                               30-06-08      (28 dgn)
Kimmie                                              2e ronde -  1e kindje                               07-07-08      (35 dgn)
Vlinder, 29 jaar                     11e ronde 2e kindje                               ??-??-??

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Miranda                                        5e ronde  -  1e kindje                              14-06-08    
Joepie, 25 jaar                   4e ronde -  1e kindje                             14-06-08

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard  Wel/Niet zwanger Spannend!!!!

Mamoetje,  19 jaar    6e ronde 1e kindje                           03-06-08      (34 dgn)  
Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R ozemarijke    3e ronde 1e kindje           uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 27 november2008
Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 11 februari 2009

Verloskundige bezoek :

Poeh                    
1e bezoek        02-06-08        
Elmoo                
1e bezoek        09-06-08
Bolle                    
2e bezoek       10-06-08
1e bezoek        ??-??-??
Dotje                    
1e bezoek        16-06-08 om 11.20 uur
Gerdien            
1e bezoek        19-06-08

Echo's, ahhh wat lief en mooi

Bolle      
2e echo        ??-??-??    
1e echo        14-05-08
Elmoo                
2e echo        06-06-08
1e echo        19-05-08                      
Dotje                  
1e echo          16-06-08 om 11.00 uur
Poeh        
 2e echo        23-06-08 om 18.00 uur            
1e echo          02-06-08

Grr waarom zijn mannen toch zo verschrikkelijk eigenwijs!
Ga ik net naar boven en vraag hoe het is. Geeft ie amper antwoord
Dus ik vraag heb je nog steeds last van je maag, knipt ie wat.
Dus ik zeg dan bel ik de dokter wel ffies. Nee het gaat al iets beter dan gisteren. Voor maagpijn hoef ik echt niet naar de dokter. Dan heb ik zo iets van oh grr! Ik wou zeggen nou dan kom je bed ook maar uit als je je wat beter voeld, en dan ga maar werken, maar dat heb ik niet gezegd. Pieperd!

Zo dat moest ik ff kwijt, ziek is ziek, maar dan moet ie ook naar de dokter gaan, ipv dat ie er mee door blijft lopen. Dan voeld ie zich toch ook sneller beter? Kijk voor beetje griepje hoef je niet naar de dokter, das gewoon uitzieken, maar wat nou als het wel iets met dat eten te maken heeft?

Maar goed ik kijk het nog wel ff aan. Ik wou dat ik eens wat strenger kon zijn dat ie wel dingen deed. Hij moet ook naar de kapper, maar doet ie ook niet. Kan me daar zo aan ergeren. Maar ja eigen schuld dan maar weer hè.

Liefs Nathalie

hoi hoi ik weet ook niet wat het is ik zelf heb ook al eens gedacht aan een innesteling,ook omdat het echt niet zo heftig is als een normale ongi normaal hield ik het niet bij met de tampon.maandverband. het zou kunnen joepie ook omdat ik de vorige week echt veel slijm had en ik kon er draden van trekken we hebben toen twee keer geklust dus het zou kunnen!!!! mijn ongi begon zo op zondagmorgen bruinig/rood slijm niet veel en s'middags meer slijm met bloed maar niet zo veel als een normale ongi en gisteren bijna niks en net bij het afvegen helemaal niks alleen wat bruinig slijm zeg maar! en lage rugpijn en een beetje een verstopte neus maar dat kan ook aan de hooikoorts liggen en ik heb mega honger hihihihi,ik zou wel willen testen maar ben weer bang voor een teleurstelling omdat ik verder echt nergens last van heb geen pijn aan mijn borsten etc. misschien heb ik gewoon een kortere ongi van maar 3a4 dagen zou natuurlijk kunnen! en wel veel plassen!
liefs miranda(mir)

Ha dames,

Was ik alweer! De kids zijn nu rustig aan het lezen en we gaan zo het einde van een film kijken op het digibord....hhhmm..jammer dat je m'n plaatje niet ziet, zag hem wel toen ik op plaats bericht had gedrukt en nu is ie weg...dan zo maar even de kleine versie proberen!

Naath! Van harte gefeliciteerd met je paps! hoe oud is ie geworden??? Een hele fijne dag gewenst!
En over je vriendje...waarom bel je de assistente niet even, gewoon om te vragen wat je het beste kunt doen! Hij ligt toch in bed, dus hij hoort het toch niet! hihi!
En over de kapper, wat ook wel eens helpt is zelf een afspraak maken  (weet het, het is eigenlijk te gek voor woorden!) en dan aangeven, oh ja, dan en dan heb je een afspraak bij de kapper! Dan gaan ze meestal wel!

Collie, spannend hoor, dat je je zo weeig voelt enz. Je kunt al wel wat voelen 8 dagen voor je NOD, dus wie weet! Ik hoop het voor je!
En ik weet dat ik niet zoveel moet tempen, heb ik ook niet eerder gedaan, maar zoals ik al zei, nu begint het te kriebelen. ...Ik weet het ook allemaal wel, dat het nergens op slaat, maar goed, zo ben ik gewoon de dagen voor m'n NOD!! hihi...

Meiden, ga het plaatje nog even proberen!

Doeidoei!
Liefs Joepie

Oe mir! We waren tegelijk!!!

Spannend hoor! Eigenlijk zou je gewoon dan 14 dagen na je eisprong aan moeten houden voor je NOD...toch? Want 14 dagen na je eisprong word je toch meestal ongesteld? Rond die tijd...als je dat aanhoudt en dan nog geen veranderingen hebt, zou je een testje kunnen wagen!

SUCCES!

Liefs Joepie

Terug
Bovenaan