Kluskippies wannebe/gonnabe moms nr. 3!!!

ff vraagje aan Joepie..
heb jij donker haar en foto van jezelf op achtergrond?? straks heb ik de verkeerde nog...hihi
khoort wel?!
xx

Is ikke ook weer. Heb de 2e helft van voetballen ff opstaan
Tis al 2-0 ja, had ik niet verwacht. Hopelijk verprutsen ze het nou niet!

Ik ben weer lekker terug van zwemmen. Waren met zijn tweetjes
Ik & nog een vrouw, gezellig zitten kletsen enzo.
Haar buurjongetje had gisteren bloed gespuugd, echt heel verhaal
Hij is vanmiddag naar Groningen gegaan naar het ziekenhuis, is nu wel stabiel
Maar wat naar voor zo'n mannetje van 8 jaar zeg.

Ik ga eens ff bij mijn mannetje kijken hoe het daar is.
En ff een sinasappeltje ofzo pakken, want heb onwijs zin in wat lekkers,
maar is niet goed voor me hè, hihih.

En maar eens ff kijken of NL het niet verprutst!

Liefs Nathalie

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! 3-0!!!3-0!!!3-0!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! YOEHOE!!

één groot feest! Keken bij onze vrienden/buren, samen met nog een stelletje, (ook buren!) Ze hebben net een nieuwe veranda, dus daar stond een televisie! Lekker buiten! Echt super! 3x keihard gejuicht! Echt gezellig! Ben helemaal niet zo'n voetbalfan, maar dit vind ik super!

Heb ook nog de snoeppot gewonnen, samen met een jongetje uit m'n klas, hihi! Hij mag hem hebben van mij! Alle leerlingen, JUF 3-0, DAT REDDEN ZE NOOIT! ITALIE IS VEEL TE GOED!!! Haha, jammer dan!

MamaJM...je had de goeie hoor! hihi! Zag al dat je bij Nathalie had gespiekt! Gezellig!

Ik ga gauw slapen, morgen weer vroeg op!

Slaap lekker allemaal!

Dikke knuffel Joepie

Goedemorgen meiden!

Zomaar de laatste gister en de eerste vanmorgen!

Even gauw een ego-berichtje en daarna moet ik weer aan de bak! (in de klas met digibord, dus kom nog wel terug, hihi!)

Normaal tempte ik altijd om 7.20 als ik zelf wakker werd en dan zat ik rond de 36.2/36.3...(dan was ik al naar de wc geweest.) Vanmorgen dacht ik, ik doe het is om 5.45 als m'n vriendje eruit moet, zonder op te staan. Toen was het 36.5! Toen ik         het om 7.20 nog een keer deed, was het weer 37.0...Van de ene kant moet je uitgaan van de temp die je hebt om 5.45, want dan ben je nog niet opgestaan...maar van de andere kant...voor die tijd tempte ik ook om 7.20 en was het 36.2/36.3...en ik heb 2x om 5.45 getempt en toen was het 35.8 en 36.0...wat denken jullie???(snappen jullie het trouwens nog??)

Ik vraag me dus af, of ik nog verhoging heb...ff op een rijtje...

2x 5.45...1ste keer 35.8
                           2e keer 36.0
Vanmorgen 36.5

De rest van de keren om 7.20
Normaal 36.2/36.3
De laatste dagen 37.0...

Dan zie je toch nog verhoging of  ben ik gek...en omdat ik het gister bij heb gehouden over de hele dag....de hele dag 37.0 en gisteravond vlak voor het  slapen 37.1...ik weet dat ik  het moet doen  voor het  opstaan, maarja, dat heb ik altijd verkeerd gedaan, maar ook dan zie je de verschillen wel...!!!

Weet nu eigenlijk niet wat ik wel zeggen...want zwanger voel ik  me niet echt!haha!
Dus kijk maar wat jullie ermee doen...ga  er vanuit dat ik ongesteld word zaterdagmiddag!

Fijne dag meiden!

Liefs Joepie

goedemorgen allemaal ff vlug een berichtje van mij ik vertelde jullie dat ik zondagmorgen ongi ben geworden en gisteravond was het zo goed als weg meer bruinig slijm en geen rood bloed maar beetje rozig heel gek,toen ik wakker werd vanmorgen dacht ik zal ik eens mijntemp. opnemen die zal wel laag zijn zie ik tot mijn verbazing dat mijn temp. 36.7 is!!!! dit is toch geen temp. voor een ongi he dames? en de ongi is eigenlijk weg snappen jullie het nog heb ook verder nergens meer last van alleen pijn in mijn rug en een beetje een verstopte neus!!! normaal als ik tempte dan deed ik dat ook rond deze tijd (7.45) en dan was mijn temp altijd tussen de 36.4 en 36.6 en nu zelfs hoger ik begrijp er ff niks meer van en temp. morgenvroeg weer.ik had wel volgens mij de vorige week maandag heel veel slijm en hebben toen geklust en twee dagen later weer!!! tot straks doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii miranda (mir)

Goedemorgennnnn lieve kippies,

Ik weet ineens weer waarom ik niet aan het temperaturen ben.
Pff stresskippies, als jullie je nou eens niet zo druk maken om die temaperatuur
Snap het wel hoor, ik zou het dan ook doen, maar dit is niet bevordelijk hoor, teministe denk ik. Joepie, zoals ik het zie heb je nog steeds verhoging meis. Of je nu om 5.45 uur test of om 7.20 uur. Maar aangezien je wisselende tijden naar bed gaat en wisselende tijden temperatuurd kun je er natuurlijk niet heel veel van zeggen. Want jij denkt natuurlijk ohh die 36.5 (of was het wat anders?) das niet hoog. Maar je hebt normaal 36.2 of 36.3?? Dus dan zit er toch een kleine verhoging. Dat is altijd maar iets van 0.2 tot 0.4 ofzo. Teministe wat ik er van gelezen heb. Dus meis doe lekker rustig aan. Geniet van de kids vandaag. Die vast door het dolle heen zijn omdat NL gewonnen heeft en hun juf had gelijk.

Mir je hebt een rare cyclus meis, erggg vervelend. Je temperatuur kan ook iets hoger zijn omdat je wat verkouden bent (of las ik dat nou verkeerd) Ik wou deze ronde eigenlijk eens ovulatietest proberen, maar dan had ik al moeten beginnen. En dat moet ook steeds op hetzelfde tijdstip enzo. En ik weet niet of ik dat wel moet doen, ben er nu niet echt zo mee bezig dat ik denk ik van ohhh helppp mijn eisprong is bijna en mijn vriendje is ziek. Nee ik zie het allemaal wel, heb nog niet het idee dat mijn eisprong er is. Ik hou mijn slijm vandaag weer ff in de gaten.

Ohhhh shippsssssssssss ik moet zwemmen, zie dat het al 8.26 uur is en ik moet om 8.30 uur in het water liggen, hahaha. BEn er gelukkig zo, tis dichtbij!

Liefs Nathalie

Hihi...ja, je hebt gelijk Nathalie...we zijn er ook heel veel mee bezig! Komt
echt omdat m'n NOD in zicht komt...dan stress ik altijd!
Was je nog op tijd voor het zwemmen??

Maar goed, er zijn idd verhogingen, dus we houden moed! Maar heb zo'n voorgevoel dit keer dat het  niet raak is...maar we zien het wel!
Hopen dat de dagen een beetje snel gaan!

Mir, wat vreemd zeg???Misschien dat het innestelbloed was? Of klopt dat niet met het aantal dagen?? DUIM DUIM DUIM!!!
Denk je al aan testen dan? Of laat je dat achterwege!!!???

FF een plaatje tussendoor!

Wauw, groot zeg! Maar daarom ook echt gemeend! hihi!

Doeidoei!

Liefs Joepie!

Terug
Bovenaan