Goedemorgennnnn lieve kippies,
Ik weet ineens weer waarom ik niet aan het temperaturen ben.
Pff stresskippies, als jullie je nou eens niet zo druk maken om die temaperatuur
Snap het wel hoor, ik zou het dan ook doen, maar dit is niet bevordelijk hoor, teministe denk ik. Joepie, zoals ik het zie heb je nog steeds verhoging meis. Of je nu om 5.45 uur test of om 7.20 uur. Maar aangezien je wisselende tijden naar bed gaat en wisselende tijden temperatuurd kun je er natuurlijk niet heel veel van zeggen. Want jij denkt natuurlijk ohh die 36.5 (of was het wat anders?) das niet hoog. Maar je hebt normaal 36.2 of 36.3?? Dus dan zit er toch een kleine verhoging. Dat is altijd maar iets van 0.2 tot 0.4 ofzo. Teministe wat ik er van gelezen heb. Dus meis doe lekker rustig aan. Geniet van de kids vandaag. Die vast door het dolle heen zijn omdat NL gewonnen heeft en hun juf had gelijk.
Mir je hebt een rare cyclus meis, erggg vervelend. Je temperatuur kan ook iets hoger zijn omdat je wat verkouden bent (of las ik dat nou verkeerd) Ik wou deze ronde eigenlijk eens ovulatietest proberen, maar dan had ik al moeten beginnen. En dat moet ook steeds op hetzelfde tijdstip enzo. En ik weet niet of ik dat wel moet doen, ben er nu niet echt zo mee bezig dat ik denk ik van ohhh helppp mijn eisprong is bijna en mijn vriendje is ziek. Nee ik zie het allemaal wel, heb nog niet het idee dat mijn eisprong er is. Ik hou mijn slijm vandaag weer ff in de gaten.
Ohhhh shippsssssssssss ik moet zwemmen, zie dat het al 8.26 uur is en ik moet om 8.30 uur in het water liggen, hahaha. BEn er gelukkig zo, tis dichtbij!
Liefs Nathalie