Kluskippies wannebe/gonnabe moms nr. 3!!!

Lieve Kipkes,

Als eerste Jolie proficiat meid met je zwangerschap... Tis je van harte gegund meid.

Hier alles goed, ben ben de huisarts geweest en ga 30 juni naar de fertiliteitsarts. Spannend hoor... maar wel blij... Ik heb het gevoel dat ik het zwanger worden nu echt los kan laten... Het komt wel goed, denk ik nu... mede omdat de afspraak met de fertiliteitsarts gemaakt is...!! Toch voor alle zekerheid ovulatietesten gehaald, en ja hoor... ik heb mijn ei gevonden... de test was afgelopen zaterdag positief...!!! Ik ben ontzettend blij, nu weet ik eindelijk hoe ik moet gaan tellen, ivm mijn rare menstruatie.

Dus mijn NOD is dan op 21 juni, en dan gaan we ook nog ns op vakantie... en 1 dagje eerder wordt ik 30!!! Spannend allemaal hoor... !!

Sorry kipkes dat ik verder niet meer veel aanwezig ben, maar wil het echt van me afzetten, en we zijn ook erg druk met een nieuw huis kopen... Ook spannend allemaal...

Succes allemaal en kom af en toe wel weer ns kijken..

Liefs Esseltje

NOD lijstje  ~ Kluskippies ~

MamaJM, 23 jaar            3e ronde -  2e kindje                              16-06-08
Mosa, 25 jaar                        1e ronde - 1e kindje                              17-06-08
Mickje                                              4e ronde - 1e kindje                              18-06-08  
Collie                                                5e ronde -  1e kindje                              19-06-08
Esseltje,29 jaar                  5e ronde - 1e kindje                               21-06-08
Mamoetje,  19 jaar        6e ronde -  1e kindje                               25-06-08      (56 dgn)
Nathalie, 24 jaar              4e ronde -  1e kindje                               26-06-08
Maureen                                      4e ronde -  1e kindje                               29-06-08
Kimmie                                          2e ronde -  1e kindje                               30-06-08      (28 dgn)
Kimmie                                          2e ronde -  1e kindje                               07-07-08      (35 dgn)
Vlinder, 29 jaar                 11e ronde 2e kindje                               ??-??-??

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Miranda                                        5e ronde  -  1e kindje                              14-06-08    
Joepie, 25 jaar                   4e ronde -  1e kindje                             14-06-08

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard  Wel/Niet zwanger Spannend!!!!

Mamoetje,  19 jaar    6e ronde 1e kindje                           03-06-08      (34 dgn)  
Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R ozemarijke    3e ronde 1e kindje           uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 27 november2008
Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 11 februari 2009

Verloskundige bezoek :

Poeh                    
1e bezoek        02-06-08        
Elmoo                
1e bezoek        09-06-08
Bolle                    
2e bezoek       10-06-08
1e bezoek        ??-??-??
Dotje                    
1e bezoek        16-06-08 om 11.20 uur
Gerdien            
1e bezoek        19-06-08

Echo's, ahhh wat lief en mooi

Bolle      
2e echo        ??-??-??    
1e echo        14-05-08
Elmoo                
2e echo        06-06-08
1e echo        19-05-08                      
Dotje                  
1e echo          16-06-08 om 11.00 uur
Poeh        
 2e echo        23-06-08 om 18.00 uur            
1e echo          02-06-08

Ha meiden!

Daar was ik nog even! Wil straks wel EK kijken ja, maar nu kijkt vriendjelief Roemenie-Frankrijk en dat hoef ik niet persee te zien!

MamaJM...ik woon nog net in Overijssel, in Olst, plaatsje bij Deventer en Wijhe in de buurt. Dus da's nie erg ver van zwolle af? Woon je een beetje bij mij in de buurt, of woon je echt al verder in Gelderland??

Esseltje, wat fijn dat je even weer wat hebt laten horen en dat het goed nieuws is! Fijn dat je je ei gevonden hebt, want dan kun je wel heel doelgericht klussen he! En zo'n......arts (weet niet zo goed hoe je het typt) wat doet die precies? Kan die uitzoeken wanneer je eisprong is ofzo?
Wat leuk, ook een nieuw huisje kopen. Al wat op het oog?? Dat is echt een supermoment, op het moment dat je gaat kijken enz. en de handtekeningen zet...Spannend hoor! Groot gelijk dat je het even loslaat, je zult zien dat het dan beter gaat!

Nathalie, hoe was het zwemmen? Lekker gedobberd??

Ik spring even onder de douche, ook al heeft het weinig zin, want op het moment dat je je afdroogt zweet je weer, nadeel met die weer! Maar goed, we net zo fris!hihi!

Doeidoei!

Knuffel Joepie

Heel veel geluk Essletje

Fijn dat je nu doorgestuurd word en meer rust vind
Hopelijk krijg je onwijs mooiiii en dierbaar verjaardagscadeau meis!
Hou je ons af en toe wel ffies op de hoogte, rond je nod?
Heb je nod ff aangepast want stond op 18 juni.
Fijn dat je je ei hebt gevonden, geeft ook beetje rust of niet
Begrijp goed dat je ff wat afstand neemt, neem de tijd meis!

Dikke knufff en heel veel geluk deze ronde!
=xXx= Nathalie

Nee ik moet nog dobberen, teministe als het door gaat
Krijg beetje voorgevoel van niet namelijk. Maar wil wel graag zwemmen eigenlijk
Ik ga zo eerst ff langs mijn ouders geld halen voor gebak morgen,
en daarna ff de schoonvader van mijn broertje bedanken voor het straat leggen
Hij wou er niks voor hebben, maar heb cadeaubon gekocht zodat ie vakantiekleding kan gaan kopen, want dat was ie van plan

Ik ga maar eens mijn zwemkleding bij elkaar zoeken en kijken of ik nog ergens iets oranjes heb liggen, hihih. Spreek jullie later!

Veel voetbalkijk plezier!

Liefs Nathalie

Heeej Esseltje begrijpelijk dat je even wat afstand neemt! meid heel veelt serkte met alles joh! Als je zin hebt kom je hier gewoon nog ff gezellig kletsen maar niets is verplicht... hou je taai! hopelijk ook snel positieve berichten!!
En Joepie, ik woon zeg maar echt midden in Gelderland. Beetje tussen Apeldoorn en Amersfoort in zeg maar... dan weet je het misschien wel ongeveer..
Heb jij ook hyves? ik heb je nog niet volgens mij?? hihi wel gezellig..
Heb jij Nathalie?? dan vind je mij daar zo... of ik jou?
Fijne avond. veel plezier straks met voetbal kijken..
En Nathalie hopelijk gaat je zwemmen heerlijk door... ook jij fijne avond...spreekjullie wel weer..xx

Jaja, ook ik heb hyves! loesie1982.hyves.nl

Dan moet lukken volgens mij! Gezellig!

Knuffel Joepie

Ik zal de leeuw eens hiereen halen!!

Oke ga je zo direct uitnodigen!!! hihi
totkijk daar en fijne voetbal aaf!!
liefs mij

Terug
Bovenaan