Kluskippies wannebe/gonnabe moms nr. 3!!!

Hoi meiden,

er is weer heel wat afgeschreven, weet niet of ik op alles kan reageren, als ik iets mis, sorry!!!
Mosa: sommige vrouwen merken niks aan afscheiding. Wat je kan doen is rond je eisprong wat slijm vanuit je baarmoedermond nemen en kijken of het kleverig en doorzichtig is. Maar soms heb je helemaal niets, het kan allemaal hoor. Spannend deze maand, de eerste keer hopen dat er geen RD's komen, gek he?
Joepie: je bent er erg mee bezig, herkenbaar hoor, ik duim echt voor je dat het raak is meid! Soms voel je niet zoveel hoor. Ik merkte wel wat dingen, maar het is mijn tweede en dan zie je het sneller. Bij een eerste weet je vaak niet waar je op moet letten. Succes!!!!
Nathalie: gefeliciteerd met je vader!!Was het een leuke verjaardag?

Ik heb wel een lekker dagje. Vanmorgen competentiegesprek gehad, krijg een vast contract (jippie), maar solliciteer ook nog op een functie elders in de instelling. Wordt spannend, maar ze willen me heel graag houden, dus ik ben blij! De ene is praktisch gezien een superbaan (financieel, uren, opvang), de andere inhoudelijk meer mij. Nou we zien het wel. Als ik daar geen vast contract krijg weet ik al wat ik ga kiezen!
Vanmiddag ga ik de VK bellen voor een eerste afspraak. Ik voel me goed, soms wel last van stemmingswisselingen en een beetje beroerd 's ochtends (met boertjes enzo) maar niet misselijk. Soms durf ik nog steeds niet te geloven, hoop echt dat het allemaal goed mag gaan. Als ik mijn hand op mijn onderbuik leg, voel ik positieve energie, het zit vast allemaal goed, klets soms ook met het kindje (het is een meisje, ik voel het!) Ben nu 5 weken, zou het hartje al kloppen? Bijzonder hoor om bij stil te staan. O ja, mamaJM, mijn zoontje wordt 2 jaar idd. Op zijn verjaardag gaan we het aan wat vrienden vertellen.
Gistermiddag droomde ik weg bij de kinderwagen en een nieuw dekentje, ja het gaat toch echt gebeuren allemaal! Voor alle meiden duim ik mijn duimen blauw, want ik gun het iedereen zo!!!

A HREF="http://www.zwangerschapspagina.nl/" target="blank">

Goeiemorgen meiden, kan nog net voor het middaguur haha...

Jolie wat heerlijk allemaal he!! Kun je het al een beetje bevatten? Straks weer een mooi klein wondertje erbij.... Lekker genieten....

Joepie, ik voelde eerst ook niks hoor, afgezien van af en toe een kleine steek in mn borsten en als ik zat en ik ging staan voelde ik sons een steek in mn onderbuik, dan weer rechts en dan weer links, dat was bij mij ook het enige... Ik hoop het zo voor je meid!!!!! Nog heel eventjes wachten.... SPANNEND!!!!!!!!

Nathalie, leuk feestje gehad gisteren? Altijd gezellig he.... ;)

Hier alles prima, deze week voor het eerst wer wat energie... Mn vriend zit de hele week in Zwitserland dus ben lekker aan het relaxen thuis en zo lekker weer aan de schoonmaak. Heerlijk weer dat gevoel van een beetje energie... Voor een paar weken terug kon ik al gaan huilen bij het idee dat ik een wasje moest wegvouwen, zo erg zag ik er dan tegenop.. Stom he...
Maar nu gaat het weer lekker, wil straks als mn vriend weer thuis komt het hele huis weer helemaal schoon en fris hebben.. Zal hij leuk vinden, hij is bij ons de schoonmaakfanaat haha... Maar mis hem al wel hoor...!!! Al gaat de tijd hier ook snel..
Vanochtend moest ik eigenlijk werken, maar doordat de bussen hier staken en ik geen auto kon regelen ben ik vrij. Ga ik straks gewoon de administratie voor mn werk thuis doen... Morgen had ik al vrij geregeld, dus alleen vrijdag nog een lange dag werken en dan is het alweer weekend!!

Fijne dag iedereen vandaag

Goedemiddag meiden, hier lekker lang uitgeslapen, net lekker gewassen en aangekleed. En dalijk nog ff een broodje eten voordat ik moet werken.
Dacht eerst hier maar ffies kijken, hoe het met iedereen gaat.

Mamoetje wat ontzettend fijn nieuws dat er met de vruchtbaarheid van je mannetje alles goed is. Heeft hij daar medicijnen voor gehad ofzo, want dit was nu toch 3de test en eerst zag het er niet zo gunstig uit als ik me kan herhinneren. Maar goed maakt ook allemaal niet uit, het is heelll goed nieuws. Fijn dat jullie zo hebben kunnen genieten. Lekker op het strand uitwaaien, heerlijk.

Ik heb ook iets met het strand, helaas is het hier niet dichtbij, anders wist ik het wel. Zal ander keertje wel uitleggen hoe dat zit.

Joepie, fijn dat je temperatuur vanmorgen weer lekker hoog was meis, bied steeds meer hoop hè. Hoop echt zoooo dat het deze ronde raak is voor je. Nog maar paar daagjes meis.

Jolie, heb je zo'n duidelijk gevoel dat je kleine meid krijgt? Wel bijzonder hoor dat je al zo tegen je buik zit te kletsen. Ik vind het al vreemd als ik in mijn dagboekje een keer mezelf mama noem of mijn vriend papa, hihih. Maar voor jullie is het het tweede wondertje, dus dan heb al eens iets meegemaakt hè.

Elmoo wat fijn dat je weer wat meer energie hebt meis. Vermaakt je vriend zich een beetje daar? Dagen gaan wel snel hè, als ik bedenk dat het vandaag alweer woensdag is. Dacht ff dat het vrijdag was, maar helaas, hihih.

Morgen moet mijn auto grote beurt hebben en heb nog niet eens geregeld wie er met me mee gaat om die auto weg te brengen. Gelukkig heb ik verder over de dag geen therapie. Ja alleen therapiezwemmen, moet maar ff kijken hoe ik dat allemaal ga doen.

Vrijdag is spanennde dag ivm keuring voor mijn auto e.d. Hoop zoooo dat ik 01-07-08 mijn auto niet hoef in te leveren. Als ik eraan denk dan krijg ik heel naar gevoel over me, dus dan stop ik het meteen maar weer weg.

Ik ga nu ff broodje eten, en nog wat dingetjes doen. Spreek jullie vanavond!

Liefs Nathalie

Volgens mij heb ik op heel veel meiden nog niet gereageerd, maar dat komt vanavond. Bolle, Mosa, MamaJM, Esseltje, en de rest van de kluskippies fijne dag!

Liefs Nathalie

Mammoetje, wat fijn dat je goed nieuws hebt over je mannetje, dat scheelt weer een hoop. Hier ff een update van het lijstje, heb net een afspraak bij de VK gemaakt:

NOD lijstje  ~ Kluskippies ~

MamaJM, 23 jaar            3e ronde -  2e kindje                              16-06-08
Mosa, 25 jaar                        1e ronde - 1e kindje                              17-06-08
Mickje                                              4e ronde - 1e kindje                              18-06-08  
Collie                                                5e ronde -  1e kindje                              19-06-08
Esseltje,29 jaar                  5e ronde - 1e kindje                               21-06-08
Mamoetje,  19 jaar        6e ronde -  1e kindje                               25-06-08      (56 dgn)
Nathalie, 24 jaar              4e ronde -  1e kindje                               26-06-08
Maureen                                      4e ronde -  1e kindje                               29-06-08
Kimmie                                          2e ronde -  1e kindje                               30-06-08      (28 dgn)
Kimmie                                          2e ronde -  1e kindje                               07-07-08      (35 dgn)
Vlinder, 29 jaar                 11e ronde 2e kindje                               ??-??-??

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Miranda                                        5e ronde  -  1e kindje                              14-06-08    
Joepie, 25 jaar                   4e ronde -  1e kindje                             14-06-08

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard  Wel/Niet zwanger Spannend!!!!

Mamoetje,  19 jaar    6e ronde 1e kindje                           03-06-08      (34 dgn)  
Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R ozemarijke    3e ronde 1e kindje           uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 27 november2008
Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 11 februari 2009

Verloskundige bezoek :

Poeh                    
1e bezoek        02-06-08        
Elmoo                
1e bezoek        09-06-08
Bolle                    
2e bezoek       10-06-08
1e bezoek        ??-??-??
Dotje                    
1e bezoek        16-06-08 om 11.20 uur
Gerdien            
1e bezoek        19-06-08
Jolie
1e bezoek       14-07-08

Echo's, ahhh wat lief en mooi

Bolle      
2e echo        ??-??-??    
1e echo        14-05-08
Elmoo                
2e echo        06-06-08
1e echo        19-05-08                      
Dotje                  
1e echo          16-06-08 om 11.00 uur
Poeh        
 2e echo        23-06-08 om 18.00 uur          
Jolie
1e echo       14-07-08 om 11.40 uur

Hoi hoi lieve kippies...jeetje zeg wat is hier veel geschreven..pff je moet hier haast wel elke dag komen anders been je het niet bij...hihi
Veel ongi geworden las ik al...jammer, maarja op naar de volgende ronde he..
Ik kom straks ff alles lezen en reageren...
Ga nu ff zoonlief uit bed halen, was op hangen enz enz enz..nog heel druk..
Grappig dat er zoveel uit Gelderland komen trouwens
Liefs mij

Hallo lieve meiden!

wat lief dat jullie allemaal zo met me mee hopen...duim duim duim...ben net bij de kruidvat geweest en heb hem in huis hoor, een digitale test die aangeeft, zwanger of niet zwanger! Nu eerst maar eens de zaterdagnacht doorkomen en daarna hebben we hoop! Maar ik ben toch bang dat ik jullie allemaal moet teleurstellen hoor en mezelf dus ook...want heb zo'n gevoel dat ik me weer druk om niks maak!

Nathalie, ik hoop echt voor je dat je je auto mag houden! Duim duim duim!! En anders word ik ook heel boos!

Elmoo, want fijn dat je je iets beter voelt! Echt fijn voor je! haha, mijn mannetje is nu aan het stofzuigen! lekker hoor! Wel fijn voor hem dat je straks lekker alles schoon heeft! Gaat hij ook naar alle wedstrijden of zit hij alleen op de camping!?

Ik reageer straks weer, want mn vriendje zit te zeuren dat ik van de bank af moet, anders kan hij daar niet stofzuigen...ppfff...ook soms heel irritant!

Tot snel!

Liefs Joepie

Heeej Joepie, bedankt voor de tip. dan ga ik eind deze week of begin volgende week ook maar eens naar de Kruitvat. wil ook die test die aangeeft, zwanger of niet.... veel leuker dan die vage streepjes he..
We zitten bijna int zelfde schuitje, als het hier bij mij klopt met de cyclus..Maandag is mij NOD...
hihi vind het ook wel spannend hoor, net als jij, maar verwacht er niet te veel van. dan kan het alleen maar meevallen..
Ik ben wel afentoe bij vlagen echt heel misselijk..heel maf, maarja kan vanalles zijn he...
Ik probeer nuchter te blijven en ga gewoon HEEEEL hard voor jou duimen en zelf zie ik het dan wel..
Lief dat je mannetje ff stofzuigt hoor! doe tie van mij hier ook weleens spontaan! heerlijk is dat! alleen jammer dat je dan van de bank wordt gejaagd...haha..
Hej ik duim, duim, duim,duim,duim,duim voor jullie!!!!
xx

Terug
Bovenaan