Kluskippies wannebe/gonnabe moms nr. 3!!!

Hallo!

MamaJM, spannend hoor, dat we samen in hetzelfde schuitje zitten! Zullen we maar de positieve kant opvaren???hihi!
Oe, misselijk, da's wel een vaak voorkomend kwaaltje he! Vanmorgen dacht ik ook, waarom ben ik niet gewoon misselijk, zou er alles voor over hebben!!!
Heb dus wel steken in mijn borsten en voel soms wel vage dingen onderin m'n buik! Maar ik wil graag DUIDELIJKE dingen voelen! Want zo maak ik me alleen maar gek!

Ik zeg ook wel dat ik nuchterder denk, maar stiekem kriebelt het wel hoor, maar dat is natuurlijk normaal...En ik heb nog wel die gevoelige steken in mijn buik en die had ik ook toen ik ongesteld werd...het enige waar ik een beetje op kan vertrouwen is m'n temperatuur...de vorige keer zakte hij 3 dagen voor m'n onsteldheid, zit nu op 36.9 (overdag nu al 2x 37.3) dus hoop dat die zo blijft...als hij morgen en vrijdag nog zo hoog is, dan heb ik goede hoop! Ppfff...we wachten maar weer af en ben er maar druk mee!

Had trouwens een mailtje naar de kruidvat-klantenservice gestuurd met de vraag of ze die testen hadden, kreeg ik vandaag (nadat ik naar de kruidvat was geweest en zo'n test had gekocht) dat ze niet bekend waren met deze testen en dat ze  op internet hadden gekeken en dat er alleen testen waren met een digitale + en -! haha!
Heb teruggemaild, dat ik het wel vreemd vond dat ze niet wisten welke producten ze in de winkel hadden! hihi! sorry...de bitch in me!

MamaJM...ik duim ook heeeeeeeeeeel hard voor jou hoor en voor Miranda, die heeft ook haar NOD op de 14e!! Zullen we gewoon allemaal maar zwanger zijn?!
Ben soms wel bang dat ik alleen overblijf, hihi, maar dat heeft iedereen volgens mij! Zolang ik nog niet langer dan een jaar bezig ben, maar ik niet klagen!

Meiden, weer genoeg van me afgetypt! Fijne avond!

Liefs Joepie

Heeej Joepie, idd we gooien het roer hopelijk de goede kant op en varen richting zwangerschapsland...haha net een sprookje zo he! ik hoop het zo en idd ook voor Mir! dan zijn we gezellig met zn 3tjes! leuk!
Hej maar dom van de Kruitvat zeg dat ze idd niet eens goed weten wat ze verkopen pfff..maarja zijn ook stelletje mutsen soms in bepaalde zaken he haha.
Maar goed dat je zelf ben wezen kijken..
Ik heb dus maandag pas mn NOD en ga dan ook pas een test kopen, ik heb zoiets als ik hem niet in huis heb kan ik ook niet de verlijding krijgen om te testen en moet ik gewoon ff wachten...en idd die misselijkheid is wel vaag ja. ik zei ook al tegen manlief pas: als ik weer zwanger zou raken ben ik gerust kotsie misselijk vanaf het begin, tenminste een teken dat het dan misschien wel goed zit..hihi, hoe dom kun je zijn he, jezelf misselijk wensen maarja dat heb ik er wel ffies voor over!!!
We wachten gewoon af.... succes he met wachten... en probeer idd nuchter te blijven, doe ik ook, hoe moeilijk ook...brrrr hihi spannend...duim duim duim haha
liefs mij fijne avond..

Mn bannertje..wel grappig om te zien dat er bij jou nog 2 dagen tot testen staat en bij mij nog 4... Trouwens dan kan ik zondag al testen....hihi..maar nog geen test in huis, dus wordt pas maandag als de rd'tjes er dan nog niet zijn natuurlijk

Hey meiden,

Moet even iets kwijt..... Heb net een van onze poezen naar de dierenarts gebracht. Zal het eerst even allemaal uitleggen, is best wel een verhaal..
2 maanden geleden zijn we bij de dierenarts geweest want onze rode poes werd helemaal kaal tussen haar achterpoten. Verder wel helemaal actief, maar goed we vertrouwden het natuurlijk niet. Toen zei de dierenarts, zo jullie hebben wel een hele speciale poes. Ten eerste omdat het een rode poes is (veel vaker zijn het katers als ze rood zijn) en ten tweede is ze ook nog eens vruchtbaar want ze heeft ooit een nestje geworpen waarvan we er 1 hebben gehouden... Schijnt heel bijzonder te zijn...
Maar goed, die kaalheid wisten zij ook niet echt hoe dat kwam, het kon zijn dat ze zelfs helemaal kaal zou worden, eventueel hadden ze haar er een heel sterk middel tegen kunnen geven maar daar zou ze dan weer kanker van kunnen krijgen. Wij dachten zolang ze zo actief is en er zelf geen last van lijkt te hebben dan zeker niet zo'n zwaar chemisch middel...
Maar toen begon het haar spontaan weer aan te groeien, alles leek in orde maar nu werd ze ineens heel mager... Maar weer bleef ze gwoon actief, muizen vangen, goed eten en drinken enz. dus ja we maakten ons wel zorgen dat ze afviel, maar ook weer niet echt omdat ze nog steeds zo actief bleef...
Alleen nu is ze sinds mn vriend weg is gegaan zaterdag helemaal suf en wil ze niet meer eten en drinken. Zaterdag sliep ze op zijn stoel (normaal altijd aan zijn kant van het bed) en de nacht erop lag ze boven op een kledingstuk van hem te slapen.... Ik dacht nog wat schattig,, ze mist mn vriend gewoon. Alleen was me nog niet echt opgevallen dat ze niet meer at en dronk... Dat viel me gisteren pas op, en helemaal lusteloos...
Ben ik vanmiddag daarheen geweest en nu moet ze blijven, krijgt ze nu eerst een infuus met vocht want ze is helemaal uitgedroogd. Ohhh zo zielig joh, tranen stonden in mn ogen..!!!! Vanavond bellen ze me hoe het met haar gaat, vannacht moet ze blijven.... Maar nu denkt de dierenarts aan de ersgte ziektes voor katten, katten aids en andere ziektes.... Maar ze kon verder niet echt de symptomen thuis brengen... Ik vroeg nog of het ook kon komen door verdriet dat ze mn vriend mist, dat ze daarom niet eet en drinkt, maar dat geloofde de arts niet...
Maar wat ze ook onderzocht ze vond niks, kon geen pijn ontdekken en ook geen ontstekingen in haar mondje waardoor ze niet zou willen eten...
Moet dus afwachten.... Vind het zo erg...!!! Mn vriend is zo aan die poes gehecht....
Heb hem net wel gebeld om het te vertellen, en nu afwachten. Hopelijk knapt ze enorm op van het infuus....

Heeej Elmoo wat een naar verhaal zeg over je poes.
Jakkes hij lijkt wel doodziek.
En vooral ook sneu dat je vriend dus niet thuis is,
omdat ie zoveel om de poes geeft...pfff
zou sneu zijn dat ie doodt gaat.
Hopelijk helpt het infuus hem weer aansterken!
Wanneer komt je vriend weer thuis?
hopelijk dan maar snel he...?!
Sterkte en beterschap voor de kat hoor!!
Liefs mij

Hey mamajm, bedankt voor je reactie..

Net gebeld door de dierenarts dat ze een pijnstiller had gehad en een half uur later heel veel moest plassen. Daar zat ook bloed bij en dat gaan ze morgen onderzoeken. Ze denkt nu aan een nierontsteking en dat ziet er toch alweer een heel stuk hoopvoller uit...
Ze zat nu ook aan een infuus en had zelfs alweer een heel klein beetje gegeten....!
En nu lag ze daar heel ontspannen en gaf de dierenarts af en toe een knipoog zij de dierenarts... Maar ziet er gelukkig een stuk beter uit.. Jeetje wat was dat schrikken vanmiddag zeg...!
Morgen gaan ze verder onderzoeken en hopelijk kan ik haar morgen weer ophalen..!
Mn vriend komt zaterdagavond weer thuis.... Die was ook wel geschrokken..
Nu maar weer wafwachten maar de dierenarts zei dat ik me niet ongerust hoefde te maken, dat klinkt toch al heel anders dan toen ik wegging en ze dacht aan ernstige kattenziekten... pffffffffffffffffffffffffffffffffffffff opluchting zeg.....
Bedankt voor je medeleven....

NOD lijstje  ~ Kluskippies ~

Mosa, 25 jaar                        1e ronde - 1e kindje                              17-06-08
Mickje                                              4e ronde - 1e kindje                              18-06-08  
Collie                                                5e ronde -  1e kindje                              19-06-08
Esseltje,29 jaar                  5e ronde - 1e kindje                               21-06-08
Mamoetje,  19 jaar        6e ronde -  1e kindje                               25-06-08      (56 dgn)
Nathalie, 24 jaar              4e ronde -  1e kindje                               26-06-08
Maureen                                      4e ronde -  1e kindje                               29-06-08
Kimmie                                          2e ronde -  1e kindje                               30-06-08      (28 dgn)
Kimmie                                          2e ronde -  1e kindje                               07-07-08      (35 dgn)
Vlinder, 29 jaar                 11e ronde 2e kindje                               ??-??-??

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Miranda                                        5e ronde  -  1e kindje                              14-06-08    
Joepie, 25 jaar                   4e ronde -  1e kindje                             14-06-08
MamaJM, 23 jaar             3e ronde -  2e kindje                              16-06-08
OVER  TIJD meiden we duimen extra hard  Wel/Niet zwanger Spannend!!!!

Mamoetje,  19 jaar    6e ronde 1e kindje                           03-06-08      (34 dgn)  
Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R ozemarijke    3e ronde 1e kindje           uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 27 november2008
Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 11 februari 2009

Verloskundige bezoek :

Poeh                    
1e bezoek        02-06-08        
Elmoo                
1e bezoek        09-06-08
Bolle                    
2e bezoek       10-06-08
Dotje                    
1e bezoek        16-06-08 om 11.20 uur
Gerdien            
1e bezoek        19-06-08
Jolie
1e bezoek       14-07-08

Echo's, ahhh wat lief en mooi

Bolle      
2e echo        ??-??-??    
Elmoo                
2e echo        06-06-08                      
Dotje                  
1e echo          16-06-08 om 11.00 uur
Poeh        
2e echo         23-06-08 om 18.00 uur          
Jolie
1e echo       14-07-08 om 11.40 uur

hey elmoo wat vreseljk vervelend voor je poes!!! en hopelijk gaat het snel weer beter daar gaan wel wel van uit he meid en het is extra moeilijk omdat je vriend nu weg is!!! ik duim voor je!!!

nu ff een vraagje meiden vanaf hoeveel dagen na een eventuele innesteling kun je positief testen? ik heb het eens proberen op te zoeken en krijg niet echt een duidelijk antwoord!!!
ik was vanavond bij mijn schoonouders op bezoek en ik kreeg koffie en nadat ik de eerste kop op had werd ik ineens misselijk en nu nog steeds niet echt hevig maar wel een raar gevoel in mijn buik,en het lijkt wel alsof ik een flink stuk gelopen heb buiten adem en lijkt net alsof mijn hart sneller klopt heel gek allemaal en toch net weer ff getemt en hij was 37 graden!!! lijkt mij toch hoog als ik ongi zou zijn want dat is sinds gisteren weg alleen nog wat gelige/bruinige afscheiding!!!!
we zitten nu met drieen in hetzelfde schuitje heb ik gelezen joepie en maMaJm en ikke ben benieuwd we hopen natuurlijk dat we zwanger zijn,maar ik moet realistisch blijven en niet teveel hopen want ik heb een hele rare cyclus maar hopen doen we toch en voor de rest natuurlijk ook verder heb ik weinig last mijn tepels zijn wel iets gevoeliger maar niet echt super pijnlijk of zo maar dat hoeft natuurlijk ook niet he!!! ik ga weer ff verder met de was en misschien kom ik nog ff langs straks en anders weltrusten lieve meiden en joepie ik duim voor je dat je temp morgen weer lekker hoog is en die van mij ook!!!
liefs miranda(mir)

Terug
Bovenaan