Kluskippies wannebe/gonnabe moms nr. 3!!!

Meiden ik reageer ff in delen, want ik heb een hele drukke middag achter de rug. Was echt chaotisch op mijn werk, dus moest heel erg mijn koppie erbij houden. Ben nu ook best wel bekaf en niet echt helder meer, maar wil toch proberen om deel voor deel ff te reageren.

Jolie, gefeliciteerd met je vaste contract meis  En nu bezoek bij VK gepland, fijn hoor. Hoe was je vrije dagje? Ik had je geloof ik nog dingen gevraagd maar weet het niet meer.

Ik ga weer ff verder lezen!

Liefs Nathalie

Hoi allemaal!

Mamoetje: wat een onzettend goed nieuws! Wat zullen jullie opgelucht zijn!

Joepie: ik duim nog steeds voor je!!!

Jolie: gefeliciteerd met je vaste contract! Wat goed zeg! Weten ze wel dat je zwanger bent? Succes met het solliciteren voor de andere functie!

Nathalie: wat spannend zeg, of je je auto mag houden! Ik zal met je mee hopen dat je hem mag houden! Ben je er al uit of je naar de terugkomdag van het revalidatiecentrum gaat?

Elmoo: wat een zielig verhaal zeg over jullie kat. Wat zul je geschrokken zijn! Het zou fijn zijn als het een nierontsteking is, dat is tenminste redelijk onschuldig. Wat zit je dan in spanning he, en dan ook nog alleen thuis! Wij hebben een kat gehad met kattenaids en dat was echt geen  pretje. Zo nu en dan ging het slecht, ook niet eten en drinken  en alleen maar liggen, en dan moesten we hem zelf spuitjes en dwangvoeding  geven. Hij sliep dan altijd bij ons, met veel liefde is hij er toch altijd weer bovenop gekrabbeld.  Maar  het  was altijd zo zielig. Toch ging het tussendoor wel weer erg goed. Wel kreeg hij huidproblemen en moest hypoallergeen voer eten. Vorig jaar oktober waren we thuis de spullen aan het inpakken want we gingen verhuizen en toen werd hij weer ziek. Ik ben toen naar de dierenarts gegaan met hem en toen bleken zijn nieren niet meer te werken. Ze hebben nog nierdialyse geprobeerd maar zijn nieren waren gewoon op. Toen moesten we hem de dag voordat we gingen verhuizen laten inslapen. Ik ben er wel kapot van geweest. Eerst wilden we de verhuizing uitstellen maar dat hebben we toch niet gedaan, maar de lol was er wel vanaf! Inmiddels hebben we 3 hele lieve katten uit het asiel, maar ik mis hem toch nog steeds.

Weltrusten voor straks allemaal!

Liefs Mosa

heej Elmoo gelukkig dat t alweer wat beter met je poes gaat!!
pff ik geloof wel dat je daarvan schrikt ja.
Weetje, wij hebben ook een kat.
mn man is vooral kattenliefhebber
Ik heb niet echt wat met die beestjes..
Maar vind prima dat ie hier in huis loopt
Alleen beneden dan. boven vind ik vies...hihi
Maar bij hem thuis hadden ze eerder ook 2katten en deze heeft hij tijdens werk gevonden als jong katje zeg maar
wel heel schatje hoor.
ik was toen hoogzwanger toen hij er mee naar huis kwam
helemaal zwart istie met wit befje
heel mooi beestje, dus wel te zielig om dan op straat te laten verslonsen he..
zijn al genoeg zwerfkatten
Maar ik wou dus zeggen, ik heb niet zoveel met die beestjes,
maar hier istie ook keer ziek geweest..
heel slap, ook niet eten, haar uitval en heel gek niezen en hoesten
toen vond ik m   ook wel echt zielig, mee naar dierenarts geweest
Bleek dat hij beginnende longontsteking had en keelontsteking
T arme beest...
Hij heeft toen 1of andere spuit gehad en binnen n week was hij weer de oude gelukkig!
Dat is dan toch wel net zo fijn...
Hopelijk knapt ie van jullie ook weer snel op!
Gelukkig kom je vriend ook snel weer thuis..
nou hou je taai en hij komt er vast weer boven op!!! een doorzetter!!

En mir idd we zitten alle 3 int zelfde schuitje...
best spannend vind je niet..
Maar we zijn er alle 3 zo nuchter mogelijk onder volgens mij,
dan kan het alleen maar meevallen..
Maar jou misselijkheid na de koffie ...
weetje....dat had ik met mn eerste zwangerschap dus ook.. van mn zoontje
Dus is wel echt n verschijnsel
en die hartkloppingen dus dat kan volgens mij ook komen doordat je je misschien wat opwind, omdat je het spannend vind en er niet over wilt praten nog met anderen..
maar kan ook n verschijnsel zijn, misschien moe ofzo?
Spannend hoor meis...wanneer ga je test doen??
Hou je taai en ik duim voor je meis!!
wie weet staan we straks met zn 3tjes op het zwanger lijstje...ik verwacht het niet, maar ik hoop het stiekum wel!!

Nathalie doe lekker rustig aan he...
reageer jij maar mooi in delen, dan kan je het blijven overzien..
is hier zo'n grote groep geworden he, moeilijk om nog op iedereen persoonlijk te reageren
ik probeer het ook wel...maar redt je gewoon haast niet, vooral als je ff n dagje niet ben geweest...
Mannetje hier is moe.. spanning denk ik, en druk opt werk geweest...
Het is tijd voor VADERdag!! dan kan hij lekker relaxe en gaan we hem eens goed verwennen!!! hihi
Hij is al naar bed gegaan, dus ik ga ook maar us..wel net zo gezellig he..
Meiden totgauw, morgenvroeg ga ik lekker op de fiets ff naar de markt, daarna bij vriendin op de koffie en smiddags ff om boodschapjes en savonds werken, maar tussen door kom ik vast nog ff hier kijken...
Truste voor zo!
liefs mamaJM

Joepie & MamaJM is het gezellig in jullie schuitje, hihihi. Ik hoop echt dat jullie naar zwangerschapsland varen hoor. Tuurlijk wil je eigenlijk duidelijke kwaaltjes, dat je weet dat het goed zit. Maar toen je kwaaltjes had werd je ongi Joepie, dus dan maar ff geen duidelijke kwaaltjes en toch positieve test. Tis moeilijk hè zo rond je nod, om eigenlijk niet teveel te hopen. Tuurlijk wil je nuchter zijn en denken ach we zijn eigenlijk helemaal nog niet zolang bezig dus we mogen niet piepen enzo. Dat is zelf peptalk, maar tis toch ongelovelijk balen om wel weer ongi te worden. Ik zit een beetje te twijfelen of ik een ovulatie test zal gaan doen. Ohh ben net weer naar de wc geweest, pff muts ben ik ook. Zo zit ik al paar dagen. Aan ene kant ben ik wel benieuwd en andere kant denk ik: Nath. begin er nou niet aan, je maakt jezelf alleen maar onzeker. Zeker nu mijn mannetje nog steeds niet lekker is. Kan hem moeilijk dwingen om te klussen en wil ik ook niet. Gelukkig gisteren nog geklust. Ben zelf ook bekaf en niet helder meer op het moment. Denk dat ik dalijk maar lekker in bed kruip. Ik ga nog ff verder lezen, want Elmoo had ook een lange tekst gepost zag ik.

Liefs Nathalie

Ik zal stoppen met posten Nathalie..ga jij maar ff reageren...
ik lees het morgen wel weer...
liefs mij...
Nog ff lief poezen plaatje...voor Elmoo..hopelijk komt alles goed met je poes!!!

hey ben ik nog ff
maMaJm ik ben er idd nuchter onder als het niet is dan ga ik gewoon door naar de volgende ronde!!! maar het zou zo leuk zijn ook voor milan!!!
en ik ben wel moe ook vanmiddag kon zo slapen maar was in de stad hihihi en het zijn niet echt hartkloppingen meer een buiten adem gevoel heel gek en enorme honger hihihi
we zien wel meid misschien vertrekken we wel naar zwangeren land en ik wil nog ff wachten met testen want ze zeggen dat je toch minimaal 10 dagen na de innesteling pas kan testen en als ik nu zou testen dan test je misschien negatief terwijl je wel al zwanger bent dus ik wacht nog een dag of vijf/zes hihihi als ik het volhou en mijn temp hoog blijft natuurlijk ik ga zo lekker slapen   was een drukke dag en morgen weer vroeg op als milan wakker wordt dus lieve meiden tot morgen en slaap lekker allemaal!!!!
liefs miranda(mir)

Ahhhhhhhh Elmoo wat schrikken zeg vanmiddag, arm poesje. Gelukkig gaat het nu wat beter. Heel veel sterkte en hopelijk morgen wat meer duidelijkheid. Misschien heeft het er toch ook wel iets mee te maken dat ze je vriend mist hoor. Beestjes voelen natuurlijk wel iets. Maar die bloed in urine is natuurlijk niet goed. Hopelijk morgen meer duidelijkheid.

Mir, wat vage cyclus heb je meis. We waren eerst blijf dat je ongi was geworden, maar nu blijkt het toch niet ongi te zijn. Wanneer moet je weer naar accupuntuur. Je kan geloof ik 4 dagen voor je vermoedelijke nod met bepaalde testen testen. Ik heb test via testjezelfnu en die kan 4 dagen voor je nod. Dus na je eisprong is 14 dagen later je nod, dus kan je 10 dagen na je eisprong misschien testen. Maar jij hebt nu zo'n onzettend lange cyclus meis. Hopelijk bied accupuntuur wat meer duidelijkheid. Misshcien heb je wel weer ergens een blokkade.

Ikke lees weer ff verder, hihih. Tis toch wat, voel me oud dat ik niet alles in 1x in me op kan nemen!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan