Kluskippies wannebe/gonnabe moms nr. 3!!!

Hey Joepie,

Wat balen van je negatieve test, maar is inderdaad zoals je ook al zegt en wat de test zelf ook aangeeft te vroeg...
Toch moet ik eerlijk zeggen dat de klachten die je hebt die heb ik ook en ik ben nu bijna 10 weken. Misselijk ben ik afgezien van 1 ochtend in week 6 helemaal niet geweest. Wel veel weeig gevoel op de maag gehad, maar echt misselijk niet...
Misselijkheid hoeft echt helemaal niet hoor, zegt lang niet alles.... Hoop dat je straks alsnog zaterdag of zondag positief test..!!!! Heel veel succes meid!

joepie wat lees ik nou heb je getest meid!!!!!!! en natuurlijk nu teleurgesteld kon je niet meer wachten tot zaterdag hihihihi ik weet ook niet precies wat ons lichaam met ons doet maar leuk is het niet he je zegt zelf ik heb bijna alle kwaaltjes en toch niet zwanger! ik heb helemaal geen last van mijn borsten,alleen nu een zeurderig gevoel in mijn rug en buik/maag en mega honger hihihi met de moeheid gaat het nu wel weer!!!! ik denk ook gewoon dat ik niet zwanger ben en wil zondag denk ik testen!!!!! als ik zo lang kan wachten natuurlijk hihihihi en morgenvroeg toch weer ff tempen alleen wat vroeger dan normaal maar ja en hopelijk is hij dan nog steeds 36.7 dat geeft moed he............ en niet iedereen heeft dezelfde kwaaltjes dus we blijven hopen en duimen meid!!!! we willen het ook zo graag dat je van alles voelt he,ik ben vandaag wel zeker 10 keer naar de wc geweest voor te plassen en dat heb ik normaal nooit we zien wel maak me er niet druk over als het niet is dan heb ik pech en gaan we verder...........ik ga ff tv kijken en kom straks nog ff buurten doeiiiiiiiiiiiiiiiii
liefs miranda(mir)

Heeej lieve kippies, hier ben ik dan. en kijk niet naar het tijdstip dat ik hier achter de pc zit.....?????  Jullie zitten vast lekker op stok..heel normaal hoor!! haha

Ja sorry ik kan gewoon niet slapen....
Gister avond een super party gehad. heel gezellig ook vooral
en ik kreeg allemaal complimentjes dat ik het zo leuk, ontspannen deedt.
niet zo opdringerig of officieel dus nou, kon niet mooier..
Kwas kei moe toen ik thuis kwam om kwart voor 12...
En had trek...
Maar snel naar bedje gegaan, heel lang liggen draaien en eindelijk in slaap gevallen denk ik
pff wat een vage nacht
rond half 3werd ik wakker, ff naar de wc...nog geen teken van bloed ofzo trouwens!!
Ik weer in bed, maarja nu ist 4uur en lag ik nog te draaien...
Maarja ik dus nu zo hieper, ik dacht ga maar uit bed, wat eten, ff achter de pc, afwas gedaan, mn tupperwarespul uitgezocht en bestelling in pc ingevoerd, hihi
scheelt me morgen(straks dus) weer werk...
Ohja en mn pa is vandaag jarig
Vraag me niet hoe oud de lieve man is geworden??
volgens mij 51! maar zal het hem straks vragen ohoh....
En vandaag trouwt een nichtje van me! hihi
en weten jullie!!
Het is vandaag vrijdag de 13 de!!!!
Zijn jullie bijgelovig? nou sterkte dan...haha
ikku niet, dus geniet gewoon van deze dag!
Alleen wel rottig dat ik niet kan slapen..
vandaar mezelf ff moe maken achter de pc..pffff

Nou straks ff naar mn pa zn verjaardag met zoonlief,
vanaaf komt mn schoonzusje, die blijft slapen/past op zoonlief
dan  gaan we eerst naar de bruiloft
en daarna nog ff met manlief dus naar pa.
Nou ja, en morgenvroeg kan ik uitslapen(zaterdagmorgen dus)
dat zal ik dan ook zeker wel doen..

Echt heel gek, maar de adrenaline giert nog door mn lijf....
Zou ik dan toch zwanger zijn???
ik vind t zoooo idioot spannend... en weten jullie als je dus wakker ligt,
genoeg tijd om na te denken
Ik heb besloten dat ik als ik overtijd raak niet ga testen(heb ze nog niet in huis dus!!)
Maar na een week de vk bel of ik niet gewoon langs mag komen voor onderzoek of echo??
ik vind die tests zo frustrerend en straks gaat het naar 7weekjes weer mis... nou daar heb ik dus geen behoefte aan hoor...
Misschien zit ik mezelf wel dol in mn koppie te maken en komen de rd'tjes gewoon volgende week...maar toch??? ik weet t niet...

Joepie: jij getest??? hihi moet er wel beetje om lachen hoor, maar kan me voorstellen dat je niet meer kon wachten, alleen nu dus jammer dat ie negatief was??! misschien was het nog TE vroeg he meis..
Ik blijf voor je duimen....
Je vroeg hoe het in Zeeland was geweest...
Ja had ik alleen bij maartmeiden verteld denk ik..sorry..
Maar was super leuke, gezellige dag!
En zo'n lief klein inimini babietje!! SCHATTIG!!
Mijn zoontje woog met de geboorte ruim 8,5pond, maar dit ventje was net 6pond en maar 49cm
dus zo'n klein schatje dan weer!! SUPER!
We hadden goede reis gehad dus was leuk geslaagd!!

Mir: Grappig om jou en je mannen op hyves te zien joh! net ff gespiekt..hihi
leuk hoor!

Maar meiden ik wordt weer beetje moe.. ga maar weer lekker warm in bedje denk ik!
Hoef ik morgenvroeg niet meer bij te lezen, maar jullie..haha van deze nachtbraker..ik ben al weer helemaal bijgelezen!!! hihi
Meiden fijne dag, werkze voor diegene die moeten werken en dikke knuf van mij

Hallo Kippies!

Nou, MamaJM, dacht toen ik je berichtje zag: oh, wat is er met mijn meissie aan de hand??Maar gelukkig kon je niet slapen en was je gewoon hyper...dacht misschien iets rottigs ofzo!! hihi, misschien idd wel voortekenen!

Ik word wel vaker uitgelachen (hihi, grapje hoor) ik vond mezelf ook verschrikkelijk dom, maar op dat moment giert alles door m'n lijf en heb ik gewoon geen rust voordat ik het zeker weet...nu las ik net op een ander forum over die digitale test dat hij niet zo vroeg positief test, ook vaak nog niet op je NOD, omdat het digitaal is en daarom meer hormoon nodig heeft...hhhmmm...

Had Mir gister nog op hyves gesproken en haar beloofd dat ik m'n temp. nog even door zou geven...nou, hier komt ie...om 5.45 36.7 en om 7.15 36.8...dus da's weer vrij hoog...heb nu na die test toch geen hoop meer, maar de vorige keer dat ik tempte en ongesteld werd, ging hij die zaterdag omlaag, naar 36.2, bleef daar ook ongeveer en die maandagavond werd ik ongesteld...nu is hij een dag van te voren nog vrij hoog...
En...heb vannacht een tampon in gehad en die was vanmorgen op wat slijm na nog helemaal schoon en de vorige keer had ik een avond van te voren ook van dat rozige slijm...Ga mezelf weer moed in praten, merk ik nu...niet doen!

Vanavond lekker bij m'n zus en zwager (en m'n andere zus) voetbal kijken! We hebben er zin in!

Dames, een fijne dag en wie weet tot vanmiddag nog even!

Liefs Joepie

ps kijk m'n bannertje, raar he?

Ooh Joepie, wat klote!

Weet je wat je moet doen?? Een test van Kruidvat proberen!
Clear Blue is veel minder duidelijk dan kruidvat. Echt, die van kruidvat is veel gevoeliger.

Ik heb ook eerst met CB gedaan op mijn NOD en toen kreeg ik echt, echt een héééél vaag streepje, bijna met het blote oog niet te zien.
De volgende dag met kruidvat test en toen een veel duidelijker streepje.

Ik denk dat als ik toen een digitale van CB had, dat hij dan ook Niet Zwanger had gezegd.

Mooi dat je nog niet ongi bent!

Ik kreeg heel erg het vermoeden dat in zwanger was, toen ik helemaal geen tekenen van een ongesteldheid bij me voelde. Meestal heb ik een paar dagen van te voren hoofdpijn en al krampen, maar dat had ik dus helemaal niet.

Ik ben nu 7 weken 3 dagen en nu begin ik echt misselijk te worden en ben zo ontzettend moe!!!

Spannend joh, ook voor de anderen die rond de Nod zijn!

Ff snel voordat ik medische keuring heb.
Joepie, de kruidvat testen zijn heel nauwkeurig
En nee nu niet meteen vandaag gaan testen, hahahah
Spannend hoor meid.

Hier ook brrrr. Tis 9.00 uur en die man is er nog niet. Dus dacht kom hier ff bij lezen. Kwam er gisteravond achter in de brief dat het huisbezoek is, helppp. Maar komt later wel kletsen. De zenuwen gieren mij nu ook door het lijf.

Net alles weer ff hier bijgelezen, want had gisteren echt ff dipdag.
Gisteravond met Mama22 onwijs lang op msn zitten kletsen, wat hebben we gelachen zeg. Deed me echt ff goed en had ik geen tijd om stresskippie te zijn, hihih.

Helaas ook geen kluskippie, want mijn mannetje is nog steeds ziek. Wou hem gisteravond verleiden, maar hij had zo'n last van zijn maag, dat ging niet wat worden. Hij is op gegeven moment naar beneden gegaan op de bank, want hij wist niet hoe ie moest liggen. Echt sneu! En ook sneu voor mij, hihih.

Maar ik heb gisteravond een ovulatietest gedaan, ja kon het niet laten, werd helemaal nieuwsgierig. En die had dus maar een heel vaag licht tweede streepje. Dus of mijn eisprong komt nog of die is al geweest, want dan stijgt het LH hormoon in urine weer snel die je nodig hebt voor het meten van die ovulatietest.

Vannacht voelde ik alleen steken in mijn buik. Vooral links. Bij mijn bekken/heup aan de voorkant of hoe heet dat bot daar, hiih.

Maar meiden ik moet nu gaan. Anders staat die man dalijk hier aan te bellen en ikke hier op het forum.

Duimen jullie voor me?

Liefs Nathalie

Hi Gerdien, gezellig dat je langs komt meis. Fijn weer wat van je te horen.
Jammer dat je zo misselijk bent, maar Joepie wil het wel van je over nemen, hihih. Iemand die misselijk wil worden, jaja. Kan me er wel iets bij voorstellen, want je wilt graag duidelijkheid. Ik blijf gewoon duimen!

Ik wil ook duidelijkheid! Die man van die medische keuring is er nog steeds niet. Ikke net gebeld. Dacht zul je zien is die man ziek. Als ie er over half uur nog niet was moest ik maar ff weer bellen ze vonden het vreemd. Kreeg net telefoon, tja sorry maar er is iets fout gegaan. Dus ik dacht oh jee zit ik zolang in spanning komt die man niet. Maar hij is gelukkig onderweg. Geen idee vanaf waar en hoelaat hij dus hier is. Zit steeds al te kijken. Lekker vrijdag de 13e.

Tja of ik bijgelovig ben, denk het niet. Tuurlijk denk je er nu wel ff aan. Maar gisteren was het donderdag de 12e en voelde ik me helemaal brak en zat alles tegen, dus wat dat betrefd, hahaha. We houden maar moed! Die man heeft dalijk wat goed te maken, laat ie het eens wagen om te zeggen dat ie niks voor me kan doen.

Schrik, krijg ineens telefoon, dat was dus die man! Hij dacht dat ie gewoon spreekuur had. Hij is er tegen 9.45 uur. Maar heb nu zijn telefoon nummer wel! Had ie maar anoniem moeten bellen, hihih! Eigen schuld!

Pfff ikke is zenuwachtig!

Liefs Nathalie

Live verslag van het (waardeloze) leventje van Nathalie

Okay okay niet zo somber! Maar erg rooskleurig ziet het er niet uit. Ik knijp mijn handen dicht voor alles wat ik kan en wat ik bereikt heb ik het leventje. Ik knok en ik doe. Maar komt erop neer dat het allemaal nog niet erg genoeg is. De richtlijnen zijn zoooo ontzettend streng. Dat medische gezien ik wel gewoon met de taxi kan. Er rijden in heellll de gemeente Emmen maar 2 mensen rond met een aangepaste auto van de gemeente. En dat heeft onwijs lang geduurd en die zijn heelll ernstig gehandicapt! Die man wil me geen valse beloftes doen en hoop geven en dat waardeer ik ook. Het was hele redelijke man en hij gaat nog contact opnemen met mijn revalidatie arts enzo. En gaat nog dingen bedenken zodat hij misschien nog iets voor me kan betekenen. Dat ik bijvoorbeeld andere taxi pas krijg, zodat ik niet iedereen op hoef te halen, of andere ritten mee hoef te maken, maar gewoon 1 op 1. En dat ik dan tegen die chauffeur kan zeggen, wilt u niet zo hard over verkeersdrempels of wilt u niet zo hard over het spoort of klinkerwegen. Privé chauffeur zeg maar, hihih. Maar dat ik 5x per dag een taxi moet bestellen, en de kosten veel hoger zijn dan mijn aangepaste auto lease contract over nemen, laten ze dat eens inzien. Maar dan moet je aan kunnen tonen welke sociale contacten je allemaal hebt, hoeveel km-ers enzo. Want therapie vegen ze van de baan. Qua werk moet een werkgever dan maar regelen ofzo (officieel uwv, maar die stuurd me naar de gemeente) dus zo is het balletje weer lekker rond.

Er word geadviseerd om instanstie in de arm te nemen om fondsen aan te schrijven voor aangepaste auto. Maar 01-07-08 komt angstvallig dichterbij, dat lukt nooit allemaal. Maar waar haal ik zoveel geld vandaan? Mijn ouders hebben het ook niet, mijn schoonouders ook niet. Mijn moeder zei net: dan moet de auto van mijn vriend maar weg, maar dat leverd ook niet veel geld op, want die staat bij de garage omdat de oliedruk nog steeds niet goed is. Dus hoe kunnen we die verkopen voor 01-07-08? En moet ik dan de Bella van mijn mannetje afnemen? Dan hebben we dalijk helemaal geen auto meer. Dan zitten we in huis gevangen.

Ja ik weet het meiden tis allemaal erg en heell oneerlijk!
Maar ik kan niks! Ik belde het uwv om te vragen voor uitstel dat we geld rond kunnen krijgen. Maar die vrouw is WEER met vakantie. Iemand anders werkt niet op vrijdag. Dus kan niet eerder dan maandag bellen in de hoop dat er dan wat geregeld kan worden. Maar kans is 99% van niet. Het is al gerekd tot 01-07-08 hè.

Word vervolgd! Ik ben op dit moment verdoofd van verdriet, kan niet meer goed nadenken en stop alles maar ff weg, kweet het niet meer! Ja ik weet het tis niet goed, maar mijn vrijheid word gewoon afgenomen en daarmee een stukje van MIJ!

Bedankt voor het luisteren! Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan