Kluskippies wannebe/gonnabe moms nr. 3!!!

Hallo Mosa!!

Geniet lekker van je rustige avondje op de bank!!

Liefs Collie.

Wat spannend dat je nog niet het gevoel hebt ongesteld te worden Nathalie! Hoe waren je vorige cyclussen dan? Wel regelmatig?
Ik heb besloten toch zaterdag te testen. Bij mijn test van afgelopen zaterdag was er na 5 minuten nog maar één streepje maar een half uur later wel een tweede licht streepje. Op de verpakking stond dat dat niets zegt, maar ik las gisteren op internet dat je dan misschien wel zwanger bent. Hierdoor ga ik toch twijfelen. Daar baal ik dan van, want ik was er na het weekend helemaal van overtuigd dat ik niet zwanger ben. Ik wil nu niet weer een beetje hoop krijgen! En wat ik voel? Vorige week de hele week buikpijn (en spierpijn in mijn buik) en moe. Aan het begin van deze week echt ongesteldheidsbuikpijn. Ik was toen helemaal blij omdat ik dacht ongesteld te worden, ik wil gewoon aan een nieuwe  ronde kunnen beginnen!  Ook ben ik nog steeds heel moe. Terwijl ik nu voor mijn doen op tijd naar bed ga. Verder heb ik ontzettend honger, terwijl ik even veel eet als normaal. Maar vooral die moeheid vind ik raar, heb ik anders nooit zoveel last van. Ik kan goed tegen relatief weinig slaap (doordeweeks vaak 6 uur per nacht). Maar nu heb ik er erg veel last van, kom ook erg moeilijk m'n bed uit 's ochtends. Ook heb ik inderdaad sinds een paar dagen af en toe wat afscheiding, dat heb ik normaal eigenlijk nooit. Maar ik wil nu eigenlijk niet weer hoop krijgen, dus ik probeer te denken dat het het 'ontpillen' is, wat het natuurlijk ook kan zijn. Toch zal ik wel weer zenuwachtig zijn zaterdag denk ik, als ik voor die tijd niet alsnog ongesteld wordt. Maar ja, toch nog maar even geduld hebben . Wanneer ben jij van plan om eventueel te gaan testen?
Liefs Mosa

Hallo Mosa,

Lijkt me echt verschrikkelijk om zo lang in spanning te moeten zitten. Hoop voor dat het goed beloond zal worden! Ikhoop zaterdag op een positieve test voor jou en je mannetje!!
Succes de komende dagen!

Ga nu even bij mijn mannetje zitten, hij heeft een beetje aandacht nodig.

fijne avond verder.

liefs Collie

Ohhh ik kreeg helemaal niet te zien dat jullie wat gezegd hadden, hihih
Welke test had je ook alweer gedaan Mosa? Want ik kan het me niet meer herhinneren en geen zin om terug te lezen. Stond in de bijsluiter dat ie na zo'n tijd niet meer afgelezen mag worden. Als je ineens tweede streepje ziet, tja wat kan ik daarvan zeggen, dan kriebeld het wel een beetje hè. Snap dat je geen valse hoop wilt hebben. Ken dat gevoel heel erg hoor. Probeer de Kruidvat test maar eens meis. Daar hoor ik steeds meer positieve verhalen over.

Liefs Nathalie

Ohhh ja voorlopig wil ik nog niet testen Mosa. Ik wil zowiezo wachten tot begin juli. Heb nog niet echt datum in mijn hoofd. Ligt er ook een beetje aan hoe deze week doorkom en hoe ik me erbij voel.

Liefs Nathalie

Ik had de vorige keer al de test van de kruidvat gebruikt. We zullen we zien hoe het zaterdag is. Ik hoop dat je idd begin juli nog niet ongesteld bent, dan heb je denk ik een goede kans? Maar hoelang waren je cyclussen hiervoor?
Liefs Mosa

Terug
Bovenaan