Klusmeiden 08 08 waar zijn jullie?

hallo dames,

Linda, wat lekker he als de misselijkheid minder wordt? ik hoop voor je dat het snel over is.

wij hebben opzich een rustig weekend gehad. we hadden zaterdag de verjaardag van onze pleegdochter en die is boven verwachting goed verlopen ( zonder ruzie bedoel ik dan), ik was daarna wel bekaf en ben op de bank in slaap gevallen hihi. tony had de tv hard staan maar ik was zo moe!!!!!!!!!! zondag zijn we de hele dag bij me ouders op de camping geweest om bij te komen, daar heb ik zelfs nog liggen slapen hihi.
vandaag ben ik ook weer de hele dag op de camping geweest, heerlijk in de buiten lucht.
morgen zit dat er niet in, we gaan dan naar delft om helaas een oom van mij naar zijn laatste rust plek te brengen. me oom waar ik een tijdje geleden over vertelde waar alvleesklier kanker bij was geconstateerd is afgelopen donderdag overleden.
dus ik ga er weer vandoor, me bedje in om morgen optijd op te staan.

veel liefs
peetje

Hee meiden!

Wat een stilte hiero!!

Nou straks naar de crematie van mijn oma. Afgelopen maandag is ze overleden, ze had uitgezaaide borstkanker. Veel geregel heel de week, ben puntaf!

Ik reageer snel weer, maar net als linda ik wilde gewoon even iets van me laten horen!

Liefs Maaike

Hoi hoi

Ik ben terug van vakantie!! We zijn naar het gardameer in Italie geweest. Heerlijk!! Mooi bijgekleurd en mijn buik wordt echt al groot. Goed teken hoop ik. Morgen hebben we onze 20 weken echo. Ik vind het erg spannend!! Ik laat het zo snel mogelijk weten.

@Maaike: Hoe was de crematie? Was het te doen voor je?? en hoe is het met de kleine??

@Iedereen: Hoe is het met jullie allemaal, zijn er al nieuwe zwangeren bij??

Liefs

hoi meiden, ook wij zijn weer terug van vakantie! En ik denk dat het zijn vruchten heeft afgeworpen haha, want ik heb heel sterk het gevoel zwanger te zijn! Vorige week heb ik 2 daagjes wat bruine afscheiding gehad en daarna niks meer. Heb deze ronde(11) ook weer ovulatie testen gebruikt van clear blue en de maandag daarvoor had ik een positieve test dus weet bijna zeker dat het een innesteling was. Ik wacht nog even met testen tot donderdag want dan is mijn NOD. Ik zie al zachtere lijnen in mijn gezicht en mijn huid is gladder met een enkel puistje. Heb ook vanaf vorige week lage rugpijn maar dat is nu zo goed als over.
Ik hoop dat mijn gevoel het goed heeft en dat alles goed mag blijven gaan. Ik hou jullie op de hoogte!

het is hier erg rustig geweest zie ik tijdens de vakantie weken. Hoe gaat het met iedereen??

nou meiden, tot donderdag dan weten we meer!!

groetjes maaike

Hoi hoi

@Maaikie: En en weet je al meer?? Ik hoop het zo voor je, zou toch helemaal super zijn!!! Ik hoop snel van je te horen :)

@Iedereen: Hoe is het met iedereen?? Allemaal nog vakantie?? Hier gaat alles prima, ik groei goed en voel de kleine regelmatig, ondanks dat mijn placenta aan de voorzijde ligt :(
We gaan zo op verjaardag bij mijn moeder..

Tot snel

Liefs Linda

hoi meiden, nou mijn gevoel klopte hoor. We zijn na 11 maanden ook ZWANGER!! Kan mijn geluk niet op, maar toch nog een beetje bang dat het mis zal gaan. Maar we blijven positief!

Linda; Wat leuk om te lezen dat het allemaal zo goed gaat! Zeker wel bijzonder als je je kindje kan voelen! Geniet ervan meid!

ik hou jullie op de hoogte!! Tot snel weer!
p.s het is wel rustig hier hoor..

Fijne werkweek weer!!

groetjes maaike

Hey meiden, de vreugde is omgeslagen in onzekerheid.. Vandaag bloedverlies gehad, niet zo veel als een ongesteldheid maar je snapt dat de tranen rijkelijk hebben gevloeid vandaag. Vanmiddag bij de HA geweest maar deze kan nog niks doen. We moette afwachten of het doorzet naar een normale menstuatie.. Als dat niet het geval is gaat de HA vrijdag een inwendige echo voor me regelen. Dus het enige wat we nu kunnen doen is hopen dat alles goed mag blijven gaan...

groetjes maaike

Hoi Maaikie,

Wat spannend zeg, maar bloedverlies hoeft helemaal niets te zeggen.Ik snap je gevoel en onzekerheid wel erg goed. Een vriendin van mij heeft tot 12 weken zwangerschap bloedverlies gehad, vrij veel en het kindje is helemaal gezond, ze zit nu in de 22e week. Ik duim voor je!!!

Liefs

Terug
Bovenaan