klusmeiden 08 08

hai maaike gefeliciteerd met je huwlijk hoe was je dag vandaag hebt je na de trouwerij nog wa gedaan en hoe voel je je ben je al iets aangekomen ik heb vandaag even op je hyvyes gekeken das toch wel erg leuk als je al een paar maanden met iemand klets en daar dan nu ook echt een beeld van krijgt je ziet er trouwens erg gezellig uit als ik zwanger bent dan laat ik een x krabbel achter dan kan je mij ook zien hoop niet dat je erg vind dat ik ben wezen spieken groetjes

@mayka heb je nog getest ?

Hallo Meiden...

Heb vanmorgen nog een keer getest en nu is hij duidelijk: POSITIEF...

Ik zit hier te trillen en weet niet hoe ik het heb.. Heb de dokter net gebeld en moet dadelijk de VK bellen..

Moest morgen og worden dus toch nog maar ff afwachten tot donderdag.. Of wat vinden jullie wat ik moet doen??

Ooh dit is echt super!!!!!

Weet echt even niet wat ik moet zeggen..

xxxxx Mayka

Hoi meiden,

Hierben ik dan weer na een heftig weekend. Mijn 2e mama is van zondag op maandag nacht helaas overleden. Voor haar beter maar voor ons verdrietig.
Heb geen idee of ik zwanger ben. Denk het niet, heb geen kwaaltjes niets. WEl een beetje een rommelig gevoel in mijn onderbuik. Dat had ik niet eerder. Maar zal niet iets zijn denk ik. Hou me voor dat het gewoon nog een ronde 4 gaat worden. Nou ja maakt niet uit.

Poeh: Wat knap van je dat je tot dit besluit bent gekomen. Jammer dat je ons (een beetje) gaat verlaten.

Maaike gelfeliciteerd met jullie huwelijk he! Heb je een leuke dag gehad?

Mayka: Gefeliciteerd meid! Ben super blij voor je!

Verder alles goed met iedereen?

Alle zwangere ook nog alles goed?

Liefs Madelon

@maatje 1: Wat vreselijk voor je dat je 2e moeder is overleden. Was ze erg ziek of was het vrij plotseling?? Hoe dan ook het blijft natuurlijk erg. Ik wens je veel sterkte om dit verlies te verwerken en een plaatsje te geven

@Mayka: Meid, wat super voor je!! Ik kan me voorstellen dat je het gevoel hebt dat je na donderdag meer zekerheid hebt.. Maar de test was toch positief helemaal super!! Probeer er maar lekker aan te wennen en te genieten

Liefs Linda

Hoihoi allemaal,

Nou inmiddels ben ik een getrouwd vrouw haha! Maar gisteren kreeg ik toch wel ff de schrik van mijn leven!!!
Ik ging mijn jurk afpassen (voor de zoveelste keer) en ze hebben hem helemaal verkeerd ingenomen...... Dus ik al helemaal bang natuurlijk want ja as vrijdag zou ik hem meekrijgen! En iedere keer dat ik daar kwam kon ik hem de volgende keer meenemen, zelfs zo erg dat ik hem afgelopen maandag niet eens had (niet dat ik hem aandeed maar goed je weet nooit, het was wel de afspraak).
Ik dacht het is goed he, bekijk het maar, dus ik naar binnen om die jurk, nou werd ik nog ff vet afgesnauwd want ja wat wil je he als je zo'n lichaam hebt.. zoo de tranen kwamen hoog.. ik heb een grote boezem (G-cup) en ben wat fors, maar niet dat ik mismaakt ben ofzo, hun deden beweren dat ik iedere week een borstcup gegroeit was en dat ik 10 kg per week was aangekomen.
Annyway ik die jurk meegenomen en naar mijn oma gebracht, wat bleek nou, hadden die stel kutten hem zo ingeknipt dat er niks meer aan te veranderen valt, nu heeft mijn oma hem dus echt op zijn verste uitgelegd maar beter lukt dus niet meer.. Ik moet nu speciaal een corsage op gaan spelden om het weg te werken, eigelijk gewoon belachelijk en daar betaal je dan 60 euro vernaaikosten voor!!!!
Al met al gisteren dus een huilerige klote dag gehad!

Maatje: jeetje meid wat verschrikkelijk, gecondoleerd!
Was je 2e moeder ziek, of was het onverwachts dat ze overleed?

Mayka: van harte gefeliciteerd meid! Een streep is een streep, ikzelf heb ook 2 dagen voor mijn nod positief getest en de rd zijn gewoon weggebleven!!!

Nou ik ga me zo onderhand maareens klaarmaken voor mijn werk, moet tot 1500 uur werken vandaag maar misschien dat ik toch maareens ga kijken of ik eerder weg kan vandaag, heb nog zoveeeel te doen voor zaterdag!

Ohhh trouwens, ik mag a.s. maandag op gesprek komen voor die nieuwe baan, dus ben benieuwd!

Meiden een fijne dag en tot horens!
Liefs Maaike

Hoi meiden!
@ Maatje; Gecondoleerd. Wat erg voor je! Ik wens je heel veel sterkte met dit verlies.

@ maaike1987; gefeliciteerd met je huwelijk meid! Wat een toestand zeg met je jurk, wat een zeer slechte service zeg!! Ik kan me heel goed voorstellen dat je dan wel in janken uit kan barsten. Laat het je dag niet verpesten hoor zaterdag!! En gefeliciteerd ook nog met je sollicitatie spannend!! Gaat alles goed met je zwangerschap, hoever ben je nu?

Ik ben even de naam kwijt van onze nieuwe zwangere, maar meid van harte gefeliciteerd!! Geniet ervan!

@ Peetje; Balen voor je meid, wat erg voor je dat het allemaal zo lang duurd! Ik hoop dat je gauw ongi mag worden nu.

Deze week zijn we druk aan het klussen hier want mijn eisprong moet 1 deze dagen zijn, spannend weer! En dan maar weer 2 weken wachten of langer...

Ik ga me weer even bezig houden met het huishouden, jippie haha!

De groetjes meiden!!

Terug
Bovenaan