Hoihoi allemaal,
Nou inmiddels ben ik een getrouwd vrouw haha! Maar gisteren kreeg ik toch wel ff de schrik van mijn leven!!!
Ik ging mijn jurk afpassen (voor de zoveelste keer) en ze hebben hem helemaal verkeerd ingenomen...... Dus ik al helemaal bang natuurlijk want ja as vrijdag zou ik hem meekrijgen! En iedere keer dat ik daar kwam kon ik hem de volgende keer meenemen, zelfs zo erg dat ik hem afgelopen maandag niet eens had (niet dat ik hem aandeed maar goed je weet nooit, het was wel de afspraak).
Ik dacht het is goed he, bekijk het maar, dus ik naar binnen om die jurk, nou werd ik nog ff vet afgesnauwd want ja wat wil je he als je zo'n lichaam hebt.. zoo de tranen kwamen hoog.. ik heb een grote boezem (G-cup) en ben wat fors, maar niet dat ik mismaakt ben ofzo, hun deden beweren dat ik iedere week een borstcup gegroeit was en dat ik 10 kg per week was aangekomen.
Annyway ik die jurk meegenomen en naar mijn oma gebracht, wat bleek nou, hadden die stel kutten hem zo ingeknipt dat er niks meer aan te veranderen valt, nu heeft mijn oma hem dus echt op zijn verste uitgelegd maar beter lukt dus niet meer.. Ik moet nu speciaal een corsage op gaan spelden om het weg te werken, eigelijk gewoon belachelijk en daar betaal je dan 60 euro vernaaikosten voor!!!!
Al met al gisteren dus een huilerige klote dag gehad!
Maatje: jeetje meid wat verschrikkelijk, gecondoleerd!
Was je 2e moeder ziek, of was het onverwachts dat ze overleed?
Mayka: van harte gefeliciteerd meid! Een streep is een streep, ikzelf heb ook 2 dagen voor mijn nod positief getest en de rd zijn gewoon weggebleven!!!
Nou ik ga me zo onderhand maareens klaarmaken voor mijn werk, moet tot 1500 uur werken vandaag maar misschien dat ik toch maareens ga kijken of ik eerder weg kan vandaag, heb nog zoveeeel te doen voor zaterdag!
Ohhh trouwens, ik mag a.s. maandag op gesprek komen voor die nieuwe baan, dus ben benieuwd!
Meiden een fijne dag en tot horens!
Liefs Maaike