klusmeiden 08 08

hallo meiden,

@maaike1987, wat KL'''''''' van je jurk terwijl dat voor ons vrouwe het belangrijkste is, om zon mooie jurk te dragen. als ik er de tijd voor had had ik er nog een voor je in elkaar willen zetten zodat je zaterdag toch een mooie jurk had. Kan je oma er niks meer aan doen?
ik hoop toch voor je dat het lukt succes en natuurlijk nog veel plezier.

@maatje, gecondeleerd met het verlies en veel sterkte.

af en toe voel ik me zo'n zeikerd ik kan het er alleen maar over hebben dat ik nog niet ongi ben geworden. aangezien ik er gelukkig met me moeder kan over hebben vertelde zij mij gister dat voordat ik aan de pil ging mijn cuclus niet regelmatig was, dat was een van de redenen dat ik aan de pil ging. dus ik mag er nu dus ook niet op rekenen dat het nu regelmatig gebeurt dus dat wordt met ovaluatie testen werken en daar ik heb ik er al een aantal van in huis.
maar nu is het toch nog wachten.

veel liefs
peetje

Hallo,

@ Maaike: Allereerst gefeliciteerd met je huwelijk.. Hopelijk is het toch nog een leuke dag geweest.. en ooohhwww wat verschrikkelijk van je Jurk.. Wat een ellende.. Dat is dus echt geen reclame voor die bruidszaak.. Ik zou het er denk ik ook niet bij laten zitten..
Vindt het namelijk niet normaal dat mensen zowiezo als durven te zeggen dat je dikker bent geworden.. Dan kun je alleen maar denken dat het domme mensen zijn..
Hopelijk komt alles weer goed en kun je alsnog lekker genieten a.s. zaterdag..
Dat het maar een knalfeest mag worden...

Kan iemand mij trouwens in het lijstje toevoegen bij de zwangeren??
Mij lukt het namelijk zelf niet..

Maya   25 jaar     1e kindje       4e ronde       uitgerekend op 8 juli 2009

Liefs xxxx Mayka...

Hoi dames,

wat een hoop verdrietige berichtje lees ik nu.

@maatje, gecondoleerd meid. Heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies

@poeh, ook al reageer je niet meer. Het is heel moeilijk om zo'n beslissing te nemen. Maar toch mag je je gelukkig prijzen met 4 kinderen en een fijne man. Ookal neemt dat niet al het verdriet weg. Sterkte er verder mee.

@maaike, waar slaat dat nou toch op. Kunnen ze niet eens je jurk naar wens maken. Grom! Je zou ze toch wat.
Je oma kan er vast nog wel wat moois van maken. En denk er maar aan dat diegene die het niet weten het niet eens in de gaten hebben.
Gewoon lekker genieten van jullie feest.

Liefs,

@Peetje: Meis, je bent absoluut geen zeikerd!! het is toch ook erg vervelend als je niet weet waar je aan toe bent en als die kl**** ongi maar niet komt. Wel fijn dat je er met je moeder over kan praten en dat je nu weet dat je cyclus niet regelmatig was.. Ovulatietesten zijn toch wel een uitkomst. Ik hoop dat je hiermee volgende maand meer geluk hebt

@Maaike: Gefeliciteerd getrouwde vrouw!! Helemaal leuk joh!! Maar wat zwaar k** dat ze jurk zo hebben verkloot!! En het is al zo'n gestress al dat gepas. Ik weet er alles van, ik schommel altijd met mijn gewicht en bij de een na laatste keer passen. paste mijn jurk ook net niet. Dus ik ben streng aan het lijnen gegaan. Maar goed gekomen.
Ik vind het echt belachelijk hoe ze je hebben behandeld, ik zou de vermaakkosten niet eens betalen. Je betaalt het vermaken toch zodat het goed en niet dat ze het verkloten. Wat een domme lui zeg!! Ik hoop dat het alsnog met een corsage mooi opgelost kan worden. Hou je ons op de hoogte.. En hoe is het verder in je buik??Alles nog in orde

Nou ladies ik heb verder weinig nieuws. We zijn druk aan het klussen :) Heerlijk haha.
Nu ga ik weer lekker tegen mijn mannetje aan liggen op de bank en gewoon lekker gelukkig zijn haha. Heerlijk klef klinkt het toch, zullen mijn hormonen wel zijn :)

Tot schrijfs

Liefs Linda

Hey ladies

Wat is het hier rustig zeg. Iedereen is zeker aan het klussen  Wij zijn in ieder geval wel druk haha

Ik dacht ik laat even weer een berichtje achter want we stonden op de 2e pagina. Ik was ons gewoon kwijt ..

Nou verder geen nieuws

Liefs Linda

Maaike, van harte gefeliciteerd met je huwelijk!!! Wat een verhaal joh, van je jurk... pfff, dat kun je dr dan echt niet bij hebben he?
Ik hoop dat je wel een hele leuke dag hebt zaterdag. Ik ga een lang weekend weg naar Zeeland dit weekend dus kan zo ff op je bruiloft komen hahahaa!! Nee hoor grapje..

Nou hier weinig bijzonderheden eigenlijk.. ik zou niet weten wanneer ik ongi moet worden na mn mk... Ik denk eigenlijk volgende week, dan zou ik weer een normale cyclus hebben maar je weet maar nooit. Ik weet niet of ik nu alweer zwanger ben, eerst dacht ik er weer van overtuigd te zijn maar nu.. ik weet niet hoor! Mn borsten deden eerst vreselijk zeer en dat is helemaal weggetrokken.... ben wel zo af en toe flink misselijk en heb soms best veel slijm..(sorry..) Ook had ik wat steekjes in mn liezen wat ik nu ook al een paar dagen niet meer heb.. Ach, ik denk eigenlijk dat ik gewoon ongi wordt..  En ik wil zoooooo graag.. helemaal na mn mk...
Maar ja, we hebben het niet in de hand.
He allemaal een heel fijn weekend alvast!!

Groetjes Kwebbel80

@kwebbel80 Ik heb een beetje hetzelfde gevoel als jij. Ik heb geen idee hoe mijn cyclus nu is (bij mij door verwijderen mirena). Waarschijnlijk omdat we allemaal zo graag zwanger willen zijn, letten we zo erg op ons lichaam. Elk klein dingetje voelen we hahaha.

Gewoon lol blijven houden met klussen, dan komt het wel goed toch?

Hey ladies,
Vandaag is als het goed is mijn vruchtbaarste dag.. Maar ik ga vanavond naar een  oud  collega  en daarna nog even de stad. Ik heb het zelf gepland, zo dom!! Maar goed dan vanavond maar na mijn werk klussen en het weekend natuurlijk. Want zaterdag is mijn ei!! We hebben deze week al flink geklust dus ik hoop dat het nu eens raak mag zijn..

Nu ga ik ff de stad in om cadeautje voor die oud collega te kopen,ze heeft een nieuw huis en is zwanger. Dus heerlijk babykleertjes kopen :)

Liefs Linda

Terug
Bovenaan