klusmeiden 08 08

Aaahh Poeh, wat jammer en wat een moedige beslissing!! Lijkt me heel zwaar! Maar tis ook niet niks, tis geen pak suiker wat je in de supermarkt koopt. En tis ook echt een WONDER als het goed mag gaan. gelukkig heb je dat al 4 x ervaren! Ik wens jullie veel sterkte met deze beslissing en wens je veel geluk met je gezinnetje!!

Hier gaat het wel goed. Ik heb het vermoeden weer zwanger te zijn na mn mk. Zou niet weten wanneer ik zou gaan testen, mn cyclus is vast nog niet op de rit. Maar ik heb ontzettend zere borsten, en veel heel veel afscheiding. Ook ben ik moe, erg moe!! Maar jah, we zien het wel, ik hoop het wel heel erg natuurlijk!!! Maar wat spannend weer, zou het dit keer wel goed gaan, etc...

Nou meiden, een gezellige zaterdagavond!!

Liefs Kwebbel

Goede morgen allemaal.

Ik heb nog geen berichtjes gelezen, nog geen tijd paar druke dagen hier,
Ben gisteravond ongi, geworden ben er wel blij om zit ik niet meer in spanning dus ook door naar de volgende ronde, ik weet zo niet wat me nod is omdat ik de vorige x een cyclus had van 28 dagen en nu 33 dagen....
Ik heb nu geen tijd om op de berichtjes te antwoorden enzo, moet er zo vandoor heen werken, en als ik er weer ben krijgen we visite dus morgen ook de hele dag werken dinsdag ben ik er in iedergeval weer. misschien voor die tijd ook nog wel maar dat is ff afwachten nog haha,

sorry sorry voor het niet antwoorden!!! druk druk..

Fijne zondag allemaal!!

Liefs mij

Poeh, knap hoor die  beslissing !!   veel geluk met jullie gezinnetje!!!

Hallo lieve allemaal,

Daar was ik weer!! Ik ben een heerlijk weekendje weg geweest met mijn zusje. Errug leuk natuurlijk. Maar ook weer lekker om hier weer terug te zijn bij mijn mannetje.. We waren in amersfoort nog even bij de prenatal geweest. Wat hebben ze daar leuke spullen.. Als ik straks zwanger mag worden dan weet ik al waar ik ga shoppen haha alleen niet helemaal in amersfoort haha gewoon lekker hier in de buurt. Wat is er alweer veel bijgeschreven dit weekend ik zal even op een aantal van jullie reageren.

@Maaike1987: Heel veel plezier morgen met jullie trouwen!!! Geniet er met volle teugen ook al duurt het maar even. Je hebt lekker het feest nog te goed :)

@Liefding: Ik heb je verhaal gelezen. Eerlijk gezegd heb ik geen idee hoe het zit.. Ik dacht ook altijd dat als je het voelt het nog in gang is zeg maar. Ik had het vorige maand ook, maar helaas bij ons niet raak.... Volgens mij heb je wel goed geklust, dus er is een kans dat je zwanger bent, ik hoop het voor je  :) Ik zal voor je duimen!!!

@Mayka: Oh wat spannend dat er een streepje te zien was. Ik zou haast zeggen een streep is een streep.. Maar goed het blijft natuurlijk spannend. Ik zou het nog even afwachten tot je NOD en als je dan niet ongi wordt nog een keer testen. En voor totale zekerheid kun je natuurlijk altijd een bloedtest bij de huisarts doen. Ik hoop echt voor je dat je zwanger bent, hou ons op de hoogte!!!

@Milou: Van harte welkom bij dit gezellige clubje. Leuk dat je mee komt kleppen haha. Wat een raar verhaal dat je spiraal in een keer weg was. Gelukkig is hij uiteindelijk nog opgespoord haha. Dus nu op voor de eerste ronde. Het lijkt hier een vrij vruchtbaar topic te zijn. Want er zijn al een flink aantal zwangeren. Helaas mag ik mezelf er nog niet bij rekenen. Maar goed wij zitten nu in ronde 3 en onze klusdagen zitten eraan te komen. Dus wij gaan flink aan de slag. Ik wens ook jou een vruchtbare maand!!

@Peetje: Dat is inderdaad een lange cyclus zeg. De huisarts heeft makkelijk praten met afwachten. Dat is makkelijker gezegd als gedaan vind ik zelf.. Maar goed ik dacht net te lezen dat je nu last hebt van je onderrug. Ik hoop voor je dat je ongi wordt zodat je weer door kunt naar de volgende ronde. Maar het blijft K** dat het zo lang bij je duurt... Ik hoop op het beste voor je :)

@Poeh: Meis, wat een ontzettend moedige beslissing. Het lijkt me echt een hele moeilijke keuze. Erg knap dat jullie het toch hebben gedaan. Ik kan me denk ik wel indenken wat voor impact het op jullie en jullie gezin heeft gehad.. Het is ook niet niets wat jullie is overkomen.. Ik wens jou en je gezin heel veel liefde en geluk toe!! Jammer dat we je hier moeten missen maar ik snap het wel hoor...

Nou dames ik ga lekker weer genieten van mijn mannetje. Wij gaan komende week flink aan de klus. Want ik wil natuurlijk geen kansje missen!! Mijn lievie kan zijn lol deze week weer niet op... Ik ga al jullie tips ook gebruiken natuurlijk en dan hoop ik dat ik zo rond 14 november goed nieuws heb.

Fijne zondag allemaal

Liefs Linda

hallo meiden,

@ pien, het is geen blaasonsteking, ik heb die in het verleden zo vaak gehad bij mij zijn ze al snel behoorlijk heftig. 's ochtends bijna niks aan de hand en 's middags zit er al bloed in me urine. we zijn nu twee dagen verder en ik heb nergens last van alleen me rug is nog wel een beetje aanwezig.

en ik ben nog steeds niet ongi  ik ben hier aan het stuiteren want ik begrijp er niks van. ik zit er aan te denken om nog een keer te testen voor de zekerheid.
niet dat de test positief zou zijn maar misschien toch nog ff voor de zekerheid als ie weer negatief is heeft me lichaam dan wel zo iets van nou laat ik het toch maar lopen.

@poeh ik vind het een goede en dappere beslissing van je, je kiest voor je gezinnetje. ik hoop dat je je erbij kan neerleggen en van je 4 kindjes kan genieten. veel succes en veel liefde voor de toekomst.

ik ga weer vandoor

veel liefs
peetje

Hallo dames!!

Maaike1987 ik wil je nog even een mooie trouwdag wensen morgen en daarna op naar zaterdag, dan mag je eindelijk je prinsessenjurk aan!!   Hier begint de klusweek dus we gaan er weer voor!!   groetjes

hallo dames
hier ben ik ook weer!
helaas heb ik een paar dagen geleden een bloeding gekregen, die nu nog niet gestopt is en waarvan ik niet weet of het nou een menstruatie is ( zie ook topic ovulatiebloeding ) of dat het een innestelingsbloeding is..na wat googelen kwam ik daar ook op uit
het is al een paar dagen aan de gang en net zo veel als een gewone menstruatie, nouja wel iets minder...maar meer dan wat druppeltjes...en ik moet pas 4 nov ongesteld worden! ik heb wel gelezen ergens dat de innestelingsbloeding ongeveer 5 dagen na de eisprong opkomt en dat was bij mij ook! maar toch...ik ben ook nog nooit onregelmatig ongesteld geweest, altijd om de 4 weken...
maarja nog een weekje wachten en ik kan gaan testen!
maaike, ik las dat je in vlissingen woont, daar kom ik regelmatig! :D
morgen trouwen las ik , ook al op je hyves:D
en ja de 9 maandenbeurs in febr is miss een leuk idee   :D

@poeh, wat jammer zeg!! meer weet ik niet te zeggen

nou dames, tot snel weer

groetjes

Haii dames,

Bedankt voor de felicitaties.
Nog 1,5 uur dan ben ik getrouwd!!!
Zo'n gek idee, en dan inderdaad op naar de zaterdag!
Eindelijk mijn jurk aan hihi!

Nou meiden ik houd jullie op de hoogte vandaag!
Veel liefs Maaike

p.s engeltje leuk joh dat je vaak in vlissingen komt, wie weet zijn we elkaar al weleens tegengekomen?!..

hallo meiden,

@ maaike van harte gefeliciteerd, ik hoop dat je een leuke dag heb gehad en komende zaterdag nog gaat krijgen.

nou dames ik heb er een derde test tegen aan gegooid en zo als verwacht NEGATIEF!!!!!
nu toch maar afwachten en bij de volgende cuclus ovaluatie testen gaan gebruiken.
meer heb ik eigenlijk niet te melden vandaag.

veel liefs
peetje

Terug
Bovenaan