Hallo lieve allemaal,
Daar was ik weer!! Ik ben een heerlijk weekendje weg geweest met mijn zusje. Errug leuk natuurlijk. Maar ook weer lekker om hier weer terug te zijn bij mijn mannetje.. We waren in amersfoort nog even bij de prenatal geweest. Wat hebben ze daar leuke spullen.. Als ik straks zwanger mag worden dan weet ik al waar ik ga shoppen haha alleen niet helemaal in amersfoort haha gewoon lekker hier in de buurt. Wat is er alweer veel bijgeschreven dit weekend ik zal even op een aantal van jullie reageren.
@Maaike1987: Heel veel plezier morgen met jullie trouwen!!! Geniet er met volle teugen ook al duurt het maar even. Je hebt lekker het feest nog te goed
@Liefding: Ik heb je verhaal gelezen. Eerlijk gezegd heb ik geen idee hoe het zit.. Ik dacht ook altijd dat als je het voelt het nog in gang is zeg maar. Ik had het vorige maand ook, maar helaas bij ons niet raak.... Volgens mij heb je wel goed geklust, dus er is een kans dat je zwanger bent, ik hoop het voor je

Ik zal voor je duimen!!!
@Mayka: Oh wat spannend dat er een streepje te zien was. Ik zou haast zeggen een streep is een streep.. Maar goed het blijft natuurlijk spannend. Ik zou het nog even afwachten tot je NOD en als je dan niet ongi wordt nog een keer testen. En voor totale zekerheid kun je natuurlijk altijd een bloedtest bij de huisarts doen. Ik hoop echt voor je dat je zwanger bent, hou ons op de hoogte!!!
@Milou: Van harte welkom bij dit gezellige clubje. Leuk dat je mee komt kleppen haha. Wat een raar verhaal dat je spiraal in een keer weg was. Gelukkig is hij uiteindelijk nog opgespoord haha. Dus nu op voor de eerste ronde. Het lijkt hier een vrij vruchtbaar topic te zijn. Want er zijn al een flink aantal zwangeren. Helaas mag ik mezelf er nog niet bij rekenen. Maar goed wij zitten nu in ronde 3 en onze klusdagen zitten eraan te komen. Dus wij gaan flink aan de slag. Ik wens ook jou een vruchtbare maand!!
@Peetje: Dat is inderdaad een lange cyclus zeg. De huisarts heeft makkelijk praten met afwachten. Dat is makkelijker gezegd als gedaan vind ik zelf.. Maar goed ik dacht net te lezen dat je nu last hebt van je onderrug. Ik hoop voor je dat je ongi wordt zodat je weer door kunt naar de volgende ronde. Maar het blijft K** dat het zo lang bij je duurt... Ik hoop op het beste voor je
@Poeh: Meis, wat een ontzettend moedige beslissing. Het lijkt me echt een hele moeilijke keuze. Erg knap dat jullie het toch hebben gedaan. Ik kan me denk ik wel indenken wat voor impact het op jullie en jullie gezin heeft gehad.. Het is ook niet niets wat jullie is overkomen.. Ik wens jou en je gezin heel veel liefde en geluk toe!! Jammer dat we je hier moeten missen maar ik snap het wel hoor...
Nou dames ik ga lekker weer genieten van mijn mannetje. Wij gaan komende week flink aan de klus. Want ik wil natuurlijk geen kansje missen!! Mijn lievie kan zijn lol deze week weer niet op... Ik ga al jullie tips ook gebruiken natuurlijk en dan hoop ik dat ik zo rond 14 november goed nieuws heb.
Fijne zondag allemaal
Liefs Linda