A
Anoniem
Guest
Aaahh Poeh, wat jammer en wat een moedige beslissing!! Lijkt me heel zwaar! Maar tis ook niet niks, tis geen pak suiker wat je in de supermarkt koopt. En tis ook echt een WONDER als het goed mag gaan. gelukkig heb je dat al 4 x ervaren! Ik wens jullie veel sterkte met deze beslissing en wens je veel geluk met je gezinnetje!!
Hier gaat het wel goed. Ik heb het vermoeden weer zwanger te zijn na mn mk. Zou niet weten wanneer ik zou gaan testen, mn cyclus is vast nog niet op de rit. Maar ik heb ontzettend zere borsten, en veel heel veel afscheiding. Ook ben ik moe, erg moe!! Maar jah, we zien het wel, ik hoop het wel heel erg natuurlijk!!! Maar wat spannend weer, zou het dit keer wel goed gaan, etc...
Nou meiden, een gezellige zaterdagavond!!
Liefs Kwebbel
Hier gaat het wel goed. Ik heb het vermoeden weer zwanger te zijn na mn mk. Zou niet weten wanneer ik zou gaan testen, mn cyclus is vast nog niet op de rit. Maar ik heb ontzettend zere borsten, en veel heel veel afscheiding. Ook ben ik moe, erg moe!! Maar jah, we zien het wel, ik hoop het wel heel erg natuurlijk!!! Maar wat spannend weer, zou het dit keer wel goed gaan, etc...
Nou meiden, een gezellige zaterdagavond!!
Liefs Kwebbel