klusmeiden 08 08

goede morgen allemaal..

zo wat is het hier rustig...
ben hier ook al een tijd niet geweest .. mijn nod is nu op 25-11

groetjes   mij

hoi Linda,

hier een berichtje om je op te beuren. Klussen na je ei heeft weinig nut, je moet het vooral hebben van de dag voor je ei, de dag van je ei zelf is ook niet je vruchtbaarste. Je ei leeft gemiddeld 12 uur, niet lang dus. Als je na je ei klust dan redden de zaadjes het vaak niet op tijd om bij je ei te zijn.
Voor die tijd klussen zorgt ervoor dat de zaadjes al in de buurt zijn. Snap je?

Liefs,

Hoi lieve ladies!!

Eindelijk wordt er weer een beetje gekletst. Gezellig, want het was errug stil.
Dank jullie wel voor de opbeurende woorden. Heel fijn om te horen dat het klussen na mijn ei niet veel zin heeft. We hebben het voor mij ei wel zeker 3 of 4 dagen achter elkaar aan gedaan. Dus wie weet is het raak... Ik weet dat het eigenlijk om de dag moet, maar ik wil geen kans missen haha.... Ik heb nu wel steeds wat last van mijn borsten bovenin een beetje. Heb ik nooit eerder gehad, maar durf er echt niet teveel op te hopen want dan ga ik alles voelen...

@Milou: Fijn om te horen dat het voor jou herkenbaar over dat moeders zeggen dat je er niet teveel mee bezig moet zijn. Als je een grote kinderwens hebt is dat echt makkelijker gezegd dan gedaan. Wij willen het inderdaad ook al een poos. En na ons trouwen zijn wij er ook voor gegaan :) Het lijkt me inderdaad lastig als je niet weet wanneer je ei precies en wat je cyclus dus is. Merk je niets aan jezelf, bijvoorbeeld steken links en rechts in je buik? Of misschien meer slijmerige afscheiding?? daaraan kun je merken dat je je eisprong hebt. Ik merk het dus aan de steken links en rechts. Ik weet niet of het iets helpt maar goed. En je lichaam moet er natuurlijk aan wennen dat je geen spiraal meer hebt.. dat moet je ook de tijd gunnen. Het komt vanzelf. Maar het blijft vervelend voor je!!

Dames, fijn dat er weer meerdere hier zijn. En laten we weer hopen dat het vruchtbare klusperiodes waren :)

Fijne avond

Liefs Linda

Hoi Linda,

Goed nieuws toch dat je vooraf geklust hebt. Ik duim voor je!

De laatste maanden had ik regelmatig  (ongeveer 1x per maand)  steken links onder in mijn buik, volgens de dokter kan dit wel een eisprong zijn, aangezien de hormonen uitgewerkt waren van het spiraaltje.
Momenteel voel ik van alles, maar er gebeurt weinig. Volgens mij zou ik over een paar dagen het weer moeten voelen. Dus voor de zekerheid klussen we gewoon iets vaker. Stiekem hoop ik natuurlijk dat het meteen in 1 keer raak is hahaha!

Hoi meiden,

Wat is het hier toch rustig de laatste tijd....
Ik dacht mijn NOD gisteren te hebben maar volgens mij is dat vandaag. En ik heb nog geen RD tjes gezien  Zou het dan toch nog zo zijn?? 6 oktober was mijn eerste dag van mijn menstruatie en tot nu tot heb ik 30-31 cyclus gehad. Dus dan is vandaag volgens mij dag 31?? Toch?

Ik heb ook sinds mijn eisprong een raar gevoel in mijn onderbuikt. Heeft iemand hier ervaring mee?

Liefs,

Maatje

hallo meiden,

misschien is het rustig omdat de meeste moeten bij komen van het klussen :)- haha.
ik niet jammer genoeg .
ik heb nu wel het gevoel dat ik snel ongi wordt. me hormone stuiteren door heel me lichaam en voel me brak net als de vorige keer toen het zolang had geduurd. af gelopen weekend had ik veel buikpijn rond me baarmoeder dus ik wacht maar weer af. hopelijk werkt de teunisbloemolie.

ik begin nu wel af en toe gek te worden van me mannetje, die wil nu al gaan schoppen.
hij heeft zoiets van, als we alvast wat dingen kopen ben je straks niet meteen zoveel geld kwijt en we hebben nu een zolder dus we kunnen het bergen. en ik heb zoiets van dat het leuker is als we zwanger zijn. zijn er meer die dat hebben?

ik ga nu weer ff naar cnn kijken, kijken hoe het gisteravond allemaal is gegaan, de uitslag weet ik al maar toch.

veel liefs
peetje

Hoi meiden!

@ peetje; ik hoop dat je ongi nu snel doorzet voor je! Wij zijn zelf ook al "de kinderkamer" wel aan het schilderen en zo maar verder wil ik ook nog niets kopen, want stel je voor dat het niet lukt dan is het al verschrikkelijk en dan zit je ook nog met al die spullen. Dus ik wil ook wachtte tot dat we zwanger zijn. En dan heb je nog 9 maanden om te shoppen denk ik dan maar!   Ik hoop dat je gauw weer aan het klussen kan!

@ maatje1: Spannende tijd meid! Ik hoop dat je zwanger bent!

Hier zijn de klusdagen inmiddels voorbij en is het wachten aangebroken..   Hopelijk is het een vrichtbare maand voor ons allen!

iedereen de groetjes!!

hoi maaikie26

we kunnen niet echt een kinder kamer maken. we zijn in januarie van een kamer flatje naar een klein eengezinswooningkje met twee slaapkamers verhuist. aan gezien we het nichtje van me man in huis hebben genomen zijn de beide slaapkamers bezet. nu zijn we bezig om meer ruimte in onze slaapkamer te creeeren zodat er straks een wieg kan staan.
met een jaar willen we de zolder zo opknappen dat amber op zolder haar kamer krijgt. het is wel lachen, ben je verhuist naar groter en dan nog heb je ruimte gebrek haha. ach er is altijd wel een oplossing te vinden.
en het is nog niet zover. (zover ik het weet )

@maatje, ik hoop voor je dat je zwanger bent succes

veel liefs
peetje

Terug
Bovenaan