klusmeiden 08 08

Ik heb vanavond getest en toch een redelijk duidelijke streep in beeld!  Kan het nog niet bevatten en geloof het ook nog niet helemaal. Morgen nog maar even een andere, duurdere test halen. Als ik dat eerder altijd bij anderen las, dan dacht ik wel eens wat een onzin, is dat nodig,  maar nu....! Als ik dus echt zwanger ben, dan ben ik 15 juli uitgeteld.
Vind het ook wel weer moeilijk, weet van mijn broer dat hun al ruim een jaar bezig zijn, en nog steeds niet zwanger. En wij zijn pas 3 maanden bezig. Zal wel moeilijk worden om het hun te vertellen. Gelukkig weten ze wel dat we ermee bezig zijn, dus zal het niet helemaal uit de lucht komen vallen, maar toch.

Succes allemaal!

Groetjes, Bloempje25

Bloempje25 gefeliciteerd, hoor.
Denk je dat het anders zal zijn dan met nog een keer testen. Ik vind het dan weer weg gegooid geld, want die streep staat er niet voor niks. Maar ja ieder voor zich. Als ik nog een test in huis had, had ik het waarschijnlijk ook gedaan, maar nu was het de laatste en wilde er niet nog een kopen.

@maaike,  
Hoe was je trouwfeest????
Is het nog goed gekomen met je jurk?
Je hebt al even niks meer van je laten horen. Ach ja, die witte bruidsweken toch. Haha, vergeten, geniet ervan meiss en van je zwangerschap.

Liefs,

Nou meiden hier nog steeds geen RDtjes.
Weet niet of ik nou vanvond moet gaan testen. Ik denk dat ik morgen ochtend een test ga doen. Als er dan nog niet iets is. Ohhh ben er nu helemaal zenuwachtig om.... stom he!! Heb ik niet eerder gehad.
Heb wel nog steeds dat rare gevoel in mijn onderbuik. En met name aan de linkerkant.. Weet iemand hier iets mee???

Maaike hoe was je trouwdag? Heb je het leuk gehad?

Liefs Maatje

Oh Maatje wat spannend!!!! Ik duim voor je

Laat je het weten zodra je getest hebt?

Liefs Milou

Ja tuurlijk ik laat het jullie meteen weten hahahah. Jullie zijn de 1e!!!!!
Maar ik probeer maar te denken dat het niet raak is anders is de teleursttelling zo groot. Hoewel het wel moeilijk is zo te denken omdat je het graag wil.
Heb wel vanaf het 1e moment dat ik gestopt was met de pil de gedachte gehad dat het de 3e ronde gaat lukken, zo'n gevoel had ik steeds, misschien dt het daarom nu extra spannend is.

Liefs Maatje

document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));

NOD Lijstje  

Engeltje1987      
 21 jr
 Ronde 1
 Kindje 1
 4 november

Maatje1
 24 jr
 Ronde 3
 Kindje 1
 3 november

Bloempje25
 25 jr
 Ronde 3
 Kindje 1
 5 november

Gerda1976
32 jr
Ronde 4
 Kindje 1
 7 november

Alice
26 jr
 Ronde 3
 Kindje 1
 8 november

Liefding63
 25 jr
 Ronde 3
 Kindje 2
 9 november

Kwebbel80
 27 jr
 Ronde 1 na mk
 Kindje 2

Zoetteke
 29 jr
 Ronde 1 na mk
 Kindje 4
   2 november

Lindapruischer
 24 jr
 Ronde 3
 Kindje 1
 14 november

Maaikie26
 26 jr
 Ronde 2
 Kindje 1
 14 november

Jasmijn1980
 27 jr
 Ronde 1
 Kindje 1
 20 november

1986anne                       22 jr       Ronde 2                                 Kindje 1       25 november

Overtijd

Peetje1982
 26 jr
 Ronde 4
 Kindje 1
 11 oktober

Zwanger

Bbtje
33jr.
Ronde 1
Kindje 2
 ?   mei 2009

Maaike1987        
21jr.              
Ronde 1  
Kindje 1
17 mei 2009

Jazzie        
25jr.        
Ronde 1        
Kindje 2
27 mei 2009

Bloempjuh1985
23jr.        
Ronde 1        
Kindje 1 en 2
4 juni 2009

Druifje1        
23jr.
Ronde 2
Kindje 1
6 juni 2009

Nikita21
21jr
Ronde 2
Kindje 1

Firstmum
25jr
Ronde 2
Kindje 2
20 juni 2009

Pien
33jr
Ronde 2
Kindje 3
25 juni 2009

Mayka9
25jr
Ronde 4
Kindje 1
 9 juli 2009

Ik denk haast dat het niet goed gaat maar ik heb het in iedergeval ge probeerd, nu blijf ik maar overtijd haha

Hoihoi lieve meiden,

Ik wil even laten weten dat alles goed gaat!
Ik zal vanavond wel even proberen tijd vrij te maken voor een uitgebreid verslag!

veel liefs Maaike

Bloempje25: gefeliciteerd joh!!! Fijn, hopen dat alles goed mag blijven gaan!!

Maaike, heb je een fijne dag gehad???

Hier zijn vandaag de RD weer gearriveerd, toch een nette cyclus dus van 28 dagen na mn mk. Had al het idee dat ik nu niet zwanger zou zijn, had wel wat steekjes in mn borsten enzo maar ik voelde me niet zwanger.
Ik zal zo ff de lijst weer aanpassen. Heb nu trouwens een hele fraaie PUIST op mn kin...whaaaaaa!!!  Typisch teken van mij dat mn ongi eraan komt..  Maarjahh.. niks aan te doen!!

Dag allemaal, tot schrijfs!

Terug
Bovenaan