Hallo lieve meiden,
hier dan eindelijk een berichtje van mij.
We hebben het zoo ontzettend druk gehad dat het er echt bij in geschoten is om jullie een berichtje te versturen.
Hoe onze dag is geweest, in 1 woord GEWELDIG!
Jordy (mijn man) had een cadeautje voor me geregeld, maar ik had geen idee wat.. Hij zei dat er iemand savonds opt feest zou komen..
Ik had me aangekleed, de kapster was net weg, de fotograaf was gearriveerd, en mijn moeder zei dat jordy eraan kwam, dus hup ik naar de voordeur, komt er opeens een vette bmw de oprit op gereden,.. dat was dus het cadeautje van Jordy..
Echt prachtig wastie!
Verder zijn we foto's gaan maken, helaas heel slecht weer gehad, maar nog wel mooie fotos kunnen maken, en daarna naar het feest toe.
Daar stond iedereen met een bek vol tanden want niemand had ons in bruidskleding verwacht en al helemaal niet in zo'n mooie auto.
Het was echt een geslaagd feest en gelukkig zag niemand iets van mijn kapotte jurk!!!!
Nou afgelopen maandag de eerste echo gehad, wat was dat speciaal zeg!!! Echt heeeeel mooi, eerst lag het kindje op zijn/haar buikje, en toen draaide t opeens om,.. 3 foto'tjes meegekregen, heb er de hele ochtend naar gekeken.. We zijn savonds gelijk naar de winkel toe gegaan en hebben een doptone voor thuis gekocht, duurde ff voor we t hartje te pakken hadden, maar uiteindelijk ist gelukt!
Moet zeggen dat ik qua kwaaltjes nog steeds weinig last heb, alleen heb nu een beetje een griepje onder de leden helaas! Misschien ook wel van alle drukte hoor!
Gisteren en vanmiddag zijn we alvast met het opruimen begonnen, onze kledingkasten eens opgeruimd, kwamen in totaal 5 vuilniszakken uit, dus een hoop rommel haha! En vandaag alvast de kasten opgeruimd voor de babykamer, we hebben van die inbouwkasten dus daar komt behoorlijk wat rommel in te liggen!
@ bloempje 25: wauw echt super joh, geniet er lekker van meid!!!
@ Druifje: Hoe was je echo meid? Je had hem gisteren toch dacht ik?
Nou meiden ik ga even de was opvouwen en ik ga proberen weer wat vaker op jullie te reageren!
Veeeeel liefs Maaike
Wanneer gaan jullie het grote nieuws bekend maken aan familie?