klusmeiden 08 08

Grrr. lukt me niet... wil iemand mij op de lijst zetten??
2de ronde na mk, NOD op 4 december.. zou leuk sinterklaascadeautje zijn!!!!

Liefs Kwebbel80

Hallo lieve meiden,

hier dan eindelijk een berichtje van mij.
We hebben het zoo ontzettend druk gehad dat het er echt bij in geschoten is om jullie een berichtje te versturen.

Hoe onze dag is geweest, in 1 woord GEWELDIG!
Jordy (mijn man) had een cadeautje voor me geregeld, maar ik had geen idee wat.. Hij zei dat er iemand savonds opt feest zou komen..
Ik had me aangekleed, de kapster was net weg, de fotograaf was gearriveerd, en mijn moeder zei dat jordy eraan kwam, dus hup ik naar de voordeur, komt er opeens een vette bmw de oprit op gereden,.. dat was dus het cadeautje van Jordy..
Echt prachtig wastie!

Verder zijn we foto's gaan maken, helaas heel slecht weer gehad, maar nog wel mooie fotos kunnen maken, en daarna naar het feest toe.
Daar stond iedereen met een bek vol tanden want niemand had ons in bruidskleding verwacht en al helemaal niet in zo'n mooie auto.

Het was echt een geslaagd feest en gelukkig zag niemand iets van mijn kapotte jurk!!!!

Nou afgelopen maandag de eerste echo gehad, wat was dat speciaal zeg!!! Echt heeeeel mooi, eerst lag het kindje op zijn/haar buikje, en toen draaide t opeens om,.. 3 foto'tjes meegekregen, heb er de hele ochtend naar gekeken.. We zijn savonds gelijk naar de winkel toe gegaan en hebben een doptone voor thuis gekocht, duurde ff voor we t hartje te pakken hadden, maar uiteindelijk ist gelukt!
Moet zeggen dat ik qua kwaaltjes nog steeds weinig last heb, alleen heb nu een beetje een griepje onder de leden helaas! Misschien ook wel van alle drukte hoor!

Gisteren en vanmiddag zijn we alvast met het opruimen begonnen, onze kledingkasten eens opgeruimd, kwamen in totaal 5 vuilniszakken uit, dus een hoop rommel haha! En vandaag alvast de kasten opgeruimd voor de babykamer, we hebben van die inbouwkasten dus daar komt behoorlijk wat rommel in te liggen!

@ bloempje 25: wauw echt super joh, geniet er lekker van meid!!!

@ Druifje: Hoe was je echo meid? Je had hem gisteren toch dacht ik?

Nou meiden ik ga even de was opvouwen en ik ga proberen weer wat vaker op jullie te reageren!
Veeeeel liefs Maaike
Wanneer gaan jullie het grote nieuws bekend maken aan familie?

Ohh wanneer gaan jullie het grote nieuws bekend maken aan de familie is voor bloempje25 bedoeld hoor!

Liefs Maaike

Heej Maaike!

Fijn dat je bruiloft geslaagd is. En ook altijd leuk dat mensen verrast zijn van je verschijning. Ik hou daar wel van...om niet aan de algemene  verwachting te voldoen, hahahh! Hebbie foto's? Ben er benieuwd naar! Wil je ze mailen?

Ja, heb echo gehad. Was in Vlissingen, denk dat jij daar ook gaat. In de Gerbrandystraat, of niet?! T ging helemaal goed en het kindje lag er ook goed voor. Het hartje klopt (mochten het nog niet horen); zou nog niet goed zijn ofzo. Ze dacht alleen wel dat we een week korter zwanger zijn dan aangenomen was n.a.v. de cyclus. T was nu 1.9 cm. groot en dan zou iets van 8,5 week zijn. Maar we hebben even teruggerekend en het is echt onwaarschijnlijk dat het een week korter is, want we hebben niet geklust in die week, hahahah! En het is ook een beetje gek dat we volgens die berekening al na 7 dagen positief  getest hebben....dan is het amper ingenesteld. Dus ik twijfel er nog een beetje aan. Over 2 weken mogen we nog eens terugkomen en dan gaat ze opnieuw meten om te proberen definitief vast te stellen hoe lang ik zwanger ben. Uitrekendatum dus "ergens" rond 10 juni denk ik.

xxxx

Goedemorgen meiden,

Nou ik heb net een test gedaan maar hij was negatief .
Hoe kan dat nou??? Ik heb mijn NOD volgens mij niet goed berekend. Pff gek van. Volgens mij was gisteren mijn officiele NOD? Kan het zijn dat vanmorgen dan nog te vroeg is? Ik heb nog steeds geen RD'tjes gezien, En ik voel nog steeds gerommel in mijn onderbuik, met name aan de rechterkant. Nou ik weet het niet, kunnen jullie me helpen???

Liefs, Maatje

hallo meiden ik ben vandaag ongi geworden dus door na ronde 4 en mij nod is 5 dec hopelijk een mee sinterklaas kadootje voor mijn zoontje groetjes

hallo meiden,

@maaike1987, wat geweldig dat het feest geslaagd is en wat mooi dat niemand merkte dat de jurk kapot was. als het mag zou ik graag wel eens fotos willen zien.

@maatje1, wat jammer voor je dat de test negatief is, en over dat de rode duiveltjes nog niet geariveerd zijn is helaas afwachten, ze laten vast niet lang op zich wachten. succes en maak je niet te druk erover.

verder gebeurd er hier vrij weinig ook de rode duiveltjes laten zich niet zien gggggggggrrrrrrrr.

veel liefs
peetje

Terug
Bovenaan