Hee dames,
Ik zat al bij de 1e ronde topic te kijken, maar die zit dus al aan z'n max las ik! Nu heb ik deze gevonden hoor! En als zwangere wil ik heeeel graag mee blijven schrijven. Dit is zo'n leuk clubje en we weten toch ook het een en ander van elkaar...dus om nu weer bij een ander nieuw forum te gaan schrijven....
Pien en Poeh, wat geweldig dat het bij jullie beiden nu raak is. En de uitrekendatum scheelt ook maar een dag. Eigenlijk wel hilarisch, want jullie zitten qua leeftijd toch aardig in hetzelfde schuitje. En ook al een paar kinderen...leuk hoor! Veel geluk gewenst en hopen dat het allemaal goed mag groeien!
Met mij ook alles prima!! Ik heb nog steeds geen last van misselijkheid, moeheid of wat dan ook. Mijn buik begint een heel klein beetje te groeien en ik pas mijn broeken nog steeds. Maar ik moet wel bekennen dat de broeken die ik vaak draag een pietsie beetje te groot waren om mn taille, dus dat is misschien niet helemaal objectief. Heb wel grotere borsten gekregen en ze doen ook flink pijn zo nu en dan. Vooral met slapen of als ik bijv. met mn arm ertegen stoot. Maar vind het ook wel wat hebben hoor! Mijn hoor je niet klagen!
Nou, nog even mn banner eronder en dan ben ik er weer vandoor!
Liefs xxx