Hallo lieve allemaal,
Ik moet even mijn ei kwijt op dit nieuwe topic als jullie het goed vinden..
Ik heb een paar dagen alleen maar gelezen. Ik werd er wat verdrietig om te zien dat iedereen zwanger is. Ik had echt het gevoel dat ik de enige ben die niet zwanger is. Dan ga ik weer zitten denken, oh straks kan ik helemaal niet zwanger worden!! Maar we hebben net weer geklust en daar wordt ik toch wel blij van haha. En ik zie nu ook wel dat er nog een aantal niet zwanger zijn.. Ik vroeg me inderdaad ook af of jullie op een bepaalde manier klussen. Ik heb eerst wel mijn benen omhoog gedaan maar voelt zo raar haha. En ik moet altijd plassen na het klussen moet ik dat dan wel of niet doen?? Of loopt het sperma er dan weer uit. Sorry hoor voor alle details... Ik hoop dat jullie kunnen helpen. Want ik weet het even niet meer.. HELLUP!!
Goed tot zover mijn schreeuw haha. Ik zit ook nog maar in ronde 3 maar toch.. Ik wil zo graag. Ook om mij heen hoor ik van iedereen dat ze zwanger zijn. Ik gun het iedereen maar ik wil het ook!!!
@Pien en Poeh: Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! Helemaal super!!! Ik vind jullie namen zo leuk bij elkaar klinken en dan nu allebei zwanger, leuk leuk leuk..
Poeh ik denk niet dat het heel erg is dat je bloed verliest. Ik heb namelijk gelezen dat het in het begin van de zwangerschap wel eens voorkomt. Gewoon lekker rustig aan doen dacht ik zo.. Komt vast allemaal goed
@Alice: Mijn man had inderdaad ook ergens gelezen dat je beter om de dag kan klussen omdat de kwaliteit van het zaad afneemt wanneer je iedere dag klust. Maar goed zoals Maaike dacht ik ook al zei, je moet doen wat goed voelt. Wij deden het de eerste ronde ook iedere dag. Maar voor mij voelde dit niet goed. Dan wordt het echt een opgave en deed ik het omdat het moet, dat voelde mij voor niet goed.. Dus ga gewoon op je gevoel af dan komt het vast goed.
@Bloempje25: Grappig ik zat dus met dezelfde vraag. Ik vroeg me ook af of we op een bepaalde manier moeten klussen en of ik na de tijd met mijn benen omhoog moet. We hebben het in het begin wel gedaan. Maar toen was het niet raak dus ik dacht och het helpt niet. Maar nu begin ik toch te twijfelen mmhh. Misschien ga ik het toch maar eens weer proberen als we in onze klusperiode zitten haha
@Maaike1987: Dus maandag is de grote dag!! Leuk joh!! Heb je al de zenuwen of valt het mee?? Ik zal maandag nog aan je denken, hoe laat gaan jullie elkaar het ja-woord geven?? En het feest dus nog te goed helemaal super!! Leuk zeg trouwens dat je buik al goed gaat groeien. Dat lijkt me echt zo super!! Nou geniet lekker van jullie dag!! Ik ga van het weekend lekker met mijn zusje een weekendje weg, als verassing omdat ze ons veel heeft geholpen voor en tijdens het trouwen
Nou ladies dat was het.. Fijn dat ik mijn verhaal weer kwijt ben!