klusmeiden 08 08

@ Bloempje25:

Ja ik heb inderdaad ookal vaker gehoord dat je na het klussen met de benen omhoog moet, ikzelf heb het niet gedaan. Wel kun je een kussentje onder je billen leggen zodat je heupen toch iets gekanteld liggen.
Maar het is ook best moeilijk want hoe lang blijf je met je benen omhoog liggen? Als je man klaarkomt spuit hij natuurlijk een aardig eind naar binnen toe, en in principe moet dit voldoende zijn voor een bevruchting.. (sorry voor de details..)

Nou ik ga even proberen om op nog meer meiden te reageren.
Liefs Maaike

Hee Lieve Alice,

Kan me voorstellen als je volop in je klusdagen zit dat je dan wat minder op het forum kijkt, dan heb je het druk genoeg hihi!

Wat je vriendin zegt klopt wel gedeeltelijk, de kwaliteit van het zaad schijnt iets te verslechteren als je iedere dag seks hebt, maar aan de andere kant als je iedere dag seks hebt dan is de kans wel groter lijkt mij om bevrucht te worden.
Ik denk dat je lekker moet doen wat jou het beste lijkt, en daar voorlopig nog niet teveel bij stil moet staan, als jij iedere dag wilt vrijen in je vruchtbare periode waarom niet...
Je kunt het allicht eens een maand proberen, bij ons was het ook direct raak en ook wij hebben iedere dag gevreeen toen..

Nou succes ermee meid! Hoop dat je deze maand positief test! Wanneer heb je je NOD?

Dikke kus Maaike

Hoi bloempje,

ja lachen he, ik doe het altijd wel de benen omhoog maar dan knieën naar beneden...snap je nog haha..ik blijf standaar zo'n minuut of tien liggen, ja je moet er wat voor over hebben haha, weet ook niet of het een fabeltje is ja of nee..

je zit in ronde 3 toch? spannend he? ik ben aan het wachten en waarop weet ik niet haha...lange cyclus of zwanger...niet meer getest sinds afgelopen weekend...beetje dure aangelegenheid haha...

jij schreef ook voor het eerst in 1e ronde topic volgens mij..net zoals ik...

veel succes

groetjes

Hee Anne,

Ik ga trouwen op 27.10.2008, dat is op een maandag, as maandag al! Het feest vieren we op zaterdag 1 november, dit omdat we het eigenlijk eerst bijna niet wouden vieren alleen met de familie maar goed je kent het wel, er komen steeds meer mensen en uit eten werd dan een beetje teveel en het is dan ook minder gezellig omdat je dan aan een tafel zit en elkaar verder niet echt spreekt. Dus toen hebben wij ervoor gekozen om een zaaltje af te huren en dan gewoon iedereen uit te nodigen die we er graag bij willen hebben, nu komen er alles bij elkaar zo'n 60 man,..

Gaat alles goed verder met jou?
Liefs Maaike

Enne PIEN EN POEH:

VAN HARTE GEFELICITEERD MEIDEN, het is jullie gegund! Dat jullie een fijne zwangerschap mogen hebben!
Vind het echt zooo gaaf, word nog druk dan als we met alle zwangere dames onder ons naar de jongegezinnenbeurs gaan hihi..

Veel liefs Maaike

NOD Lijstje  

Mayka9
 25jr
 Ronde 4
 Kindje 1
 29 oktober

Engeltje1987      
 21 jr
 Ronde 1
 Kindje 1
 4 november

Maatje1
 24 jr
 Ronde 3
 Kindje 1
 4 november

Bloempje25
 25 jr
 Ronde 3
 Kindje 1
 5 november

Gerda1976
32 jr
Ronde 4
 Kindje 1
 7 november

Alice
26 jr
 Ronde 3
 Kindje 1
 8 november

Liefding63
 25 jr
 Ronde 3
 Kindje 2
 9 november

Kwebbel80
 27 jr
 Ronde 1 na mk
 Kindje 2

Zoetteke
 29 jr
 Ronde 1 na mk
 Kindje 4
 2 november

Lindapruischer
 24 jr
 Ronde 3
 Kindje 1
14 november

Maaikie26
 26 jr
 Ronde 2
 Kindje 1
 15 november

Overtijd

Roosje1987
 21 jr
 Ronde 12
 Kindje 1
 04 oktober

Swenny83
 25 jr
 Ronde 3  
 Kindje 1  
 06 oktober  

Peetje1982
 26 jr
 Ronde 4
 Kindje 1
 11 oktober

1986anne
 22jr
 Ronde 1
 Kindje 1
 20 oktober

Zwanger

Bbtje
33jr.
Ronde 1
Kindje 2
 ?   mei 2009

Maaike1987        
21jr.              
Ronde 1  
Kindje 1
17 mei 2009

Jazzie        
25jr.        
Ronde 1        
Kindje 2
27 mei 2009

Bloempjuh1985
23jr.        
Ronde 1        
Kindje 1 en 2
4 juni 2009

Druifje1        
23jr.
Ronde 2
Kindje 1
6 juni 2009

Nikita21
21jr
Ronde 2
Kindje 1

Firstmum
25jr
Ronde 2
Kindje 2

Poeh5
33jr
Ronde 2
Kindje 5
24 juni 2009 ?

Pien
33jr
Ronde 2
Kindje 3
25 juni 2009
Heb er even een vraagteken bij gezet, want heb net wat bloed verloren!!

Hallo lieve allemaal,

Ik moet even mijn ei kwijt op dit nieuwe topic  als jullie het goed vinden..
Ik heb een paar dagen alleen maar gelezen. Ik werd er wat verdrietig om te zien dat iedereen zwanger is. Ik had echt het gevoel dat ik de enige ben die niet zwanger is. Dan ga ik weer zitten denken, oh straks kan ik helemaal niet zwanger worden!! Maar we hebben net weer geklust en daar wordt ik toch wel blij van haha. En ik zie nu ook wel dat er nog een aantal niet zwanger zijn.. Ik vroeg me inderdaad ook af of jullie op een bepaalde manier klussen. Ik heb eerst wel mijn benen omhoog gedaan maar voelt zo raar haha. En ik moet altijd plassen na het klussen moet ik dat dan wel of niet doen?? Of loopt het sperma er dan weer uit. Sorry hoor voor alle details... Ik hoop dat jullie kunnen helpen. Want ik weet het even niet meer.. HELLUP!!

Goed tot zover mijn schreeuw haha. Ik zit ook nog maar in ronde 3 maar toch.. Ik wil zo graag. Ook om mij heen hoor ik van iedereen dat ze zwanger zijn. Ik gun het iedereen maar ik wil het ook!!!

@Pien en Poeh: Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! Helemaal super!!! Ik vind jullie namen zo leuk bij elkaar klinken en dan nu allebei zwanger, leuk leuk leuk..
Poeh ik denk niet dat het heel erg is dat je bloed verliest. Ik heb namelijk gelezen dat het in het begin van de zwangerschap wel eens voorkomt. Gewoon lekker rustig aan doen dacht ik zo.. Komt vast allemaal goed

@Alice: Mijn man had inderdaad ook ergens gelezen dat je beter om de dag kan klussen omdat de kwaliteit van het zaad afneemt wanneer je iedere dag klust. Maar goed zoals Maaike dacht ik ook al zei, je moet doen wat goed voelt. Wij deden het de eerste ronde ook iedere dag. Maar voor mij voelde dit niet goed. Dan wordt het echt een opgave en deed ik het omdat het moet, dat voelde mij voor niet goed.. Dus ga gewoon op je gevoel af dan komt het vast goed.

@Bloempje25: Grappig ik zat dus met dezelfde vraag. Ik vroeg me ook af of we op een bepaalde manier moeten klussen en of ik na de tijd met mijn benen omhoog moet. We hebben het in het begin wel gedaan. Maar toen was het niet raak dus ik dacht och het helpt niet. Maar nu begin ik toch te twijfelen mmhh. Misschien ga ik het toch maar eens weer proberen als we in onze klusperiode zitten haha

@Maaike1987: Dus maandag is de grote dag!! Leuk joh!! Heb je al de zenuwen of valt het mee?? Ik zal maandag nog aan je denken, hoe laat gaan jullie elkaar het ja-woord geven?? En het feest dus nog te goed helemaal super!! Leuk zeg trouwens dat je buik al goed gaat groeien. Dat lijkt me echt zo super!! Nou geniet lekker van jullie dag!! Ik ga van het weekend lekker met mijn zusje een weekendje weg, als verassing omdat ze ons veel heeft geholpen voor en tijdens het trouwen :)

Nou ladies dat was het.. Fijn dat ik mijn verhaal weer kwijt ben!

Terug
Bovenaan