Kramp aantal dagen na eisprong

@Piri, wauw gefeliciteerd. Via mupload. 
zit ook te twijfelen of ik nu zou testen. Of wachten tot morgen ochtend? opgeblazen gevoel, bij vlagen misselijk. Nog niet ongesteld   

Jaaa ik ben helemaal door het dolle Ah nee dat meen je niet.. echt ongesteld of kan het ook innesteling zijn?  
@Nientjeee Dankjee! Oh ik weet niet hoe dat werkt haha ben daar zo onhandig mee. Ga het zo even proberen. Ja die symptomen had ik ook.. Ik kon me echt niet inhouden dus je kan altijd testen en dan zie je het vanzelf. 

Piri!! Wat fijn!! Gefeliciteerd!
Ik spuit ook B12 en slik multivitamines speciaal voor zwangerschap met foliumzuur en vitamine D.
Bij ons is de wens nu redelijk tegelijk gekomen. Toen we 25 waren wilde hij al heel graag, maar ik vond dat we er nog niet aan toe waren. We zijn nu 2 jaar getrouwd met een koophuis, dus de keuze om te beginnen kwam vrij snel. 
Hoe kijken jullie naar zwanger zijn tijdens Covid? Ik vind het zo raar voelen, midden in een pandemie met allerlei nieuwe regels en aanpassingen.

Nientje, je kan het altijd proberen! Piri en ik hebben ook redelijk ver ervoor getest ?

@melaniee @piri

Whaaaa gedaan. Zwanger ? heel
ligt streepje maar morgen ochtend nog een keer testen 

https://www.mupload.nl/img/idsa3x9siy4py.jpeg

Wat een vruchtbare periode, haha. Ook als je kijkt in het Nov topic. Fantastisch!! Gefeliciteerd ?

@Nientjeee: waauwww wat gaaf! Echt een vruchtbare periode indd, echt super fijn. 
Kunnen jullie het ook nog niet echt geloven?
@Melanieee Die extra vitamines ga ik ook maar halen voor de zekerheid denk ik. Even de huisarts bellen maandag. 
Ja dus ook heel stabiel nu, dat is fijn! Ik vind het ook wel bijzonder nu indd met COVID-19.. ik hoop wel echt dat mijn vriend mee mag naar de echo's enzo. Het is ons eerste kindje ook en zn proces wil je wel echt samen doorgaan en alles samen mee maken. 

Waaaa wat een positieve testen, zooo leuk gefeliciteerd!!! Hoe ver van te voren hebben jullie getest en wat waren jullie symptomen? ? geniet ervan dames!!?

Terug
Bovenaan