Kramp aantal dagen na eisprong

Leuk! Ja ik ook hoor...ik zal best wel reacties misschien krijgen van oh wat jong nog, in december wordt ik 25 dat scheelt misschien haha, maar dan nog. Maar daar heb ik zo'n lak aan, boeit me echt niks meer. M'n moeder weet het wel, en die zei al van ik had niks anders verwacht haha. We hebben allebei werk, prima huis met extra kamers en een stabiele relatie waarom dan niet toch? 
Ja misschien wel, want je moet gemiddeld 14 dagen tellen erna. Als het maar minimaal 11 dgn is, dan is het goed. Ik ga echt pas vanaf 12 dagen testen dus dat is zondag. Lijkt me het leukste omdat we dan samen zijn, alhoewel het me ook leuk lijkt om 'm maandag of dinsdag te verassen haha... dinsdag moet ik werken dan zou ik half 6 smorgens al moeten testen haha! mss kan ik het volhouden tot maandag... 
@Fienon gezellig dat je mee kletst. Spannend he, de eerste.. dat hoor ik wel vaker dat je pas dagen na de NOD ongesteld wordt. Lijkt me wel heel frustrerend haha, maar indd ik ben me er ook bewust van dat het heel bijzonder zou zijn als het 1e ronde, uberhaupt binnen 3 maanden lukt. 

Sowieso vind ik dat andere mensen er niks over te zeggen hebben, als je zelf weet dat je het wil en je leven op orde is. Wij hebben vorig jaar ons huis gekocht en alles is er nu klaar voor, plek genoeg voor een kleine haha en allebei goede vaste baan. 
Ah ja leuk dat ze het wel had verwacht, ik heb het ook mijn moeder verteld. Moest ook wel ivm mijn sport maar ze was wel verrast maar ook ergens had ze het wel weer verwacht alleen eerder volgend jaar. Maar tegen de tijd dat het lukt is het misschien wel 2021.
Ik heb sowieso wel een kortere cycles dan 28 maar het kan indd goed dat het wel is verschoven nu. Ik ga denk ik ook maar proberen vol te houden tot vrijdag maar dat wordt echt moeilijk haha.
Denk je dat je het kan volhouden tot maandag? Haha dat is zo lastig he. Ja zou wel leuk zijn om hem te verrassen. Is hij er ook wel mee bezig nu met de symptonen enzo of dat juist niet omdat jullie pas in de 1ste ronde zitten?

Nee klopt, is ook zo! Precies, en dat zien mensen dan ook wel dat het allemaal stabiel is. Ik ben in december 25, en iedereen weet zo ongeveer wel dat ik jong moeder wil worden. 
Ik snap dat je er indd vanuit gaat dat je cyclus nu hetzelfde is, het maakt ook eigenlijk niet uit, als je maar een positiebe test krijgt op een geven moment. 
Lijkt me ook heel lastig! Gewoon snel plassen en werken enzo, afleiding proberen te zoeken. Maar ik denk dat ik het vanaf vrijdag ook moeilijk ga krijgen. M'n vriend is er wel mee bezig omdat hij het graag wil, alleen omdat hij niet zo veel ervan af weet zei hij bijv ook, ik dacht dat je al kon testen als je het gewoon zou willen of voelen. Dus moet wel uitleggen hoe lang na de eisprong enzo. En hij staat er misschien een beetje te positief in, als ik iets zeg qua wat ik voel zegt hij; ja omdat er al een baby in zit! Wel als grapje maargoed haha. 
Lig al de hele middag voor pampes. Ik voelde einde vd ochtend ineens niet zoveel meer, en nu voel ik me echt niet lekker. Weer drukkend gevoel in m'n buik, heel warm, draaierig en net ineens misselijk. Ik zit nu steeds te denken; hopelijk heb ik vroeg de innesteling gehad en voel ik nu al wat haha

Alleen maar erger geworden, echt zo misselijk met vlagen pff.. we zouden pannekoeken gaan eten, lievelingseten van m'n vriend, helemaal geen zin in haha! Gelukkig zakt het nu wel weer iets maar zat echt tegen spugen aan 

Jaa precies! 

Jaa indd als het maar keer een positieve test is, de rest maakt me dan niet meer uit haha. 

Herkenbaar ook. Het gebeurd tuurlijk in ons lichaam, dat is voor hun ook lastig te begrijpen. Maar wel fijn dat je het er met hem over kan heben! 

Ohh ja lastig. Kan bijna niet missen zou je denken he met al die symtonen. Soms hoop ik ook van laat me maar super misselijk voelen dan ben ik iets zekerder van mn zaak hahah. 

Hmm dat is niet fijn! Lekker vroeg naar bed dan vanavond. Ik heb ook echt geen eetlust. Hopelijk niet meer al te misselijk

En jou vriend, vind hij het een beetje interessant haha?    Het is weer weggezakt maar poe voelde me echr beroerd zeg. Prima, maar dan wil ik wel weten dat ik zwanger ben haha! M'n vriend wil samen zondagochtend gaan testen dus nog ff geduld. Dan zit ik op DPO 12.... ik zag iemand in de nod groep al met 9 dpo jeetje.
Ik lig indd al lekker op bed, weer een dag voorbij haha.  Ja dus jij merkt het ook echt wel qua eetlust enzo 

Ja hij vind het opzich wel interessant maar soms nog een beetje ontwetend haha en hij heeft ook zo iets van joh komt vanzelf wel. Maak je niet zo druk. Hij is veel nuchterder daarin. 
Gelukkig is het weer een beetje weg gezakt! Indd allemaal goed dat niet lekker voelen maar dan wel zwanger haha. 
Ah ja toch dat je samen bent, spannend hoor! Hoop zo op goed nieuws. En dat ik het tegen die tijd ook weet. Heb ook zn gek gevoel in mn buik de hele tijd. 
Ja even lekker relaxed, ik lig ook in bed maar dat komt omdat beneden gestukt wordt dus kan nergens zitten? Maar het is sowieso wel fijn. 
Even een beetje vies detail maar had toenstraks ook diaree.. en mn buik is echt opgeblazen, mn moeder zei van wat heb je een dikke buik ineens haha oeps. 

Terug
Bovenaan