Kwaaltjes

Hoi Yvonne en Sharine,

Hier slaat de twijfel ook toe. Ik heb al 3 dagen een vreemd gevoel in mijn onderbuik, heel laag. Maar ik heb helemaal geen last van pijnlijke borsten o.i.d. Als ik dat gevoel in mijn buik heb dan denk ik: Oh, het voelt wel alsof ik Wel zwanger ben, maar als het weg is geloof ik het niet meer. Heel frustrerend!!! Ik herken me zelf wel een beetje in het verhaal van yvonne.

Het is inderdaad jammer dat je zelf nog niks weet of kunt testen, terwijl anderen al wel zwanger worden. Maar ik vind het wel super, voor iedereen. En zo te zien hier op het forum kun je er helemaal niks van zeggen hoe lang het duurt voordat het raak is. Bij de een duurt het heel lang, en bij de ander is het in 1 keer raak.

Laten we bij ons allemaal maar hopen dat het deze keer raak is!

Ik duim voor jullie................................

Groetjes Poco.

Hey Poco,

Ja ik heb precies hetzelfde gevoel!! Ik durfde dat eerst niet te zeggen,want straks denken jullie daar heb je haar weer! Ik had namelijk de vorige ronde ook gedacht dat het raak was, maar dit bleek niet zo te zijn. Maar dat gevoel was anders als nu. Ik vind het wel moeilijk om te beschrijven wat ik voel. Jij ook ? Mijn temperatuur was gisteravond toen ik van werk kwam 37,1. Vanavond kijk ik weer. IK heb het gevoeldat mijn temperatuur nogal hoog is. Maar om dat te bepalen kijk ik eerst even of dat ook zo is. Wat is normaal de temperatuur bij iemand?

Hey Sharine,

Ik las net dat je een slijmprop had? Wat vreemd he? Ik heb wel meer pijn bij vrijen nu, maar geen prop zoals jij. Misschien wel een bloedvaatje
Spannend is het nu he als je NOD dichterbij komt

Liefs Yvonne

Hoi Yvonne

Ja vreemd he, ik heb het nog nooit eerder gehad. Het was ook heel vreemd. Alleen een propje dat wat rozig was, maar verder bij het afvegen was het gewoon normaal. Nu ook verder geen last van. Vanmorgen wel wat beroerd voor dat ik opstond. Ben nu een aantal dagen wat duizelig (licht gevoel in het hoofd).
Begint nu voor ons allen heel spannend te worden.

Groetjes Sharine

ps ik merk wel dat iedereen zijn eigen kwaaltjes heeft apart eigenlijk he.

Hey Sharine,

Ja dat is echt vreemd! En dat iedereen zo zijn eigen kwaaltjes heeft is lastig, want zo kunnen we nog niet zo goed vergelijken he ? Maar we hoeven nu in ieder geval niet zolang meer te wachten, dat scheelt in ieder geval al!

Liefs Yvonne

Hey Yvonne,

Een normale temp. is vaak tussen de 36.5 en 37.0 Het kan ook best iets hoger of lager zijn, is ook goed. Maar 37.1 kan voor jou best hoog zijn hoor. Als jij meestal een temp hebt van 36.8 en je hebt nu 37.1 dan is dat een verhoging van 0.3 graden. En ze zeggen dat 0.3 graden verhoging de hoeveelheid is als je zwanger bent!!! Dus wie weet ben je idd zwanger........Het blijft gissen. Ik heb nog nooit getemperatuurd om zwanger te worden, ook omdat wij nog maar bezig zijn voor de eerste keer.  Nog 2 dagen, en dan weten me misschien meer!!

Hey Sharine,

Ik hoorde het van de slijmprop. Dat is idd wel een beetje vreemd. Ik denk dat je je er niet druk om hoeft te maken. Het zal denk ik wat baarmoederslijmvlies zijn, onschuldig. Kun je ook krijgen als je ongi moet worden. Maar voor jou is het ook nog maar 2 dagen dot de redday!! Hopelijk blijven de RD weg en zijn we allemaal zwanger!!! Dat zou gaaf zijn!

toi toi toi

Groetjes Poco.

Hey Poco,

Oh maar nu weet ik dus niet wat mijn temperatuur normaal is! Ik zal eerst een paar avonden kijken op hetzelfde tijdstip. Nou jammer dan, we hoeven nu niet zo lang meer te wachten. Spannend He? Voel je al iets ?

Liefs Yvonne

Hey meiden,

Nou Yvonne, de spannende dag is aangebroken, eindelijk!!! En Sharine, nog 1 dagje wachten en dan is het voor jou ook zover!!
Ik heb al 5 dagen een vreemd gevoel in mijn onderbuik, heel laag. Ook wat lage rugpijn gehad. Nu heb ik ook gisteren en vandaag ongi klachten. Maar dat kan blijkbaar ook als je zwanger bent, dus daar maak ik me geen zorgen over. Ik kan niet wachten om vandaag een test te gaan kopen, de winkels zijn pas vanmiddag open, maandag. En ik denk dat ik vanavond toch samen met mijn mannetje ga testen!! Heb er zo lang op moeten wachten. Maar als ik nu negatief test, heb ik volgende week nog een kans! Dan ga ik uit van 35 dagen, vandaag van 28 dagen. Dus dan heb ik nog een tweede kans. Maar ik hoop dat het vandaag al positief is!

Hebben jullie ook al klachten? Of zijn de RD misschien al gekomen? Ik heb heel erg hard voor jullie geduimd, dus ze zouden eigenlijk weg moeten blijven! Ik ben echt heel erg benieuwd hoe het met jullie gaat, en wat de uitslag zal zijn.

Groetjes Poco.

Hallo Meiden!

Hey Poco, nee de RD zijn er nog niet, maar ik heb zaterdagavond en gistermiddag ongi-klachten gehad. Ik weet niet wat dit betekend, maar normaal beginnen de ongi-klachten en dan zijn de RD er ook binnen een halve dag. Ik weet het niet, maar vind het erg spannend allemaal, maar heb steeds het gevoel dat de RD eraan komen. Zolang ze er nog niet zijn is het een goed teken toch? En ik lees dat je ook zwanger kunt zijn, terwijl je ongi-klachten hebt, dus wie weet... Als de RD er vanavond en morgenvroeg nog niet zijn dan test ik morgenvroeg.

Hey Sharine, hoe gaat het bij jou ?

Terug
Bovenaan