Kwebbelmeiden van Maart nr.3!

Hey ff dimmen ja zwangere muts. Ik zei toch al aan begin van de maand dat ik dat gevoel bij jou had. En luister nou maar naar Kipling, bij haar had ik ook gelijk, hihih. Hooopppp zo dat ik bij jou ook gelijk heb. Desnoods wacht ik samen met MamaJM wel ffies. Dan hou ik haar nog wel ff gezelschap. Ik heb ook test thuis. Die kan 4 dagen voor de nod. En vrijdag is mijn nod dussss. En morgen is het alweer woensdag. Ik snap het zelf ook allemaal niet meer die berekeningen. En dat ik nu zenuwachtig ben komt ook door jullie! Nu denk ik ohhh misschien morgen ochtend, maar ben bang dat ik daar dan weer spijt van krijg. Pfff lastig hoor!

hahahahah zwangeremuts die vind ik ook goed!!!!!! hahahaha

kijk dat heb ik nu dus ook die kriebels....

ohhh mijn zussie is op msn aan het vertellen over een jongen die ze leuk vind en hij haar en dat ze bijna hadden gezoend enzoe....ze heeft helemaal kriebels....lief he

Hhahah ja ik raak hyper nu en ben vergeetachtig ja! hihihih

Ik wou ook wat langer wachten, omdat de vorige ronde mijn cyclus 36 dagen was. Ik wou zowiezo voor 10 juni testen, want dan is mijn paps jarig. En lijkt me wel heel bijzonder om hem dan iets speciaals te geven, omdat hij er steeds over heeft en niet weet dat wij al aan het klussen zijn voor een kleine, hihih. Na alle narigheid die wij de afgelopen jaren en maanden hebben meegemaakt lijkt me dat wel ontzettend fijn hoor. Maar misschien wil ik gewoon te graag op het moment. Ik haat zo die negatieve testen van vorige maand. Daarom stel ik het denk ik ook steeds uit als ik toch die drang heb. Maar die drang had ik niet zo, tot vanavond, hihih. Was wel gisteren al zenuwachtig, dat het dichterbij komt. Maar dan klets je zo als vanavond gezellig met elkaar en daar komt het ook van hoor.

Heb ik al gevraagd waar jullie heen gaan?

dat weet ik zelf niet...................hihi hij is toch wel lief he.
we gaan iig vliegen....

Hihi lief hoor zo'n verliefd zusje..wens haar maar succes...hihi!! leuk hoor!!
En meiden nog niet testen aub en elkaar niet pesten en jennen ik wordt hier nerveus van...straks testen jullie ook allbei positief net als kipling....   dan voel ik me zo alleen dan ga ik denk niet meer wachten tot ik eerst weer keer ongesteld wordt maar gaan we met die banaan er tegenaan.......??????!!! hihi relax meiden!!

Ohhh dat had je helemaal nog niet vertelddddd!
FoeiFoei maar weet je wel wanneer jullie vertrekken?

Ohja mama22 ben je nogsteeds wit of ondertussen al ff wezen douche tussendoor??? hihi
manlief is nu ook weer thuis en staat ook ff lekker onder de douche..zo   mooi op tijd naar bed hoor... ben steeds zo moe enzo..kan wel goed slaap gebruiken!! jullie ook meiden?? haha zijn jullie sneller bij je NOD!!

Terug
Bovenaan