Ik kan wel janken. Zit ik hier heellllll verhaal te typen, verfrisd de paginga ineens zomaar!
Kon toen ik thuis kwam al niet online, omdat de site plat lag. Dus ik al 5x ofzo geprobeerd, dus maar ff op hyves gebabbeld en gemaild enzo. Dacht voor het slapen gaan nog ff 1x proberen en ja hoor gelukt!
Maar nu mijn tekst weg, grrrr!
Dus maar ff overnieuw, maar denk dat korte versie word.
Mama22 laat je me in de steek, sniksnik. Nee das niet eerlijk van me om te zeggen want ik weet dat het niet zo is. Pfff jeetje wat een lastige keuze. Snap dat je koppie een beetje aan het tollen is. Net al hele peptalk hier gedaan, dus doe het nog maar ff overnieuw. Meis ik snap dat je twijfeld of jullie het allemaal wel redden. Die zorgen heb ik soms ook wel eens. Tegenwoordig is alles zo duur. Kijk alleen maar naar de brandstofprijzen.
Maar dan zou eigenlijk niemand meer hun kinderwens in vervulling kunnen laten gaan ja meissie. Ik weet ineens waarom we 9 maanden zwanger zijn. Om te zorgen dat alles goed geregeld is voor de kleine. Babykamer, spulletjes e.d. Dat het allemaal deel voor deel gekocht kan worden. En je kunt het zo duur maken als je zelf wil. In maxi cosi liggen ze maar kort. Dus die kan je nieuw kopen of via Marktplaats. Je kunt een dure kinderwagen van paar honderd euro kopen of kijken naar mooie tweedehands, net zo als met babykamer enzo. Tuurlijk zijn luiers duur, en kleertjes waar ze snel uit groeien en voeding e.d. Maar er zijn altijd lieve opa's en oma's en lieve vrienden die de kleine als ie geboren word of zelfs ervoor al zoveel toe willen. En denk eens aan de liefde die je als gezinnetje kunt geven. Tuurlijk zal het niet altijd ff makkelijk zijn. Dan maar geen nieuw shirtje voor jezelf of extra geld uitgeven aan vakanties of uitgaan. Als je het maar fijn hebt samen. Ik denk dat het best allemaal los loopt. Dat de toekomstige mama's en papa's altijd die angst hebben.
En trouwens als de toekomstige baas van je vriend vind dat hij auto nodig heeft, dan laat ie hem maar lekker een leasebak doen ofzo. Hoe gaat hij nou naar het werk dan? Misschien loopt het allemaal wel los meis.
Maar ja tis een keuze die je samen moet maken. Willen jullie eerst nog reizen en daarna een kleine. Of misschien over een paar maandjes toch klussen. Of de reis misschien al eerder maken. Of toch kinderwens en dan wachten tot de kleine iets groter is dat ie mee kan. Tja daar zul je samen uit moeten komen. En snap heelll goed dat er nu van alles in je koppie om gaat.
Klets gewoon lekker van je af. Bespreek met je vriend wat je voeld en denkt.
Tis toch nog hele peptalk geworden, hihih. Tis al 1.00 uur. Kom nog ff een dikke knuffel geven en dan ga ik ook slapen.
Christel ik vertel morgen meer okay. Welke series heb je allemaal gekeken meis? MamaJM hoe was je dagje? Heb je genoten? Hoe is het met de rest van de meiden. Aub MELDPLICHT!
Liefs Nathalie