Kwebbelmeiden van Maart nr.3!

Heeej Nathalie nee hoor..ik haat voetbal haha
was ff druk
maar nu ben ik er ffies
gaan niet te laat naar bed, na deze rotnacht zeg maar
en ik moet morgen ver rijden he..dus fit zijn!!
hoest met jou? lekker gezwommen????

Ja was wel ff lekker. Gezellig zitten kletsen
Waren maar met zijn tweeën. Ikke & nog een vrouw.
Ze verteld dat haar buurjongetje van 8 gisteren ineens bloed overgaf
Echt heel eng allemaal, echt heel verhaal. Met ambulance naar ziekenhuis uiteindelijk. Echt lang verhaal. Maar hij ligt nu in Groningen en is gelukkig stabiel. Ze weten nog niet eens precies wat hij heeft. Echt slechte zaak hier in het ziekenhuis hoor, als je dat zo allemaal hoord. Echt sneu voor dat kleine mannetje.

Toen ik thuis kwam de tv maar ff aangezet. Want was toch wel benieuwd hoe NL het deed. Tot mijn verbazing al 2-0. Nu de 2e helft. Hopelijk verprutsen ze het niet. Maar zag net een kans voor Italië die ze totaal niet benutten, dus dan verdienen ze het ook niet hè. Ohh net goede redding van van de Sar, hihih.
Ik kijk half! Was net ff mail aan het kijken enzo.

Ja ga maar lekker beetje betijd naar bed meis. Heellll veel plezier morgen!

Liefs Nathalie

Goedemorgennnn lieve meiden,

Ik heb al ff lekker gezwommen vanmorgen, had hydrotherapie
Vanmiddag nog revalidatietherapie en dan zit het er weer op voor vandaag
Net gebak gehaald ,want mijn paps is vandaag jarig
MamaJM is nu lekker naar Zeeland
En de meeste meiden zullen wel aan het werk zijn
Of aan het genieten zijn van het heerlijk weer
Kunnen we nu nog ff van genieten want de komende dagen zou het omslaan
Ik ga ff bij mijn mannetje kijken, want die is nog steeds niet lekker.
Ik hoop snel iets van jullie te horen, want mis toch een aantal dames hier
die de afgelopen dagen helemaal niet ff hebben bij gekletst
Gaat alles goed met jullie?

Liefs Nathalie

Hieperdepiep Hoera
Mijn paps is 52 jaartjes geworden!

En wat doe ik? Slapennnn. Waren vanmiddag ff in bed gaan liggen
Want was helemaal total los na therapie. Mijn mannetje kwam bij me liggen ipv op de bank alleen te liggen. En wat gebeurde er ......KLUSSENNNN, hahahah. Ik deed niks! Heerlijk dit weer, bied weer hoop voor mijn eisprong
Want morgen is meest vruchbare dag en volgens de berekeningen 12 juni eisprong. Dus alleen maar gunstig allemaal.

Ik moet nu gaan! Wens jullie hele fijne avond
Als ik terug ben kom ik nog wel ffies langs!

Liefs Nathalie

Hey meiden,

hier ff een minder leuk berichtje...

het vliegen is mijn vriend zo goed bevallen dat hij graag vaker wilt gaan vliegen. Nu is dat natuurlijk geen probleem, maar hij wil ook verder weg gaan. Nu is ook dat geen probleem, maar hij wil volgend jaar, in april ofzo, een week naar New York.
Dit houd dus in dat hij pech heeft of ik.....je kunt namelijk niet hoogzwanger vliegen (aangezien het in maart geboren zou worden mocht het nu raak zijn).
We hebben nu besloten om deze week dan ff niet te klussen om te klussen (dus met bescherming als er geklust wordt)....maar het allemaal ff uit te stellen.
Jullie snappen natuurlijk wel dat dit echt een teleurstelling voor mij is, maar ik wil ook weer niet over 20 jaar zeggen; hadden we maar wat meer genoten en hadden we toen maar die vlucht naar New York geboekt....
Nu is het niet alleen dat, maar er is wel meer. Financieel ben ik er toch best wel bang voor. Bang dat we het allemaal niet redden. Wij hadden ff de auto voor een beurt gebracht: €1100,- !!!!!!!!!!!!!! Daar gaan onze spaarcentjes voor de babykamer.
Ook is hij binnenkort klaar met zijn opleiding en hij heeft dan wel meteen een baan, maar zal daarvoor een auto nodig hebben (hoorde hij vandaag). Dus 2e auto wordt noodzakelijk. Nu weten we niet zeker of dit waar is of een vieze grap van zijn leidinggevende. Afwachten dus tot na de vakantie.

pfff zit er een beetje mee in mijn maag...weet niet wat ik nu wel en niet moet doen....doe ik er wel goed aan....je kent het wel he......

kus mama22.

p.s. sorry nathalie; je zult het in je eentje moeten doen....veel plezier met klussen meid!!!!!!!!!!!! Dit gelt natuurlijk ook voor de rest.

Hallo iedereen,

Mamma22, ik vind het wel een knappe keuze die jullie maken. Het is zeker niet leuk als je zo graag je kindje wilt.
Maar na (new York) komt het zeker goed. En mischien wel iets eerder???.

Nathalie, je schrijft dat je revalideert? Mag ik vragen waarvoor?

Nou, na een dag werken met niets doen, ga ik nu genieten van mijn serie avond op Net5.
Eigenlijk moet ik leren, want ik heb zaterdag excamen. Ben nu al super zenuwachtig.

Christel

Ik kan wel janken. Zit ik hier heellllll verhaal te typen, verfrisd de paginga ineens zomaar!

Kon toen ik thuis kwam al niet online, omdat de site plat lag. Dus ik al 5x ofzo geprobeerd, dus maar ff op hyves gebabbeld en gemaild enzo. Dacht voor het slapen gaan nog ff 1x proberen en ja hoor gelukt!

Maar nu mijn tekst weg, grrrr!

Dus maar ff overnieuw, maar denk dat korte versie word.

Mama22 laat je me in de steek, sniksnik. Nee das niet eerlijk van me om te zeggen want ik weet dat het niet zo is. Pfff jeetje wat een lastige keuze. Snap dat je koppie een beetje aan het tollen is. Net al hele peptalk hier gedaan, dus doe het nog maar ff overnieuw. Meis ik snap dat je twijfeld of jullie het allemaal wel redden. Die zorgen heb ik soms ook wel eens. Tegenwoordig is alles zo duur. Kijk alleen maar naar de brandstofprijzen.

Maar dan zou eigenlijk niemand meer hun kinderwens in vervulling kunnen laten gaan ja meissie. Ik weet ineens waarom we 9 maanden zwanger zijn. Om te zorgen dat alles goed geregeld is voor de kleine. Babykamer, spulletjes e.d. Dat het allemaal deel voor deel gekocht kan worden. En je kunt het zo duur maken als je zelf wil. In maxi cosi liggen ze maar kort. Dus die kan je nieuw kopen of via Marktplaats. Je kunt een dure kinderwagen van paar honderd euro kopen of kijken naar mooie tweedehands, net zo als met babykamer enzo. Tuurlijk zijn luiers duur, en  kleertjes waar ze snel uit groeien en voeding e.d. Maar er zijn altijd lieve opa's en oma's en lieve vrienden die de kleine als ie geboren word of zelfs ervoor al zoveel toe willen. En denk eens aan de liefde die je als gezinnetje kunt geven. Tuurlijk zal het niet altijd ff makkelijk zijn. Dan maar geen nieuw shirtje voor jezelf of extra geld uitgeven aan vakanties of uitgaan. Als je het maar fijn hebt samen. Ik denk dat het best allemaal los loopt. Dat de toekomstige mama's en papa's altijd die angst hebben.

En trouwens als de toekomstige baas van je vriend vind dat hij auto nodig heeft, dan laat ie hem maar lekker een leasebak doen ofzo. Hoe gaat hij nou naar het werk dan? Misschien loopt het allemaal wel los meis.

Maar ja tis een keuze die je samen moet maken. Willen jullie eerst nog reizen en daarna een kleine. Of misschien over een paar maandjes toch klussen. Of de reis misschien al eerder maken. Of toch kinderwens en dan wachten tot de kleine iets groter is dat ie mee kan. Tja daar zul je samen uit moeten komen. En snap heelll goed dat er nu van alles in je koppie om gaat.
Klets gewoon lekker van je af. Bespreek met je vriend wat je voeld en denkt.

Tis toch nog hele peptalk geworden, hihih. Tis al 1.00 uur. Kom nog ff een dikke knuffel geven en dan ga ik ook slapen.

Christel ik vertel morgen meer okay. Welke series heb je allemaal gekeken meis? MamaJM hoe was je dagje? Heb je genoten? Hoe is het met de rest van de meiden. Aub MELDPLICHT!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan