Kwebbelmeiden van Maart nr.3!

Hey meiden,

Hier ben ik weer na een dagje hard werken.Ben vandaag weer wat positiever ingesteld...........HEBBEN GISTER WEER GEKLUST!!!!!!!!!!!!!

Nu is dat nog niet zo heel speciaal maar als het goed is heb ik ergens een dezer dagen mijn eitje en hoop dus nu dat door deze ene keer alles goed komt.
Hij zei zelfs; ach ik weet toch dat als je nu zwanger zou worden dat ik dan denk f*ck NY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ohhh het was zo apart gister. Zo relaxt.

Kwam net thuis, denk nog ff ervan profiteren, maar niks hoor. Hij zei meteen; jij wilt alleen maar zwanger worden (op een grappige manier).....
Heb hem uitgelegt dat dit niet het geval is, maar het gister gewoon zo lekker vond...maar het hielp niet....jammer...misschien vanavond ofzo...

Meiden tot strakkies misschien!!!!!!!

Kus mama22

Jaaa mijn zussie heeft weer geklust, hihih. Wel lief dat hij zo reageerde zeg. Beetje sarcatische manier hè die mannetjes! Wie weet vanavond nog klussen. Gisteren was volgen de berekening wel meest vruchtbare dag en jij voelde toch je ei springen? Dus wie weet meissie! Gewoon charmes in de strijd gooien. Lingerie setje te voorschijn toveren, hihih

Liefs Nathalie

hey meiske,

Ik ga vandaag inderdaad maar eens mijn lingeriesetje tevoorschijn toveren, maar moet niet vergeten dat manlief alweer om 9 uur vertrekt want hij heeft nachtdienst (2 dagen)...

Het was niet zo dat ik mijn ei voelde springen (want deze maand zou het van links moeten komen en daar heb ik hem nog nooit gevoelt) maar ik stond gewoon op springen!!!!!!!! Had echt ff behoefte aan ....................

Hoop echt dat wij ook een keer positief mogen testen dames.........

Ik hoop echt dat we dat lichtpuntje mogen ervaren ja
En dat alles goed mag gaan!

Hey dames,

Ik had het net met Nathalie over dromen..........Nu hebben wij heel toevallig beide dezelfde soort dromen. Nu vraag ik me af of jullie ook rare dromen hebben sinds jullie bezig zijn voor een kindje?????????

Ik droom namelijk regelmatig dat ik vreemdga met mannen  of "klus" met een vrouw!?!?!?!?!?!?!
Hebben jullie dit ook??? Komt het misschien omdat wij een nieuw hoofdstuk ingaan??? Waar lust en bedrog niet bestaat????

Groetjes mama22 die weer volop kansen heeft deze maand!!!!!!!!!!!!!

hallo meiden,

Jullie zijn weer druk aan het kletsen geweest. Nieuw onderwerp alweer!!
Het is al weer een tijdje terug dat ik langs geweest ben.
Zat niet zo lekker in mijn vel, zit natuurlijk al 3 maanden thuis. Was wel druk bezig met mijn eigen webwinkel, maar daar gaat meer tijd en geld in zitten, dan ik van tevoren had gerealiseerd. Toen belde een werving en selectiebureau waar ik ingeschreven sta of ik niet geinteresseerd was in een interimbaan.
Afgelopen woensdag afrondend gesprek gehad en morgen begin ik daar! Ik vervang iemand die met zwangerschapsverlof gaat. Hoe toevallig??!!
Dit komt echt perfect uit, nu kan ik mooi nog even sparen voor mijn eigen winkeltje en tevens ben ik onder de pannen met werk en in de tussentijd word mijn website gebouwd.
Ben echt heel blij hiermee. Nu ook maar hopen dat ik van mijn PMS minder last ga krijgen. Heb nu wat pillen met een goedje erin dat goed werkt tegen dit soort "vrouwenkwaaltjes

Afgelopen woensdag kwamen bij mij de RD-tjes. 2 dagen eerder dan normaal. De teleurstelling was deze maand niet zo groot, had ook niet verwacht dat ik zwanger was. Gelukkig had ik deze maand weinig last van mijn PMS.
2 juli word mijn nieuwe NOD. En we gaan nu voor ronde 5

Ýk hoop dat het met jullie ook goed gaat!  
Ik las dat Kipling ook zwanger was! Wat een geweldig nieuws!! Gefeliciteerd
Nog vier die overtijd zijn. Ik hoop dat er nu weer iemand zwanger is hoor!! Wordt wel tijd, zo schiet het niet echt op.

Ik zal niet meer zo heel veel te vinden zijn hier, het is nogal een drukke baan. Maar zal wel proberen regelmatig weer te komen kletsen!!

dikke kus,

Esther

Nod lijstje Meiden van Maart!!!!

Nathalie, 24 jaar                4e ronde  - 1e kindje           26-06-08
Mamma22, 22 jaar          4e ronde - 1e kindje           26-06-08
Iris, 21 jaar                                3e ronde - 1e kindje             27-06-08
Esther, 32 jaar                     5e ronde - 1e kindje             02-07-08
Christel, 29 jaar                4e ronde - 2e kindje               07-07-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Cory, 26 jaar                          3e ronde - 1e kindje             12-06-08
MamaJM, 23 jaar            3e ronde - 2e kindje             16-06-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Zazoutje, 25 jaar                2e ronde - 1e kindje          26-05-08 Spannend!
Loempia, 22 jaar              2e ronde - 1e kindje            03-06-08
El_Pro, 22 jaar                   2e ronde - 1e kindje              07-06-08
Miss Dovie,  26 jaar        3e ronde - 1e kindje           11-06-08

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

April:
Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008
Mei:    
Parent2be, 27 jaar          1e ronde - 1e kindje    uitgeteld:  22 januari 2009
Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje    uitgeteld: 2 februari 2009

Bezoekjes VK

Parent2be    
2e bezoek         04-07-08    
1e  bezoek          04-06-08
Boeffie      
2e bezoek         17-06-08
1e bezoek         13-05-08      
Kipling                  
1e bezoek         24-06-08

Afspraken voor de mooiste Echo's

Parent2be
2e echo                04-07-08
1e echo                04-06-08 om 10.00 uur
Boeffie                
2e echo               ??-??-??
1e echo                27-05-08
Kipling
1e echo                09-07-08

Estherrrr, wat fijn dat je langs komt meis. Fijn dat je je wat beter voeld. We hadden je hier al gemist. Wat houd PMS precies in meis?

Gefeliciteerd  met je nieuwe baan meis!
Echt super voor je. Bied je idd wat meer adem, weer wat afleiding
En er kan aan je website gewerkt worden
Sparen voor het  klein wondertje en je eigen winkeltje!

Jammer dat rd-tjes zijn gekomen. Wens je heel veel geluk in ronde 5!
Kom je wel af en toe ons ff op de hoogte houden.
Ben wel benieuwd hoe je nieuwe baan bevalt. Wat ga je nu precies doen dan?

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan