Kwebbelmeiden van Maart nr.3!

Heej zit idd denk ik wel wat in wat die therapeute tegen je zei over ritme enzo.
maarja lijkt me wel moeilijk, elke dag dezelfde dingen zeg maar.
maarja als jou lichaam dat aangeeft dan lukt je dat vast wel meis!!
sterkte met alles.
en je zit idd weer gezellig op je praat stoel!! hihi
ze hebben hier straks heeeeeel wat bij te lezen...

Nou ze dragen het aan, maar of het lukt, hihih. Heb wanneer ik soms rustmomenten moet inplannen alweer therapie en met al die therapie en ook nog beetje willen ontspannen en een beetje willen blijven werken. Hoe moet ik dat dan allemaal doen. Maar goed ik ga het probereen eens in kaart te brengen allemaal en dan kijken of ik het een beetje beter kan verdelen met therapie enzo. Maar ja dat heb ik niet altijd zelf in de hand. Want kreeg vandaag de planning voor voglende week. Moet ik ineens volgende week maandag naar gesprek met revalidatiearts, geen idee wat die man van me wil, hihih. Misschien eindelijk eens duidelijk uitleg geven. Maar ja precies op de tijd wat ik normaal werk op maandag ochtend, heel fijn. En een dubbele afspraak voor fysio. Dan moet ik en naar chiropractie en naar fysio dus moest ik daar weer achteraan enzo. Nu is het gelukkig opgelost, maar tis toch weer heel wat gebel en geplan, want fysio  kon alleen nog maar op woensdmiddag, maar dan werk ik. Dus ikke de chiro bellen, maar daar is het al moeilijk om een afspraak te krijgen, laat staan afspraak te verzetten, maar ze had gelukkig nog een plekje vrij. Was iemand uitgevallen.

En zo blijf ik bezig, hihih. Helemaal geen tijd om me druk te maken over dat 26 juni steeds dichterbij komt. Als de rd-tjes weg blijven wil ik toch pas begin juli testen.

Liefs Nathalie

Nod lijstje Meiden van Maart!!!!

Nathalie, 24 jaar                4e ronde  - 1e kindje           26-06-08
Mamma22, 22 jaar          4e ronde - 1e kindje           26-06-08
Jump, 27 jaar                        4e ronde - 2e kindje            26-06-08
Iris, 21 jaar                                3e ronde - 1e kindje             27-06-08
Esther, 32 jaar                     5e ronde - 1e kindje             02-07-08
Cory, 26 jaar                          4e ronde - 1e kindje             06-07-08
Christel, 29 jaar                4e ronde - 2e kindje               07-07-08
Miss Dovie,  26 jaar        4e ronde - 1e kindje           14-07-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Er zit niemand op wachtbankje, saai hoor!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Zazoutje, 25 jaar                2e ronde - 1e kindje          26-05-08 Spannend!
Loempia, 22 jaar              2e ronde - 1e kindje            03-06-08
El_Pro, 22 jaar                   2e ronde - 1e kindje              07-06-08
MamaJM, 23 jaar            3e ronde - 2e kindje             16-06-08

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

April:
Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008
Mei:    
Parent2be, 27 jaar          1e ronde - 1e kindje    uitgeteld:  22 januari 2009
Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje    uitgeteld: 2 februari 2009

Bezoekjes VK

Parent2be    
2e bezoek         04-07-08    
Boeffie      
3e bezoek         ??-??-??    
Kipling                  
1e bezoek         24-06-08

Afspraken voor de mooiste Echo's

Parent2be
2e echo                04-07-08
Boeffie                
2e echo               ??-??-??
Kipling
1e echo                09-07-08

zozo wat is hier druk gekletst zeg vanavond...pffff
bijna niet meer te volgen...
hahahahahah
al die verhalen van Nathalie...pfff meid meid, wat kan je gezellig kletsen!

Nou hier ook verder nog rustig, dus geen nieuws...
geen bloed geeft moed
Wens iedereen fijne avond verder en alvast weltrusten en totmorgen!
Liefs mamajm

he allemaal,

mijn dochter is 6 ,lekker pittig ding.
lijkt op der moeder hahaha
er wordt druk gepraat hier,moest effe bijlezen.
mijn computer laat soms  letters weg ,dus als er iets raars staat ,dan is het mijn computer.
ik ga nou eens lekker slapen ,en praat morgen bij.
is al behoorlijk laat en dacht laat ik eens op tijd gaan.
klopt niet echt in een zin hihih
nou voor iedereen weltrusten,
veel liefs syl

*Gaap* ik ga ook lekker slapen. Wou nog ff wachten tot 23.00 uur omdat ik gisteren ook op die tijd heb getemperatuurd. Ik wil het eigenlijk een beetje bij gaan houden. Want ALS ik dan over een paar maanden bij HA zit wil ik niet dat ie gaat zeggen, ga eerst maar eens paar maanden temperaturen, hihih. Maar als je het eenmaal doet word je toch ook wel nieuwsgierig. Al weet ik niet wat mijn tempartuur normaal is. Net had ik 37,09 OEPS! en vanmorgen 36,67. Geen idee of 's avonds temperaturen ook wat zegd. Ik zei al tegen mamaJM in ziekenhuis temperaturen ze toch ook altijd mensen meerdere keren per dag en daar zit wel eens iets verschil in, maar zoveel? Teministe als je niet ziek bent, hihih. Nou ja dat klinkt net of zwanger worden ziek zijn is, hihih. Ach ik ga morgen wel eens ff koekeloeren hoe dat zit.

Ga nu LEKKER slapen (hopelijk) Spreek jullie morgen weer.
Dan kletsen we ff gezellig verder Jump!

Liefs Nathalie

Dag horoscoop donderdag 19 juni Steenbok

De afgelopen periode was niet gemakkelijk. Als iemand uit je intiemste kring als gevolg van een misverstand wat afstand van jou neemt, laat hem/haar dan even met rust. Je moet alles op zijn beloop laten, anders jaag je bepaalde mensen alleen maar weg..
Gezondheid
Zorg nu voor meer rust en evenwicht. Je hebt het momenteel erg druk.
Jaloezie is niet bepaald goed voor je zenuwen..
Liefde
De sterren en de stand van de planeten geven door hun evenwicht een goede start aan de komende uren. Probeer vooral positief te denken! De lichtpuntjes van vandaag, vooral wat de liefde betreft, moet je niet onbenut voorbij laten gaan. Een frisse blik geeft je kracht, ook al lijkt het nu misschien niet zo..
Werk
In elke groep, waar je mee te maken hebt, kun je je mening geven en je doelen realiseren.
Je concentratievermogen is wat aan de zwakke kant. Als je van plan bent te gaan luieren,
zal een langdurig en doorslaand succes uitblijven..

Hallo lieve meiden!!!
Hier ben ik dan eindelijk weer eens.... Ik weet het, heb veeeel te lang niets meer van me laten horen. De afgelopen 1,5/2 weken zijn ook superzwaar geweest (nog steeds eigenlijk). De misselijkheid is in alle hevigheid op komen zitten en de vermoeidheid is ook toegeslagen. Kom dus met moeite de dagen door en lig altijd al heeeeel vroeg in bed. Heb op m'n werk een sleutel van een zogenaamde 'rustkamer' gekregen, zodat ik tussen de middag ook even kan liggen. Alles gaat tot nu toe goed, maar toch ben ik pas gerustgesteld als ik die 1e echo heb gehad. En dat duurt nog bijna 3 weken helaas.

Heb even snel doorgescrolled naar het overzichtslijstje, maar nog steeds geen zwangeren erbij zie ik?? Maar MamaJM heeft wel allerlei verschijnselen he?? Oh, ik hoop zo dat het voor jullie allemaal deze ronde raak mag zijn!! Ik red het niet om nu AL die berichtjes van jullie door te lezen, maar ik ga ermaar vanuit dat alles z'n gangetje gaat.

Groetjes en alvast een fijn weekend!
Kipling
(kan even geen banner doen, want zit op m'n werk en daar doet ie het niet)

Terug
Bovenaan