Kwebbelmeiden van Maart nr.3!

goede morgen,

net de kleine naar school gebracht en boodschappen gedaan,
en nu koffie
`nou ik moet nod worden op 26 juni ,een mijn vruchtbare periode was op 9 tot 14 mei.
op 9 juni waren het 2 streepjes ,wel was de ene lichter als de andere.
en we hebben dus elke dag geklust tot de 14 de juni.
dus nu maar afwachten,ben de laatste tijd wel moe ,maar dat kan overal aan liggen.
en hoe is het met jullie?
jeetje natalie wat kan   jij schrijven ,nou meid vind heterg gezellig.
ja mannen soms zou je ze,het is dat je ze nodig heb bij bevruchting,hahaha grapje.
maar mannen lijken net kleine kinderen,als ze een beetje grieppig zijn denken ze al dat ze de himmalaija hebben gelopen.
en dan nog liefst eten op bed ,en heel de dag hun handje vasthouden.
wordt volwassen
zo dat was de preek over mannen,maar voor de rest zijn het schatten hahaha
maar mamajm   wat erg zeg een miskraam ,was je al ver?
hoop nu dat het goed gaat duim voor je meid.
maar mijn dochter is nu al weer 6 ,wat gaat dat snel.
gaat naar shool en zit in groep 2.
maar dan zie je die zwangere moeders daar staan,en dan kriebbelt het wel hoor.
maar goed afwachten maar.
en mama22 hoe gaat het met jou?
nou het wordt flink spannend........
maar goed,ik gazo lekker eten,verrek van de honger.
tot later ,
liefs syl

Kipling, gezellig dat je weer ff langs komt meis
Ohh jeetje best wel kwaaltjes dus. En dat in combinatie met
vermoeidheid en alles eigenlijk gewoon zoveel mogelijk willen doen
Fijn dat je van de rustkamer gebruik mag maken.
Pas je goed op jezelf de kleine?
We verwachten ook echt niet dat je alle berichtjes gaat lezen als je
tijdj niet geweest bent hoor, hihih. Tis gewoon leuk om te horen hoe
het met jou gaat e.d. En over 3 weekjes echo, spannend hoor.

Werkse nog ffies en heel fijn weekend!

Liefs Nathalie

Goedemorgen Jump, we hadden gelijk gepost.
Dus dacht ook nog maar ff leuk plaatje voor Jump plakken, hihih
Dank je voor je compliment meis. En idd mannen: je kunt niet met en niet zonder, hihi! Ach tis wel schatje hoor. Vannacht was ik hem kwijt. Lag ie op de bank te slapen, omdat ik ALWEER lag te woelen. Maar heb naar mijn gevoel wel iets beter geslapen ondanks 5x wakker geweest te zijn. Voel me alleen ZO onzettend brak nu. Heb net ff kommetje yoghurt gegeten, maar dat me dat nou zo goed is bevallen kan ik ook niet zeggen. Zit erg te twijfelen of ik vanavond wel moet gaan werken.
Aan de ene kant denk ik kom op Nathalie stel je niet zo aan, gewoon ff werken voor afleiding. En aan de andere kant denk ik: ze zoeken het maar ff uit. Hele drukke week gehad met zeer weinig slaap. Van het weekend ook nog van allerlei plannen. Het huishouden dat gedaan moet worden. Hoe red ik het allemaal?
Mijn spiertjes zijn nou niet echt toppie op het moment, zal wel aan het weer liggen. Gelukkig volgende week iets minder revalidatietherapie.

Liefs Nathalie

Was ik weer ff om te melden dat ik voor mezelf heb gekozen en na mijn lichaam ga luisteren. Dat dus vandaag inhoud: Rustig aan Nathalie! Heb overlegd met mijn baas en die redden zich zelf wel ff vandaag. Dus ikke ga rustig aan doen en deel voor deel dingen proberen te doen.

Ohh ff kijken wat mijn horoscoop vandaag zegd:

Je moet de tijd rustig zijn werk laten doen. Alles lijkt in orde te zijn. De dingen die je doet en die op geven en nemen, een goed humeur en openheid berusten, verlopen gunstig..
Gezondheid
Je zult vandaag veel complimenten over je uiterlijk ontvangen. Als je nu te veel van jezelf verlangt, ben je straks helemaal uitgeput en des te vatbaarder voor ziektes. Probeer je zwaktes te accepteren en gun jezelf wat vaker een uurtje rust waarin je wat energie kunt opdoen..
Liefde

Je weet niet goed, hoe je je tegenover een bepaalde persoon moet gedragen, nu het geluk je toelacht. Er hoopt iemand op jouw troostende woorden, ookal heeft die persoon dat in jouw ogen misschien niet verdient. Geduld en doorzettingsvermogen zullen beloond worden..

Zit wel een kern van waarheid in hè. Teministe ik hoop dat mijn geduld en doorzettingsvermogen beloond worden. En met gezondheid enzo ook. Dus misschien heb ik wel goede keuze gemaakt vandaag.

Ik ga nu ff hier dingetjes doen en paracetamol innemen, tot strakkies!

Liefs Nathalie

Heej meiden,
heel ego misschien,
maar ik heb ff n vraagje..
ik wil me hier graag aanmelden met andere nickname zeg maar.
Ik heb nog n ander email adres dus het moet denk ik wel mogelijk zijn

dit omdat ik dus wil voorkomen dat bekenden hier weer TE snel lezen als ik evt. zwanger ben.
dat vind ik gewoon niet zo leuk.
deze nickname kennen ze nu en als ze me willen opsporen komen ze er dan natuurlijk ook wel weer achter, maar dacht t dan misschien beter te kunnen verbergen mocht t zo zijn....??!

Weet iemand hoe dit moet??
Of zou ik me dan gewoon weer opnieuw moeten aanmelden met andere naam dus??

Ik laat jullie dat dan natuurlijk wel ff weten...hihi anders kennen jullie me niet meer hahaha

Ik hoor het wel.
ga nog ff verder met mn nieuwe plantjes poten buiten en binnen!
En kom zo ff kletsen..
liefs mij

Hahha MamaJm helemaal hyper op msn, Nathalie weet jij misschien antwoord op mijn vraag bij JG, hihih. Dus dit zit nu in spanning af te wachten.

Want ik weet het! Tuurlijk weet ik het!
Nou ja ik heb ff opgezocht, laat ik niet teveel zelf ego hebben

Zien jullie logout staan? en Welkom ................... en daar staat ook Max Profiel.
Meis als je daar op klikt en je naam veranderd dan lukt het volgens mij wel. Ik ga het niet proberen, want dalijk ben ik mijn naampje kwijt, hihih.

Maar meis die meiden die het weten in je omgeving en hier misschien spieken, weten nu waar ze je moeten vinden dus lezen dit topic mee. Die zien nu dat je je naam veranderd wil hebben en zien dalijk je nieuwe naam ook. Dus of het helpt? hahahah.

Liefs Nathalie

Heej Kipling wat leuk dat je ff langskwam meis.
maar wat balen dat t ondanks natuurlijk dat t heel fijn is om zwanger te zijn, nu wat minder met je gaat...
pfff vervelend hoor.
maar wel fijn dat je op je werk ook tijd krijgt om te rusten! super!
Hopelijk is het na de eerst 3maandjes voorbij he meis...??!!
Of had je dit bij je eerste ook zo erg?
Nou sterkte joh!!!
liefs mij en denk aan je!

Ok ok ik moet toegeven dat werkte dus niet
Maar het was wel een goed idee, hihih

Nieuw idee: Klantenservice@jongegezinnen.nl

Alsjeblieft! Ondertussen zal ik ff kijken hoe je nieuw emailadres aan kunt maken. Heb het er maar druk mee. Maar ach ik lig bij de komen op de bank. Kweet niet wat ik heb hoor dames, maar voel me helemaal niet lekker. Als ik me rustig hou gaat het redelijk, nou ja dan doen we het ervoor. Maar zodra ik maar beetje doe, meteen erg moe, raar gevoel in mijn lichaam. Dus word echt alles in delen doen vandaag. Heb al wasje in de wasmachine, bed afgehaald, dingen opgehangen en opgeruimd. Dus nu weer ff bijtanken. Tis toch erg!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan