Kwebbelmeiden van Maart nr.3!

hoi allemaal ,

ik vond die met die kat toch geweldig,
zeg alles hihihi.

nou fijn weekend ,ik ga 2 daagjes logeren bij mijn schoonouders, samen voetbal kijken en lekker eten,hopen dat het smaakt hahahaveel liefs syl

jeetje stelletje kwebbelmeiden.........

hahahaha, nee vind het wel leuk dat jullie zoveel kwebbelen hier. Wordt alleen zo moe van dat bijlezen....nu ik alles gelezen heb (vanaf het moment dat nathalie zich als een slappe/kapotte auto voelde)   ben ik eigenlijk te moe om te reageren, maar ik doe het toch!!!!

Gister helemaal uit mezelf gaan sporten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dat was alweer lang geleden.
Was ook weer wat bijgekomen.
Zat eerst op 75 toen 70 en nu 73.....nog min. 8kg te gaan!!!!!

Na het sporten heb ik best veel last gehad van mijn buik....was echt bang dat het eitje nu vaarwel aan het zeggen was...hoop het natuurlijk niet, maar dat zien we de 26ste wel.
Vandaag eigenlijk helemaal nog niets gevoeld in  mijn buikje. Maakt me wel wat onzeker, maar jah dan gaan we toch weer lekker door naar ronde 5.....Het komt wanneer het komt....

Trouwens syl leuk dat je zo actief mee kletst...Waar kom je eigenlijk vandaan??? Als je dat wilt zeggen....
Ik zag dat je ook hyves had; zou je ons ook op hyves willen of liever niet???
Wij zijn alweer zo ver dat we zelfs op msn zitten met z'n 3je. Ik hoor het wel van je.

pfff vannacht niet echt goed geslapen. Kreeg opeens super veel last van mijn astma en mijn neus zat helemaal verstopt. Heb dus weer een pakje of 3 weggesnoten vannacht. Ben nu dus ook echt moe, maar jah dat ben ik al de hele week.

Vanavond feestje van een collega'tje. Heb er niet zo heel veel zin in, want punt 1 ik moet alleen gaan Punt 2 dat houdt in dat ik niet kan drinken (nu is dat wel een fijn excuus voor evt. vragen) Punt 3 ik ben best wel moe, maar ik denk dat ik zo nog ff op de bank ga liggen en dan zal het wel beter gaan.

Weet eigenlijk niet meer of er nog iets was wat ik wilde zeggen, maar dan doe ik dat zo nog wel.

Groetjes en een hele dikke kus mama22

Jaaaa hallo dit is niet eerlijk. Zit ik de hele tijd op reactie te wachten en nu zitten jullie gewoon stiekum de topic vol te kletsen, hihih. Nou maar ik ben er ook hoor. Ga ff reageren op jullie berichtjes. Gezellig!

Hahhah ja hoor, we waren weer tegelijk meis

Ik zie dat Mosa ook de wondere wereld van de plaatjes heeft uitgevonden, hihih. Leuk hè. Maar alleen ff opletten dat het niet te grote plaatjes zijn, anders hebben dalijk een scherm vol alleen met plaatjes, hihih. Red je het allemaal nog een beetje met dat brutale vriendinnetje? Jeetje zeg zomaar kasten op trekken enzo. Tja opvoeding verschild maar bepaalde dingen zijn toch wel standaard lijkt me? Of zie ik dat nou helemaal verkeerd.

MamaJm jij lekke rmet plantjes aan de slag. Hahah wou dat koppie van je kleine wel zien. Jij met Papa's schroevendraaier, dat kan natuurlijk niet, hihih. Ik duim voor je meis dat je zondag positief mag testen. Komt wel steeds dichterbij gelukkig, want wij zijn NIEUWSGIERIG! Heelll erg! Maar goed beloofd is beloofd aan je mannetje hè.

Mama22 kun je het nog allemaal bij houden meis. Ohh alleen naar feestje. Neem je mij gewoon mee, hihih. Nou aan mij heb je vandaag ook niet veel hoor. Pff ben beetje uit het veld geslagen geloof ik. Kweet niet wat mijn lichaam allemaal van plan is.

Ik zal ff dit posten en dan mijn ego berichtje ff plakken dan zijn jullie weer helemaal op de hoogte van hoe het hier is.

Liefs Nathalie

Voordat ik mijn krachten ga bundelen om de was op te hangen en nieuwe wasmachine aan te zetten. Eerst maar ff ego berichtje van mijn kant.

Kweet niet wat ik heb vandaag, maar voel me niet echt lekker. Zal ik ziek worden ofzo? Nou daar heb ik GEEN tijd voor hoor en ook geen zin in, hihih. Tja wie wel hè. Voel me gewoon vreemd.

Nu heb ik vanmiddag best tijdje op de bank gelegen. En dan gaat het wel redelijk, maar als ik dan weer iets ga doen, dan voel ik me totaal brak, heel snel moe enzo.

Ben vanmiddag ook niet gaan werken idd. Zat heel erg in dubio wat moet ik nou doen. Maar kwam eigenlijk op neer dat ik mezelf wou opofferen om wel te gaan werken ivm te luisteren naar wat mijn lichaam aan geeft. Nu doe ik ook wel dingen die ik graag wil. Want heb de was al beneden, bed afgehaald, vaat weggewerkt. Dus is allemaal wat overzichtelijker. Maar wil voor mijn gevoel nog zoveel doen, moet echt alles verdelen en dat valt niet mee.

Vanmiddag eindelijk een mailtje van uwv terug. Het ciz moet nog een rapport uitbrengen naar de gemeente. En er is overleg geweest. Nu is er een mail naar de autolease maatschappij dat ik tot 1 augustus 2008 mijn auto mag houden. Maar hierover is dus nog niet 100% uitsluitsel. Wel ben ik super blij en valt er echt een steen van mijn hart en voeld het of ik ff wat meer lucht heb. Want 1 juli 2008 kwam wel angstvallig dichterbij. Dit wil niet zeggen dat er nu niet onwijs veel geregeld moet worden. Maar daar is nu iets meer tijd voor. En heel veel HOOP moeten hebben dat er een oplossing komt.

Ook vanmiddag telefoon van het uwv. Brrr ikke schrikken en op mijn hoede. Maar was eigenlijk wel verhelderd gesprek. Officeel moet ik uitgenodigd worden bij een gesprek bij arbeidsdeskundig betreft mijn wajong uitkering. Maar dit hebben we dus nu ff over de telefoon gedaan, omdat ik al heel dossier heb en eigenlijk sinds ons laatst gesprek niks veranderd is HELAAS! Doe erg mijn best en dat weten ze daar gelukkig ook. Ik blijf gedeeltelijk mijn uitkering houden. Dus stukje inkomen is gegarandeerd. Pffiew viel een last van mijn schouders. Was erg bang dat ze me nu alles aan het afpakken gingen. Terwijl er enorm tegenstrijdige reacties zijn bij het uwv. De een zegt word maar mama en huisvrouw, de andere zegd ik zie je niet terug keren in vrij bedrijf. Maar dat heb ik jullie allemaal al eens uitgelegd. We hadden het nog ff over mijn werk nu. En ik was blij dat ze niet over die wsw indicatie begon.

Totdat later vanmiddag weer de telefoon ging. Ik had te vroeg gejuicht. Ik moet toch een wsw indicatie aanvragen om een slag om de arm te houden. Maar wachtlijst daar is 3 jaar!!! Dusss! Ik dacht bij mezelf okay als jullie dat graag willen. Over 3 jaar hoop ik een gezinnetje te hebben en me beter te voelen dan ik nu doe!

Nu zijn jullie weer een beetje op de hoogte. Best positieve dingen dus, al zijn de problemen dan nog niet opgelosd een klein sprankeltje hoop is er wel!

Liefs Nathalie

Hey lieverd van me,

wat super dat je de auto langer mag houden!!!!!!!!!! Ben echt mega blij voor je!!!!!

Ben blij dat je weer wat hoop krijgt over alles.....ik vind het allemaal zo oneerlijk. Zie het bij mij op het werk ook steeds meer, dat de hulp van 4x per week afnemen tot 1 a 2 x per week. Jij was al blij als je het had, maar dit is ook wel hevy want zij kunnen stukken minder dan jij.

Mamajm, toevallig ben ik vandaag ook naar intratuin geweest. Heb er alleen dentasticks gekocht voor mijn lief 4 potig kindje en vriendje lief eindelijk zover gekregen dat hij voor de katten een leuk mandje kocht waar ze in konden slapen.
Hij is wilt niet zoveel uitgeven aan de katten, want ze piesen toch weer alles onder zegt hij, maar ik zie dat de katten er echt super blij mee zijn....ze slapen er al de hele middag in.
Wij gaan maandag ons tuintje weer eens opknappen. Ligt er echt winters bij vind ikzelf, maar dat komt door onze lieve 4 voeter. Die haalt onder het afdak al het openhaard hout weg en sleurt ermee door  de tuin.
Ook het onkruid e.d. moeten we echt eens weg gaan halen, maar vind dat altijd zo'n vervelend werk.

Ik ga maar eens ff mijn wasophangen; heb nl. van mijn mannetje eindelijk een droogmolen gekregen.
Ik was iedere keer te lui om er eentje te kopen. Vond het iedere keer ook weer veel te duur enzo. Nu hadden ze bij blokker een nieuw merk droogmolen (swift) en koste maar iets van 30 eurie's. Dat vond ik niet te veel en heb hem dus meegenomen.

Vandaag hebben we ook weer eens lekker ouderwets met z'n tweetjes kunnen ontbijten en lunchen aan een gedekte tafel.
Wij doen dit zelden. 's Morgens maken we snel onze boterhammen aan het aanrecht (ik om 6 uur hij om 7 uur) en is er dus geen tijd om samen te ontbijten.

poeh poeh....sorry dames dat mijn bericht zolang duurde voordat het gepost werd, maar kwas ff met mannetje boven het bed verschonen.....ahum....

Ikke ga weer eens ff lezen wat jullie hebben gekwebbeld en dan ga ik ff koken.

Tot zo!!!!! kus mama22

Hoi meiden,
poeh poeh kom ff klagen hoor.
wat een middag zeg.
Zoonlief viel tijdens spelen, hoe zag ik niet? maar hij moest wel ontzettend hard huilen
allemaal bloed in zn mondje
zo sneu...
hij greep me vast..deedt ws heeeeel zeer...
pffff
nadat hij wat rustiger was zag ik dus bovenlipje helemaal kapot.
is nu dik...
hij bleef hele middag jengelen en zeuren, gewoon zeer auw mondje
Heel sneu natuurlijk, maar normaal is hij eigenlijk meestal gewoon lekker zoet
en heeft hij weinig aandacht nodig, maar nu...??!!! pfff
vermoeiend zeg.
kan wel merken dat ik niet topfit ben, jeetje ben echt moe
en dan nog vanavond werken..
pff vind wel lekker er ff uit hoor!
En tuurlijk hou ik van mn zoontje en vond ik het ook kei zielig..maar poehpoeh wat kan dat vermoeiend zijn...
maar goed.
zo meteen lekker patatjes eten, in douche en dan kan hij zo lekker zn bedje in en hopelijk is hij morgen dan weer de oude...
Ik ben ff te moe om op al jullie berichtjes verder te reageren..dus helaas..
maar komt morgen wel weer!!
Heerlijk vrij weekend!!
Ben ik echt aan toe...hihi sorry voor ego verhaaltje....
Fijne avond alvast meiden..en   totgauw.
liefs mij

haha die mama22,
even het bed verschonen he...
jaja dat ken ik
Meteen weer even ingeweid zeker voor het weekend!!
Haha!
Super...
als het deze ronde bij jullie niet raak gaat zijn dan weet ik het ook niet meer hoor....???
ik hoor alleen maar verhalen van je dat jullie hebben geklust...hihi

Ik hoop op goede afloop meis!!
ik duim voor je en gun het jullie echt hoor...hihi..
liefs mij

Terug
Bovenaan