Kwebbelmeiden van Maart nr.3!

Nod lijstje Meiden van Maart!!!!

Nathalie, 24 jaar                4e ronde  - 1e kindje           26-06-08
Mamma22, 22 jaar          4e ronde - 1e kindje           26-06-08
Jump, 27 jaar                        4e ronde - 2e kindje            26-06-08
Iris, 21 jaar                                3e ronde - 1e kindje             27-06-08
Esther, 32 jaar                     5e ronde - 1e kindje             02-07-08
Cory, 26 jaar                          4e ronde - 1e kindje             06-07-08
Christel, 29 jaar                4e ronde - 2e kindje               07-07-08
Miss Dovie,  26 jaar        4e ronde - 1e kindje           14-07-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Er zit niemand op wachtbankje, saai hoor!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Zazoutje, 25 jaar                2e ronde - 1e kindje          26-05-08 Spannend!
Loempia, 22 jaar              2e ronde - 1e kindje            03-06-08
El_Pro, 22 jaar                   2e ronde - 1e kindje              07-06-08
MamaJM, 23 jaar            3e ronde - 2e kindje             16-06-08

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

April:
Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008
Mei:    
Parent2be, 27 jaar          1e ronde - 1e kindje    uitgeteld:  22 januari 2009
Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje    uitgeteld: 2 februari 2009

Bezoekjes VK

Parent2be    
2e bezoek         04-07-08    
Boeffie      
3e bezoek         ??-??-??    
Kipling                  
1e bezoek         24-06-08

Afspraken voor de mooiste Echo's

Parent2be
2e echo                04-07-08
Boeffie                
2e echo               ??-??-??
Kipling
1e echo                09-07-08

Hi Esther, gezellig dat je weer ff komt kletsen meis. We herkennen het allemaal een drukke week geloof ik. Fijn dat je je al een beetje thuis voeld in je nieuwe baan. Nieuwe uitdaging hè. Helemaal nog niet geklust deze ronde? Misschien is je eisprong nog niet geweest hè. En nu is het lekker weekend dus let's go! hahaha.

Ik weet ff niet meer wat ik nog meer wou zeggen.
Oh ja ik  ben grappig film aan het kijken op rtl 4.
Een gezin met 12 kinderen, pff zeg!
Laten we eerst maar beginnen bij 1 hihih

Liefs Nathalie

Ja ik weet het, het is laat en hoor eigenlijk te slapen
Maar er gebeuren hier zulke rare bijzondere dingen.
Kom nog ff van me af kletsen en wat dingen op een rijtje zetten

26 juni is mijn nod zoals jullie weten. Dat zou inhouden dat ik 12 juni volgens berekeningen mijn eisprong had. 10 juni voor het laatst geklust voor de vermoedelijke eisprong dan hè. Als ik me niet vergis heb ik die avond een ovulatietest gedaan. Ik was toen op msn aan het kletsen met Mama22 en werd nieuwsgierig. Deze gaf negatief, wel tweede licht streepje. Dus dat kon inhouden dat mijn eisprong nog kwam of dat mijn eisprong geweest was, als ik keek naar de bijsluiter.

De laatste dagen voel ik me vreemd. Krijg beetje kwaaltjes. Terwijl ik eigenlijk deze ronde als verloren beschouw en het meer achter me liet omdat er zoveel gebeurd in mijn leventje. En nu zelf denk Nathalie misschien is het allemaal omdat je best wat spanning en stress in je lijfie hebt, maar dan vind ik toch een aantal vreemd.

Ik ruik alles heel sterk de laatste dagen. Donderdag in het zwembed hong op gegeven moment zoete lucht. Zal misschien komen van de parfum van mede zwemster, maar dan nog is het vreemd, want voor het zwemmen douchen we ons altijd af en was best wel zoete lucht, geen idee waar het vandaan kwam. In de supermarkt vanavond rook ik ook van alles. En helemaal toen ik naar bed ging. Werd er gewoon misselijk van. Heb mijn vriendje geroepen, maar die rook niks. Nou ik had hele sterke geur in mijn neus. Wij onder het bed kijken. Brrr ik ging zowat over mijn nek. Lag daar een klein muisje. Met dank aan onze Nemo, brrr! Dat rook ik dus. Krijg er nog de kriebels als ik eraan denk. Mijn vriend heeft hem gelukkig weggepakt.

Mijn eetlust is heel vreemd, krijg niet goed dingen binnen. En soms trek in dingen. Kan er niet echt peil op trekken. Maar hoofdzakelijk niet veel eetlust, beetje raar ''misselijk'' gevoel. Niet echt misselijk maar tja hoe leg ik dit nu uit als ik het zelf niet eens weet.

Nachten lang slecht slapen waarin ik blijkbaar met van alles bezig ben en verwerken. Maar das af te leiden aan de dingen die ik op dit moment mee maak.

Temperatuur om 23.00 uur (al aantal dagen om dit tijdstip getempt) 37,29. Das toch ook niet bepaald laag.

Erg moe, vandaag thuis gebleven van mijn werk. Drukke week gehad en weer van alles gebeurd, dus komt daardoor denk ik dan. Maar nu ik vandaag thuis was en dan iets doe, ben ik snel extra moe, en voel me dan zo raar in mijn lichaam, net of er van alles gebeurd. Voel mijn buik dan ook meer enzo. Apart gevoel in mijn buik dus ook.
Normaal hoef ik nooit 's nachts naar de wc, nu elke nacht

Dus ik snap het niet goed. Zal vast nog wel wat dingetjes vergeten nu. Maar tis ook al 0.45 uur. Misschien moet ik gewoon lekker gaan slapen en het allemaal over me heen laten komen. Want ik weet dat deze dingen niet veel hoeven zeggen. Kijk maar naar Joepie.

Oh ja ik wou nog ff zeggen als ik mijn eisprong op basis van cyclus van 22 dagen, hebben we dus juist die paar dagen fanatiek geklust. Want dat was begin juni. En dat ik 12 juni 's nachts zo apart gevoel in mijn buik had. Kan dus innesteling geweest zijn. Maar dat zijn theorieën van Mama22 die heel lief met me mee dacht, hihih.

Ik ga nu lekker slapen. En morgen bezoekje brengen aan revalidatiecentrum waar ik bijna half jaar heb gelegen aantal jaren geleden. Iets afsluiten en lekker verder gaan met genieten van het leventje!

Liefs Nathalie

Goedemorgen lieve meiden,
Ik kom jullie lekker ontbijtje brengen
Wakker wordennnnnn!

Hier vannacht eindelijk eens redelijk geslapen, wel een aantal keren wakker en weer plassen. Dus dacht om 4.45 uur laat ik mijn temperatuur meteen ook maar ff opnemen 36,74. Toen weer lekker in bedje gekropen naast mijn mannetje. Om 9.15 uur was ik wakker. Ik dacht kan nu nog wel langer blijven liggen, maar dalijk voel ik me weer brak. *gaap* nu ook nog wel een beetje maar okay, hhih. Toen weer getemperatuurd. Was ie 37,01 (achter de komma weet ik ff niet meer, maar zag met mijn slaperige oogjes 37 staan) Normaal temperatuur ik om 8.00 uur, maar had geen wekker gezet in de hoop dat ik eindelijk eens wat beter zou slapen. Verwachtte rond die tijd toch zelf wel weer wakker geweest te zijn. Maar niet dus. Ik ga nu maar eens proberen wat te eten. Trek heb ik niet, beetje tja jullie noemen dat volgens mij wee-ig gevoel in mijn buik. Ik vind het zo moeilijk onder woorden te brengen wat ik voel.

Heb besloten dat ik vanmiddag toch ff naar revalidatie centrum wil. Heb het idee dat ik dan een stukje kan afsluiten. Heb mijn vriend gevraagd of ie mee gaat. Jullie horen later wel hoe het was. Misschien kom ik voor die tijd nog ff kletsen. Teministe als er iets te kletsen valt hiero, hihh. Wakker worden slaapkoppies, tis al bijna 10.30 uur.

Fijne dag allemaal! Liefs Nathalie

Heeej lieve maart meiden ik kom hier ff wat vertellen...

leuk, blij nieuws te melden...
jaja komt ie. hou je vast.......!!!!

Ik zou eerst zondag(dus morgen) pas testen. dan zou ik week overtijd zijn..
maar gisterochtend was ik om 5.00u wakker en kon echt niet meer slapen...
ik voelde me de laatste week al zo zwanger als wat, met mn gevoelige borsten en vermoeidheid...pff das niet normaal... ben mezelf kwijt..steeds ZOOO   moe...
maarja dat wou ik he, ik heb er alles voor over, als het nu maar WEL goed gaat!!!
oh meiden het is zo spannend..
ik dus gisterochtend stilletjes mn bed uit, want ik dacht als mannetje hoort dat ik ga testen komt ie ook uit bed en zegtíe: Nee zondag pas he..!!!
hihi
maar ik dus heeeel stilletjes test open gemaakt en ja hoor..
ik trilde van spanning...
1 streepje....... en toenJAAAAAAAA 2 streepjes!!!
echt meiden..pfff het is onvoorstelbaar maar waar!!!!
Dus Kipling en de rest, ik kom jullie vergezellen.. ben 23febr09 uitgerekend als alles goed mag gaan!
Heb ook al MvM gebeld. daar komt woensdag een mw voor praten en ook weer test doen, dus ooooh ik hoop zo dat t goed blijft gaan
meiden, bedankt voor t duimen, maar duim nog ff allemaal heeeeel hard paar weekjes door, dat dit mooie wondertje nu echt in mn baarmoeder mag blijven zitten!! ik hoop het zo van ganser harte. en mannetje ook, hij is er zo blij mee.
hij vond wel flauw dat ik al had getest, maar was toch ook wel trots op me dat ik toch bijna een week had gewacht! en hij is nu heel lief voor me, als ik moe ben enzo..pffff dusja meiden..wat een verhaal he..
stoute ikku..niet gewacht tot morgen....hihi

Omdat jullie anders nog langer is spanning moesten zitten heb ik het nu dus maar vast verteld...

Vanmorgen leuke date gehad van zwangerschapsgym van zoonlief dus.
was erg gezellig.
Zaten heerlijk buiten! zulke stralend weer!
Kinderen heerlijk gespeeld en aan 1 mama heb ik het verteld
daar heb ik wel speciale band mee en wij spreken ook onderling wat vaker af.
ze vroeg hoe het nu met me ging na de mk dus ja, toen zei ik goed....hihi alleen nog veel moe
maar ik zei dus ook weer positief getest...oh ze was zooo blij voor me en hoopt natuurlijk ook dat t nu wel goed gaat...net als iedereen natuurlijk hoopt!!
Op zich verwacht ik het zelf wel een beetje. omdat mn lichaam nu zo anders reageert zeg maar dan de vorige ronde...kheb nu zoveel kwaaltjes.
als het weer mis gaat weet ik niet of ik weer zo snel zwanger wil worden hoor, denk het niet....maar daar hebben we het ff niet over hoor!! ik probeer gewoon echt te genieten ondanks de vermoeidheid....

Nou meiden misschien ben ik iemand vergeten, Nathalie gisteravond nog op msn gesproken, dus ik weet van haar muizenjacht...haha jakkes... brrrr
maar meis idd je lijkt ook wel zwanger!??!!! ik duim voor je...

Ohja en Esther...fijn dat je baan zo fijn is, alleen wat drukker is leuker ja, dan kom je er sneller in..maarja succes he. ook met klussen deze maand...
ik duim ook voor jou!!

Nou meiden nu weten jullie het... gil het niet meteen van de daken he, eerste de eerste 2á3 maandjes afwachten maar.....

Kga maandag ook vk bellen om misschien eerder afspraak of echo te hebben...maar ik hou jullie op de hoogte..
Khoop trouwens niet dat er weer nieuwschierigen buren of vrienden mee zitten te lezen nu en dus niet reageren, maar dan wel al weten van ons nieuws. maarja je hebt van die flauwe mensen...maar dat merken we vanzelf...hihi
Meiden fijn weekend!!!!!!!!!!!!!!
Hier mn nieuwe bannertje!
Liefs ons2

Maaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrr meiden...
zal ik dan nog leuk, blij nieuws melden...
jaja komt ie. hou je vast.......!!!!

vrooooooooeeeeeeeeeemmmmmmmmmm ik ga landen op zwangerschapsland!! dan wel alleen maar ik ben er!!!! yes!!!!
Meiden ik zou eerst zondag(dus morgen) pas testen. dan zou ik week overtijd zijn..
maar gisterochtend was ik om 5.00u wakker en kon echt niet meer slapen...
ik voelde me de laatste week al zo zwanger als wat, met mn gevoelige borsten en vermoeidheid...pff das niet normaal... ben mezelf kwijt..steeds ZOOO   moe...
maarja dat wou ik he, ik heb er alles voor over, als het nu maar WEL goed gaat!!!
oh meiden het is zo spannend..
ik dus gisterochtend stilletjes mn bed uit, want ik dacht als mannetje hoort dat ik ga testen komt ie ook uit bed en zegtíe: Nee zondag pas he..!!!
hihi
maar ik dus heeeel stilletjes test open gemaakt en ja hoor..
ik trilde van spanning...
1 streepje....... en toenJAAAAAAAA 2 streepjes!!!
echt meiden..pfff het is onvoorstelbaar maar waar!!!!
Dus Jolie, ik kom je vergezellen.. ben 23febr09 uitgerekend als alles goed mag gaan!
Heb ook al MvM gebeld. daar komt woensdag een mw voor praten en ook weer test doen, dus ooooh ik hoop zo dat t goed blijft gaan
meiden, bedankt voor t duimen, maar duim nog ff allemaal heeeeel hard paar weekjes door, dat dit mooie wondertje nu echt in mn baarmoeder mag blijven zitten!! ik hoop het zo van ganser harte. en mannetje ook, hij is er zo blij mee.
hij vond wel flauw dat ik al had getest, maar was toch ook wel trots op me dat ik toch bijna een week had gewacht! en hij is nu heel lief voor me, als ik moe ben enzo..pffff dusja meiden..wat een verhaal he..
stoute ikku..niet gewacht tot morgen....hihi

Omdat Mosa negatief had getest, dacht ik ach ik vertel mijn fijne nieuws dan maar nu vast dan hoeven jullie niet te wachten tot morgen!!

Vanmorgen leuke date gehad van zwangerschapsgym van zoonlief dus.
was erg gezellig.
Zaten heerlijk buiten! zulke stralend weer!
Kinderen heerlijk gespeeld en aan 1 mama heb ik het verteld
daar heb ik wel speciale band mee en wij spreken ook onderling wat vaker af.
ze vroeg hoe het nu met me ging na de mk dus ja, toen zei ik goed....hihi alleen nog veel moe
maar ik zei dus ook weer positief getest...oh ze was zooo blij voor me en hoopt natuurlijk ook dat t nu wel goed gaat...net als iedereen natuurlijk hoopt!!
Op zich verwacht ik het zelf wel een beetje. omdat mn lichaam nu zo anders reageert zeg maar dan de vorige ronde...kheb nu zoveel kwaaltjes.
als het weer mis gaat weet ik niet of ik weer zo snel zwanger wil worden hoor, denk het niet....maar daar hebben we het ff niet over hoor!! ik probeer gewoon echt te genieten ondanks de vermoeidheid....

Nou meiden misschien ben ik iemand vergeten, Nathalie gisteravond nog op msn gesproken, dus ik weet van haar muizenjacht...haha jakkes... brrrr
maar meis idd je lijkt ook wel zwanger!??!!! ik duim voor je...

Nou meiden nu weten jullie het... gil het niet meteen van de daken he, eerste de eerste 2á3 maandjes afwachten maar.....

Kga maandag ook vk bellen om misschien eerder afspraak of echo te hebben...maar ik hou jullie op de hoogte..
Khoop trouwens niet dat er weer nieuwschierigen buren of vrienden mee zitten te lezen nu en dus niet reageren, maar dan wel al weten van ons nieuws. maarja je hebt van die flauwe mensen...maar dat merken we vanzelf...hihi
Meiden fijn weekend!!!!!!!!!!!!!!
Hier mn nieuwe bannertje!
Liefs ons2

Ohhh meiske ik vind het zo super voor jullie!!!!!!!!!!!!!!!!!! Echt super gefeliciteerd!!!!!!
Ik hoop echt dat alles goed gaat deze zwangerschap. Ohhhh wat spannend!!!!!!!!!!!!
Krijg er helemaal kriebeltjes van in mijn buik.

ff een klein engeltje laten zien:

zo eentje krijg jij er ook mamajm!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ohhh meis kweet niet wat ik allemaal moet zeggen, maar na jouw bericht voelen we ons allemaal weer ff zwanger....(al weet ik niet hoe dat voelt maar goed).

Ohhh en nathalie stouterd!!!!!!! Jij je mond houden voor iedereen!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nee meis super dat je niks hebt verteld. Zo hoort het ook....

Trouwens mamajm we komen wel allemaal op kraambezoek he. Dat gelt trouwens voor alle zwangere onder ons en die nog zwanger mogen worden.
We gaan gewoon een maart meiden dag houden 1x per jaar ofzo. Vind het echt allemaal zo spannend!!!!!!

Meis heel veel geluk.

Mama22

AAAAAAAAACH lieve mama22 wat een ontzettend GAAAAAF plaatje!
schitterend..
wat lief!!
ik hoop ook voor jou dat t deze maand raak mag zijn..
meis spannuuuund!
Ik voel me ook rijk en gelukkig en hoop dat t voorspoedig zal gaan...
dankje!!
liefs mij

Nod lijstje Meiden van Maart!!!!

Nathalie, 24 jaar                4e ronde  - 1e kindje           26-06-08
Mamma22, 22 jaar          4e ronde - 1e kindje           26-06-08
Jump, 27 jaar                        4e ronde - 2e kindje            26-06-08
Iris, 21 jaar                                3e ronde - 1e kindje             27-06-08
Esther, 32 jaar                     5e ronde - 1e kindje             02-07-08
Cory, 26 jaar                          4e ronde - 1e kindje             06-07-08
Christel, 29 jaar                4e ronde - 2e kindje               07-07-08
Miss Dovie,  26 jaar        4e ronde - 1e kindje           14-07-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Er zit niemand op wachtbankje!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Zazoutje, 25 jaar                2e ronde - 1e kindje          26-05-08 Spannend!
Loempia, 22 jaar              2e ronde - 1e kindje            03-06-08
El_Pro, 22 jaar                   2e ronde - 1e kindje              07-06-08

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

April:
Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008
Mei:    
Parent2be, 27 jaar          1e ronde - 1e kindje    uitgeteld:  22 januari 2009
Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje    uitgeteld: 2 februari 2009
Juni:
MamaJM, 23 jaar               3e ronde - 2e kindje     uitgeteld: 23februari 2009

Bezoekjes VK

Parent2be    
2e bezoek         04-07-08    
Boeffie      
3e bezoek         ??-??-??    
Kipling                  
1e bezoek         24-06-08
MamaJM
1e bezoek:       ??-??-??

Afspraken voor de mooiste Echo's

Parent2be
2e echo                04-07-08