Kwebbelmeiden van Maart nr.3!

hahahaha je zult toch wat moeten he hahahah

wat zielig van je ventje.....och garm....zo'n lipje ziet er dan echt lelijk uit he...helemaal dik. Ach jah, de meeste mensen laten er wat inspuiten om te krijgen wat hij heeft hahahaha.....

Ik moet alleen zondag werken dus heb eigenlijk ook wel beetje weekend (vandaag en morgen vrij) alleen heeft mijn mannetje nu dus 2 nachtdiensten en zondag dus slaapdag. Vandaar dat we het bed nu maar ff verschoont hebben. whahahahahaha

Ikke ga me ff douchen en omkleden en dan verder klaar maken voor feessie!!!!!!!

Krijg toch al wat meer zin d'r in.

Dames een hele fijn avond en tot morgen!!!!!

Kus mama22 (nog maar 5 daagjes!!!!!!!!!!!!)

Is ikke ook weer. Net lekker ff soepie gegeten samen met mijn mannetje
Soep van oma van gisteren mmm! Ben nog ff vlees aan het bakken, maar mijn mannetje had al honger dus had de soep al warm gemaakt. Dus ikke ook lekker wat soep gegeten. Ikke krijg er echt geen aardappelen en groente door nu en mijn mannetje heeft ook niet zoveel trek. Hij heeft lekker veel soep gegeten en heb vlees voor hem gebakken. Dan krijgt ie toch nog iets binnen hè.

Haha mama22 ik moet soms zo lachen hè, het is soms net of we ook dingen tegelijke tijd doen in dagelijks leventje. Ik was ook met de was bezig en bed verschonen enzo. Ga dalijk ff met mannetje opmaken! Heb al een aantal wasjes schoon gelukkig. Pff zeg wat een werkje vandaag. Kweet niet wat ik heb, maar 100% fit voel ik me niet. Bijvoorbeeld nu heel apart gevoel in mijn buik. Waardoor? Soep opscheppen, borden en andere vaat afspoelen en vlees omdraaien. Daardoor een paar keer heen en weer lopen. NIKS dus eigenlijk. Heb nu alweer zo iets van ff zitten hoor. Ik zou idd heel blij zijn met 1x per week hulp al is het maar maar uurtjes. Maar gewoon de grote dingen ff. Ik probeer zelf wel dingen te doen en mijn mannetje om hulp te vragen als ik mijn dingen die ik doe niet lukken. Heb het er soms moeilijk mee dat de taken niet echt verdeeld kunnen worden. Nu heb ik de hele week therapie gehad en kan ik niet eens de vrijdag normaal doorkomen. Dat gaat toch niet werken op deze manier.

Ahhhh MamaJm wat sneu voor je kleine ventje. Hij voelt natuurlijk ook dat mama lekker moe is en wil samen knuffelen en jengelen, dat gaat dan dubbel op. En vooral omdat je dat ook niet van hem gewend bent, valt het nu ffies zwaar. Dalijk lekker douchen, patatjes eten, lekker naar bedje en dan gaat het morgen vast weer een stukje beter. Jij lekker werken, je mannetje zorgd wel voor de kleine.

Mama22 inmiddels helemaal bijgelezen? Gezellig dat je weer ff kwam bijkletsen! Spreek je misschien strakkies nog wel ff?

Liefs Nathalie

Hahhah als ze post is het idd over klussen hoor MamaJM daar heb je gelijk in

mama22 heel fijne avond joh! geniet er lekker van....!!!

verders ook iedereen fijn weekend!!
Liefs mamaJM

Ikke ga lekker de laatste aflevering van het seizoen GTST kijken
Lekker op de bank! Glaasje drinken erbij.

Liefs Nathalie

hallo meiden,

Daar was ik ook weer ff. Ben een beetje moe van afgelopen week. Toch altijd wennen een nieuwe baan, nieuwe indrukken, veel info. Helaas is het een beetje rustig op dit moment, had verwacht even te kunnen knallen. Hopelijk is het volgende week wat drukker  
Voor de rest vrij druk  Tuin is eindelijk klaar!! jippie. Moeten alleen nog bomen gepoot worden en dat kan pas in het najaar. Dus is nog niet helemaal af. Plus dat niet alles even netjes en goed is gedaan, maar dat is op zich niet heel erg veel.
Door alle drukte ook niet heel gezellig kunnen doen met manlief. Begrijppie?? vandaag zou ik ovuleren, maar het eitje is volgens mij nogal eenzaam... haha! Volgende maand weer nieuwe kansen hoor.
weten jullie mannen trouwens wanneer jullie ovuleren? Mijn man vind dat ik het moet bijhouden en dan tegen hem vertellen. Ja hallo, it takes two to tango! Kleine discussie gisteren. Was nogal boos.
Ben benieuwd hoe dat bij jullie goed.

Alvast een fijn weekend!!  en duimen zaterdag!

gr,

Esther

Terug
Bovenaan