A
Anoniem
Guest
Heyyyyyyyyyyyy Lieve meiden, tja sorry hoor ben pas net weer thuis. Zit nog achter mijn eten, en meteen hier weer ff te lezen. Kon al niet meer zonder jullie, hihhi.
Syl wat kei fijn dat je weer terug bent meis. Nee ik komt niet uit Brabant, maar tis wel kei gezellig, hihih. Meteen weer veel posten hier, voel ik me niet meer zo alleen.
MamaJM jeetje dat mens *okay Nathalie tel eerst ff tot 10* pffff!
Wil er van alles uit gooien. Maar ze leest die toch wel denk ik.
KAPPEN NOU! Zoek een hobby! Ga iets doen! Maar hou op met overal zomaar je mening over te geven en rond bazuinen hoe het volgens jou allemaal moet zijn!
Dit is geen belangstelling meer, maar gewoon puur uitzoekerij. Hoe heb ik weer een nieuwtje! Nou daar is dit dus NIET voor bedoeld. Ik zie mezelf al alle forums afspeuren om te kijken of ik nog iemand tegen kom omdat ik benieuwd ben of een oude schoolvriendin weer zwanger wil worden. Pfff zeg! Okay ik laat het hierbij kan wel 1001 dingen zeggen, maat tis het NIET waard!
Mama22 meissie, heb vandaag veel aan je gedacht hoor. Vond het zo lief dat je nog ff op msn kwam om het te vertellen. Maar dus niet doorgezet. Pff krijg er de kriebels van. Je kan ook gewoon een beetje bloed verliezen hè. Nou ja roze is niet echt bloed hè. Dus ach we duimen verder en hopen maar het beste. en anders ronde 5 (2 hahah) in! Ga ik wel met je mee hoor, hihih. Samen ongi, Samen zwanger! Samen uit Samen thuis, hahaha. Nee ff zonder gekheid, tis rottig en hoop dat je snel wat duidelijkheid krijgt.
Meiden ik ga laatst eten hier ff wegwerken, en dan kom ik ff vertellen hoe mijn dagje verder was.
Liefs Nathalie