Kwebbelmeiden van Maart nr.3!

Heyyyyyyyyyyyy Lieve meiden, tja sorry hoor ben pas net weer thuis. Zit nog achter mijn eten, en meteen hier weer ff te lezen. Kon al niet meer zonder jullie, hihhi.

Syl wat kei fijn dat je weer terug bent meis. Nee ik komt niet uit Brabant, maar tis wel kei gezellig, hihih. Meteen weer veel posten hier, voel ik me niet meer zo alleen.

MamaJM jeetje dat mens *okay Nathalie tel eerst ff tot 10* pffff!
Wil er van alles uit gooien. Maar ze leest die toch wel denk ik.
KAPPEN NOU! Zoek een hobby! Ga iets doen! Maar hou op met overal zomaar je mening over te geven en rond bazuinen hoe het volgens jou allemaal moet zijn!
Dit is geen belangstelling meer, maar gewoon puur uitzoekerij. Hoe heb ik weer een nieuwtje! Nou daar is dit dus NIET voor bedoeld. Ik zie mezelf al alle forums afspeuren om te kijken of ik nog iemand tegen kom omdat ik benieuwd ben of een oude schoolvriendin weer zwanger wil worden. Pfff zeg! Okay ik laat het hierbij kan wel 1001 dingen zeggen, maat tis het NIET waard!

Mama22 meissie, heb vandaag veel aan je gedacht hoor. Vond het zo lief dat je nog ff op msn kwam om het te vertellen. Maar dus niet doorgezet. Pff krijg er de kriebels van. Je kan ook gewoon een beetje bloed verliezen hè. Nou ja roze is niet echt bloed hè. Dus ach we duimen verder en hopen maar het beste. en anders ronde 5 (2 hahah) in! Ga ik wel met je mee hoor, hihih. Samen ongi, Samen zwanger! Samen uit Samen thuis, hahaha. Nee ff zonder gekheid, tis rottig en hoop dat je snel wat duidelijkheid krijgt.

Meiden ik ga laatst eten hier ff wegwerken, en dan kom ik ff vertellen hoe mijn dagje verder was.

Liefs Nathalie

Zoooo daar ben ik weer. Pfff heerlijk ff rustig zitten hoor. Zal ff vertellen hoe mijn dagje was. Eigenlijk de hele dag steken/strekken bij mijn buik/rechter zij gehad. Vooral bij ontstaan en gaan zitten de ik echt ff zo iets heb van ahhh gevoelig. Maar ook als ik gewoon rustig zit blijft het zeuren en trekken. Heel vreemd. Verder heb ik maar besloten niet echt koffie meer te drinken, want steeds als ik dat neem. 1 kopje maar dan voel ik me na die tijd niet zo lekker. Nou ja dan maar geen koffie hè. Ik heb het alleen al als ik gewoon de koffiepad in het aparaat doe da tik het heellll sterk ruik, gek hoor. En zo heb ik hier en daar kwaaltjes. Zo ben ik bijvoorbeeld vanmiddag met mijn oma ff de stad in geweest. van 13.30 tot 16.30 uur maar ben echt kapot, hihih. Heb het gevoel ik heelll ver heb gelopen, terwijl ik toch echt mijn stoel bij me had hoor. Gewoon sneller moe. Hebben nog lekker ff broodje gezond gegeten bij de Bakkerij Bart dus gewoon lekker op ons gemakje gedaan eigenlijk. Maar toch!

Ik heb idd al het nodige meegemaakt Syl. Ik heb lichamelijk beperkingen waardoor ik gedeeltelijk in rolstoel zit. Dit klinkt nu allemaal heel zwaar enzo. En tja het valt niet altijd ff mee, maar ik probeer zoveel mogelijk te lopen en dingen te doen. Mijn doorzettingsvermogen en wilskracht hebben me al ver gebracht. Daar kreeg ik vanmorgen bij de revalidatie arts een compliment over. Dat hij dat zo aan me waardeerde, dat ik ondanks tegenslagen toch doorzet en er het beste van probeer te maken. Het was een heel positief gesprek. Ik heb ook uitgelegd dat ik sinds dit weekend eigelijk een deel van mijn leventje heb afgesloten en het tijd vind voor een nieuw boek. Het revalidatie team weet niet dat ik gestopt ben met de pil en dat wil ik ook nog ff zo houden. Eerst maar eens zwanger mogen worden. Maar dan ben ik wel heel erg op mijn plek. Stel dat tijdens zwangerschap ik lichamelijk klachten erbij krijg, of als toekomstige kleine geboren is dat ik handvaten kan krijgen hoe ik dingen kan ga doen enzo. Dus had eigenlijk voor het eerst sinds jaren dat ik met happy gevoel uit die spreekkamer kwam. Het heeft me kracht gegeven.

Vanmiddag dus met oma geshopt. Geslaagd voor een cadeau voor mijn tante die 5 juli 60 word. Ze heeft een lichamelijk en verstandelijke beperking en woont in gezingsvervangendhuis, omdat mijn opa & oma ook al op leeftijd zijn. Mijn oma heeft hersenbloeding/hartstilstand en nog wat dingen gehad en mijn opa een aantal jaren geleden een beroerte, waar ie gelukkig redelijk van hersteld is. Dus de zorg voor mijn tante kunnen ze eigenlijk niet meer echt aan. Ze komt om het weekend thuis en in het weekend dat ze niet thuis is gaan mijn opa & oma er op zondagmiddag heen. Dus allemaal heel goed geregeld. En ze heeft het enorm naar haar zin, want is paar maanden geleden verhuisd naar ander huis. En wil daar echt nooit meer weg zegd zeg. Dus das wel fijn hè. Heb een leuke pyjama voor haar gekocht, lekker fleuring. Ze word dan wel 60 maar is heel erg blij met kleine dingen. Zoals stickertjes of een zak snoep.

Zo jullie zijn weer een beetje op de hoogte wat ik allemaal heb gedaan vandaag. Oh ja en mijn vriend zijn auto nog bij de garage vandaan gehaald. Om 20.15 uur nog lekker ff zwemmen. Gewoon puur ontspanning, lekker warm water, gezellig kletsen. En dan hier weer ff bij lezen en dan is het alweer bedtijd hè. Ik heb morgen een druk therapie dagje. "s middags moet ik naar chiropractie en tis eigenlijjk wel belangrijk om te weten of ik wel of niet zwanger ben. Maar ik wil eigenlijk pas begin juli testen, dus tis beetje een dilemma.

Liefs Nathalie

Hey meis,

Jeetje wat had je toch maar weer een druk dagje. Ik moet zeggen dat ook ik niet stil heb kunnen zitten.
Vanmorgen gewerkt tot 13 uur (was flink druk, veel heen en weer rennen). Daarna vergadering gehad tot 16 uur, die trouwens mentaal ook nog vrij zwaar was. Toen thuisgekomen, boodschapjes gaan doen, bbq-en, naar huisjes gaan kjiken om ff te relaxen en toen.............toen was het half 9 en ben ik tot nu in de tuin gaan werken. Kreeg in een keer zin om de tuin op te knappen. Heb dus alle grond uit de bloembakken gehaald om morgen nieuwe grond en plantjes te kopen. Dan ziet het weer wat fleuriger uit he.
Nou zullen jullie wel denken...ohhh das niet zoveel werk, maar wij hebben een muurtje van bloembakken, je kent ze wel van de halve rode stenen bloembakken.
Toen nog de tuin geveegt en wat spulletjes opgeruimd. Kon maar niet stoppen met "poetsen".

Wat de rd'tjes betreft.....is nog steeds niks. Af en toe wel wat roze verlies, maar verder niets. Denk wel dat het doorzet, want vind het nogal ruiken.

Dikke kus mama22

Voordat ik schaapjes ga tellen nog ff laatste berichtje van mij vandaag.
Ohhh Mama22 wat ben je fanatiek bezig geweest zeg. Nou FF bestaat tegenwoordig niet meer hoor. Als je lekker bezig bent met iets is een uur zo voorbij. En daar heb je soms helemaal geen benul van. Heerlijk is het dalijk weer hè als alles is geworden zoals je het wou hebben, leuke fleurige plantjes. Lekker ff je zinnen verzetten op je vrije dagje morgen. Hoop wel dat je snel wat meer duidelijkheid krijgt meis. We zaten al ff te brainstormen wat het allemaal kon zijn, maar ja beetje valse hoop en hoop-peptalkje misschien. Terwijl zelf je gevoel al anders aan geeft. De eerste klap is al geweest hè als je voor het eerst wat ontdekt. En dan ga je later nadenken ohh kan het misschien innesteling zijn enzo. En dan heb je ook nog zo'n muts hier die hoopt dat het toch iets anders is dan ongi hihi. Maar laat de rd-tjes dan maar snel komen, dan weet je waar je aan toe bent.

Net mijn tempartuur ff gemeten ik had 37,06 dus dat valt opzich mee. Ik durf eigenlijk ook niet zo goed te hopen. Een beetje uit zelf bescherming misschien. En kan me er echt niks bij voorstellen dat ik ooit met een positieve test in handen sta. Gek is dat hè. Ik ben er op dit moment eigenlijk heel rustig onder. Want ik heb het toch niet in de hand allemaal. Mijn lichaam voelt anders, vertoont aantal rare dingen, maar ja dat kan ook gewoon met andere dingen te maken hebben hè. Als e dat eerder hadden dan gingen we ook niet bij alles nadenken van ohhh wat zou dat of dat zijn. Nee dan dachten we ohh voelen ons niet zo lekker en proberen gewoon beetje door te gaan, hihih. Maar ja af en toe slaan de zenuwen wel een beetje toe. Dat moet ik eerlijk bekennen.

Morgen weer therapie dagje! Om 8.30 uur al hydro therapie. Dus ik ga nu lekker schaapjes tellen en hopelijk goede nacht voor ons allemaal.

We kletsen morgen wel weer ffies verder. Kweet namelijk niet meer precies wat ik al gezegd had vandaag, hihih.

Liefs Nathalie

goedemorgen,

beetje vroeg ,maar ik was al om half 6 eruit.
het was al aardig licht en kon toch niet meer slapen.
heb een potje slecht geslapen,maar goed straks vrolijk naar het werk.
nou nathalie je hebt inderdaad veel meegemaakt,maar gelukkig gaat het nu een stuk beter met je .
vind het knap van je dat je zo positief blijf ,valt natuurlijk niet altijd mee.
je kan me vinden op hyves   via sylvia sylvia.
lijkt me erg leuk jullie daar te ontmoeten.
 nou mama22 jij kan ook niet stil zitten,waar haal je de energie vandaan ,was blij dat ik gisteren kon zitten om half 8.
was op.....
het wordt ook spannend voor jou,nog even en iedereen is zwanger .
zou natuurlijk wel mooi zijn.
 nou op naar de laatste dagen,kijken of we het droog kunnen houden hahaha.

goedemorgen,het is nu 7 uur,wat gaat die tijd langzaam als je pas om half 9 moet gaan werken.
maar dacht kan ik effe bij typen ,want vanmiddag ben ik pas weer thuis.
wat kan een mens toch druk zijn.
kwam zelfs mijn ouwe ex schoonmoeder tegen op hyves ,wat is de wereld toch klein.
was weer eens gezellig om met elkaar te praten,was tot slot van rekening al 13 jaar geleden dat ik met haar zoon ging.hihihih
en hoe gaat het met jullie???????
nou ik ga koffie doen ,veel liefs syl

nou meiden nog een paar dagen voor de bank wachtende onder ons,
ben benieuwd .
en nathalie meis,jij wordt echt wel zwanger,alleen soms duurd het wat langer als normaal.
nou weet ik ook wel dat er een kleine kans bestaat dat het niet zo zou zijn dat je zwanger kan raken maar dat kan iedereen over komen.
maar positief blijven denken ,en er zijn tegenwoordig al zo veel   hulpmiddellen om zwanger   te raken.,meer als vroeger.
maar ik moet toegeven alsik   zo jou symtomen lees dan heb je best wel een grote kans dat het raak is.
nou weet ik wel dat het lichaam je ook voor de gek kan houden,maar de kwaaltjes kloppeneen eind in de richting.
nou meis ik hoop het echt voor je.
en voor de rest natuurlijk ook.
mijn kwaal is momenteel   moeheid maar dat overleef ik wel ,beetje meer tussen breaks op je werk hahahaha.
nou ik heb al aardig wat bij elkaar getypt ,
dus ga nou echt stoppen ,liefs mij

Goedemorgennnn Allemaaal,

Lekker geslapen? Jij was er idd vroeg bij Jump.
Hier eindelijk eens niet voor de wekker aan
Dus schrok van dat ding, hihih. Ik kan nog wel een paar uurtjes slapen hoor
Maar ik moet om 8.30 uur alweer in het zwembad liggen voor hydrotherapie dus ik mag wel opschieten dat ik niet te laat kom. Maar ik wou toch nog ff kijken bij jullie en jullie een fijne dag toe wensen. Vanmorgen vergeten te temperaturen, maar ach dat geeft ook niet voor een keertje, want ben niet op dag 1 van mijn cyclus begonnen. Vanmorgen toen ik wakker werd voelde ik met totaal niet zwanger hoor. Maar ja aangezien in niet weet hoe dat voelt, kan ik dat ook moeilijk zeggen hè, hihih. We moeten maar gewoon afwachten en hopen! Mijn doel voor deze maand was eigenlijk: weer mooie cyclus van 28 dagen hebben. Dus kijken of we die zowiezo kunnen bereiken.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan