Kwebbelmeiden van Maart nr.3!

Hey meiden ik ben weer terug van verjaardag van mijn broertjes vriendin. Wij zijn na de plensbui heen gegaan. Vriend lief wou nog ff F1 afkijken en moest zich toen nog opfrissen en andere broek aantrekken enzo. Tot ergenis van mij, want had van te voren al gevraagd, zou je je vast willen omkleden dan kunnen we na de race meteen weg. Maar toen zat hij alweer te zuchten. Dacht dat het vanavond was. Nee dus, en dat had ik ook wel gezegd en is woensdag tijdens de bbq van mijn broertje ook nog wel gezegd, dus irriteerde me een beetje. Later klaarde dat wel op hoor. Had echt zo iets van Nath je kan je er wel druk om gaan maken, maar heb je alleen jezelf mee. Je kan alleen kenbaar maken wat je denkt en graag zou willen. Maar ja daar werd dus niks mee gedaan. Vanavond weer zo iets. Zegd mijn broertje van we halen voor iedereen ff wat patatjes op met wat erbij. Maar mijn vriend had ineens geen zin in patat. Dus ik zei: ja dan moet ik thuis weer koken, kunnen toch hier patatje mee eten. Gewoon ff onderons hoor, alleen mijn paps zat tussen ons in dus die heeft het wel meegekregen. Mijn vriend gaf aan dat hij ook wel kon koken. Nou daar hou ik hem dus dalijk aan hè. Heb gezegd dat wij dus niet mee-eten en dan meteen van die reacties van ach blijf toch gezellig mee eten joh. Lastig, maar heb gekozen voor onszelf. Wat anderen daar dan weer van denken tja. Mijn mannetje is niet zo'n verjaardag/visite ganger. Heeft ie van huis uit een beetje mee gekregen. Ik had zo iets van goh gezellig met zijn allen wat eten en ook makkelijk dan hoef ik niet meer te koken. Maar nee dus.

Sorry dit moest ik ff van mijn hart. Hij heeft net boven stofgezogen. Had ik he vrijdag al gevraagd of hij het dit weekend ff wou doen en voor zondag avond aub. Nou ja dat heeft ie dus net ff gedaan. En de trap meegenomen, uit zichzelf. Dus dat verkondigd ie trots. Ze ik: ja we hebben ook nog een hal. Maar hij had zweet voor zijn voorhoofd staan, dus vond dat dat er niet meer bij kon en hij zou boven doen, blablabla. *zucht* Maar ach tis verder wel schat hoor, hahah. Komt nu ff als klagend vrouwtje over. Zal wel last hebben van hormoontjes dat ik sneller geirriteerd ben aan dingen ofzo.

Liefs Nathalie

Dan nog ff een huishoudelijke mededeling, hihih.
Dit is berichtje 473! Hhaha nee dat wou ik niet zeggen

MamaJM mailde me op hyves en sprak me aan op msn (k was er niet maar okay)
Ze leest voorlopig alleen ff gezellig met ons mee. Houd ons allemaal in de gaten. Leefd heel erg met ons mee. Wensd iedereen heellll veelll geluk. Maar typt ff niet. Teministe dat probeerd ze, hahah.  

Er  is namelijk iemand  die zo onvolwassen is om hier mee te lezen. En meteen het fijne verheugde nieuws dat MamaJM weer zwanger mag zijn door gaat vertellen aan gezamelijke vrienden. Zodat MamaJM en haar mannetje het niet zelf kunnen vertellen als hun daar aan toe zijn. Nee meteen een sms. Dit is natuurlijk heel mee levend. Maar komt ook heel flauw over. Vooral als ze het verwijt krijgt dat MamaJM vaak zelf heel onvolwassen word gevonden en alles maar online zet. Diegene vind dat zij het recht heeft om daar dan ook maar wat mee te doen. Tuurlijk kan het niet verboden worden om mee te lezen. Maar hou het dan voor jezelf! Kan me daar best een beetje kwaad over maken. Als je als buitenstaander zelf zwanger wilt worden van 1e, 2e of misschien wel 3e of 4e kleine is het wat anders. Maar hier gaan zitten mee lezen omdat je benieuwd bent over nog mensen zitten die je misschien kent is TRIETS in mijn ogen. En met die informatie dan ook nog naar andere toe doorvertellen. Tja laat ik er maar over op houden. Misschien weet diegene zelf niet beter!

Nogmaals MamaJM houd ons goed in de gaten, leest mee en duimd heel hard voor ons allemaal. Ze vroeg of ik dit ff door wou geven hier op het forum. Ik hoop dat ze snel weer op een rustig manier met ons mee kan kletsen zonder dat mensen anderen gaan doorvertellen hoe het bijvoorbeeld bij de VK was!

Liefs Nathalie

Hey Meiden, ik heb een schoonmaakbui, pfff word moe van mezelf. Net of alles nog ff schoon moet. Mijn lichaam gaat alleen nu stop zeggen, hiih. Terwijl mijn verstand nog door wil. Heel irritant! Heb zelfs een keukenkastje uitgenomen. Nou dat op zondag hallo hey. Toen ik het deed moest ik wel ff lachen, haha. Maar geeft wel lekker opgeruimd gevoel allemaal.

Mijn mannetje heeft zich aan zijn woord gehouden hoor. Hij is uit zichzelf gaan koken. Lekker gebakken aardappeltjes met spekjes en uitje erdoor. Handig ff wokken. Bedenk me nu net. Hoop dat hij niet geknoeid heeft op het gasstel, want die heb ik net helemaal met ontvetter schoon zitten boenen, haha. Ja ik weet het lekker slim als je nog moet eten. Maar moest ff gebeuren, al paar dagen niet gedaan. Dus zaten wat vlekken op. Niet ranzige bende met etensresten maar toch.

Ik zit nu ff bij te komen op de bank. Wil eigenlijk nog ff wat dingetjes doen, maar puf heb ik niet echt meer. Merk dat ik hier een beetje in mijn eentje zit te kletsen nu MamaJm er niet is, sniksnik. Maar gelukkig kunnen we elkaar nog op msn en hyves spreken. Iedereen is lekker aan het genieten van een mooie luie zondag of werken denk ik. Hier was vanmiddag ineens hele hoosbui en onweren, niet normaal. Maar nu weer lekker zonnetje. Ik zal dalijk nog eens ff bij mijn plantjes gaan kijken, want die moeten het wel overleven natuurlijk. Bij mijn aardbeienplantje ff aarbeiden plukken, als lekker toetje, mmm!

Wens jullie hele fijne avond. Hebben jullie allemaal gezellig weekend gehad?

Liefs Nathalie

even een  heel kort berichtje,ben helaas (al met 21 dgn) weer ongesteld geworden...ik baal er echt van! maar goed,op naar ronde 4.
mijn NOD is (denk ik ongeveer) 15 juli

fijne avond!!

Nod lijstje Meiden van Maart!!!!

Esther, 32 jaar                     5e ronde - 1e kindje             02-07-08
Cory, 26 jaar                          4e ronde - 1e kindje             06-07-08
Christel, 29 jaar                4e ronde - 2e kindje               07-07-08
Miss Dovie,  26 jaar        4e ronde - 1e kindje           14-07-08
Iris, 21 jaar                                4e ronde - 1e kindje             15-07-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Nathalie, 24 jaar                4e ronde  - 1e kindje           26-06-08
Mamma22, 22 jaar          4e ronde - 1e kindje           26-06-08
Jump, 27 jaar                        4e ronde - 2e kindje            26-06-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Zazoutje, 25 jaar                2e ronde - 1e kindje          26-05-08 Spannend!
Loempia, 22 jaar              2e ronde - 1e kindje            03-06-08
El_Pro, 22 jaar                   2e ronde - 1e kindje              07-06-08

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

April:
Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008
Mei:    
Parent2be, 27 jaar          1e ronde - 1e kindje    uitgeteld:  22 januari 2009
Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje    uitgeteld: 2 februari 2009
Juni:
MamaJM, 23 jaar               3e ronde - 2e kindje     uitgeteld: 23februari 2009

Bezoekjes VK

Parent2be    
2e bezoek         04-07-08    
Boeffie      
3e bezoek         ??-??-??    
Kipling                  
1e bezoek         24-06-08
MamaJM
1e bezoek:       ??-??-??

Afspraken voor de mooiste Echo's

Parent2be
2e echo                04-07-08
Boeffie                
2e echo               ??-??-??
Kipling
1e echo                09-07-08

Ahhhh jammer Iris, ik had je net op het wachtbankje gezet meis.
Lief dat je ons ff op de hoogte komt brengen.
Ik wens je heelllll veel geluk in ronde 4!
Hoe liepen de vorige rondes je cyclus? en hoe is ie verder met je?

Liefs Nathalie

Mama22 nu zitten wij gezellig met onze nieuwe dame op het bankje.
Jump jij was van het weekend geloof ik een weekendje weg hè?
Heb je het gezellig gehad meis? Hoe gaat ie nu met je? Voel je al iets, hihih

Liefs Nathalie

Ik ratel nog ff in mijn eentje verder hoor. Wil nog ff iets met jullie delen, hihih

Vanmiddag waren wij op verjaardag van mijn broertjes vriendin. Daar waren ook twee kleinere kids. Een meisje (kweet niet hoe oud ze was) en jongetje van 11 maanden. Echt schatje. Begon nu wat te lopen enzo. Maar kon ook driftkikkertje zijn hoor. Hele tijd me kunnen inhouden om hem niet ff op schoot te nemen. En toen gingen ze weg, maar hij viel en zijn opa en oma waren bij de kinderwagen dus ff op mijn schoot gezet. Maar hij was verdrietig ,omdat hij dacht dat ze zonder hem weg gingen. Dus hup van mijn schoot en naar toe proberen te lopen, zooo lief! Dan kriebeld het wel extra hoor. Hadden het die middag ook over kids enzo. Ik heb me wijzelijk stil gehouden en keek soms ff onopvallend naar mijn vriend. Die zat ook naar die kleine te kijken. En mijn paps ook. En mijn mams heeft hem nog ff wat eten proberen te geven. Maar dat ging beetje moeizaam, omdat ze best wel moe was en haar recht lichaamshelft heel slap was en ze is rechts. En de kleine moet dan bij haar op ooghoogte zijn, als ze namelijk naar beneden kijkt word ze duizelig ivm haar evenwichtsorgaan. Das dan wel ff moeilijk om te merken hoor. Maar daar is een kinderstoel de ideale oplossing voor hè. Dan kan de toekomstige oma ook haar kleinkind eten geven, hihih.

Woensdag had mijn broertje diploma uitreiking en toen zei ik. Je cadeau is nog in de maak hoor. En wat zei die gekkie: neeee ik hoef nog geen oom worden hoor, hahaha. Nu nog niet teministe zei hij. Nou hij moest eens weten dat we met de pil gestopt zijn, hahah. Maar dan is ie wel trotse oom hoor. Als ik ook zag hoe hij vanmiddag met dat kleinje om gaat staat hem goed, hihih. Dus vanmiddag vroeg ie weer. En is mijn cadeau nog steeds in de maak. Ik zei ja. Hij keek mijn vriend aan: dan moet je toch eens beter je best doen, hahaha. Heb gezegd dat het cadeau vertraging heeft. Wou namelijk visite kaartjes laten maken, omdat mijn broertje misschien over een aantal jaren wel een hele bekende zanger is, hihih. Hij heeft nu steeds meer optreden e.d. echt leuk. En staat ingeschreven bij de kvk enzo. Hij heeft van zijn schoonfamilie voor zijn examen geld gekregen om nieuwe single op te nemen, echt super hè.

Ik hou nu op te ratelen. Tis wel stil hier hoor, hihih.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan