A
Anoniem
Guest
Hey meiden ik ben weer terug van verjaardag van mijn broertjes vriendin. Wij zijn na de plensbui heen gegaan. Vriend lief wou nog ff F1 afkijken en moest zich toen nog opfrissen en andere broek aantrekken enzo. Tot ergenis van mij, want had van te voren al gevraagd, zou je je vast willen omkleden dan kunnen we na de race meteen weg. Maar toen zat hij alweer te zuchten. Dacht dat het vanavond was. Nee dus, en dat had ik ook wel gezegd en is woensdag tijdens de bbq van mijn broertje ook nog wel gezegd, dus irriteerde me een beetje. Later klaarde dat wel op hoor. Had echt zo iets van Nath je kan je er wel druk om gaan maken, maar heb je alleen jezelf mee. Je kan alleen kenbaar maken wat je denkt en graag zou willen. Maar ja daar werd dus niks mee gedaan. Vanavond weer zo iets. Zegd mijn broertje van we halen voor iedereen ff wat patatjes op met wat erbij. Maar mijn vriend had ineens geen zin in patat. Dus ik zei: ja dan moet ik thuis weer koken, kunnen toch hier patatje mee eten. Gewoon ff onderons hoor, alleen mijn paps zat tussen ons in dus die heeft het wel meegekregen. Mijn vriend gaf aan dat hij ook wel kon koken. Nou daar hou ik hem dus dalijk aan hè. Heb gezegd dat wij dus niet mee-eten en dan meteen van die reacties van ach blijf toch gezellig mee eten joh. Lastig, maar heb gekozen voor onszelf. Wat anderen daar dan weer van denken tja. Mijn mannetje is niet zo'n verjaardag/visite ganger. Heeft ie van huis uit een beetje mee gekregen. Ik had zo iets van goh gezellig met zijn allen wat eten en ook makkelijk dan hoef ik niet meer te koken. Maar nee dus.
Sorry dit moest ik ff van mijn hart. Hij heeft net boven stofgezogen. Had ik he vrijdag al gevraagd of hij het dit weekend ff wou doen en voor zondag avond aub. Nou ja dat heeft ie dus net ff gedaan. En de trap meegenomen, uit zichzelf. Dus dat verkondigd ie trots. Ze ik: ja we hebben ook nog een hal. Maar hij had zweet voor zijn voorhoofd staan, dus vond dat dat er niet meer bij kon en hij zou boven doen, blablabla. *zucht* Maar ach tis verder wel schat hoor, hahah. Komt nu ff als klagend vrouwtje over. Zal wel last hebben van hormoontjes dat ik sneller geirriteerd ben aan dingen ofzo.
Liefs Nathalie