Kwebbelmeiden van Maart nr.3!

Weltrusten lieve meiden!
Wens jullie een goed begin van de nieuwe week
Ik hoop dat deze week ons mooie momenten mag brengen!

Liefs Nahtalie

Hier weer een nachtje veel wakker. Kon eerst niet in slaap komen. Mijn mannetje ook niet. Dus beide er nog ff uit gegaan. Op gegeven moment ben ik wel rustig gaan liggen schaapjes tellen. Was ik ver aan het tellen, laat mijn vriend ineens iets vallen. Alle schaapjes uit het hek gebroken, hahaha. Was ik weer klaar wakker. Later toen hij naar bed kwam en toen op gegeven moment dat hij op de bank ging liggen tv kijken, weer wakker. Maar dat is geloof ik gelukt, want lig nu alleen in bed, hahah. Om 4.15 uur denk ik voor het laatst wakker en toen tot 7.15 uur geslapen. Dacht dan ga ik hier wel ff kijken en dan aankleden enzo. Maar toen moest ik om 7.30 uur naar de wc, maar ik temperatuur eigenlijk pas om 8.00 uur. Maar kon het niet meer inhouden om niet te gaan plassen. Dus ik alvast getempartuurd, want als ik uit bed ga en eerst naar de wc, telt het niet meer hè. Mijn tempertuur was vanmorgen 36,90 terwijl hij begin vorige week 36,64 was.

Spreek jullie later vandaag meiden. Ik moet eerst werken en naar revalidatie arts. Geen idee wat die te melden heeft. Maar dat horen jullie dan vanmiddag wel.

Liefs Nathalie

Hoi hoi lieve meiden, hier ben ik weer ff..
ik ben zo moe joh. ben te moe op iedereen te reageren.
sorry.
maar vind heel lief hoe jullie met me/ons meeleven.
En dat flauwe gedoe over meelezers hier:
hun reactie via msn:
ze vinden dat heel normaal.
heel nederland mag hier meelezen en ze zeiden wat zou je zelf doen als een bekende van jou daar alles op zet....?
toch leuk om alles meteen te weten...?! nou zou ik dus niet vinden maar goed
ik ga me er verder niet kwaad om maken, daar ben ik te moe voor
ga straks ff naar mn schoonzusje en vanavond bij vrienden eten dus hoef mooi niet te koken!! heerlijk
alleen zo ff dweilen hier, dat MOET gewoon nu na het weekend vind ik, maar ik kan er nog niet de puf voor bij elkaar rapen...pfff zo moe is echt niks voor mij maar goed ik heb het er zekers voor over en luister goed naar mn lichaam, want wil er alles aan doen zodat t nu wel goed gaat..
ik lees en leef echt met jullie mee maar reageer ff niet op iedereen!!sorry meiden
ik hou jullie zo nu en dan op de hoogte!
Denk aan jullie.
liefs mij en het beste en succes allemaal met alles...
dikke knuf!!!

hoi hoi,

ben weer terug,gisteravond thuis gekomen en versleten.
was wel gezellig ,zijn broer met zijn gezin was er ook .
maar erg druk,s avonds nog gegeten  .
maar ik had zo,n dorst dat ik 5 flesjes water op had ,niet normaal meer.
maar goed ben weer lekker thuis ,er gaat niks boven je eigen spulletjes.
en eten hahahahah
nog gefeliciteerd zeg    las het net geweldig ,nou leef met je mee hoor meid.weer 1 zwanger.
nu de rest nog ,spannend.

voel me erg moe ,maar met vlaage,soms missenlijk en dan weer een eet bui.
maar goed effe afwachten.
maar ga effe naar school de kleine halen ,
spreek jullie straks .
veel liefs syl

nou daar ben ik weer,
wat een weertje,maar we mogen niet klagen.
maar het lijkt me inderdaad leuk om jullie op mijn hyves te zien.
en er bestaan altijd prive berichtjes die je dan kan stuurden ,aangezien niet iedereen hoeft te weten hoe of wat.
maar het was me een weekend wel,ben nog nooit zo beroerd geweest .
het eten smaakte me niet ,en drok erg veel water.
maar vanav lekker gourmetten   wel natuurlijk vlees doorbakken ,je weet maar nooit.
en nathalie hoe is het met jou?
las het net ,weet natuurlijk niet de voor geschiedenis maar het was wel erg ontroerend.
heb je een ongeluk gehad of iets anders?
ja daar zitten we dan op het wachtbankje......
wachten heb ik normaal een bloed hekel aan ,maar nu mag het hahaha.

Hey meiden,

weinig gekwebbelt hier.....hmmm zal wel aan het weer liggen en de maandag; dan is iedereen weer druk.

Gisteravond toen ik naar de wc ging, voor het slapen gaan, zag ik op mijn wc papiertje al een klein beetje rose, maar tot vandaag nog niets anders.
Nu hoopte ik al dat het misschien toch een innesteling is, maar nu ik dit zo aan het typen ben voel ik weer een klein beetje steekjes bij mijn eierstok ben dus bang dat het toch ongi is.
Wel erg vroeg dan al zeg ik hetzelf. Zou donderdag pas nod hebben. hmmm ach jah we zien wel, en anders naar ronde 5 / 2 hihi.

Dikke kus mama22

trouwens syl hoe kunnen we jou vinden op hyves??? Kun je een aanwijzing geven???

Terug
Bovenaan