Kwebbelmeiden van Maart nr.3!

goedemiddag dames,

....wat voel ik me beroerd,ben maar van me werk naar huis gekomen .
zag zo dubbel als wat,en erg draaierig.
dus zit nu al aan de boterham met kaas ,doet me goed.
heb de laatste tijd toch al zo,n honger
dus ja effe bij komen .
ik werk in de zorg,het is niet altijd effe makkenlijk maar je hebt ook leuke dagen.
soms is het behoorliijk zwaar ,zowel geestelijk als lichamenlijk.
maar doe het nog met plezier,nou plezier ben nu wel erg toe aan vakantie.
maar over het algemeen doe ik het met plezier.
nou had ik natuurlijk liever stalmeester geworden maar deurne was zo duur en mijn paard was daar voor te oud,en aan gezien je heel hoog moet rijden dressuur op hoog nivo moet rijden was het voor mijn lieve paardje niet weg gelegd.
toen ik zwanger raakte heb ik ze weg gedaan ,heb daar nog altijd spijt van maar ze verdiende een goed leven.met iemand die   wel tijd voor haar had.
hihihih is totaal anders als wat ik nu doe,maar goed iedereen heeft zijn dromen.
ooit wil ik weer eens een eigen paard ,groot huis met een giga tuin en zwembad.
dan denk ik altijd lekker blijven dromen.
ik bekom gewoon van mijn boterham,ben echt zo moe dat ik zo kan slapen.
maar we gaan door,heb wel het idee dat ik rdtje of opoe moet worden,
alleen ik ben het nog niet ,dus wacht ik maar gewoon af.

he nathalie lekker gezwommen,lijkt me heerlijk zwemmen met zo,n dag in een open bad.
komt er een client naar me toen ,ze zegt ben je naar de kapper geweest,
ik dacht je ziet ze vliegen hahaha zo mag je natuurlijk niet denken.
dus ik zei nee mevrouw dat ben ik niet.
ze zegt heb je dan een pernament ,dus ik kijk haar aan ,en zeg nee heb ik niet.
nou zegt ze hoe kom je dan aan die krullen eergisteren had je ze nog niet.
nou zeg ik ze zijn vanmezelf, nou dat geloofde ze niet .
ja zeg ze het zal wel zo ken ik er meer.
nou denk ik het is gewoon de waarheid sinds ik foliumzuur slik van de lijn mama producten krijg ik krulllen maar dat ga ik haar natuurlijk niet vertellen.
nou goed ik heb weer een heel stuk vol gepraat ,tijd voor koffie.
tot later groetjes syl

goedemiddag dames,

....wat voel ik me beroerd,ben maar van me werk naar huis gekomen .
zag zo dubbel als wat,en erg draaierig.
dus zit nu al aan de boterham met kaas ,doet me goed.
heb de laatste tijd toch al zo,n honger
dus ja effe bij komen .
ik werk in de zorg,het is niet altijd effe makkenlijk maar je hebt ook leuke dagen.
soms is het behoorliijk zwaar ,zowel geestelijk als lichamenlijk.
maar doe het nog met plezier,nou plezier ben nu wel erg toe aan vakantie.
maar over het algemeen doe ik het met plezier.
nou had ik natuurlijk liever stalmeester geworden maar deurne was zo duur en mijn paard was daar voor te oud,en aan gezien je heel hoog moet rijden dressuur op hoog nivo moet rijden was het voor mijn lieve paardje niet weg gelegd.
toen ik zwanger raakte heb ik ze weg gedaan ,heb daar nog altijd spijt van maar ze verdiende een goed leven.met iemand die   wel tijd voor haar had.
hihihih is totaal anders als wat ik nu doe,maar goed iedereen heeft zijn dromen.
ooit wil ik weer eens een eigen paard ,groot huis met een giga tuin en zwembad.
dan denk ik altijd lekker blijven dromen.
ik bekom gewoon van mijn boterham,ben echt zo moe dat ik zo kan slapen.
maar we gaan door,heb wel het idee dat ik rdtje of opoe moet worden,
alleen ik ben het nog niet ,dus wacht ik maar gewoon af.

he nathalie lekker gezwommen,lijkt me heerlijk zwemmen met zo,n dag in een open bad.
komt er een client naar me toen ,ze zegt ben je naar de kapper geweest,
ik dacht je ziet ze vliegen hahaha zo mag je natuurlijk niet denken.
dus ik zei nee mevrouw dat ben ik niet.
ze zegt heb je dan een pernament ,dus ik kijk haar aan ,en zeg nee heb ik niet.
nou zegt ze hoe kom je dan aan die krullen eergisteren had je ze nog niet.
nou zeg ik ze zijn vanmezelf, nou dat geloofde ze niet .
ja zeg ze het zal wel zo ken ik er meer.
nou denk ik het is gewoon de waarheid sinds ik foliumzuur slik van de lijn mama producten krijg ik krulllen maar dat ga ik haar natuurlijk niet vertellen.
nou goed ik heb weer een heel stuk vol gepraat ,tijd voor koffie.
tot later groetjes syl

he   ben ik weer,

ik had me al aangemeld voor baby dump.
krijg je een leuke catalogus met kleine sokjes erbij.
zit ook al bij baby walz,je kan het maar beter in huis hebben hihihih.
kan ik vast gaan schrikken van de euro prijzen ,mijn kinderwagen was in de gulden tijd zo,n 500 gulden nu is dat euro.
maar er staan ook wel leuke kleertjes prulletjes enz in.
kan ik vast gaan voor genieten voordat het zover is.
misschien duurd het wel 6 maanden voordat het raak is maar dan weet ik tenminste wat ik hebben wil hahahah..
groetjes syl

Heyyyyy Meiden, ben ik ook weer. Heerlijk ff beentjes op de bank. Dalijk ff de was weer ophangen en nieuwe was in de wasmachine doen. Ik verkondigde dat ik vanmiddag tijd voor mezelf ging nemen toch? Nou die plannen zijn alweer gewijzigd hoor. Tuurlijk ga ik wel aan mezelf denken en rust nemen op zijn tijd. Maar ik wil alle was gedaan hebben voor de avond. Tis zulk lekker weer dus alles lekker buiten op een rek hangen.

Gisteravond sprak ik mijn schoonmams nog ff op msn en die heeft ons uitgenodigd voor een lekker weekendje Luxemburg dit weekend. Dus ik wil alles aan kant hebben en alvast wat inpakken wat ik zowiezo mee wil, want anders trek ik dat weer aan, hihi. Heb nu ook iets aan wat ik eigenlijk mee wil. Lekker slim! Maar ach wasmachine is gewillig hè. En met dit weer is alles zo droog. En handdoeken enzo gooi ik lekker makkelijk in de droger. Niet al te moeilijk doen vandaag. Morgenmiddag moet ik namelijk werken en als ik terug ben en wat gegeten heb willen we denk ik ook weg. Dus ga nu gewoon lekker beetje aanrommelen vandaag.

Jump wat heb je leuke plaatjes zeg. Jij bent ook al zo van de plaatjes, leukleuk. En de rd-tjes al in aantocht meis? Hier nog niks hoor. Misschien morgen ofzo. Want als je 22 + 36 +28 rekend kom je op 28,6666. Had ik denk ik verkeerd gerekend. Nog niet nagelezen wanneer ik nou precies ongi was geworden. Heb toen mijn nod uitgerekend en kwam op 26 juni dus zal wel kloppen en zo niet dan kijk ik het als de rd-tjes er zijn wel ff na om te berekenen wat mijn nieuwe cyclus is.

Vandaag kreeg ik ook al het compliment dat ik er zo leuk uit zag enzo, hihih. Geen idee wat ze aan me zien maar okay. Echt lekker gezwommen. Zwem in binnenbad Jump. Heerlijk verwarmd water. Das zelfs met dit weer lekker. Zonnetje dat naar binnen schijnt. Muziek aan en oefeningen doen, was weer erg gezellig. En toen na afloop samen ff koffie drinken. Hey bedenk me ineens iets, dit keer had ik na die tijd geen last van de koffie.

Ik ga ff aardbeitjes plukken en de was ophangen. Spreek jullie zo nog wel ffies.

Liefs Nathalie

Heeeej meiden, was ik ook weer ff....
Nathalie als jij niet zwanger bent weet ik het ook niet meer hoor... hihi
ik gun het je van harte...het is nu ff heel spannend he..
maar ga jij eerst maar ff lekker weekend weg! super!
En dat de rd'tjes dan maar mooi wegblijven, dan kan je dubbel genieten en dat ze erna ook nog us 9maandjes wegblijven!
Dat heb jij echt verdiend meis,   jij in het bijzonder na al die narigheid van de afgelopen tijd..
dan ga je mij nog beetje achterna! gezellig
mama22 zal ook wel vast snel volgend dan!
super!!
meid ik gun het je zo!!
ik duim heeeeeel hard voor je!!!
duim duim
duim
duim
duim
duim
duim
hoe ist met je aardbei plantjes?? zijn er al veel vanaf gekomen..?
leuk hoor!
en jullie tuintje begint mooi uit te lopen?
doe rustig aan vanmiddag he, je bent toch niet thuis vant weeken dus een beetje rommel zie je dan toch niet...hihi

Jump, fleurig hoor al die plaatjes!
gezellig
ik ga zo ff je hyves bekijken! hihi
grappig he elkaar daar te zien!!
weetje een beetje met wie je kletst

Nou ik ga zo weer ff naar bed.
ben vanmorgen op de fiets naar het dorp en de markt geweest...hele volle fiets...hihi
gelukkig had ik zoonlief bij mn moeder gebracht, dus die zat er niet ook nog op.
boodschappen eerst thuis gebracht en was opgehangen die klaar was en toen zoonlief opgehaald en gegeten en die ligt nu heerlijk in bed.
dus kan ik ook mooi ff gaan liggen.
krijg snel moeie benen en heupen en soort en vanavond een tupperware party dus moet ik weer veel staan dus wel fijn als ik wat energie heb...
moet ook wel eindje rijden, dus zal wel laat worden, maar ik maak het gewoon niet te lang. is wel fijn... dan hou ik het beter vol hopenlijk...

Nu zo ff de pc laten scannen en opruimen, want die wordt zo sloom de laatste dagen..voelt denk dat zn bazinnetje ook moe is...hihi wordt ie ook maar wat trager...haha
Meiden hier nog ff mn bannertje, fijn middag en misschien nog totstrakjes....
xxx

Mmmm heerlijk veel aardbeitjes. Heb ze ff in bakje met water gezet, ga ik dalijk wel schoonmaken. Was hangt alweer buiten en nieuwe aan. Dalijk ff hiet wat opruimen enzo. Maar dacht eerst hier nog ff reageren. Moet ook nog weer naar de winkel. Ben namelijk best wel dingen vergeten te kopen BLONDTTTT! Maar doe gewoon lekker rustig aan vandaag. Gelukkig heb ik geen verplichtte afspraken meer. Aardappeltjes zijn al geschild. Dus das ook weer klaar. Ohh groente heb ik ook nog niet voor vanavond. Mag het wel gaan opschrijven wat ik moet halen, anders vergeet ik nog weer de helf volgens mij, ihih.

Fijne middag! Liefs Nathalie

Ps. MamaJm slaap lekker en dank je voor de lieve woordjes *kussie*

Terug
Bovenaan