Kwebbelmeiden van Maart nr.3!

Mmmm heerlijk veel aardbeitjes. Heb ze ff in bakje met water gezet, ga ik dalijk wel schoonmaken. Was hangt alweer buiten en nieuwe aan. Dalijk ff hiet wat opruimen enzo. Maar dacht eerst hier nog ff reageren. Moet ook nog weer naar de winkel. Ben namelijk best wel dingen vergeten te kopen BLONDTTTT! Maar doe gewoon lekker rustig aan vandaag. Gelukkig heb ik geen verplichtte afspraken meer. Aardappeltjes zijn al geschild. Dus das ook weer klaar. Ohh groente heb ik ook nog niet voor vanavond. Mag het wel gaan opschrijven wat ik moet halen, anders vergeet ik nog weer de helf volgens mij, ihih.

Fijne middag! Liefs Nathalie

Ps. MamaJm slaap lekker en dank je voor de lieve woordjes *kussie*

hoi,hoi

nou ik voel me nog steeds beroerd,ben zo duizelig,lijkt wel of ik een magazijn aan zoete drankjes heb op gedronken.
is niet lekker zo ,nou heb ik ook wel slecht geslapen dus ja .
morgen een rust dag ,lekker thuis .
have a break.
heb me nog nooit zo sloom gevoeld ,zou het dan toch raak zijn.
durf nog niet te testen,want soms heb ik ook een cyclus van 31 dagen.
dus ik wacht tot maandag.
en mamaJM hoe voel jij je.
en mama22 hoe is het met jou?
zo effe eten maken en dan lekker tv kijken.
als natuurlijk de kleine naar bed is..
he nathalie ben jij ook zo moe?
maar wel leuk dat jullie op mijn   hyves staan .
maar goed tot later
liefs syl

oja de plaatjes haal ik van plaatjes en animaties van msn af.
erg leuk .

Goedemiddagggg, was ik ook weer terug
Nog wasje in de wasmachine en dan nog 1 wasje dat schoon moet en dan is het klaar hiero. Buiten droogd lekker alles. Was ff bij de Praxis en zag ik ineens nog een rek in de aanbieiding. Normaal zijn die altijd heel duur, en deze zag er ook goed stevig uit en ff gereedschapskistje gehaald, want ik word gek dat alles zo her en der ligt hier. Hebben wel een kast, maar dan ruimt mijn vriend weer niet alles op waar het in hoord enzo. Dus dacht heel handig alles bij elkaar in zo'n kistje. Maar heb dat nog niet gedaan hoor. Ook nog ff sleepkabel gehaald, want die hadden we ook niet meer. En mijn vriend zijn oude auto moet weg. Die zou steeds al weg, en is al geschorst enzo, maar moesten nog onderdelen af, blablabla hihi. Toen ff langs mijn oma gegaan. Daar ff wat gedronken want had heel erg dorst. Toen nog ff langs de supermarkt groente en boter voor op brood halen, want dat was ik vergeten. Ik had het brief van thuis niet meegenomen. BLONDDTTTT dus wist het voor de rest niet meer. Er werd een jongen verlegen van me, hihih. Dat ik dat nog mag mee maken. Denk dat ik deze kleding maar vaker aan trek, want krijg alleen maar leuke reacties, hihh.

Hier nog steeds geen rd-tjes meiden. Maar heb voor de zekerheid wel ff tampons gekocht. Ben dus op de rd-tjes voorbereid. Toen ik ze in mandje legde dacht ik uhm ja doe toch maar, hihih. Ga er eigenlijk wel van uit dat ze het weekend komen. Al voel ik niks dat ze in aantocht zijn. Dus nog ff spannend. Jump ik ben ook sneller moe en als ik teveel doe dan word ik vaak wat duizelig enzo. Maar rustig aan meis. JIj hebt het vandaag wel heel erg zo te lezen.

Liefs Nathalie

Oooh zooo spannuuuund het Nathalie...hihi
maar nuchter blijven meis, je hebt zulke rare cyclussen gehad..
maar positief blijven inzien he..
ik duim voor je!!
knuf en fijn weekend alvast als ik je niet meer spreek!!
Geniet ervan!!
liefs mij
en allemaal eetse en totlaters!

Ff nieuw Bannertje gemaakt, eens kijken wat dat mannetje met zijn stokje gaat doen!

Liefs Nathalie

Haha die Nathalie, mooi bannertje hoor meis!
Hopelijk helpt dat toverfee stokje. of wat het ook mag voorstellen...
xxx

Mijn mams belde of ik ff mee wou rijden naar de stad, want hun huistelefoon is stuk. Mijn paps had hem meengenomen naar buiten een paar dagen geleden en toen kwam er een stort-regenbui en daar kon ie niet echt tegen, hihih. Mams heeft het nog met de fohn geprobeerd te drogen en laten liggen enzo, maar hij doet steeds vaag enzo. Dus wou ze ff kijken voor een nieuwe. Ik ga dus ff met haar daar heen. Spreek jullie later vanavond!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan