Goedemiddagggg, was ik ook weer terug
Nog wasje in de wasmachine en dan nog 1 wasje dat schoon moet en dan is het klaar hiero. Buiten droogd lekker alles. Was ff bij de Praxis en zag ik ineens nog een rek in de aanbieiding. Normaal zijn die altijd heel duur, en deze zag er ook goed stevig uit en ff gereedschapskistje gehaald, want ik word gek dat alles zo her en der ligt hier. Hebben wel een kast, maar dan ruimt mijn vriend weer niet alles op waar het in hoord enzo. Dus dacht heel handig alles bij elkaar in zo'n kistje. Maar heb dat nog niet gedaan hoor. Ook nog ff sleepkabel gehaald, want die hadden we ook niet meer. En mijn vriend zijn oude auto moet weg. Die zou steeds al weg, en is al geschorst enzo, maar moesten nog onderdelen af, blablabla hihi. Toen ff langs mijn oma gegaan. Daar ff wat gedronken want had heel erg dorst. Toen nog ff langs de supermarkt groente en boter voor op brood halen, want dat was ik vergeten. Ik had het brief van thuis niet meegenomen. BLONDDTTTT dus wist het voor de rest niet meer. Er werd een jongen verlegen van me, hihih. Dat ik dat nog mag mee maken. Denk dat ik deze kleding maar vaker aan trek, want krijg alleen maar leuke reacties, hihh.
Hier nog steeds geen rd-tjes meiden. Maar heb voor de zekerheid wel ff tampons gekocht. Ben dus op de rd-tjes voorbereid. Toen ik ze in mandje legde dacht ik uhm ja doe toch maar, hihih. Ga er eigenlijk wel van uit dat ze het weekend komen. Al voel ik niks dat ze in aantocht zijn. Dus nog ff spannend. Jump ik ben ook sneller moe en als ik teveel doe dan word ik vaak wat duizelig enzo. Maar rustig aan meis. JIj hebt het vandaag wel heel erg zo te lezen.
Liefs Nathalie