Kwebbelmeiden van Maart nr.3!

goedeavond,

morgen rustig aan doen.
en nog geen rdtjes.
ga op tijd naar bed,
iedereen weltrusten,

Oh hier ook nog geen Rd-tjes Jump het is wel spannend hè meis
Heb je het idee dat ze morgen gaan komen of totaal geen voortekenen?
Hier nog steeds geen voortekenen dat ze in aantocht zijn. Dus als het vannacht ineens zou gebeuren sta ik wel verbaasd. Vanmiddag toch wel ff tampons gekocht. Ik zit eigenlijk qua beleving al in ronde 5, hiih. Gek hè! Denk dat ik daar al mezelf op ingesteld heb als zelfbescherming. We zullen zien hoe het de komende dagen zal gaan.

Voordat ik morgenavond weg ga naar het heerlijk Luxemburg kom ik zeker nog ff langs hoor. Ik ga nu naar bedje en eerst ff temperaturen dalijk. Dus ik kom zo nog wel ff terug, voor mijn laatste berichtje van vandaag.

Liefs Nathalie

goedemorgen,

nog geen rdtjes,voel me eindelijk een beetje uitgerust nadat ik me weer eens verslapen had hihih
rennen naar school en gelukkig vrij vandaag.
ga zo nog effe een boterham eten,en nathalie al rdtjes?
we gaan zo de goede kant op als de rdtjes weg blijven.
maar eerst het weekend overleven hahaha
dat wordt uitslapen.........
en hoe gaat het met de rest,is aardig stil hier.

he nathalie ,

alvast een leuk weekend he,geniet ervan.
zou zo leuk zijn he als je zwanger bent.
nou meid ik duim voor je ,maar eerst een lief plaatje van mij                                                                                

Goedemorgen lieve meiden,
iedereen hier nog in diepe rust???
is hier nog zo stilletjes...hihi ben ik niet van jullie gewend hoor..
Meiden spannende periode voor jullie. of die rd'tjes nou wel of niet komen!!???
Ik duim voor jullie!!
Hou je taai.
Hier rustig daggie voor de boeg.
heerlijk geen verplichtingen dus ga lekker genieten van wat er komen gaat..
en hopelijk wat meer zon dan regen..
nu ist ook zonnig dus hopelijk is de regen alleen vannacht gevallen en nu op! hihi
Meiden fijne dag en hoor wel weer van jullie...

Hi Lieve Meiden, ik was er nog wel hoor, maar heb toen mijn mannetje uit bed ging en ik heb getemperatuurd (36,61) nog lekker ff me omgedraaid om ffies wat bij te slapen. Gezien het vandaag een lange dag gaat worden. Dus zit nu lekker met een broodje ff te kijken hoe het met jullie allemaal gaat.  

Hier nog  GEEN rd-tjes meiden. Er is    nog niks te bekennen. Dus we wachten nog maar ffies af hè. Ik heb net ff terug gelezen in mijn dagboek. Want Mickje (v/d Kluskippies) zei: 22 + 36 +28 = 28,6666 dus 29. Dat zou inhouden dag vandaag mijn nod is. Dus ikke ff gekeken. En 1 mei werd ik toen ongi en 29 mei weer. 30 mei zou mijn nod toen zijn maar werd een dag eerder dus was idd 28 dagen en dat in de ochtend. Dus meiden nog niet gaan juichen dat ik overtijd ben hoor, hihihih. Ik zal het nod lijstje ff aanpassen. En ook ff neerzetten wat mijn nod is als ik 36 dagen cyclus heb. Eerst maar eens dat overleven en dan kijken we wel eens weer verder.  

Meiden mijn nod is vandaag! hahahah ja ik ben lekker wispelturig, maar ik spreek Mamoetje (ook v/d Kluskippies)  net gezellig op msn en heb het er met haar over en omdat mijn cyclus vorige keer 28 was, moet ik dat nu ook gewoon aan houden. De vorige cyclussen moet je gewoon in gedachten houden zegd ze. Je lichaam houd meestal je laatste cyclus aan. En tja het kan natuurlijk in begin ook ontpillen geweest zijn. Dus ach ik laat het lekker zo staan, hihih. Zet die van 36 dagen er nog wel ff bij, kunnen jullie me toch nog een beetje in de gaten houden het weekend. En hoop dat ik maandag (of zondag avond) kan melden dat er nog geen rd-tjes zijn, maar verwacht het niet.

Brr het regend hier. Gisteren lekker leuke rok aan, dacht doe ik vandaag weer aan. Leuke reacties op gehad enzo, hihih. Maar nu regend het. Jaa daagggg. Ik ga zo maar eens ff onze tassen voor het weekend in pakken. Want mijn mannetje is druk aan het werk. De overige was opruimen en dan is het denk ik wel weer bijna tijd om te werken. In tussentijd kom ik uiteraard nog ff bij jullie kletsen, hihih.

Liefs Nathalie

Nod lijstje Meiden van Maart!!!!

Esther, 32 jaar                     5e ronde - 1e kindje             02-07-08
Cory, 26 jaar                          4e ronde - 1e kindje             06-07-08
Christel, 29 jaar                4e ronde - 2e kindje              07-07-08
Miss Dovie,  26 jaar      4e ronde - 1e kindje             14-07-08
Iris, 21 jaar                              4e ronde - 1e kindje             15-07-08
Mamma22, 22 jaar        5e ronde - 1e kindje             23-07-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Momenteel zit er niemand op het wachtbankje

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Nathalie, 24 jaar                4e ronde  - 1e kindje           26-06-08
Jump, 27 jaar                        4e ronde - 2e kindje            26-06-08

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

April:
Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008
Mei:    
Parent2be, 27 jaar          1e ronde - 1e kindje    uitgeteld:  22 januari 2009
Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje    uitgeteld: 2 februari 2009
Juni:
MamaJM, 23 jaar               3e ronde - 2e kindje     uitgeteld: 23 februari 2009

Bezoekjes VK

Parent2be    
2e bezoek         04-07-08    
Boeffie      
3e bezoek         ??-??-??    
Kipling                  
1e bezoek         24-06-08
MamaJM
1e bezoek:       ??-??-??

Afspraken voor de mooiste Echo's

Parent2be
2e echo                04-07-08