Kwebbelmeiden van Maart nr.3!

Hi lieve meiden, ik ben er weer. Net al heel verhaal getypt bij kluskippies. Nou ja meer in delen gelezen en toen meteen getypt dus dat was heel lang geworden. Wel in delen verstuurd. Maar dus niet een geheel verhaaltje hoe ik het gehad heb dus kon ik hier niet ff plakken hè. Maar ik wou uiteraard ook weten hoe het met jullie gaat. Een voordeel is wel de lange lappen tekst van mamaJm heb ik het meest allemaal al gelezen bij de kluskippies. Ze past het altijd keurig netjes allemaal aan en typt er dan wat bij voor ons. Echt lief zoe blijven we op de hoogte hè. Maar meest typt ze hier, maar ja haar kwebbelmaatjuh was er niet, dus viel hier niet zoveel te kwebbelen, hihih.

Ik zal eens ff reageren. Jump meis hoe is ie met je? Ik ben zo benieuwd of je positief getest hebt of dat de rd-tjes misschien gekomen zijn. Ik ben er weer hoor meis, dus ik klets weer gezellig met je mee. Je zit zo zielig en alleen op het wachtbankje.

Mama22 heb ik uiteraad alweer ff op msn gesproken, hihih. Moest mezelf echt inhouden om gisteren en vandaag niet ff te smsen om gezellig te kletsen hoor. Want daar gaat ons beltegoed. Nee we hebben het bij paar smsjes gehouden op vrijdag avond laat, hihih. Goed van ons hè. Ja was weer erg bijzonder die telepathie. Maar meis de kat was niet terecht hoor, die is het weekend thuis geweest. Maar die is nu eindelijkkkk wel weer terecht en hij wil niet zeggen waar ie geweest is, flauw hè. Moest lachen om je vraag voor Esther want ik weet ook niet wat ze gaat verkopen.

Maar Eshter gezellig dat je weer lekker hebt meegekletst. Ook ik ben benieuwd wat je dus allemaal voor leuke dingetjes gaat kopen, hihih. En hoe je je voeld natuurlijk. Dat je niet veel kwaaltjes hebt zegd niks meis. Ons lichaam kan alle kanten op. En HOPELIJKKKK ook de goede, hihih. Ik voelde me idd deze ronde echt anders dan de voorgaande en had bijzondere kwaaltjes. Ik weet gewoon zeker dat dat echt was. Maar het voeld echt zo alsof het op het einde niet zo heeft mogen zijn.

Ik heb mijn tempertuur netjes bijgehouden. Zaterdag ochtend 36,58 en vanmorgen 36,45 dus ben benieuwd hoe het deze ronde zal gaan. Kijken of we er iets van af kunnen leiden idd. En dieren voelen idd aan of je zwanger bent of niet. Ik had een ronde toen ik ook dingen voelde. Ff denken hoor. Ohh dat was ronde 2 met 36 dagen cyclus. Toen ging onze kat steeds op mijn buik liggen en veel bij me enzo en 's nachts ook op mijn buik liggen enzo. Werd er steeds wakker van. In die ronde kreeg ik dat rot telefoontje van het uwv, wat mijn leventje erg op zijn kop heeft gezet. En toen ineens helemaal geen kwaaltjes meer. En ja hoor de kat ging ook niet meer op mijn buik liggen. Dus wie weet meiden. Maar deze ronde deed ie dat niet echt. Maar had ik wel rare dingen hoor. Sterk reukorgaan, koffie die niet te drinken was. Ja wel te drinken, maar na 1 kop werd ik meteen niet lekker. Nou daar heb ik nu geen last meer van hoor meiden. Het weekend genoeg koffie gehad, hahah.

Nog ff snel vertellen hoe ik het heb gehad. Heerlijk!!!!! Klaar, hihih.
Nee was erg lekker om er ff tussenuit te zijn. Is het goed als ik morgen alles ff meer vertel. Ben nu bekaf, maar wilde zowiezo ff op jullie reageren en lezen hoe het met jullie gaat.

Meiden dikke knuffel van mij!

*Snik Snik* wat is dit nou meiden! Hallooooo ik ben weer terug hoor.
Pff wat een warm welkom *knipoog*

Ik heb mezelf maar ff uit bed gesleurd. Hoefde vanmorgen niet te werken dus dacht blijf lekker liggen. En qua gevoel kan ik nog wel ffies slapen. Heb volgens mijn vriend weer enorm liggen woelen tegen de ochtend. En kan me daar wel iets van herhinneren, want de kat wou dicht bij me liggen en kwam steeds bij me enzo. En dat wou ik niet zo. Hij wou ook alle ruimte innemen. Ja ik snap dat je ons gemist hebt, maar eigen schuld, opbokken! Om 4.45 uur naar de wc geweest, eerst ff getemperatuurd en was 36,51 toen kat naar buiten gedaan en nog lekker weer gaan slapen. Tot dat de wekker ging omdat mijn vriend moest werken. Als we eerder hadden geweten dat ik niet hoefde te werken had mijn vriend ook vrij kunnen nemen vandaag en hadden we dagje langer in Luxemburg kunnen blijven, maar ja. We kwamen tot de conclusie dat het toch ook wel weer fijn was om in ons eigen bedje te liggen.

Om 8.00 uur nog een keer getemperatuurd en dat was 36,71 maar ja toen heb ik al dus al geplast en gelopen hè, dus dat teld niet. Toen nog heerlijk weer geslapen tot 10.30 uur erg hè. Ik wou me toen nog ff omdraaien en dacht ik bij mezelf nee hup Nathalie eruit, hihih. Maar heb helemaal geen zin in iets vandaag eigenlijk. Maandag opstart problemen misschien, hihih.

Weekendje in Luxemburg was heerlijk meiden. Ff gewoon er lekker tussenuit, maar wel kort hoor. Had nog wel ff paar dagen langer willen blijven. Zeker nu met dit lekkere weer, maar okay. Aan al het goede komt een eind hè. Heb het vooruit zicht dat we het weekend van 1 augustus weer gaan, dus dat maakt een hoop goed. Ik heb dan namelijk behandeling bij osteopaat in Zeeland en gaan dan door voor een weekendje Luxemburg.

Zaterdag ochtend had mijn schoonpaps lekker ontbijtje gemaakt. Mijn mannetje lag helemaal in coma. Die heeft uitgeslapen. Ik na het ontbijt lekker douchen, meteen 3/4 broek en t-shirtje aan, dacht laat de zon maar komen, hihih. Koud was het absoluut niet. Zelfs die nacht niet. 's Middags zijn we in Echternach gaan wandelen. Een rolstoelroute, echt mooi langs een meer enzo. Heb er een paar foto's van die zet ik dalijk wel ff op hyves. Hadden een trui meegenomen en had een lange broek aan gedaan, je weet maar nooit hè hoelaat we terug waren en met teaken enzo. Maar die hebben we absoluut niet nodig gehad. Lekker weertje was het daar. Toen we terug waren heeft mijn schoonpaps lekker gekookt en 's avonds hebben mijn schoonmams en ik een spelletje gedaan op de laptop. Erg verslavend als je er eenmaal mee bezig bent, hihih. Zo ineens was het dus ook al erggg laat, hihi.

De nachten in Luxemburg heb ik goed geslapen, wat heerlijk zeg! En vannacht weer minder, hoe kan dat toch? Zei net al tegen mijn vriend, misschien moeten we het bed anders neer zetten of dat ik aan jou kant ga slapen. Want hij is nu heell erg moe omdat ik weer lag te woelen enzo. Dat kan toch zo niet door gaan. Zondag broeide we de tent uit. Dus ik hup bikini aan onder mijn kleding. Rokje en hemdje met blouse aan. Kom ik buiten gaat de zon achter een wolk, beetje jammer! Die was waarschijnlijk zo geschrokken van mij, hihih. Maar hij kwam wel weer te voorschijn hoor. Na ontbijt, ligbedje in de zon gelegd, ingesmeerd en zonnen maar. Maar er waren van die kleine rot beestje die me de hele tijd zaten te kriebelen, brrr. Uiteindelijk lekker ff gedoucht en toen de auto ingeladen. Zijn tegen 15.00 uur gaan rijden. En nu dus weer thuis van lekker weekendje Luxemburg.

Heb vandaag helemaal geen zin in iets, hihi. Lekker lui. Zal dalijk de was van het weekend eens ff gaan doen, misschien kom ik dan op gang.

Maar dacht eerst ff hier kijken en vertellen hoe het was.

Liefs Nathalie

Nod lijstje Meiden van Maart!!!!

Esther, 32 jaar                     5e ronde - 1e kindje             04-07-08
Cory, 26 jaar                          4e ronde - 1e kindje             06-07-08
Christel, 29 jaar                4e ronde - 2e kindje              07-07-08
Miss Dovie,  26 jaar      4e ronde - 1e kindje             14-07-08
Iris, 21 jaar                              4e ronde - 1e kindje             15-07-08
Mamma22, 22 jaar        5e ronde - 1e kindje             23-07-08
Nathalie, 24 jaar              5e ronde  - 1e kindje             26-07-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Momenteel zit er niemand op het wachtbankje

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Jump, 27 jaar                        4e ronde - 2e kindje            26-06-08

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

April:
Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008
Mei:    
Parent2be, 27 jaar          1e ronde - 1e kindje    uitgeteld:  22 januari 2009
Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje    uitgeteld: 2 februari 2009
Juni:
MamaJM, 23 jaar               3e ronde - 2e kindje     uitgeteld: 23 februari 2009

Bezoekjes VK

Parent2be    
2e bezoek         04-07-08    
Boeffie      
3e bezoek          22-07-08    
Kipling                  
1e bezoek         24-06-08
MamaJM
1e bezoek:       ??-??-??

Afspraken voor de mooiste Echo's

Parent2be
2e echo                04-07-08
Boeffie                
2e echo               ergens rond eind juli
Kipling
1e echo                09-07-08

hey meiden,
ben ik ook weer...heeft even geduurd ,maar jah...druk met verbouwen geweest de afgelopen 2 weken...nu zit mijn vakantie er weer op!

ik was dus vorige week met 21 dagen al weer ongi, dit ken ik helemaal niet van mezelf! voor dat ik de pil slikte was ik netjes om de 27/28 dagen, maar goed misschien moet de pil nog uitwerken ofzo??? nu moet ik ook wel zeggen dat ik de laatste tijd niet echt lekker in mn vel zit!misschien heeft het daar ook mee te maken...ik wacht deze maand wel af en anders ga ik denk ik volgende maand ovulatietesten aanschaffen
hier nog nieuwtjes?ik las dat mamajm zwanger is!gefeliciteerd! en nathalie lekker naar luxemburg geweest!lekker hoor...er even uit!

nou ik ga even huis huis poetsen  moet ook gebeuren he...

groetjes iris

Hi Iris, wat zijn jullie allemaal aan het verbouwen geweest meis. Jou vakantie zit er alweer op? Jammer hoor. Heb je wel een beetje bij kunnen komen?

Je cyclus kan in de war raken doordat je niet zo lekker in je vel zit en steeds heel erg druk hebt. En in het begin natuurlijk ook met ontpillen. Ik had ronde 1 22 dagen en ronde 2 ineens 36, maar zit nu netjes op gemiddeld 29 dagen. Dus voelt nu wel beter.

Hoe waren jou vorige rondes dan? Want moest eerst ff kijken in welke ronde je zat, maar dit is dus ronde 4 voor je. Voel je je eisprong of heb je daar helemaal niet op gelet?

In elk geval heel veel succes en we duimen voor je meis. Als je van je af wilt kletsen of gewoon gezellig wilt kletsen, we zien er voor je!

Liefs Nathalie

he meiden,

nou de rdtjes zijn vanochtend gekomen,bah .
heb voor me een grote bak ijs ,en baal als een stekker.
maar goed op naar de volgende ronde.
he nathalie meis hoe was je vakantie,las al dat het erg leuk was.
was inderdaad stilletjes zonder je,en aangezien je niet altijd weet wat je moet typen .
dus welkom terug.
maar goed kom net uit me werk,bloedheet buiten ,en ben op.
woensdag wordt het helemaal warm dus dat kan lachen worden.
en met de rest van de meiden hoe gaat het daarmee?
maar goed ik ga weer eens verder ,de kleine komt zo uit school ,gelukkig laatste week.
en dan hopen op mooi weer ,wou nog naar een camping   iemand een idee.

veel liefs syl

nathalie: mij vorige rondes waren ook al niet zoals ik gewent was, ronde 1 26 dgn, ronde 2 24 dgn en ronde 3 21 dgn. afgelopen maand heb ik eerlijk gezegt   helemaal niet op mijn eisprong gelet maar normaal merk ik het vaak wel...
 ik denk dat het gewoon komt omdat ik niet lekker in mn vel zit...(waarom weet ik ook niet).

wij zijn het hele huis aan het verbouwen de woonkamer is nu (bijna) klaar en dan nog de badkamer en de keuken...zou blij zijn als het af is...maar goed dat wisten we bioj aankoop van een oud huis (1910). nou ik ga nu echt even wat in huis doen, ik kom van de week weer!

groetjes en een fijne dag!

Ahhhh wat jammer Syl je had het weekend overleefd, wat goed zeg! Maar toch die domme rd-tjes. Jammer hoor meis, al weet je nu waar je aan toe bent, het blijft toch ff vervelend. Ik had eerst niet zo door wat het met me deed dat ik weer ongi was geworden. Ben daar vaak luchtig in, maar deze maand had ik toch wel ff zo iets van ohh jeetje dit is echt niet leuk! Hoe langer we van de voorpret genieten, hoe groter het verlangen naar een kleintje word merk ik ineens. Lijkt me gewoon zo ontzettend fijn. Een verreiking in het leven, een stukje van ons samen, waar je goed voor moet zorgen en je bed voor uit moet komen als je het allemaal ff niet meer zo ziet zitten in het leventje. Die hoe klein ze ook zijn je troost bieden. Als ik dan zo lekker dat verhaal van MamaJm las dat hun kleine mannetje haar buik kusjes geeft een baby zegt. Nou *zwijmel zwijmel*

We hebben het idd heerlijk gehad in Luxemburg en het was fijn om gisteravond toch nog ff met mijn mannetje te kletsen. Wij voelen van alles meiden en mannen zijn er wat killer in, maar ondertussen zitten hun ook in spanning. Dan heb ik zo iets van praat er dan iets meer over wat je denkt, wat je voelt e.d. Maar dat komt allemaal vanzelf. Als ik alleen die oogjes al zie als we erover hebben, dat spreekt boekdelen. Of toen we lekker aan het wandelen waren in Echternach en bij een speeltuintje zaten uit te rusten en te kijken hoe kids aan het spelen zijn e.d. Tja wij weten meer dan onze ouders hè, hihih.

Wanneer is je nieuwe nod meis? Dan verander ik dat ff op het lijstje. Kunnen we weer heel hard voor je duimen. Waar woon je ook alweer. Ik zit ff te denken of ik nog leuke camping weet. Wij gisteren vroeger naar Meppen bij Zweeloo, echt ontzettend leuke camping. Tegenwoordig is het allemaal veranderd, zijn de mensen ook veranderd natuurlijk. Maar met kids heb je veel sneller een band en contact dan dat je met zijn tweetjes op vakantie gaat hè.

Hopelijk heb je niet teveel last van de rd-tjes!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan