Kwebbelmeiden van Maart nr.4!

Nod lijstje Meiden van Maart!!!!

Iris, 22 jaar                              7e ronde - 1e kindje             01-10-08
Christel, 29 jaar                7e ronde - 2e kindje             10-10-08  
Mamma22, 22 jaar        8e ronde - 1e kindje              16-10-08
Miss Dovie,  27 jaar      7e ronde - 1e kindje             28-10-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Momenteel zit er niemand op wachtbankje, saai hoor!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er niemand overtijd, kom op meiden!

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

April:
Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008
Mei:    
Parent2be, 27 jaar          1e ronde - 1e kindje    uitgeteld:  22 januari 2009
Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje    uitgeteld: 2 februari 2009
Juli:
Esther, 32 jaar                     6e ronde - 1e kindje      uitgeteld: 4 april 2009
Augustus:
Nathalie, 24 jaar              6e ronde  - 1e kindje        uitgeteld:  3 mei 2009

Bezoekjes VK

Boeffie      
5e bezoek      23 sept. 8.30
Nathalie
Intake                 9 september om 15.00 uur
Controle         28 oktober om 16.00 uur

Afspraken voor de mooiste Echo's

Nathalie
Termijnecho        8 oktober om 8.40 uur

Gyn afspraken ~Heelllll veellll Geluk~

Mama22
Intake                6 oktober

Missy wat jammer dat je weer ongi bent meis, grrr! Rot rd-tjes
Jullie zitten nu allemaal echt in ronde 7 of meer, het is niet leuk meer
Kom op meiden, kom ons snel vergezellen op zwangere mutsen bankje
Ik weet dat jullie dat natuurlijk niet zelf in de hand hebben, maar ik duim echt voor jullie

Mama22 heb je gemist meis, hoorde steeds maar niks. Hier valt zwanger zijn & revalidatie niet echt mee op het moment. Dus daarom zelf ook niet echt van me laten horen sorry! Wanneer kan je eindelijk thuis weer op internet? Miss You!

Goed van je dat je naar ha bent gegaan meis. Spannend hoor 6 oktober eerste gesprek, maar er word nu gewoon gekeken meis. Misschien is er iets te vinden, misschien helemaal niks. Wie weet mag je dit jaar gewoon zonder poespas zwanger worden. Hoop het zoo voor jullie allemaal!

Hier vandaag nog ergo & fysio en dan gelukkig weekend. Nog wel dingen te doen en te regelen, pff al die instanties, keuringen enzo pfff. Maar morgen lekker uit eten met opa & oma en familie en zondag willen mijn vriend en ik bij mooi weer graag naar de dierentuin. Ff lekker een dagje tussenuit met zijn tweetjes. Wens jullie heel fijn weekend!

Liefs nathalie

hey meiden,

ik heb net late dienst gehad, dus ik dacht 'laat ik eens even kijken hoe het hier gaat'... jammer miss dovy dat je weer ongi bent!das dan weer echt zo'n moment dat je wel kan janken he?!

en mama22 hou ons idd op de hoogte van het onderzoek gebeuren...hoop niet dat er wat mis is hoor!maar goed dan kan je het maar beter gelijk weten he?!

ik heb zelf (ondanks dat dit ook voor mij ronde 7 is) helemaal niet het gevoel dat er iets mis is met mijn lichaam....het is natuurlijk ook een beetje 'geluk' hebben he?! en als ik soms zo over het internet heen surf zie  ik heeeel veel mensen die er een jaar over doen.....maar je geduld word idd wel heeeeel erg op de proef gesteld! ik werk in de zorg en op mn werk ben ik zo geduldig als wat maar wat dit betreft   ...

mijn nod zit er weer aan te komen en ik vind het altijd weer spannend...ik heb niet het gevoel dat ik binnen een paar dagen ongi word maar ook niet dat ik zwanger zou zijn ...het is dus maar weer afwachten..

ik zei pas tegen een vriendin dat mijn doel is om voor 31 december zwanger te mogen zijn.....ik ben benieuwd !
die vriendin van me is zelf ook zwanger (33 wk) en pas geleden liet ze me al dr spulletjes zien...zo gaaf is dat !!!

nou meiden ik hoop dat we allemaal zwanger het nieuwe jaar in mogen gaan!!!

ik ga zo slapen want morgen gaan mijn vriend en zijn broer klussen aan de badkamer...

fijne avond en ik spreek jullie binnenkort weer!

liefs iris

hey meiden,
het is de afgelopen dagen wel erg stil geweest hoor....
hier nog geen teken van de rd'tjes....maar heb wel het iedee dat ik gewoon ongi word.
ik ben van het weekend weer druk aan het klussen geweest (in huis) en stukje bij beetje word het nog wel wat met ons huis
verder heb ik niet veel gedaan, jullie een leuk weekend gehad?

ik ga even douchen en dan mn bedje in , ik heb morgen weer een vroege dienst

nou meiden , fijne avond!!!

groetjes iris

p.s nathalie wat ben je stil?niet van je gewend...veel last van kwaaltjes?

Hey meiden,

Idd wat is het hier rustig geweest. Ik had helaas 2 weken geen internet dus had niet de mogelijkheid om hier ff langs te komen.
Jammer missy dat de rd'tjes zijn gekomen.....zit jij nu ook in ronde 7??? Ach kijk zo wel ff.

Iris meis, wat spannend weer voor jou he. Hoop voor je dat ze toch wegblijven.....duim duim duim. Er moet toch iemand binnenkort weer mama worden....pfff je zou bijna denken dat er een klein vloekje heerst over ons topic!!! Hihihihi.

Ik heb weer kriebeltjes, maar niet voor mijn klusperiode, maar voor a.s. maandag dan gaan we naar de gyneacoloog (of hoe je het ook schrijft)!!!!!!!!!!!!!!!
Zo spannend allemaal. Nu heb je echt het idee alsof het nu eindelijk echt gaat gebeuren. Alsof er eindelijk eens iets gebeurd.

Ik hou jullie op de hoogte!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nath; meis geef mij maar wat van je hormoontjes, dan delen we de kwaaltjes. knuf voor jou meis!!!!!

Groetjes mama22 (ondertussen alweer 23)

hey meiden,

slecht nieuws....ik ben in ronde 8!!!! beland
ik ben net ongi geworden...echt balen maar op de een of andere manier wel verwacht.

mijn nieuwe nod is 26 oktober, het rare is dat als deze datum klopt, zou mijn   'vruchtbare'dag op de sterfdag van mijn schoonmoeder vallen....(ze is dan net 1 jaar geleden overleden)

nou meiden ik ga een hapje eten ik spreek jullie snel weer!

groetjes iris

Nod lijstje Meiden van Maart!!!!

Christel, 29 jaar              7e ronde - 2e kindje             10-10-08  
Mamma22, 23 jaar     8e ronde - 1e kindje              16-10-08
Iris, 22 jaar                              8e ronde - 1e kindje             26-10-08
Miss Dovie,  27 jaar      7e ronde - 1e kindje             28-10-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Momenteel zit er niemand op wachtbankje, saai hoor!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er niemand overtijd, kom op meiden!

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

April:
Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008
Mei:    
Parent2be, 27 jaar          1e ronde - 1e kindje    uitgeteld:  22 januari 2009
Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje    uitgeteld: 2 februari 2009
Juli:
Esther, 32 jaar                     6e ronde - 1e kindje      uitgeteld: 4 april 2009
Augustus:
Nathalie, 24 jaar              6e ronde  - 1e kindje        uitgeteld:  3 mei 2009

Bezoekjes VK

Boeffie      
6e bezoek      ????

Nathalie
Controle         28 oktober om 16.00 uur

Afspraken voor de mooiste Echo's

Nathalie
Termijnecho        8 oktober om 8.40 uur

Gyn afspraken ~Heelllll veellll Geluk~

Mama22
Intake                6 oktober

Terug